quote:Ik hoor ook bij die 86%, er zijn genoeg bronnen die mijn vermoedens bevestigen.
Op maandag 27 januari 2003 18:39 schreef err het volgende:[..]
ik hoor bij die 86%. Overtuig me eens van het tegenovergestelde.
quote:Wat zijn de opties?
Op maandag 27 januari 2003 18:47 schreef schatje het volgende:[..]
Ik hoor ook bij die 86%, er zijn genoeg bronnen die mijn vermoedens bevestigen.
quote:Die komen nog wel aan de beurt...behalve Israël dan
Op maandag 27 januari 2003 18:56 schreef ToxicWacko het volgende:
Als het ze echt om die wapens ging zouden ze India, Pakistan, Israel, en Noord-Korea er ook wel even bij mogen pakken.
quote:Hoofdmotief is waarschijnlijk #3, maar als #1 en #2 plaatsvinden vind ik het best.
Op maandag 27 januari 2003 18:53 schreef Ulx het volgende:Massavernietigingswapens Uitschakelen van een tiran Olie
quote:+/- 300.000 manschappen dacht ik zo. En de hele noordlijke vloot
Op maandag 27 januari 2003 19:08 schreef sp3c het volgende:
Hoeveel amerikaanse en britse troepen zijn er nu eigenlijk aanwezig in de golf?
en wat voor schepen enzo?
quote:weinig rock... meer stuifzand
Op maandag 27 januari 2003 19:09 schreef battlesickloner het volgende:
LET'S ROCK
quote:Ik dacht eerder iets van 150 000 Amerikanen tegen eind februari, ongeveer 30 000 Britten en nog een stel Australiers.
Op maandag 27 januari 2003 19:11 schreef robh het volgende:
+/- 300.000 manschappen dacht ik zo. En de hele noordlijke vloot
Misschien trekken de Fransen ook nog wel bij en gaat het legioen nog een keer ass kicken in de woestijn.
Qua vloot weet ik het niet, de USS Lincoln dobbert in de regio, maar ik zou liever weten welke submarines al heel sneaky de hele golf in de smiezen aan het houden zijn.
Ook al zou Irak trouens chemische wapens hebben, dan nog vind ik dat geen reden Irak aan te vallen, ieder land heeft het recht zijn grenzen te kunnen verdedigen.
quote:de hrms walrus is dr al als het goed is al
Op maandag 27 januari 2003 19:17 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Ik dacht eerder iets van 150 000 Amerikanen tegen eind februari, ongeveer 30 000 Britten en nog een stel Australiers.
Misschien trekken de Fransen ook nog wel bij en gaat het legioen nog een keer ass kicken in de woestijn.
Qua vloot weet ik het niet, de USS Lincoln dobbert in de regio, maar ik zou liever weten welke submarines al heel sneaky de hele golf in de smiezen aan het houden zijn.
quote:
Op maandag 27 januari 2003 19:29 schreef battlesickloner het volgende:[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Terecht. Laat die klote Iraki's maar kapotrotten onder het regime van mensenvriend Saddam. Vooral niet ingrijpen, om wat voor reden dan ook.
[b]Op maandag 27 januari 2003 19:27 schreef
Ook al zou Irak trouens chemische wapens hebben, dan nog vind ik dat geen reden Irak aan te vallen, ieder land heeft het recht zijn grenzen te kunnen verdedigen.
quote:Op die tweede wel
Op maandag 27 januari 2003 19:31 schreef Tia_Tijger het volgende:
En, battlesickloner, ben je nu klaargekomen met die lekkere plaatjes?
quote:maar wat moet je doen als Irak evt. de buurlanden er mee gaat aanvallen? Zou dat wel een reden kunnen zijn?
Op maandag 27 januari 2003 19:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ook al zou Irak trouwens chemische wapens hebben, dan nog vind ik dat geen reden Irak aan te vallen, ieder land heeft het recht zijn grenzen te kunnen verdedigen.
quote:Moet de VS dan niet elk land wat zo'n bloeddorstige dictator aan het roer heeft aanvallen en deze vervangen door een democraat? Het schept natuurlijk wel verplichtingen, een aanval om zo'n reden.
Op maandag 27 januari 2003 19:34 schreef Baas het volgende:[..]
Terecht. Laat die klote Iraki's maar kapotrotten onder het regime van mensenvriend Saddam. Vooral niet ingrijpen, om wat voor reden dan ook.
quote:Tot ziens meneer Hoessein.
Op maandag 27 januari 2003 19:38 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Vreemd, op NU is een bericht te vinden over het feit dat er 6500 raketten kwijt zijn die een chemische lading zouden kunnen bevatten.
quote:Geen idee.
Waarom heeft CNN dat nog niet?? Komt toch van het ANP :S
quote:Nee, we kunnen beter niets doen inderdaad, daar wordt iedereen beter van. Allemaal lekker op onze politiek correcte reet gaan zitten en kijken hoe Saddam weer een kind verkracht, uit naam van de dictatuur in China. Superargument.
Op maandag 27 januari 2003 19:38 schreef Ulx het volgende:[..]
Moet de VS dan niet elk land wat zo'n bloeddorstige dictator aan het roer heeft aanvallen en deze vervangen door een democraat? Het schept natuurlijk wel verplichtingen, een aanval om zo'n reden.
De arme bevolking van Tibet heeft ook al decennia last van de Chinezen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |