Pedoquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kees van WonderenGod
#leukfeitje
Ik heb zijn dochter in mijn klas gehad in groep 7
Sjaak zag dat het goed wasquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:08 schreef peaceman het volgende:
De graafschap zou promotie wel even ophalen in Amsterdam
Jullie zorgen er maar voor dat jullie van Feyenoord winnenquote:
quote:
Omdat ajax zelf niet van de graafschap kon winnen?quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:10 schreef Simmertje het volgende:
Zo voelt het, 8 mei 2016 eindelijk gewroken.
#leukfeitjequote:Op woensdag 12 mei 2021 23:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kees van WonderenGod
#leukfeitje
Ik heb zijn dochter in mijn klas gehad in groep 7
Ben je er nog niet gerust op?quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:10 schreef yats het volgende:
[..]
Jullie zorgen er maar voor dat jullie van Feyenoord winnen
Bedankjes mogen naar Helmondquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:10 schreef Simmertje het volgende:
Zo voelt het, 8 mei 2016 eindelijk gewroken.
Beginnen ze de wedstrijd toevallig ook 11 tegen 11 met een ronde bal?quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Go Ahead is een leuke club om erbij te hebben
Tegen Feyenoord vaak genot, of we vermorzelen die gasten of we verliezen punten.
Oja, jij hebt daar een pokkehekel aanquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat
We gaan het wel redden, maar vraag niet hoe.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je er nog niet gerust op?
Begrijp het wel, het is van zowel Feyenoord als Vitesse niet best nu. Maar jullie verdienen het wel meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |