SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Speelschema play-offs:
-Eerste ronde: 15 mei 2021
-Halve finale: 20 mei 2021
-Finale: 23 mei 2021
*Programma
*Stand
*SpelersstatistiekenVBL SC influencer
Left, right, behind
Voilàquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:33 schreef hhh38 het volgende:
Moet Helmond niet een keer wisselen, qua energie
Jaquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:37 schreef GGMM het volgende:
Wie hopen jullie eigenlijk dat er promoveert?
De Graafschap of Go Ahead?
@:coco
Ik vind die vogel act wel leuk.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:37 schreef GGMM het volgende:
Wie hopen jullie eigenlijk dat er promoveert?
De Graafschap of Go Ahead?
@:coco
quote:
Ik heb liever James.quote:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:
Is dit de werkster van Platje in Indonesie?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een leuke dagfoto tussendoor.
Als dit fout gaat voor De Graafschapquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:41 schreef Sabata het volgende:
*** schaterlach *** Deze vele niet-doelpunten zijn ook een eervolle vermelding waard.
Doe dan een relevant plaatje.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een leuke dagfoto tussendoor.
Leuk chickiequote:Op woensdag 12 mei 2021 22:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe dan een relevant plaatje.
[ afbeelding ]
Documentairemakerquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:44 schreef RipCity het volgende:
Özcan Akyol mag er weer bij zijn als BN'er,
Als we anders Marjan Olfers zouden krijgen ben ik voor.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:44 schreef RipCity het volgende:
Özcan Akyol mag er weer bij zijn als BN'er,
Ajax killer.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:47 schreef yats het volgende:
Qua niveau voegt De Graafschap niets toe aan de eredivisie.
Ten opzichte van ADO en VVV welquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:47 schreef yats het volgende:
Qua niveau voegt De Graafschap niets toe aan de eredivisie.
Bij Feyenoord is er nooit spanning idd.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:47 schreef Grifte het volgende:
Blij dat ik geen De Graafschap-supporter ben, die gaan helemaal kapot nu van de spanning
Oh dat kan een happy end krijgen danquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Documentairemaker
Schijnt best prima docu te zijn
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)buur-spits~ab87db47/
@:El-Stinho
Ik zie dit De Graafschap niet van Feyenoord winnen.quote:
Niet als beide teams in normale doen zijn neequote:Op woensdag 12 mei 2021 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie dit De Graafschap niet van Feyenoord winnen.
Wie is Ivan Sergeevquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)buur-spits~ab87db47/
@:El-Stinho
Je kan alleen voor dat blaadje schrijven als je extreem chauvinistisch bent . Genotquote:
En van Helmond Sport?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie dit De Graafschap niet van Feyenoord winnen.
Ok, ik pas mijn statement aan.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet als beide teams in normale doen zijn nee
Dat was bij ADO-Feyenoord nou ook niet echt het geval
88.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:51 schreef Caland het volgende:
In welke minuut gaat De Graafschap scoren denken jullie?
NAC gaat niet promoveren.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Die Seuntjens kan toch echt niet meer. Waarom heeft NAC die pannenkoek eigenlijk gehaald? Moet die beter zijn dan Sidney of Bilate ?
90+6'quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:51 schreef Caland het volgende:
Mar Dick Advocaat speelt toch al lang niet meer?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, ik pas mijn statement aan.
Ik zie dit De Graafschap niet van Feyenoord met Dick Advocaat winnen.
tussen minuut 40 en 45 van deze helftquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:51 schreef Caland het volgende:
Je denkt toch niet dat ze in Breda inmiddels wel beleid voeren?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Die Seuntjens kan toch echt niet meer. Waarom heeft NAC die pannenkoek eigenlijk gehaald? Moet die beter zijn dan Sidney of Bilate ?
55e minuut is voorbijquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:51 schreef Caland het volgende:
De biertap bepaald daar het beleid toch?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze in Breda inmiddels wel beleid voeren?
Kowet ook wel tochquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beter wint de Graafschap gewoon. Prima club om erbij te hebben
bepaaldquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:53 schreef yats het volgende:
[..]
De biertap bepaald daar het beleid toch?
Go Ahead > De Graafschapquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hij woont toch nog in Breda? Kan ie op de fiets naar het stadionquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
geen idee. Daar staat op papier toch een leuk elftalletje. Maar figuren als Immers en grijze Ralph kan men toch wel missen als kiespijn. Ook voor de begroting lijkt me.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze in Breda inmiddels wel beleid voeren?
Volgens Johan hebben ze een mooi stadion midden in een woonwijk.quote:
Liever Kowet.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh is dat één van de criteria geweest. OK.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hij woont toch nog in Breda? Kan ie op de fiets naar het stadion
We heten niet allemaal Fc Twentequote:Op woensdag 12 mei 2021 22:53 schreef RipCity het volgende:
Moet zeggen idd wel verrassend hoe die teams die nergens meer om spelen toch nog goed hun best blijven doen zoals Jong PSV en Helmond.
Ligt dat ook vlakbij de Worp?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volgens Johan hebben ze een mooi stadion midden in een woonwijk
Ook niet. Kijk hoe hij hier al sleurt en harkt.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nergens. Maar in de KKD kan zo'n Seuntjens nog wel een jaartje mee.
Zodat ze op het veld dat schild kunnen krijgen?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:54 schreef MC-Morgan het volgende:
Waarom kijken die lui van GAE het niet gewoon in de bus? Lekker warm, pilsje erbij, voetjes omhoog.
Nu is dit ook wel een ongenadig kloteveldquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook niet. Kijk hoe hij hier al sleurt en harkt.
Nog een schild? Zijn die krengen in de uitverkoop ofzo?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zodat ze op het veld dat schild kunnen krijgen?
Dagje Zeeland. Ik kan het voetbal van mijn eigen club niet meer aanzien. En dan lees ik rond 5 uur wel of we Europa in gaan.quote:
Dat is toch de hele identiteit van De Graafschap?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu is dit ook wel een ongenadig kloteveld
@Calandquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dagje Zeeland. Ik kan het voetbal van mijn eigen club niet meer aanzien. En dan lees ik rond 5 uur wel of we Europa in gaan.
Geef ze eens ongelijk. Alsof het gros van de spelers van Twente nog zin heeft in de NCquote:
Mwah...quote:
Maar meestal is dat niet na een wolkbreuk van een halfuurquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is toch de hele identiteit van De Graafschap?
Oh goed dat je het zegt!!! Ik dacht dat wedstrijden 's avonds waren!quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Om 14:30 naar Emmen-Heerenveen kijken!
eens. De altijd vervelende M. Snoei.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Wat zou het prachtig zijn als Snoei dit misloopt.
Net als de kampioensschalen van de eredivisie toch?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:56 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nog een schild? Zijn die krengen in de uitverkoop ofzo?
Ah, oké. Atlético zit toch al op rozen dus dan pik ik het wel even mee.quote:
Plek 2 verdient geen schild. Badjas en bosje bloemen is genoeg.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Net als de kampioensschalen van de eredivisie toch?
Roel, Mats en Harmen-Jan uit Doetinchem die zichzelf dan brigata tifosi noemen kan ik echt met geen mogelijkheid serieus nemenquote:
Hier denken ze in Rotterdam anders overquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:58 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Plek 2 verdient geen schild. Badjas en bosje bloemen is genoeg.
ESPN2 is er ook hequote:
En bij andere clubs kun je dat wel? Stelletje paupersquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Roel, Mats en Harmen-Jan uit Doetinchem die zichzelf dan brigata tifosi noemen kan ik echt met geen mogelijkheid serieus nemen
Ze zijn bij ons vaak vrij stil. Al kan dat ook komen omdat ze zelden winnen...quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitpubliek van De Graafschap zorgt altijd voor een mooi sfeertje
Nee bij Emmen is het nog lachwekkenderquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En bij andere clubs kun je dat wel? Stelletje paupers
Bij Emmen gun je het alleen de mensen die er voor het succes voor dag en dauwdouw op de tribune zaten.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee bij Emmen is het nog lachwekkender
Die hebben ook zo’n naampje
Dat ze zelden eredivisie voetbal spelen helpt ook niet mee.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ze zijn bij ons vaak vrij stil. Al kan dat ook komen omdat ze zelden winnen...
Until we score.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:01 schreef yats het volgende:
Komt die scheidsrechter serieus uit Borculo?
Die 1000 a 1500 man die er ook zat tegen Veendam of Helmond bedoel je?quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Emmen gun je het alleen de mensen die er voor het succes voor dag en dauwdouw op de tribune zaten.
Op die schwalbe na fluit ie wel opvallend goed eigenlijkquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:01 schreef yats het volgende:
Komt die scheidsrechter serieus uit Borculo?
Het doet wel heel erg denken aan een ander potje op de Vijverberg jaquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:01 schreef hhh38 het volgende:
De Graafschap doet dit zo dom
Wel ongelofelijk dat geen enkele bal precies goed is gevallen
Ekzakt Yats.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:02 schreef yats het volgende:
[..]
Die 1000 a 1500 man die er ook zat tegen Veendam of Helmond bedoel je?
beter dan in de Hitachi Mobility Capital Arenaquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
In het Van Donge en De Roo-stadion promoveren.
Daar hebben wel een patent op bijzondere kampioenschapsontknopingen daar.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
xDquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het doet wel heel erg denken aan een ander potje op de Vijverberg ja
Die vond ik wel leuker
Erg leuk feitje.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb een leuk statistiekje voor jullie: telkens als Cambuur kampioen werd van de 1e divisie, promoveerde GAE mee.
Terwijl Woudestein toch bekend staat om haar traumatiserende ontknopingen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
watquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
beter dan in de Hitachi Mobility Capital Arena
Die gun ik alle succes inderdaad. Net als die 2000 man die jarenlang Fortuna live 18e van de 1e divisie zagen worden...quote:
Ja maar dat was dan toch buiten de tijd?quote:
Dit klonk heel vies tot ik het nog een keer lasquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kees van WonderenGod
#leukfeitje
Ik heb zijn dochter in mijn klas gehad in groep 7
En, was ze lekker?quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kees van WonderenGod
#leukfeitje
FeyenoordGoden.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:06 schreef Caland het volgende:
FOK FELICITEERT KEES VAN WONDEREN EN PAUL BOSVELT MET DE PROMOTIE NAAR DE EREDIVISIE
Ach er wordt wel vaker de beslissende goal in minuut 90+6 gemaakt omdat de keeper te veel tijd rekt.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar dat was dan toch buiten de tijd?
Die word zelf omgelegd. Iemand moet de schuld krijgen...quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:06 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit was puur genot. Mike Snoei gaat iemand omleggen.
Pedoquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kees van WonderenGod
#leukfeitje
Sjaak zag dat het goed wasquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:08 schreef peaceman het volgende:
De graafschap zou promotie wel even ophalen in Amsterdam
Jullie zorgen er maar voor dat jullie van Feyenoord winnenquote:
quote:
Omdat ajax zelf niet van de graafschap kon winnen?quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:10 schreef Simmertje het volgende:
Zo voelt het, 8 mei 2016 eindelijk gewroken.
#leukfeitjequote:Op woensdag 12 mei 2021 23:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kees van WonderenGod
#leukfeitje
Ben je er nog niet gerust op?quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:10 schreef yats het volgende:
[..]
Jullie zorgen er maar voor dat jullie van Feyenoord winnen
Bedankjes mogen naar Helmondquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:10 schreef Simmertje het volgende:
Beginnen ze de wedstrijd toevallig ook 11 tegen 11 met een ronde bal?quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Go Ahead is een leuke club om erbij te hebben
Tegen Feyenoord vaak genot, of we vermorzelen die gasten of we verliezen punten.
Oja, jij hebt daar een pokkehekel aanquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat Vetkampstraat
We gaan het wel redden, maar vraag niet hoe.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je er nog niet gerust op?
Begrijp het wel, het is van zowel Feyenoord als Vitesse niet best nu. Maar jullie verdienen het wel meer
Nu alleen nog een shot van Mike Snoei in de spelersbus.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:10 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb niets tegen de Vetkampstraat. Meer die circlejerk eromheen. Kunnen we ooit eens iets leuk vinden zonder het uit te melken of er een kansloze gimmick van te maken?quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, jij hebt daar een pokkehekel aan
Die wordt achter de bus gehangen denk ik.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nu alleen nog een shot van Mike Snoei in de spelersbus.
Het ging meer om een wel grappig patroon dat Feyenoord vaak tegen de Eagles hun beste (met een monsterscore als gevolg) of hun slechtste wedstrijd van het jaar speelt. Zelden saaie potjes dusquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beginnen ze de wedstrijd toevallig ook 11 tegen 11 met een ronde bal?
Die hebben onder politiebegeleiding het stadion verlatenquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:14 schreef Tagliano het volgende:
Jammer dat er nog geen interviews vanuit Doetinchem zijn
Stijn is er gewoon nog nooit geweestquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, jij hebt daar een pokkehekel aan
Dat klopt, absoluut.quote:
Ik heb het vermoeden dat de sfeer niet goed is in Doetinchem, omdat ze zojuist een buitenkans op promotie hebben verspeeld.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:14 schreef Tagliano het volgende:
Jammer dat er nog geen interviews vanuit Doetinchem zijn
De Graafschap - Roda. Ik zou me er niet te veel op verheugen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
Eerste ronde,zaterdag,16.30 uur:
NAC Breda - FC Volendam -
18.45 uur:
De Graafschap - Roda JC -
21.00 uur:
Almere City FC - NEC -
Halve finales,donderdag 20 mei,18.45 u:
Graafschap/Roda - Almere City/NEC -
21.00 uur
Nr.16 eredivisie - NAC/Volendam -
Mwah zelfs Klaas heb ik vaak in de Kuip horen gillen dus ik denk dat de begeleiders van de meeste users het af en toe wel toelatenquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:19 schreef De_Kraam het volgende:
Ik durf te stellen dat een groot deel van de VBL users nog nooit in een stadion is geweest.
Volgens mij valt dat wel mee. Alleen voor Ajax users gaat die vlag op.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:19 schreef De_Kraam het volgende:
Ik durf te stellen dat een groot deel van de VBL users nog nooit in een stadion is geweest.
Is er ander voetbal, dan? Eredivisie/Liga is toch pas op zondag.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De Graafschap - Roda. Ik zou me er niet te veel op verheugen.
Ik vul een 2 in.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De Graafschap - Roda. Ik zou me er niet te veel op verheugen.
jij bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:19 schreef De_Kraam het volgende:
Dat de nummer 16 van de Eredivisie een ronde later instroomt is toch wel matig.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
Eerste ronde,zaterdag,16.30 uur:
NAC Breda - FC Volendam -
18.45 uur:
De Graafschap - Roda JC -
21.00 uur:
Almere City FC - NEC -
Halve finales,donderdag 20 mei,18.45 u:
Graafschap/Roda - Almere City/NEC -
21.00 uur
Nr.16 eredivisie - NAC/Volendam -
Absoluut, zo voelt het wanneer een team dat voor niets speelt keihard zijn best gaat doen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Alleen voor Ajax users gaat die vlag op.
En over een duel ook.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat de nummer 16 van de Eredivisie een ronde later instroomt is toch wel matig.
Vijfde was hoogste geloof ik.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hoogste positie ooit? Zijn ze nog nooit kampioen geweest dus?
Ja, vooral omdat het doorgaans zo lek als een mandje is en er vaak wel wat leuke spitsen lopen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
25 goals tegen in 38 duels is wel een bizarre prestatie voor KKD-begrippen toch?
Dat was go ahead.Wat nu de amateurs zijn.Go ahead eagles nog nooit kampioen geweest.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
hoogste positie ooit? Zijn ze nog nooit kampioen geweest dus?
ADO, VVV en/of Willem II zouden prima toevoegingen zijnquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
Cambuur en GAE zijn qua clubs wel weer prettige aanwinsten. Nadeel is dan weer dat de KKD een stukje minder luek wordt qua namen.
Coronaproof?quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:31 schreef Caland het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)eredivisie~a0bff894/
De stentor is live op DE BRINK
https://www.transfermarkt.nl/oguzhan-turk/profil/spieler/24523quote:
Geklikt.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:31 schreef Caland het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)eredivisie~a0bff894/
De stentor is live op DE BRINK
Nu alleen nog NAC terug, De Graafschap ook wel. RKC en Fortuna eruit en je komt zo ongeveer in de buurt van mijn ideale eredivisie.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
Cambuur en GAE zijn qua clubs wel weer prettige aanwinsten. Nadeel is dan weer dat de KKD een stukje minder luek wordt qua namen.
Je wil Zwolle erin houden?quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu alleen nog NAC terug, De Graafschap ook wel. RKC en Fortuna eruit en je komt zo ongeveer in de buurt van mijn ideale eredivisie.
Geen actieve herinnering iets verkeerd te hebben gedaan (trainer van Helmond is het er mee oneens).quote:
Altijd wel leuke awayday en altijd (business)kaarten, dus ja doe maar.quote:
Als ADO en VVV direct degraderen (wat ik verwacht) heb je met ADO wel weer een leuke nieuwe naam. VVV ben ik sowieso liever kwijt dan rijk.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
Leuke restaurants in de buurt, toch?quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd wel leuke awayday en altijd (business)kaarten, dus ja doe maar.
Prima Wok ook.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd wel leuke awayday en altijd (business)kaarten, dus ja doe maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |