Jongste jong heeft ook de sprong naar de kop van de kolom gewaagd en was even zichtbaar onder het rooster.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:20 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
In Weert zijn er toch grote verschillen tussen de 2 kuikens. Die waren toch kort na elkaar geboren? Terwijl de ene nog op het nest blijft is de andere al een paar dagen weg. Maar die is wel in staat om al terug te vliegen, gisteren waren ze allebei weer op het nest.
Er schijnt ook wel een verschil te zijn tussen mannetjes en vrouwtjes. De mannetjes zijn eerder uitgegroeid en daarom wat sneller in hun ontwikkeling. Dat kan ook een verklaring zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2021 09:20 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
In Weert zijn er toch grote verschillen tussen de 2 kuikens. Die waren toch kort na elkaar geboren? Terwijl de ene nog op het nest blijft is de andere al een paar dagen weg. Maar die is wel in staat om al terug te vliegen, gisteren waren ze allebei weer op het nest.
Volgens de werkgroep die ze geringd heeft zijn het 2 vrouwtjes?quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Er schijnt ook wel een verschil te zijn tussen mannetjes en vrouwtjes. De mannetjes zijn eerder uitgegroeid en daarom wat sneller in hun ontwikkeling. Dat kan ook een verklaring zijn.
wat is daar dom aan?quote:Op maandag 24 mei 2021 12:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, dat domme kuuken ligt boven het hok in de stromende regen
Ah, dat wist ik niet. Ik dacht echt dat het een mannetje en vrouwtje was.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:05 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Volgens de werkgroep die ze geringd heeft zijn het 2 vrouwtjes?
Dat dacht ik ook omdat Cat-astrophe dat zei, maar zelf hebben ze het over twee dames in hun verhaal over het ringen...quote:Op donderdag 27 mei 2021 06:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet. Ik dacht echt dat het een mannetje en vrouwtje was.
Mis-informatie door deze zelfbenoemde, sinds anderhalve maand slechtvalkdeskundigequote:Op donderdag 27 mei 2021 08:19 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook omdat Cat-astrophe dat zei, maar zelf hebben ze het over twee dames in hun verhaal over het ringen...
Die eerste zal misschien simpelweg sneller het vliegen begrepen hebben terwijl de tweede daar wat extra dagen voor nodig had.quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mis-informatie door deze zelfbenoemde, sinds anderhalve maand slechtvalkdeskundige
Voor zover ik begrepen heb, zijn het standvogels en is deze omgeving hun uitvalsbasis.quote:Op donderdag 27 mei 2021 20:27 schreef deedeetee het volgende:
Die ene valk in Weert is echt niet bij het nest weg te branden. Blijft daar stug ronghangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |