Vandaag nog niet denk ik maar gaat wel snel nuquote:Op zondag 16 mei 2021 20:24 schreef deedeetee het volgende:
Goed in de gaten blijven houden want nu gaan ze steeds vaker ff buiten rondkijken op het rooster en met de vleugels oefenen.
Die moeten daarvoor een trap op klauteren om het rooster te bereiken. Ze zijn sws veel rustiger en minder ondernemend dan de valkjes in Lokeren.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:28 schreef engine het volgende:
Die in Weert zijn ook flink gegroeid maar tonen nog niet veel interesse om het nest te verlaten.
En als ze het verkeerde trappetje kiezen staan ze meteen op de rand van de afgrond.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die moeten daarvoor een trap op klauteren om het rooster te bereiken. Ze zijn sws veel rustiger en minder ondernemend dan de valkjes in Lokeren.
Vorig jaar was dat wel het trappetje dat het eerst en het meest gekozen werd. Die steile is lastiger te beklimmen.quote:Op maandag 17 mei 2021 09:29 schreef livelink het volgende:
[..]
En als ze het verkeerde trappetje kiezen staan ze meteen op de rand van de afgrond.
Mwah, dan zou ze de prooi op het rooster houden denk ik. De kleinste van de twee is net nog een hele merel gevoerdquote:Op maandag 17 mei 2021 10:25 schreef livelink het volgende:
Het lijkt er een beetje op dat moeder slechtvalk haar kroost op het rooster wil lokken in Weert.
Alle vier dood, zo verdrietigquote:Op woensdag 19 mei 2021 18:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eckte pubers![]()
Mam heeft het eten klaarliggen, koooom dannnnn!
En de pubers zitten beneden te roepen dat dat veel teveel gevraagd is en kom maar brengen
Wel leuk, die groeiende valken. Want op de cams die ik volg zijn alle ooievaarskuikens doodgegaanTe nat en te koud
Ja, vier van de vogelbescherming. En vier van een nest van een andere cam.quote:
Hij zit al de hele ochtend naar dat trapje te kijken.quote:Op donderdag 20 mei 2021 07:50 schreef livelink het volgende:
Vandaag zullen de Weerter valkjes toch wel eindelijk het rooster op gaan? Van uitstel komt afstel, jongens
Push ze niet zo, arme hummeltjesquote:Op donderdag 20 mei 2021 07:50 schreef livelink het volgende:
Vandaag zullen de Weerter valkjes toch wel eindelijk het rooster op gaan? Van uitstel komt afstel, jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |