Eigen mening hebben, eigen keuzes maken. Duidelijk aangeven wat JIJ fijn vindt ipv dat je altijd maar meegaat in het enthousiasme van de ander. Het gaat niet om sturen van de ander maar het hebben van een eigen wil.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:07 schreef cherrycoke het volgende:
Kan iemand mij nou is uitleggen wat tegengas geven betekent?
Ik ben toch niet je vader om te zeggen wat je wel en wat je niet moet doen?
Maar wel geneukt?quote:Op maandag 17 mei 2021 22:13 schreef Faxie het volgende:
Vandaag met een meid gevliegerd![]()
Was alleen geen date
Ze was overigens wel leuk
Telefoonnummer dan?quote:
Ben benieuwdquote:Op maandag 17 mei 2021 22:38 schreef Sounddragon het volgende:
Dan komt het goed; de zomer is nog jong
Normaal is haar begeleider mee?quote:Op maandag 17 mei 2021 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
Mja was gewoon om te helpen, want het was haar eerste keer zelfstandig. Maar ze bleek best leuk
Alle lulligheid daar gelaten. Leuk man, misschien kunnen jullie samen nog eens vliegeren en daarna misschien iets drinken/eten oidquote:
Daarin bedoelt ze dat ze erg (gespreks)ruimte gaat in nemen, mensen en jou gaat beledigen, irritant te pas en onpas gaat zijn, jou gaat haten, maar je moet je grenzen aan geven en dan vindt ze je fantastisch. Hiervoor kwam ze dan bij gasten uit die hun grenzen ook met hun handen kracht bij zetten, maar zo ben jij natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 mei 2021 11:07 schreef cherrycoke het volgende:
Kan iemand mij nou is uitleggen wat tegengas geven betekent?
Ik ben toch niet je vader om te zeggen wat je wel en wat je niet moet doen?
Volgens mij had Fax het niet doorquote:Op maandag 17 mei 2021 22:51 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Alle lulligheid daar gelaten. Leuk man, misschien kunnen jullie samen nog eens vliegeren en daarna misschien iets drinken/eten oid
Is ze wel meerderjarig verder?quote:Op maandag 17 mei 2021 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
Mja was gewoon om te helpen, want het was haar eerste keer zelfstandig. Maar ze bleek best leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |