abonnement Unibet Coolblue
pi_199393192
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:55 schreef Brybry het volgende:

[..]

Had je nog niet nee?! Lijkt me een uitstekend plan om dat te doen. :Y
Nouja, ik vrees dat het alleen voor vrouwen werkt :{
  woensdag 12 mei 2021 @ 20:03:06 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199393288
Ik had niet door dat ik hem dichtgooide :@
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199393334
quote:
10s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
Ik had niet door dat ik hem dichtgooide :@
Ach je kent me, als ik een gaatje zie....
pi_199393358
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Psies, dat is waar je aan 'bouwt' samen.. verbinding.. als je dat niet doet, is het gewoon een gratis gigolo op afroepbasis. Bootycall². Kan, als je daar allebei genoegen mee neemt, maar dan zoek je wel erg bijzonder steentje denk ik.. :)
Klopt alleen vanaf welk moment? Ik heb wel serieus moeite om mij direct open te stellen. Daar heb ik wel een x aantal face-to-face afspraken voor nodig.

Ik heb makkelijker seks dan dat ik mijn muur laat vallen.
Maar goed, deze date had dat enigszins door dus die vroeg ergens op door toen ik iets probeerde te ontwijken.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 12 mei 2021 @ 20:06:40 #5
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199393363
quote:
11s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ach je kent me, als ik een gaatje zie....
Dan grijp je mis?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 12 mei 2021 @ 20:11:30 #6
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199393467
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:06 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klopt alleen vanaf welk moment? Ik heb wel serieus moeite om mij direct open te stellen. Daar heb ik wel een x aantal face-to-face afspraken voor nodig.

Ik heb makkelijker seks dan dat ik mijn muur laat vallen.
Maar goed, deze date had dat enigszins door dus die vroeg ergens op door toen ik iets probeerde te ontwijken.
Hehe, ok, hier is je probleem: je hebt op een cm of 90 hoogte ergens een gaatje in je muur :7

Maar, kun je hem niet gewoon uitleggen hoe jouw vorkje in het steeltje zit, en dat je dat niet zo goed trekt? Eventueel met daarbij (als je het zelf weet, en dat doe je vast wel), waarom? Of vind je dat al te gek qua open stellen? :)

Persoonlijk ben ik een soort van open boek, dus bij mij werkt dat vanaf dag ehm.. 2 ofzo.. als mijn tegenspeelster ook een beetje geeft en ik de indruk heb dat ze serieus en geïnteresseerd is.. die 'geheimpjes' moeten toch een keer op tafel, dus waarom niet gewoon meteen? :)
En het is niet dat ik alles opsom in chronologische volgorde, maar als dingen ter sprake moeten komen, dan doe ik niet moeilijk :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199393673
quote:
5s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dan grijp je mis?
:'(
pi_199393715
quote:
12s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hehe, ok, hier is je probleem: je hebt op een cm of 90 hoogte ergens een gaatje in je muur :7

Maar, kun je hem niet gewoon uitleggen hoe jouw vorkje in het steeltje zit, en dat je dat niet zo goed trekt? Eventueel met daarbij (als je het zelf weet, en dat doe je vast wel), waarom? Of vind je dat al te gek qua open stellen? :)

Persoonlijk ben ik een soort van open boek, dus bij mij werkt dat vanaf dag ehm.. 2 ofzo.. als mijn tegenspeelster ook een beetje geeft en ik de indruk heb dat ze serieus en geïnteresseerd is.. die 'geheimpjes' moeten toch een keer op tafel, dus waarom niet gewoon meteen? :)
En het is niet dat ik alles opsom in chronologische volgorde, maar als dingen ter sprake moeten komen, dan doe ik niet moeilijk :)
Ja, ga ik ook doen als er nog een vervolg date komt. Heb eigenlijk voor mijn doen best veel verteld al :').
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 12 mei 2021 @ 20:28:09 #9
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199393767
Leontine schijnt weer te daten met Marco -O-
Beati pauperes spiritu
pi_199393795
quote:
12s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hehe, ok, hier is je probleem: je hebt op een cm of 90 hoogte ergens een gaatje in je muur :7

Maar, kun je hem niet gewoon uitleggen hoe jouw vorkje in het steeltje zit, en dat je dat niet zo goed trekt? Eventueel met daarbij (als je het zelf weet, en dat doe je vast wel), waarom? Of vind je dat al te gek qua open stellen? :)

Persoonlijk ben ik een soort van open boek, dus bij mij werkt dat vanaf dag ehm.. 2 ofzo.. als mijn tegenspeelster ook een beetje geeft en ik de indruk heb dat ze serieus en geïnteresseerd is.. die 'geheimpjes' moeten toch een keer op tafel, dus waarom niet gewoon meteen? :)
En het is niet dat ik alles opsom in chronologische volgorde, maar als dingen ter sprake moeten komen, dan doe ik niet moeilijk :)
En last van mijn libido heb ik sws ja, geeft mss ook niet altijd het juiste signaal af :').
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 12 mei 2021 @ 20:30:15 #11
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199393810
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nouja, ik vrees dat het alleen voor vrouwen werkt :{
Zou het? Denk niet dat een vrouw meer likes krijgt als er "Geen ons/fwb" in het profiel staat.
Voor een man werkt het misschien wel, kun je gewoon uittesten natuurlijk. Succes!
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199393817
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Zou het? Denk niet dat een vrouw meer likes krijgt als er "Geen ons/fwb" in het profiel staat.
Voor een man werkt het misschien wel, kun je gewoon uittesten natuurlijk. Succes!
Krijg je minder likes idd _O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199393859
:')
pi_199393867
DTF zal wel meer likes opleveren ja
  woensdag 12 mei 2021 @ 20:42:07 #15
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199394038
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:25 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, ga ik ook doen als er nog een vervolg date komt. Heb eigenlijk voor mijn doen best veel verteld al :').
Als je jezelf ziet als een fiets en hem als de bestuurder, is het best handig als je hem even vertelt waar het stuur en de trappers zitten, dan kan hij zelf fietsen en komen jullie samen ergens :)

Waarom vertel je zo weinig dan? waar ben je bang voor? Dat hij je begrijpt? ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 12 mei 2021 @ 20:46:08 #16
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199394119
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:29 schreef Avianflu het volgende:

[..]

En last van mijn libido heb ik sws ja, geeft mss ook niet altijd het juiste signaal af :').
Ook dat kun je gewoon zeggen lijkt me? Maar.. dat zal hij vast wel door hebben onderhand :D

Er is niks makkelijker als domweg open zijn.. mits je elkaar kunt vertrouwen uiteraard, maar zonder vertrouwen is er geen relatie.. bij mij niet iig. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199394127
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 21:37 schreef koffief1lter het volgende:
Ik heb eigenlijk niet eens meer zin in die date a.s. donderdag. :')
Misschien toch nog even door swipen.
Voor alles een eerste keer, na een laatste bericht vanmorgen van de aardbodem verdwenen. Bye bye :W
  woensdag 12 mei 2021 @ 20:48:06 #18
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199394155
quote:
9s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:46 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Voor alles een eerste keer, na een laatste bericht vanmorgen van de aardbodem verdwenen. Bye bye :W
Hehe, wen er maar aan :P .. gaat nog tig keer gebeuren.. ook zónder laatste bericht.. of gewoon zonder bericht.. anything goes. :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 12 mei 2021 @ 20:49:35 #19
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199394181
quote:
9s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:46 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Voor alles een eerste keer, na een laatste bericht vanmorgen van de aardbodem verdwenen. Bye bye :W
Wat jammer... Maar misschien antwoord ze nog. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199394286
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als je jezelf ziet als een fiets en hem als de bestuurder, is het best handig als je hem even vertelt waar het stuur en de trappers zitten, dan kan hij zelf fietsen en komen jullie samen ergens :)

Waarom vertel je zo weinig dan? waar ben je bang voor? Dat hij je begrijpt? ;)
Ik praat wel redelijk veel maar vind het gwn moeilijk om mensen echt dichtbij te laten. Gebrek in mijn opvoeding + vervelende scheiding.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199394329
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ook dat kun je gewoon zeggen lijkt me? Maar.. dat zal hij vast wel door hebben onderhand :D

Er is niks makkelijker als domweg open zijn.. mits je elkaar kunt vertrouwen uiteraard, maar zonder vertrouwen is er geen relatie.. bij mij niet iig. :)
Ja dat heeft hij al wel door :@
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199394333
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hehe, wen er maar aan :P .. gaat nog tig keer gebeuren.. ook zónder laatste bericht.. of gewoon zonder bericht.. anything goes. :')
Haha, nou zeg! 😂
Wel een Self-fulfilling prophecy ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat jammer... Maar misschien antwoord ze nog. :)
Eerst date verplaatst van gisteren naar (eerst mogelijk) donderdag, toen naar zaterdag. Na een voorstel voor een tijd kon dat ook niet ivm een lunch afspraak. Toen niets meer gehoord. Tja, gewoon weer verder kijken, kan mij er niet zo druk om maken. Next! :)
  woensdag 12 mei 2021 @ 21:13:06 #23
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199394649
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:55 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik praat wel redelijk veel maar vind het gwn moeilijk om mensen echt dichtbij te laten. Gebrek in mijn opvoeding + vervelende scheiding.
Mjah, te weinig info om te oordelen.. gebrekkige jeugd/opvoeding kan ik wel over meepraten denk ik, maar het gaat hier over daten :+

Je kunt het voor jezelf plaatsen, en dus kun je er ook aan werken, maar je moet het wel dóen :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199394885
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:55 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik praat wel redelijk veel maar vind het gwn moeilijk om mensen echt dichtbij te laten. Gebrek in mijn opvoeding + vervelende scheiding.
Ja zo wordt het nooit wat
pi_199395061
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:23 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ja zo wordt het nooit wat
I know :'( .
Maar ben al iets andere mannen aan het daten. Hiervoor waren het mannen waar ik stiekem van dag 1 al wist dat het tijdelijk was.

Deze nieuwe ben ik nog niet over uit.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199395071
Hihi, nemen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199395130
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:32 schreef El_Thijs het volgende:
Hihi, nemen.
Ik zei niet wat :9 O-)
pi_199395171
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

I know :'( .
Maar ben al iets andere mannen aan het daten. Hiervoor waren het mannen waar ik stiekem van dag 1 al wist dat het tijdelijk was.

Deze nieuwe ben ik nog niet over uit.
Ik gok nu vanaf morgen
pi_199395275
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:38 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ik gok nu vanaf morgen
_O- maybe , is al een verbetering.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199395762
Had vandaag weer een match en ik vroeg zo iets. Was het antwoord "Daar kunnen we het best volgende week over hebben, ik ben nu op vakantie w/ "

Bye bye zwaai zwaai, meteen maar opgeheft. Je weet direct al dat je dan die week later geen antwoord krijgt. En al zou het wel zo zijn, als het te moeilijk is om even een berichtje te sturen, dan ben je ook niet goed.

Wat is het overigens fijn als je ineens wel een hele leuke match hebt waar je na verloop van tijd met kunt daten. O+
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 12 mei 2021 @ 22:33:26 #31
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199396311
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 22:07 schreef Discombobulate het volgende:
Had vandaag weer een match en ik vroeg zo iets. Was het antwoord "Daar kunnen we het best volgende week over hebben, ik ben nu op vakantie w/ "

Bye bye zwaai zwaai, meteen maar opgeheft. Je weet direct al dat je dan die week later geen antwoord krijgt. En al zou het wel zo zijn, als het te moeilijk is om even een berichtje te sturen, dan ben je ook niet goed.

Wat is het overigens fijn als je ineens wel een hele leuke match hebt waar je na verloop van tijd met kunt daten. O+
Voordeel van een abo; voorraadje likes die je ploefff, zo kunt matchen. :P

Van afwachten wat je binnensleept naar zelf filteren, voor een paar eulo.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199397122
quote:
3s.gif Op woensdag 12 mei 2021 22:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Voordeel van een abo; voorraadje likes die je ploefff, zo kunt matchen. :P

Van afwachten wat je binnensleept naar zelf filteren, voor een paar eulo.
Heb Tinder gold sowieso. Heel handig wel. Ideaal, het gaat zo veel gemakkelijker. En die gratis boost per maand doet ook echt wonderen. En je kan ook even een weekje naar Peking mega veel likes binnenslepen zodat je ELO score omhoog gaat, dan kom je hogerop in de stapel.

Als Bumble hier in mijn omgeving wat populairder zou zijn zou ik het abbo omruilen met Tinder. Maar bumble is hier, denk ik, nog niet echt populair genoeg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199397614
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 23:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Heb Tinder gold sowieso. Heel handig wel. Ideaal, het gaat zo veel gemakkelijker. En die gratis boost per maand doet ook echt wonderen. En je kan ook even een weekje naar Peking mega veel likes binnenslepen zodat je ELO score omhoog gaat, dan kom je hogerop in de stapel.

Als Bumble hier in mijn omgeving wat populairder zou zijn zou ik het abbo omruilen met Tinder. Maar bumble is hier, denk ik, nog niet echt populair genoeg.
Ik ga Bumble maar eens een kans geven, lijkt op eerste gezicht wat relaxter (serieuzer?) dan Tinder. Ben benieuwd. :)
  donderdag 13 mei 2021 @ 00:22:09 #34
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199398193
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 23:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Heb Tinder gold sowieso. Heel handig wel. Ideaal, het gaat zo veel gemakkelijker. En die gratis boost per maand doet ook echt wonderen. En je kan ook even een weekje naar Peking mega veel likes binnenslepen zodat je ELO score omhoog gaat, dan kom je hogerop in de stapel.

Als Bumble hier in mijn omgeving wat populairder zou zijn zou ik het abbo omruilen met Tinder. Maar bumble is hier, denk ik, nog niet echt populair genoeg.
Me too, even geen abo gehad, maar vond dat gewoon ruk.. Boosts enzo gebruikte ik nooit, net als superlikes.. nog nooit echt iets mee gewonnen ofzo.. ik swipe sowieso bijna niet, en de likes lopen nog steeds gestaag binnen.. niet hard ofzo, maar ik heb altijd wel een leuke chat op de plank liggen voor als de huidige niks wordt. :)

Is Vind je Bumble beter dan Tinder? en waarom?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199400769
quote:
7s.gif Op donderdag 13 mei 2021 00:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Me too, even geen abo gehad, maar vond dat gewoon ruk.. Boosts enzo gebruikte ik nooit, net als superlikes.. nog nooit echt iets mee gewonnen ofzo.. ik swipe sowieso bijna niet, en de likes lopen nog steeds gestaag binnen.. niet hard ofzo, maar ik heb altijd wel een leuke chat op de plank liggen voor als de huidige niks wordt. :)

Is Vind je Bumble beter dan Tinder? en waarom?
Ik vind Bumble denk ik beter, mensen zijn daar veel serieuzer heb ik het idee. Op Tinder zijn echt weinig mensen écht serieus. Het ligt ook maar net aan het moment denk ik. En ik vind het algoritme van Tinder met die ELO scores echt kut, waardoor ik het om de zoveel tijd moet verwijderen en opnieuw aanmaken (is niet erg trouwens). Eerst komen er veel likes binnen, maar daarna gaat je score omlaag en kom je onderop in de stapel. Dan blijf je gewoon weer steken. Al helemaal omdat er zo gigantisch veel mensen Tinder hebben en de verhouding man vrouw heel erg uit elkaar ligt. Bij Bumble sleep ik zo elke dag 20 likes binnen als ik actief ben. Dat algoritme is veel beter IMO. En het ligt denk ik gewoon ook aan de locatie. Als ik naar m'n vrienden in de stad ga en ik kijk de volgende dag op Tinder heb ik heel wat likes binnen altijd. Die mensen hebben sowieso allemaal hun straal < 5km staan. Je moet het ook een beetje doorhebben denk ik.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199400866
quote:
7s.gif Op donderdag 13 mei 2021 00:22 schreef Sounddragon het volgende:
ik swipe sowieso bijna niet, en de likes lopen nog steeds gestaag binnen..
Dat vind ik wel raar trouwens. Door inactiviteit gaat je score omlaag, dus waarom zou dat bij jou niet het geval zijn en bij mij wel? Heb je alle foto slots vol? (dat geeft ook punten als het goed is). Aan het uiterlijk zal het niet liggen, want bij Bumble heb ik dit totaal niet. Mja, Tinder heeft gewoon een kut algoritme.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199401029
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:55 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik praat wel redelijk veel maar vind het gwn moeilijk om mensen echt dichtbij te laten. Gebrek in mijn opvoeding + vervelende scheiding.
Komt goed schatje! Ik ben je tweelingzus qua bovenstaande en heb uiteindelijk ook een leuke man ontmoet in de kroeg. Geen enkele verwachting en ongemerkt daardoor dicht bij elkaar kunnen komen en ineens was het eigenlijk gewoon meer en voelde dat heel fijn. We zijn nu anderhalf jaar verder en nog steeds groeien we dichter naar elkaar toe en leren we elkaar beter kennen. Het hoeft niet altijd snel te gaan of vanaf moment 1 raak te zijn. :*
Sarcasme. Herken het.
pi_199401079
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Wat jammer... Maar misschien antwoord ze nog. :)
Kreeg vanmorgen inderdaad toch nog een bericht, duidelijk nieuw voorstel voor een nieuwe tijd zaterdag vanuit haar zelf. Mogelijk toch nog even kijken, vooral uit nieuwsgierigheid :@
pi_199401378
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:37 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat vind ik wel raar trouwens. Door inactiviteit gaat je score omlaag, dus waarom zou dat bij jou niet het geval zijn en bij mij wel? Heb je alle foto slots vol? (dat geeft ook punten als het goed is). Aan het uiterlijk zal het niet liggen,
dus dien wantbij Bumble heb ik dit totaa. Mja, Tinder heeft gewoon een kut algoritme.
Door inactiviteit gaat je score niet meer omlaag maar juist omhoog.
Tinder wil dat je terug komt dus tonen ze je vaker overal ter wereld. Er zit vast iemand tussen die zich aan gesproken voelt door jou (of Tinder maakt gewoon willekeurig een match, kan ook :') ). Jij bent terug, en meteen verschijnen ook meer likes die jij niet kan zien, dus Tinder smeekt erom dat jij een abonnement afsluit zodat jij ze kan zien.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199402247
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 11:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Door inactiviteit gaat je score niet meer omlaag maar juist omhoog.
Tinder wil dat je terug komt dus tonen ze je vaker overal ter wereld. Er zit vast iemand tussen die zich aan gesproken voelt door jou (of Tinder maakt gewoon willekeurig een match, kan ook :') ). Jij bent terug, en meteen verschijnen ook meer likes die jij niet kan zien, dus Tinder smeekt erom dat jij een abonnement afsluit zodat jij ze kan zien.
For real? :P

Dus ik moet maar eens een paar weekjes inactief zijn en er stromen likes binnen? Kun je dat hard maken, ben heel benieuwd. Ik dacht dat het andersom was.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199402474
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 11:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Door inactiviteit gaat je score niet meer omlaag maar juist omhoog.
Tinder wil dat je terug komt dus tonen ze je vaker overal ter wereld. Er zit vast iemand tussen die zich aan gesproken voelt door jou (of Tinder maakt gewoon willekeurig een match, kan ook :') ). Jij bent terug, en meteen verschijnen ook meer likes die jij niet kan zien, dus Tinder smeekt erom dat jij een abonnement afsluit zodat jij ze kan zien.
Alles voor de pegels :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199402901
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 12:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

For real? :P

Dus ik moet maar eens een paar weekjes inactief zijn en er stromen likes binnen? Kun je dat hard maken, ben heel benieuwd. Ik dacht dat het andersom was.
Yep, meerdere fokkers viel het hier ook al op.

Bedrijf achter Tinder leeft niet van de lucht...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 13 mei 2021 @ 13:09:14 #43
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199402922
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 12:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

For real? :P

Dus ik moet maar eens een paar weekjes inactief zijn en er stromen likes binnen? Kun je dat hard maken, ben heel benieuwd. Ik dacht dat het andersom was.
Kun je gewoon testen? En ondertussen via Bumble, Happn, Paiq, Fruitz, Badoo, ... aan je dates komen :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199403175
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:09 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Kun je gewoon testen? En ondertussen via Bumble, Happn, Paiq, Fruitz, Badoo, ... aan je dates komen :)
Ja ik ga het testen. Of misschien eerst nog even een gratis boost doen over aantal dagen (dan heb ik er weer één). En daarna ga ik gewoon op inactief voor 2-4 weken. Ben benieuwd.

Is Happn, Paiq, Fruitz of Badoo nog wat? Hinge vond ik vreselijk kut trouwens.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 13 mei 2021 @ 13:46:36 #45
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199403466
Fruitz? Is dat nieuw?
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 13 mei 2021 @ 14:12:33 #46
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199403863
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja ik ga het testen. Of misschien eerst nog even een gratis boost doen over aantal dagen (dan heb ik er weer één). En daarna ga ik gewoon op inactief voor 2-4 weken. Ben benieuwd.

Is Happn, Paiq, Fruitz of Badoo nog wat? Hinge vond ik vreselijk kut trouwens.
Ik heb Happn nog niet geprobeerd, kan wel leuk zijn. Badoo na de verhalen hier ook niet en ook niet van plan. Paiq en Fruitz zijn wel ok, Fruitz lijkt voor mij gewoon op Tinder en Bumble, Paiq is wel iets anders, soms wel leuk, maar je kan niet direct foto's zien en dat is niet altijd leuk. Maar eigenlijk vind ik alle apps redelijk op elkaar lijken. Bij Fruitz, Tinder en Bumble heeft naar links swipen ook dezelfde betekenis, zou wel grappig zijn als links swipen opeens een like is :)

quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 13:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Fruitz? Is dat nieuw?
Weet niet, kwam het hier een keer tegen, maar beetje meer van hetzelfde dus.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199407892
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 14:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb Happn nog niet geprobeerd, kan wel leuk zijn.
Gaat dat ook terug in de tijd? Nee zeker? Alleen vanaf het moment dat ik Happn installeer en toegang geef tot dataverzameling? Ik woon niet in de Randstad ofzo, maar heb nou niet bepaald het idee dat er veel mensen Happn gebruiken. Lijkt me niet echt rendabel ofzo. Kan het mis hebben natuurlijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 13 mei 2021 @ 18:31:46 #48
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199408548
Rondje bos gelopen, gepraat en afscheid genomen

Op naar de volgende date
Beati pauperes spiritu
pi_199408710
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 18:31 schreef Academicus het volgende:
Rondje bos gelopen, gepraat en afscheid genomen

Op naar de volgende date
Het was niks?
  donderdag 13 mei 2021 @ 19:04:31 #50
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_199408957
Och jongen toch. Geen wipje gemaakt?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 13 mei 2021 @ 19:09:20 #51
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199409030
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 19:04 schreef Detroit het volgende:
Och jongen toch. Geen wipje gemaakt?
Nee
Beati pauperes spiritu
  donderdag 13 mei 2021 @ 19:09:48 #52
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199409035
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 18:44 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Het was niks?
Niet echt mijn type, ze praatte wel heel veel
Beati pauperes spiritu
  donderdag 13 mei 2021 @ 19:17:45 #53
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199409125
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 19:09 schreef Academicus het volgende:

[..]

Niet echt mijn type, ze praatte wel heel veel
Gezellig toch.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199409373
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 14:12 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Ik heb Happn nog niet geprobeerd, kan wel leuk zijn. Badoo na de verhalen hier ook niet en ook niet van plan. Paiq en Fruitz zijn wel ok, Fruitz lijkt voor mij gewoon op Tinder en Bumble, Paiq is wel iets anders, soms wel leuk, maar je kan niet direct foto's zien en dat is niet altijd leuk. Maar eigenlijk vind ik alle apps redelijk op elkaar lijken. Bij Fruitz, Tinder en Bumble heeft naar links swipen ook dezelfde betekenis, zou wel grappig zijn als links swipen opeens een like is :)
[..]

Weet niet, kwam het hier een keer tegen, maar beetje meer van hetzelfde dus.
Ik vond happn wel leuk toen je nog uit kon gaan. Je kan ter plekke zien wie er in je buurt is.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199409499
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 19:09 schreef Academicus het volgende:

[..]

Niet echt mijn type, ze praatte wel heel veel
Sociaal type. Ja dat ligt jou niet, gelukkig kan je vanavond weer een boek lezen ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199409555
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 18:31 schreef Academicus het volgende:
Rondje bos gelopen, gepraat en afscheid genomen

Op naar de volgende date
Geen ijsjesweer? :'(
pi_199409564
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 19:37 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik vond happn wel leuk toen je nog uit kon gaan. Je kan ter plekke zien wie er in je buurt is.
Het is gewoon een soort Tinder geworden nu. Van het originele concept is weinig overgebleven.
  donderdag 13 mei 2021 @ 19:55:01 #58
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199409634
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 19:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Geen ijsjesweer? :'(
Nee

Zelfs geen calippo die uit mn broek omhoog schoot :')
Beati pauperes spiritu
  donderdag 13 mei 2021 @ 19:56:03 #59
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199409650
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 19:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Gezellig toch.
Ze ratelde, dat komt bij mij niet echt intelligent over. Ik wil een mooi en intelligente wijf
Beati pauperes spiritu
pi_199409659
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 19:04 schreef Detroit het volgende:
Och jongen toch. Geen wipje gemaakt?
Maar wel een schommel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 13 mei 2021 @ 19:56:38 #61
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199409660
quote:
7s.gif Op donderdag 13 mei 2021 19:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Sociaal type. Ja dat ligt jou niet, gelukkig kan je vanavond weer een boek lezen ^O^
Nou inderdaad

Gelukkig heb ik mijn vrienden op Fok nog
Beati pauperes spiritu
  donderdag 13 mei 2021 @ 19:57:15 #62
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199409667
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 19:37 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik vond happn wel leuk toen je nog uit kon gaan. Je kan ter plekke zien wie er in je buurt is.
Ik heb happn verwijderd en ben nu heel succesvol op Bumble qua matches
Beati pauperes spiritu
  donderdag 13 mei 2021 @ 20:15:05 #63
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199409934
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 19:56 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ze ratelde, dat komt bij mij niet echt intelligent over. Ik wil een mooi en intelligente wijf.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 13 mei 2021 @ 20:16:09 #64
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199409957
Mensen kunnen ook van de zenuwen wat meer gaan praten. Zegt nou niet meteen iets over hun intelligentie...
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199409965
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 19:09 schreef Academicus het volgende:

[..]

Niet echt mijn type, ze praatte wel heel veel
Dit is toch handig? Enige wat ik hoef te doen bij dat soort vrouwen is meeknikken en de hele tijd dingen zoals "Oh, echt?", "Wat leuk!" en "Meen je!" zeggen en af en toe er een vraag over stellen. Dan is het al snel goed. Je hoeft totaal geen moeite te doen om interesse te tonen. En interesse tonen is misschien wel het allerbelangrijkste.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199410015
Toch wel kut dat m'n date van laatst niet meer doorging. Ben de laatste dagen weer flink aan het swipen en het is allemaal niet mijn materiaal. :{

M'n vrienden lopen te blèren dat ik te kieskeurig ben, maarja er moet wel direct al een uiterlijke aantrekkingskracht zijn, anders wordt het 'm niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199410163
Ja, hier ook heel wat naar links... Geen Gold abbo maar wel +55 onzichtbaar in de queue...
Bij Bumble na installeren ook 12 in de queue, paar euro betaald was nog 11 van de 12 niet leuk...
pi_199410173
quote:
9s.gif Op donderdag 13 mei 2021 20:30 schreef koffief1lter het volgende:
Ja, hier ook heel wat naar links... Geen Gold abbo maar wel +55 onzichtbaar in de queue...
Bij Bumble na installeren ook 12 in de queue, paar euro betaald was nog 11 van de 12 niet leuk...
Tja, online dating trekt alles aan :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199410187
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 20:32 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tja, online dating trekt alles aan :P
Trokken ze maar ergens aan, hadden we nog wat ;)
Ach, zaterdag gaat door, kijken of dat in ieder geval gezellig is.
  donderdag 13 mei 2021 @ 20:34:25 #70
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199410201
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 20:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dit is toch handig? Enige wat ik hoef te doen bij dat soort vrouwen is meeknikken en de hele tijd dingen zoals "Oh, echt?", "Wat leuk!" en "Meen je!" zeggen en af en toe er een vraag over stellen. Dan is het al snel goed. Je hoeft totaal geen moeite te doen om interesse te tonen. En interesse tonen is misschien wel het allerbelangrijkste.
Maar ik moet intellectueel ook worden gevoed en ze moet ook (erg) aantrekkelijk zijn. Die combinatie tref je zelden helaas
Beati pauperes spiritu
pi_199410223
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 20:33 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Trokken ze maar ergens aan, hadden we nog wat ;)
Ach, zaterdag gaat door, kijken of dat in ieder geval gezellig is.
Niks te verliezen en zo ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199410269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 20:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Niks te verliezen en zo ^O^
Precies... gaan vooralsnog wandelen dus wel wat opties als het leuk is.
Voldoende stoepjes ook voor ons verschil in lengte :p
pi_199410297
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 20:41 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Precies... gaan vooralsnog wandelen dus wel wat opties als het leuk is.
Voldoende stoepjes ook voor ons verschil in lengte :p
Dat was altijd ook hier het geval; ik ben vrij lang en al mijn dates zijn korter geweest dan ik (in lichaamslengte dan :P ) _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199410386
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 20:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat was altijd ook hier het geval; ik ben vrij lang en al mijn dates zijn korter geweest dan ik (in lichaamslengte dan :P ) _O-
Ja, kleine vrouwen O+
2x met lange vrouwen gedate (rest allemaal rond 1.70m) waarvan de laaste lange 1.92m was.
Met sex toch niet zo fijn zo'n lang persoon, beetje lomp hoe leuk ook....dan toch op liever klein(er) en schattig :9
  donderdag 13 mei 2021 @ 20:51:01 #75
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199410415
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 20:48 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ja, kleine vrouwen O+
2x met lange vrouwen gedate (rest allemaal rond 1.70m) waarvan de laaste lange 1.92m was.
Met sex toch niet zo fijn zo'n lang persoon, beetje lomp hoe leuk ook....dan toch op liever klein(er) en schattig :9
Een vrouw van 1.92? Wtf
Lijkt me zwaar irritant als vrouw zijnde, die lengte.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199410418
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 20:48 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ja, kleine vrouwen O+
2x met lange vrouwen gedate (rest allemaal rond 1.70m) waarvan de laaste lange 1.92m was.
Met sex toch niet zo fijn zo'n lang persoon, beetje lomp hoe leuk ook....dan toch op liever klein(er) en schattig :9
Ik ben zelf 1.92 _O-

Tijdens seks nooit echt last van gehad, nu ik erover nadenk. Het is pas een probleem als je haar vraagt om te gaan staan, en ze staat al :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199410478
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 20:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ben zelf 1.92 _O-

Tijdens seks nooit echt last van gehad, nu ik erover nadenk. Het is pas een probleem als je haar vraagt om te gaan staan, en ze staat al :')
Ik 1.98m, staant zoenen zonder te bukken was wel fijn trouwens voor de verandering. 1.65m was het minst fijne :')
  donderdag 13 mei 2021 @ 20:57:27 #78
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199410510
My god, wat zijn jullie allemaal lang. Ik haal de 1.65 niet eens. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199410568
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 20:57 schreef MissButterflyy het volgende:
My god, wat zijn jullie allemaal lang. Ik haal de 1.65 niet eens. :')
Hi

1.63 hier :@
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199410630
Vrouwelijke collega's die terloops verkondigen dat ze een vriend hebben terwijl je alleen een praatje maakt. Schijdingslijn tussen flirten en gewoon een beetje interesse tonen is vrij dun bij sommige vrouwen :')
pi_199410826
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:06 schreef koffief1lter het volgende:
Vrouwelijke collega's die terloops verkondigen dat ze een vriend hebben terwijl je alleen een praatje maakt. Schijdingslijn tussen flirten en gewoon een beetje interesse tonen is vrij dun bij sommige vrouwen :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199410831
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 20:34 schreef Academicus het volgende:

[..]

Maar ik moet intellectueel ook worden gevoed en ze moet ook (erg) aantrekkelijk zijn. Die combinatie tref je zelden helaas
Precies ook wel wat ik zoek.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199410874
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:06 schreef koffief1lter het volgende:
Vrouwelijke collega's die terloops verkondigen dat ze een vriend hebben terwijl je alleen een praatje maakt. Schijdingslijn tussen flirten en gewoon een beetje interesse tonen is vrij dun bij sommige vrouwen :')
Ja maar die vermoedens blijken ook dikwijls juist.
Verder denken mensen in het algemeen al snel dat je flirt. Maak je een praatje met een getrouwde man, komt de vrouw er snel naast staan :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199410912
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:21 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja maar die vermoedens blijken ook dikwijls juist.
Verder denken mensen in het algemeen al snel dat je flirt. Maak je een praatje met een getrouwde man, komt de vrouw er snel naast staan :')
Zegt meer over die vrouw dan over die man dan :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199410989
Ik probeer altijd juist te flirten, maar dan denken ze dat ik slechts een praatje wil maken :'(
pi_199411033
Staan er nog dates op de planning eigenlijk?
  donderdag 13 mei 2021 @ 21:32:52 #87
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199411057
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 20:57 schreef MissButterflyy het volgende:
My god, wat zijn jullie allemaal lang. Ik haal de 1.65 niet eens. :')
1m96

:s)
Beati pauperes spiritu
  donderdag 13 mei 2021 @ 21:33:53 #88
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199411075
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:31 schreef koffief1lter het volgende:
Staan er nog dates op de planning eigenlijk?
Ja lekker wijf uit Capelle
Beati pauperes spiritu
pi_199411114
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:28 schreef Faxie het volgende:
Ik probeer altijd juist te flirten, maar dan denken ze dat ik slechts een praatje wil maken :'(
Misschien doen alsof je een praatje wil maken dan? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199411859
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 20:57 schreef MissButterflyy het volgende:
My god, wat zijn jullie allemaal lang. Ik haal de 1.65 niet eens. :')
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:01 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Hi

1.63 hier :@
Oeh, kleintjes O+
pi_199411980
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 22:21 schreef Faxie het volgende:

[..]


[..]

Oeh, kleintjes O+
Deze actie kan alleen maar teleurstelling geven :D
pi_199412039
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 22:31 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Deze actie kan alleen maar teleurstelling geven :D
Welke actie niet? ;(
pi_199412424
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 20:57 schreef MissButterflyy het volgende:
My god, wat zijn jullie allemaal lang. Ik haal de 1.65 niet eens. :')
Ik zou ze maar daten als ik jou was. Er zitten hier ook fokkers tussen de 170-174 cm lengte. Dus daar moet je maar van uitgaan dat hun 30 cm fok stok dit enigszins compenseert.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199412447
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 23:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik zou ze maar daten als ik jou was. Er zitten hier ook fokkers tussen de 170-174 cm lengte. Dus daar moet je maar van uitgaan dat hun 30 cm fok stok dit enigszins compenseert.
:7
pi_199412768
Date nu iemand van krap 1.70. Ik hou niet zo van hele lange mannen. Max 1.80 ofzo vind ik beter.

No offense, maar jullie lange mannen hebben genoeg keus toch m.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199412844
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 23:29 schreef Avianflu het volgende:
Date nu iemand van krap 1.70. Ik hou niet zo van hele lange mannen. Max 1.80 ofzo vind ik beter.

No offense, maar jullie lange mannen hebben genoeg keus toch m.
Dus wij zouden nooit matchen? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199414042
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 23:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dus wij zouden nooit matchen? ;(
Voel mij ook wat beledigd, als jij al te lang bent. -O- _O-
pi_199414072
Ik discrimineer niet hoor maar eindig altij met iemand van Max 1.75-1.80 :@
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199414252
Ja, ik meestal ook en dat is helemaal prima O+
  vrijdag 14 mei 2021 @ 08:44:35 #100
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199414516
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 06:33 schreef Avianflu het volgende:
Ik discrimineer niet hoor maar eindig altij met iemand van Max 1.75-1.80 :@
Ik altijd langere mannen. Heb misschien stiekem daddy issues. :@
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')