SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heb sowieso een hekel aan linksrijders.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Baan wisselen, kan het iedereen aanraden
Mijn Black Eagle is binnenquote:
ik aan kaas, jwzquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb sowieso een hekel aan linksrijders.
Er zit stift opquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn Black Eagle is binnenEn ik blijf er naar kijken. Mateloos intrigerend
![]()
[ afbeelding ]
Linkerbaanquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
hoiquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb sowieso een hekel aan linksrijders.
welke ome henk was het ook weer waarin de inspreker ineens zegt: "Misschien... HEEE, KAP EENS EFFETJES MET DAT GEBEUK... Misschien heb jij ook wel eens..."quote:
Oh ken ik niet?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
welke ome henk was het ook weer waarin de inspreker ineens zegt: "Misschien... HEEE, KAP EENS EFFETJES MET DAT GEBEUK... Misschien heb jij ook wel eens..."
quote:
Lolquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daar moet een poezewoezeloezoepoezelebeessie in
quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daar moet een poezewoezeloezoepoezelebeessie in
ama den pama, wat heb je vandaag voor ons voor drama?quote:
Uhmmm moet ik even over nadenken.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ama den pama, wat heb je vandaag voor ons voor drama?
In welke context?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
welke ome henk was het ook weer waarin de inspreker ineens zegt: "Misschien... HEEE, KAP EENS EFFETJES MET DAT GEBEUK... Misschien heb jij ook wel eens..."
ja dat weet ik dus niet meer... iets met een advertentiequote:
AAAAH ik ga nadenken....quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet meer... iets met een advertentie
ik dacht dat het een latere was, in ieder geval verder dan deel 4...quote:
Het serpent is met geweld van de balie verwijderd.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:30 schreef dud0r het volgende:
Is er alweer een nieuw deel van de balliesofasoap
Ik zit in een kutmuziekbuiquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Enorm goeie podcastserie over Ghislaine Maxwell geluisterd
Durf ik je geen antwoord op te geven.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe zat het nu eigenlijk met de housewarming/bitter-Bevrijdingsdag surprise party?
@:LTVDK
Ik had het willen zien op Mixtream, maar we kwamen precies te laat aan.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de leukste Lowlands optredens van de laatste paar jaar.
Ik las even 'van' ipv 'over' ik dacht al....quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Enorm goeie podcastserie over Ghislaine Maxwell geluisterd
quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had het willen zien op Mixtream, maar we kwamen precies te laat aan.Oh well.
Ja maar da's niet hetzelfde.quote:
Dit zeker niet.quote:
Nee, daarom. Oh well.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ama den pama, wat heb je vandaag voor ons voor drama?
heb je vandaag al een keer 'nikker' kunnen zeggen om te ontladen?quote:
Tenzij je al een leuke baan hebt!quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ja je moet niet aan de gang blijven natuurlijkquote:
Deze man weetquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Allah is groot, allah is machtig, allah heeft een pik van 1 meter 80quote:
Gebruik je nou het N-woord?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb je vandaag al een keer 'nikker' kunnen zeggen om te ontladen?
KRIMMENEEL KASVERScHEELquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:21 schreef bitterbal het volgende:
Vergeet k weer mondkapje op te doen in de trein
plop je toch zo weer terugquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus het is wel mijn week zeg
Schouder uit de kom
Komt een goudvis bij de dokterquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
Schouder uit de kom
Het is wel vaker gebeurd en meestal gaat ie er vanzelf wel weer in terug na een paar minuten, maar dit keer niet.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
plop je toch zo weer terug@:Goitske
Tot nu toe 1x in mijn leven dat het terug gezet is rest zelf gedaan iddquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
plop je toch zo weer terug@:Goitske
Das kut. Terug plopoen is pijnlijk maar dat ie zelf niet terug gaat is ronduit kutquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is wel vaker gebeurd en meestal gaat ie er vanzelf wel weer in terug na een paar minuten, maar dit keer niet.
schouder trek ik er zo uitquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:00 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tot nu toe 1x in mijn leven dat het terug gezet is rest zelf gedaan idd
hoe danquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
Schouder uit de kom
Mijn schouders zitten vastgeschroefdquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schouder trek ik er zo uitdoet ook niet eens pijn of zo
Welke smaak?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n stoommaaltijd van de ah op maar was niet onder de indruk.
Hmm die heb ik nooit op, haal eigenlijk alleen maar de Aziatische er van.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms maar beter ookDit is mijn rug
![]()
[ afbeelding ]
Hoe krijg je dit voor elkaar dan?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Dit was mijn elleboog, van mijn schouders heb ik geen foto's gemaaktquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Is die levensmoe of wat?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer wil morgen in een of ander outlet pannen voor zijn nieuwe fornuis kopen; een van de drukste dagen van het jaarmij niet gezien.
Dacht even de lintworm van bitterbal.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ah schouder okee sorry. Schouder ja heb ik ook. Da's deze.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was mijn elleboog, van mijn schouders heb ik geen foto's gemaakt
[ afbeelding ]
Uitgegleden in de bus toen hij optrok en ik nog geen zitplaats gevonden had. Plasje smeltsneeuw yadayadaquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe krijg je dit voor elkaar dan?
Creatief knutselwerkjequote:Op woensdag 12 mei 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah schouder okee sorry. Schouder ja heb ik ook. Da's deze.
[ afbeelding ]
Parkeren op een daarvoor niet geschikte plaats.quote:
Elleboog heb ik in '18 nog gebroken gehad maar die is gefikst met oplosbare dingetjes dus geen foto vanquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Creatief knutselwerkjeBij mijn schouders zit het aan de voorkant vastgeschroefd
Dit zijn wel de levensvragen op zich....quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:18 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm neem ik thee of koffie.
Eigenlijk alweer veel teveel kofi op vandaag
Had in mijn wijsvinger nog van die pinnen die in de binnenkant van het bot gingen maar die zijn er ook uitgehaald. De plaat die nog in mijn buik moet is wel permanent als het goed is.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Elleboog heb ik in '18 nog gebroken gehad maar die is gefikst met oplosbare dingetjes dus geen foto van
Mooi kunstwerkje welquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah schouder okee sorry. Schouder ja heb ik ook. Da's deze.
[ afbeelding ]
Dan zit jij ruimer dan ik, bij mij doet het wel auwquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schouder trek ik er zo uitdoet ook niet eens pijn of zo
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:18 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm neem ik thee of koffie.
Eigenlijk alweer veel teveel kofi op vandaag
Wowquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitgegleden in de bus toen hij optrok en ik nog geen zitplaats gevonden had. Plasje smeltsneeuw yadayada
Tot mijn ongeluk had ik ook nog nooit wat gebroken hoor, 1 keer vinger tussen het raam gehad maar dat was alleen veel hechtwerk en een keer een gekneusde elleboog met snowboarden maar dat was het wel.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:19 schreef Koen66 het volgende:
Zijn jullie zo breekbaar of ik zo voorzichtig
Of gewoon puur geluk
Ik ben breekbaar.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:19 schreef Koen66 het volgende:
Zijn jullie zo breekbaar of ik zo voorzichtig
Of gewoon puur geluk
Oh ja wijsvinger inderdaad, zijn er bij mij ook weer uitgehaald na 2 maanden of zo. Tennisbal van de grond oppakken net als iemand er een schop tegen geeft.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had in mijn wijsvinger nog van die pinnen die in de binnenkant van het bot gingen maar die zijn er ook uitgehaald. De plaat die nog in mijn buik moet is wel permanent als het goed is.
Mijn scheen hebben ze volgens mij alleen maar dichtgenaaid terwijl die helemaal tot op het bot open lag, zal wel niks in gebroken zijn geweest.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja wijsvinger inderdaad, zijn er bij mij ook weer uitgehaald na 2 maanden of zo. Tennisbal van de grond oppakken net als iemand er een schop tegen geeft.
Heb je ze wel aangeklaagd en 8 ton smartengeld ontvangen?quote:
geen commentaar.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ze wel aangeklaagd en 8 ton smartengeld ontvangen?
Heb je geen kip?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geroosterde halve haan met friet en appelmoes
Jammiequote:Op woensdag 12 mei 2021 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geroosterde halve haan met friet en appelmoes
Ik vermoed dat dit in Nederland was en niet in de joe es of eequote:Op woensdag 12 mei 2021 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ze wel aangeklaagd en 8 ton smartengeld ontvangen?
Daar was die al met pensioen geweestquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit in Nederland was en niet in de joe es of ee
Fatima is jaloers op jequote:Op woensdag 12 mei 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Tennisbal opvangen met pink. Die wees toen naar het oosten. Nog steeds een beetje.
neuh. Dan had ik op zn minst wel een autootje gekocht of zoquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag heb je al dat geld in huis.
Ik heb een slechte rug, gammele knieën en platvoeten, maar nooit echt issues mee gehad verderquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
Ik dacht dat ik een krakkemikkig lijf had maar godsamme
Vroeger heel erg veel knieën en ellebogen opengehaald met op mijn bek gaan op de fiets als ik aan het 'stunten' was bij verkeersdrempelsquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Verder vooral tenen versus tafelpoten.
oh ja daar ga ik niet eens meer mee naar de HA. Weet goed genoeg hoe dat gaat. Spalken tegen teen4, gaas ertussen, elke paar dagen verwisselen, drie weken koekoek.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:26 schreef CherryLips het volgende:
Verder vooral tenen versus tafelpoten.
Gevaarlijk buurtje momenteelquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je m'n pink volgt kom je bij het kindeke Jezus. Of hoe zat het ook alweer.
Ja precies, dus dat precieze aantal weet ik niet. Je ziet het wel aan de zwelling en de kleur. Lekker intapen en goede schoenen aan, jodelen bij dat intapen. Dat het water van de douche zo allejezus pijnlijk is. Of een laken al te zwaar is.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja daar ga ik niet eens meer mee naar de HA. Weet goed genoeg hoe dat gaat. Spalken tegen teen4, gaas ertussen, elke paar dagen verwisselen, drie weken koekoek.
Hoi UitStralingquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Wow wat zie ik hier!
Ik ben uit bomen gevallen, van brommers gevallen. Later van de crossmotor gedondersteend.
Toen een wegmotor en 2 keer onderuitgegaan met 100+.
Met de wielrenner over een auto gerold. Met de MTB behoorlijk een eind van een berg gerold.
Maar nooit iets gebroken.
Wel last van mijn rug af en toe, maar dat komt doordat ik teveel zitquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb een slechte rug, gammele knieën en platvoeten, maar nooit echt issues mee gehad verder
Knieschijf heb ik als kind ook gesloopt, op een parkeerplaats langs de Franse autoroute gestruikeld en precies op het puntje van een uitstekende voet van een verkeersbord (dat gedeelte dat normaal onder de grond hoort te zitten)quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn moment of fame had ik toen mijn knieschijf ineens van zijn plek afging en ik ook maar even wat spul daar rondom heen afscheurde. Doei sportcarričre
Knap zeg. Alsjeblieft, een lekkere lolly uit Etto's Foodtruckquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Wow wat zie ik hier!
Ik ben uit bomen gevallen, van brommers gevallen. Later van de crossmotor gedondersteend.
Met de wielrenner over een auto gerold. Met de MTB behoorlijk een eind van een berg gerold.
Is allemaal omheen te werkenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:30 schreef CherryLips het volgende:
Dat het water van de douche zo allejezus pijnlijk is. Of een laken al te zwaar is.
Ik zie een lompe date aankomen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:30 schreef Goitske het volgende:
@:Dr_Flash het is maar goed dat wij nooit samen kinderen hebben gekregen... Vraag mij echt af hoe gammel die dan in elkaar hadden gezeten![]()
Ik subluxeer meestal alleen dus dat scheelt weer ben alleen heel lomp. Ben niet de meest gracieuze vrouw die je tegen zult komen zeg maar
Gewoon afhakken dan maar. Kun je je er ook niet meer aan stotenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is allemaal omheen te werkenen dat 5e teentje dient echt geen enkel doel
Ik heb versleten onderrug wervels. Zo rond 2013 erg veel last van. Laatste jaren nauwelijks nogquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel last van mijn rug af en toe, maar dat komt doordat ik teveel zit
VIESDIKquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel last van mijn rug af en toe, maar dat komt doordat ik teveel zit
Dat was echt een kutplan geweest iddquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:30 schreef Goitske het volgende:
@:Dr_Flash het is maar goed dat wij nooit samen kinderen hebben gekregen... Vraag mij echt af hoe gammel die dan in elkaar hadden gezeten![]()
OK @Amaranthaquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon afhakken dan maar. Kun je je er ook niet meer aan stoten
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Knieschijf heb ik als kind ook gesloopt, op een parkeerplaats langs de Franse autoroute gestruikeld en precies op het puntje van een uitstekende voet van een verkeersbord (dat gedeelte dat normaal onder de grond hoort te zitten)
Dit..... ik moet het nu wel heel snel ergens afkloppen.....quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Wow wat zie ik hier!
zou je denken he. Maar dan wordt de 4e "de nieuwe 5e"quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon afhakken dan maar. Kun je je er ook niet meer aan stoten
wat wat in wat..... curling? handboogschieten? snelwandelen?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn moment of fame had ik toen mijn knieschijf ineens van zijn plek afging en ik ook maar even wat spul daar rondom heen afscheurde. Doei sportcarričre
Oh Goitske en ik daten geregeld hoor. Voor mijn definitie van datenquote:
Lijkt me geen enkel probleemquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik twijfel of dhr Goits het daarmee eens is
Schakenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
wat wat in wat..... curling? handboogschieten? snelwandelen?
Oh die vond ik dan weer niet zo interessant, de MRI zelf vond ik leuker met al die gekke geluidjesquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb wel eens rontgenfoto's van mezelf gezien. Maar ik vind de MRI beelden van mijn hersens veel interessanter
Curlingquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
wat wat in wat..... curling? handboogschieten? snelwandelen?
Dat vond ik dan weer minder. Okee de eerste keer was het wel interessant, maar ik heb het al iets van 10 keer gehad..quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die vond ik dan weer niet zo interessant, de MRI zelf vond ik leuker met al die gekke geluidjes
Ah een beetje zoals ik vroeger dacht dat ik wel in het circus konquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Curling![]()
Vroeger had ik ook wel wat talent qua voetbal; alleen mijn vader zag dat niet zitten
Ja ok dan kan ik het wel begrijpen, heb hem geloof ik 2 keer gehad maar van de eerste keer weet ik niks meer af. Bij die andere keer gaven ze me een koptelefoon met muziek tegen de herrie, stond daar fucking Skyradio aan met Bruno Sars dus die heb ik gelijk de kamer uitgemiktquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vond ik dan weer minder. Okee de eerste keer was het wel interessant, maar ik heb het al iets van 10 keer gehad..
Mijn vader had vooral geen zin om me x kee per week weg te brengen toen ik jonger was; uiteindelijk had ik vast ook niet het echte talent en motivatie gehad om er iets van te maken op niveau.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah een beetje zoals ik vroeger dacht dat ik wel in het circus kon
geilquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het echt een gweldi biljetDenk dat ik hem gewoon mee naar bed neem
er zit een verschil tussen "afspreken" of "date"quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh Goitske en ik daten geregeld hoor. Voor mijn definitie van daten
[..]
Lijkt me geen enkel probleem
Tennis.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meer bier?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zit een verschil tussen "afspreken" of "date"
Een date wordt meestal gezien in het licht van "meer willen"
Wat was je act?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh, ik mag altijd kiezen welke zender ik wil horen...quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok dan kan ik het wel begrijpen, heb hem geloof ik 2 keer gehad maar van de eerste keer weet ik niks meer af. Bij die andere keer gaven ze me een koptelefoon met muziek tegen de herrie, stond daar fucking Skyradio aan met Bruno Sars dus die heb ik gelijk de kamer uitgemikt
Romantischquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Buurman heeft geen stroom meer. Staan nou met z’n tweeën in de meterkast te loeren.
Ja dat is wat mensen er zelf graag bij denken. Niet mijn probleemquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel veilig he?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het echt een gweldi biljetDenk dat ik hem gewoon mee naar bed neem
owwww dan heb ik het nooit begrepenquote:
Wij delen ook cadeautjes met elkaarquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik ouder was geweest weet ik ook niet of ik daar zin in had gehad... elk weekend langs het hockey/voetbal/tennis/turn-veld... uit wedstrijden, half Nederland door....quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader had vooral geen zin om me x kee per week weg te brengen toen ik jonger was; uiteindelijk had ik vast ook niet het echte talent en motivatie gehad om er iets van te maken op niveau.
Wel wel leuke ervaringen aan overgehouden.
Je moet er toch iets van makenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww dan heb ik het nooit begrepen
Een date met een vrouw is dus een bierzuip-afspraak
Mja ik van dat MRI geluid ook wel prima, maar ja ik vind zulke muziek ook leukquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh, ik mag altijd kiezen welke zender ik wil horen...
zolang je niet de ambitie hebt het bed te delen en daar andere activiteiten te doen dan slapen is het in mijn beleving geen datequote:
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Buurman heeft geen stroom meer. Staan nou met z’n tweeën in de meterkast te loeren.
Ik date ook met mijn vriendinnen.... zuipen we ook nog wel eens veel.... maar dat is dan dus niet een date...quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang je niet de ambitie hebt het bed te delen en daar andere activiteiten te doen dan slapen is het in mijn beleving geen date
Meest vreemde is nog wel dat je in die meterkast staat te fokkenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
het kan ook mijn foute definitie van een date zijn hequote:Op woensdag 12 mei 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik date ook met mijn vriendinnen.... zuipen we ook nog wel eens veel.... maar dat is dan dus niet een date...
Jou definitief van date heb ik al bijna 21 jaar niet meer gedaanquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het kan ook mijn foute definitie van een date zijn he
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uiteraard in een sexy pakje hoog zwaaien en zwieren
Ik wil best een weekje naar een leuk oord ver weg. Alleen wil ik nu dat vliegtuig niet in. Verbaasd mij ook dat iedereen zo massaal boekt. Ik weet dat de covid en IC bij ons nog op donker oranje staanquote:
Zag vanmiddag een docu over Hawaii, daar wil ik ook nog wel eens heenquote:
Lekker 8 uur lang je eigen speeksel inhijgenquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:54 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik wil best een weekje naar een leuk oord ver weg. Alleen wil ik nu dat vliegtuig niet in. Verbaasd mij ook dat iedereen zo massaal boekt. Ik weet dat de covid en IC bij ons nog op donker oranje staan
Ik dit jaar ook nog niet hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:54 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik wil best een weekje naar een leuk oord ver weg. Alleen wil ik nu dat vliegtuig niet in. Verbaasd mij ook dat iedereen zo massaal boekt. Ik weet dat de covid en IC bij ons nog op donker oranje staan
Ik ook wel, maar dan ook echt alleen als dat een beetje veilig kan. Ellende komen brengen hebben ze daar echt niks aan....quote:
Road tripquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dit jaar ook nog niet hoor.
Heb goede hoop dat reeds geboekte roat trip Frankrijk prima gaat werken
10 en met pech tussenlandingquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker 8 uur lang je eigen speeksel inhijgen
heb ook nog hoop op Griekenland in de herfstvakantiequote:Op woensdag 12 mei 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien weekje griekenland eind zomer
Ik hoop op CUR in decemberquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ook nog hoop op Griekenland in de herfstvakantie
zou lekker zijn hequote:Op woensdag 12 mei 2021 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ook nog hoop op Griekenland in de herfstvakantie
daar wil ik ook nog een keer heen zonder dat ik er een begrafenis hebquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop op CUR in december![]()
Misschien ijdele hoop maar moet me toch ergens aan vasthouden
Ik vindt het zwaar relaxtquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar wil ik ook nog een keer heen zonder dat ik er een begrafenis heb
laatste vakantie daar was met mijn moeder in 2018. Ze heeft het er nog steeds over. Het zal vermoedelijk ook wel d'r laatste vakantie blijvenquote:
al veeeel te lang niet in Griekenland geweest. Laatste keren was ook telkens een paar dagen tijdens een cruisequote:
wanneer is die?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb stiekem steeds meer twijfels over mijn geplande Toscane reis![]()
Italië is weer open toch?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb stiekem steeds meer twijfels over mijn geplande Toscane reis![]()
tenzij het virus weer terugslaat na de zomer komt dat wel goedquote:
hmmm juni is idd krap aanquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ook nog seeds geen idee of ik over een maand drie weken nar Zweden, Finland en de Noordkaap kan![]()
Zal wel Drenthe worden.
Precies de reden dat ik nog niks boekquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tenzij het virus weer terugslaat na de zomer komt dat wel goed
hey, dat ben ik alquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik nog niks boek![]()
/zwartkijker
Met mij wel.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww dan heb ik het nooit begrepen
Een date met een vrouw is dus een bierzuip-afspraak
Ik had in principe al geboekt voordat Corona los brak. Heb het alleen verplaatst naar een jaar later..quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik nog niks boek![]()
/zwartkijker
en nog een jaarquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had in principe al geboekt voordat Corona los brak. Heb het alleen verplaatst naar een jaar later..
Om die reden heb ik gisteren toch m'n boot naar Engeland maar geregeld. Die zijn toch aardig positief dat alles doorgaat half juli en ik sla mezelf ook voor m'n kop als ik daar niet komen kan.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had in principe al geboekt voordat Corona los brak. Heb het alleen verplaatst naar een jaar later..
Wat moet je daar doen dan? Glastonbury of zo?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om die reden heb ik gisteren toch m'n boot naar Engeland maar geregeld. Die zijn toch aardig positief dat alles doorgaat half juli en ik sla mezelf ook voor m'n kop als ik daar niet komen kan.
Formule 1.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet je daar doen dan? Glastonbury of zo?
Ik kan je zeker geen shoplijstje meegeven?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Om die reden heb ik gisteren toch m'n boot naar Engeland maar geregeld. Die zijn toch aardig positief dat alles doorgaat half juli en ik sla mezelf ook voor m'n kop als ik daar niet komen kan.
Ik zit dan de hele week op een redelijk afgesloten camping, dus neen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan je zeker geen shoplijstje meegeven?
Ik heb mijn plannen om ooit naar het VK te gaan, maar in de diepvries gelegd. Voorlopig geen plannen om een paspoort aan te schaffen als reisdocument..quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht.
Wacht wacht wacht wacht wacht.
Ik ben vandaag gevraagd om een lezing over Spitsbergen papiergeld te komen geven. In Londen. Op 29 juli.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit dan de hele week op een redelijk afgesloten camping, dus neen.
Kak. Kan daar zeker ook niks laten bezorgen bij je tent?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit dan de hele week op een redelijk afgesloten camping, dus neen.
Ja, deze keer zou nog zonder paspoort kunnen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb mijn plannen om ooit naar het VK te gaan, maar in de diepvries gelegd. Voorlopig geen plannen om een paspoort aan te schaffen als reisdocument..
Ik weet niet waar ik neergezet wordt.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kak. Kan daar zeker ook niks laten bezorgen bij je tent?
Zou gewoon ja zeggenquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht.
Wacht wacht wacht wacht wacht.
Ik ben vandaag gevraagd om een lezing over Spitsbergen papiergeld te komen geven. In Londen. Op 29 juli.
Ja ik heb me er inmiddels van overtuigd dat ik er genoeg van weet om dat daadwerkelijk te kunnen doen. Maar of ik er echt voor naar Londen moet is nog wel een dingetjequote:
Het is wel tof.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb me er inmiddels van overtuigd dat ik er genoeg van weet om dat daadwerkelijk te kunnen doen. Maar of ik er echt voor naar Londen moet is nog wel een dingetje
Ik heb alleen nog maar een paspoort, ID-kaart is dan een beetje dubbelop. Voor identificatie heb ik gewoon mijn rijbewijs.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb mijn plannen om ooit naar het VK te gaan, maar in de diepvries gelegd. Voorlopig geen plannen om een paspoort aan te schaffen als reisdocument..
Absolutely!quote:
Ja, maar ik ga 'm ook niet wegmikken.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar een paspoort, ID-kaart is dan een beetje dubbelop. Voor identificatie heb ik gewoon mijn rijbewijs.
Ik ook, maar ik weet niet of rijbewijs genoeg is voor België, Frankrijk of Duitslandquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar een paspoort, ID-kaart is dan een beetje dubbelop. Voor identificatie heb ik gewoon mijn rijbewijs.
Ja. toen ik in 2018 naar Praag ben geweest, heb ik nog even gekeken naar Edinburgh. Maar Praag leek me gewoon toffer en ik heb ook echt geen spijt van die keuze gehad...quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, deze keer zou nog zonder paspoort kunnen.
En dát zijn ook weer niet de hoogste kosten, dus die kan er wel naast ook dan.
Het is niet heel goedkoop nee, die kant op. Het scheelt ook enorm dat wij met z'n tweeën allebei een fulltime salaris hebben.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. toen ik in 2018 naar Praag ben geweest, heb ik nog even gekeken naar Edinburgh. Maar Praag leek me gewoon toffer en ik heb ook echt geen spijt van die keuze gehad...
Maar ik kan momenteel echt geen reis naar het VK betalen. Tenzij ik ergens een leuk bedragje win.![]()
Hoezo, met een rijbewijs ben je toch sowieso meerderjarigquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga 'm ook niet wegmikken.
En ik vind uit zuipoverwegingen een ID-kaart een prettiger idee dan m'n rijbewijs.
Sterkte met je ploppert.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga met een oxazepam en een wijntje in bed zielig liggen wezen
Ik sliep tot vijf jaar geleden in hostels in Londenquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is niet heel goedkoop nee, die kant op. Het scheelt ook enorm dat wij met z'n tweeën allebei een fulltime salaris hebben.(Normaliter dan)
Terwijl het niet eens over eten gaatquote:
Shit kwijtraken en ik haat zonder rijbewijs rondrijden.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo, met een rijbewijs ben je toch sowieso meerderjarig
Een van de mooiste winkels ooit.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:24 schreef CherryLips het volgende:
https://www.fortnumandmason.com/sundae-tea-15-silky-tea-bags
M'n lievelingsthee
Leuke prijskaartjes ook, maarquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de mooiste winkels ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |