SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heb sowieso een hekel aan linksrijders.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Baan wisselen, kan het iedereen aanraden
Mijn Black Eagle is binnenquote:
ik aan kaas, jwzquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb sowieso een hekel aan linksrijders.
Er zit stift opquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn Black Eagle is binnenEn ik blijf er naar kijken. Mateloos intrigerend
![]()
[ afbeelding ]
Linkerbaanquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
hoiquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb sowieso een hekel aan linksrijders.
welke ome henk was het ook weer waarin de inspreker ineens zegt: "Misschien... HEEE, KAP EENS EFFETJES MET DAT GEBEUK... Misschien heb jij ook wel eens..."quote:
Oh ken ik niet?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
welke ome henk was het ook weer waarin de inspreker ineens zegt: "Misschien... HEEE, KAP EENS EFFETJES MET DAT GEBEUK... Misschien heb jij ook wel eens..."
quote:
Lolquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daar moet een poezewoezeloezoepoezelebeessie in
quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
daar moet een poezewoezeloezoepoezelebeessie in
ama den pama, wat heb je vandaag voor ons voor drama?quote:
Uhmmm moet ik even over nadenken.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ama den pama, wat heb je vandaag voor ons voor drama?
In welke context?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
welke ome henk was het ook weer waarin de inspreker ineens zegt: "Misschien... HEEE, KAP EENS EFFETJES MET DAT GEBEUK... Misschien heb jij ook wel eens..."
ja dat weet ik dus niet meer... iets met een advertentiequote:
AAAAH ik ga nadenken....quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet meer... iets met een advertentie
ik dacht dat het een latere was, in ieder geval verder dan deel 4...quote:
Het serpent is met geweld van de balie verwijderd.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:30 schreef dud0r het volgende:
Is er alweer een nieuw deel van de balliesofasoap
Ik zit in een kutmuziekbuiquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Enorm goeie podcastserie over Ghislaine Maxwell geluisterd
Durf ik je geen antwoord op te geven.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe zat het nu eigenlijk met de housewarming/bitter-Bevrijdingsdag surprise party?
@:LTVDK
Ik had het willen zien op Mixtream, maar we kwamen precies te laat aan.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de leukste Lowlands optredens van de laatste paar jaar.
Ik las even 'van' ipv 'over' ik dacht al....quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Enorm goeie podcastserie over Ghislaine Maxwell geluisterd
quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had het willen zien op Mixtream, maar we kwamen precies te laat aan.Oh well.
Ja maar da's niet hetzelfde.quote:
Dit zeker niet.quote:
Nee, daarom. Oh well.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ama den pama, wat heb je vandaag voor ons voor drama?
heb je vandaag al een keer 'nikker' kunnen zeggen om te ontladen?quote:
Tenzij je al een leuke baan hebt!quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ja je moet niet aan de gang blijven natuurlijkquote:
Deze man weetquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Allah is groot, allah is machtig, allah heeft een pik van 1 meter 80quote:
Gebruik je nou het N-woord?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb je vandaag al een keer 'nikker' kunnen zeggen om te ontladen?
KRIMMENEEL KASVERScHEELquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:21 schreef bitterbal het volgende:
Vergeet k weer mondkapje op te doen in de trein
plop je toch zo weer terugquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus het is wel mijn week zeg
Schouder uit de kom
Komt een goudvis bij de dokterquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
Schouder uit de kom
Het is wel vaker gebeurd en meestal gaat ie er vanzelf wel weer in terug na een paar minuten, maar dit keer niet.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
plop je toch zo weer terug@:Goitske
Tot nu toe 1x in mijn leven dat het terug gezet is rest zelf gedaan iddquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
plop je toch zo weer terug@:Goitske
Das kut. Terug plopoen is pijnlijk maar dat ie zelf niet terug gaat is ronduit kutquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is wel vaker gebeurd en meestal gaat ie er vanzelf wel weer in terug na een paar minuten, maar dit keer niet.
schouder trek ik er zo uitquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:00 schreef Goitske het volgende:
[..]
Tot nu toe 1x in mijn leven dat het terug gezet is rest zelf gedaan idd
hoe danquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
Schouder uit de kom
Mijn schouders zitten vastgeschroefdquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
schouder trek ik er zo uitdoet ook niet eens pijn of zo
Welke smaak?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zo'n stoommaaltijd van de ah op maar was niet onder de indruk.
Hmm die heb ik nooit op, haal eigenlijk alleen maar de Aziatische er van.quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms maar beter ookDit is mijn rug
![]()
[ afbeelding ]
Hoe krijg je dit voor elkaar dan?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Dit was mijn elleboog, van mijn schouders heb ik geen foto's gemaaktquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Is die levensmoe of wat?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer wil morgen in een of ander outlet pannen voor zijn nieuwe fornuis kopen; een van de drukste dagen van het jaarmij niet gezien.
Dacht even de lintworm van bitterbal.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ah schouder okee sorry. Schouder ja heb ik ook. Da's deze.quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was mijn elleboog, van mijn schouders heb ik geen foto's gemaakt
[ afbeelding ]
Uitgegleden in de bus toen hij optrok en ik nog geen zitplaats gevonden had. Plasje smeltsneeuw yadayadaquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe krijg je dit voor elkaar dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |