Hell fucking NO!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
[..]wilde jij haar foto dan hebben
dat je die eraf sneed.
Nee, Bridget was een tof wijf.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat oud veenlijk doet alles om Monique te treiteren. Nu is Saar de liefste en mooiste. Ik dacht dat Bridget dat was.
Ik vind die veters wel leukquote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:18 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Hell fucking NO!Het ging mij om de kinderveters. Welke 'volwassen' vrouw van 25 doet zoiets? Ik ken ze niet. Jij wel?
Nou is het net die ene van Frank en Rogierquote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:32 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Op zijn Hillergersbergs🤣
Ik herken hem echt niet!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
Nou is het net die ene van Frank en Rogier
Hahahahahaha ..... Mozart ofzo, of Einsteinquote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:32 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Op zijn Hillergersbergs🤣
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:18 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Hell fucking NO!Het ging mij om de kinderveters. Welke 'volwassen' vrouw van 25 doet zoiets? Ik ken ze niet. Jij wel?
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:32 schreef Woonbootjes het volgende:
[ link | afbeelding ]
Op zijn Hillergersbergs🤣
Rogierquote:Op vrijdag 14 mei 2021 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahahaha ..... Mozart ofzo, of Einstein
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:35 schreef Straadthont het volgende:
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
[ afbeelding ]
Ze heeft nu ook lekker gek een A op dr nagels laten zetten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 19:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Bij zichzelf rebels vindende 14-jarigen. Dan is het schattig.
Wat doet/laat Antwee allemaal voor haar?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze heeft nu ook lekker gek een A op dr nagels laten zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol🤣🤣quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:35 schreef Straadthont het volgende:
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.
[ afbeelding ]
Niets. Haar in de zeik zetten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
Wat doet/laat Antwee allemaal voor haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |