SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
erg pijnlijk heb medicatie gekregen ervoor thnx voor vragenquote:Op woensdag 12 mei 2021 07:50 schreef Karzai het volgende:
morninghoe gaat het nu met de ontsteking?
Oh de slijmbeurs toch? Ga je wel werken?quote:Op woensdag 12 mei 2021 07:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
erg pijnlijk heb medicatie gekregen ervoor thnx voor vragen
Hopelijk gaat het gauw beterquote:Op woensdag 12 mei 2021 07:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
erg pijnlijk heb medicatie gekregen ervoor thnx voor vragen
nee kan niet eens auto rijdenquote:Op woensdag 12 mei 2021 07:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh de slijmbeurs toch? Ga je wel werken?
quote:Op woensdag 12 mei 2021 07:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee kan niet eens auto rijden
Ai kut. K duim dat het snel weg isquote:Op woensdag 12 mei 2021 07:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee kan niet eens auto rijden
hoe is afgelopen met kasverschil?quote:
Er is denk k nog 50 euro verschil.quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe is afgelopen met kasverschil?
oke geen enorm groot bedrag gelukkigquote:
Nee precies. Die 18 duizend nog wat is geld wat gestort is. En als je dat weg brengt moet je dat natuurlijk van je kassa inhoud weg boeken zodat het verantwoord is waarom het weg is. En dat had ze dus niet gedaan :pquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke geen enorm groot bedrag gelukkig
echt een aso bedrijfquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee precies. Die 18 duizend nog wat is geld wat gestort is. En als je dat weg brengt moet je dat natuurlijk van je kassa inhoud weg boeken zodat het verantwoord is waarom het weg is. En dat had ze dus niet gedaan :p
Maar die 50 euro zullen ze wel van mijn salaris inhouden. Dan heb k ook nog 10 min uren staan omdat ik die week vakantie moest inleveren en 1 week moest opnemen toen de winkels dicht waren. En ze weten nog niet wat ze daarmee gaan doen ook
tering wat een kutclubquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee precies. Die 18 duizend nog wat is geld wat gestort is. En als je dat weg brengt moet je dat natuurlijk van je kassa inhoud weg boeken zodat het verantwoord is waarom het weg is. En dat had ze dus niet gedaan :p
Maar die 50 euro zullen ze wel van mijn salaris inhouden. Dan heb k ook nog 10 min uren staan omdat ik die week vakantie moest inleveren en 1 week moest opnemen toen de winkels dicht waren. En ze weten nog niet wat ze daarmee gaan doen ook
Godsamme, dat ze die even in hun hol steken met hun je standaard meer laten werken.quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goeie linkje pakken?quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
kan geen foto meer plaatsen
dat dat bedrijf al zolang bestaat met deze wanpraktijken wilt toch niemand meer werkenquote:
Ja k denk door de bonus voor verkopers. Balie is groot verloopquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat dat bedrijf al zolang bestaat met deze wanpraktijken wilt toch niemand meer werken
Vreemd zeg met al die verhalenquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k denk door de bonus voor verkopers. Balie is groot verloop
kopen zoveel mensen daar een ali bankquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:27 schreef bitterbal het volgende:
Nu zijn de omzetten hier zo hoog dat ze bijna 1000 euro per week aan bonus verdienen. Das dan wel bruto maar boven op je salaris
Poging om uit de horeca te komen gefaald :pquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
We wisten op het begin dat het zo'n club was; maar voor jou was het toen enige werk dat beschikbaar was. Dan kun je helaas niet al te kieskeurig zijn. Blij dat je er bijna vanaf bent wel.
toen ik daar laatst uit nieuwsgierigheid ging kijken stond er wel mooie hoekbank niet gekocht was ali shit zei je heb je mooie voor een jaar dan stukquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Poging om uit de horeca te komen gefaald :p
Ja we draaien hier in den haag nu 120 duizend euro omzet per week.quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kopen zoveel mensen daar een ali bank
Nou ik welquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:08 schreef bitterbal het volgende:
terwijl je handgranaten en molotov cocktails achter je gooit zodat ze je niet achterna komenquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik wel![]()
![]()
Bonus harken en wegrennen. Hard.
dan gaat de verkoop dus mega goedquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we draaien hier in den haag nu 120 duizend euro omzet per week.
Kijk zo'n verkoper boeit het niet. Die krijgt gewoon bonus dus die verdient lekker
Ze hebben ook vrijheid. Als er geen klanten zijn kan je gewoon. Lekker zitten en koffie drinken en je werkt 4 dagen per week.
Ja ja, maar als er een paar tientjes verschil zijn vallen ze er dood over en mag de baliekneus ervoor bloeden. Lekker bedrijf jaquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we draaien hier in den haag nu 120 duizend euro omzet per week.
Kijk zo'n verkoper boeit het niet. Die krijgt gewoon bonus dus die verdient lekker
Ze hebben ook vrijheid. Als er geen klanten zijn kan je gewoon. Lekker zitten en koffie drinken en je werkt 4 dagen per week.
Ja. Ze hebben als instelling je niet naar een andere winkel te laten gaan dus ze blijven je meer korting geven en je met agressieve tactiek te overtuigen die bank te kopenquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan gaat de verkoop dus mega goed
Dit ja. Haal dat lekker van de verkoper z'n bonus af danquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, maar als er een paar tientjes verschil zijn vallen ze er dood over en mag de baliekneus ervoor bloeden. Lekker bedrijf ja
Ik ben wel echt retebenieuwd naar de inkoopprijzen als überhaupt verkopen het doel is.quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben als instelling je niet naar een andere winkel te laten gaan dus ze blijven je meer korting geven en je met agressieve tactiek te overtuigen die bank te kopen
Voor hoe lang?quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
is 2 koffie genoeg. of zal ik er nog 2 maken?
Doe ruig en maak er nog 8quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
de rest van de dag denk ikquote:
marge van 50+%quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel echt retebenieuwd naar de inkoopprijzen als überhaupt verkopen het doel is.
Ja zal wel niks zijn :pquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel echt retebenieuwd naar de inkoopprijzen als überhaupt verkopen het doel is.
Dan nog 2, absoluut.quote:
Meer meer meerquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
We zouden bankenverkoper moeten worden bij Schijtzooi & Strontquote:
als ze zoveel korting kunnen geven dan zijn de prijzen dus in winkel veel te hoog. lijkt turkije wel waar je moet af dingenquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Ze hebben als instelling je niet naar een andere winkel te laten gaan dus ze blijven je meer korting geven en je met agressieve tactiek te overtuigen die bank te kopen
Nou dan konden ze me die 50 pop mooi in hun endeldarm parkeren.quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
2300 salaris ofzo en dan 4000 bruto bonus er bij
95% korting doe ik het misschien voorquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tering...quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
2300 salaris ofzo en dan 4000 bruto bonus er bij
Mja, maar dan moet je dat hoerending nog steeds vervoeren ook.quote:
Nee dat doen ze voor je tochquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, maar dan moet je dat hoerending nog steeds vervoeren ook.
Kwiwi Fischerquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:53 schreef kwiwi het volgende:
Net begonnen met een privé cursus Duits om verder te verbeterenWerkt toch een stuk beter dan die klassikale lessen.
GUTENTAG FRAULEINquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:53 schreef kwiwi het volgende:
Net begonnen met een privé cursus Duits om verder te verbeterenWerkt toch een stuk beter dan die klassikale lessen.
Dan zit er dus 70+% marge op die bankenquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoe minder korting ze geven hoe hoger de bonus maar ze gaan wel tot 60 procent soms
oh. dat kost weer extra dan zekerquote:
en dan met het probleem zitten dat het niet door de deur pastquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we hebben geen. Eigen vervoer dienst
te duur zeker?quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja we hebben geen. Eigen vervoer dienst
goed bezig. even jezelf goed in het zweet werken.quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:56 schreef Goitske het volgende:
Ik ga mezelf maar eens voorstellen aan mijn crosstrainer... Verkoudheid is grotendeels over dus geen smoesjes beetje benauwdheid is geen excuus
rip crosstrainerquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:56 schreef Goitske het volgende:
Ik ga mezelf maar eens voorstellen aan mijn crosstrainer... Verkoudheid is grotendeels over dus geen smoesjes beetje benauwdheid is geen excuus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sport is nooit vrijwillig bij mij. Ik haat echt sporten, wandelen vind ik lekker maar verderquote:Op woensdag 12 mei 2021 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
goed bezig. even jezelf goed in het zweet werken.
Ga ik over een uurtje ook doen.
Weet ik. Maar goed dat je het alsnog doetquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:00 schreef Goitske het volgende:
[..]
Sport is nooit vrijwillig bij mij. Ik haat echt sporten, wandelen vind ik lekker maar verder
quote:Op woensdag 12 mei 2021 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
rip crosstrainerOh dat zeker! Heb ook medelijden met dat ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
herkenbaar..quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:00 schreef Goitske het volgende:
[..]
Sport is nooit vrijwillig bij mij. Ik haat echt sporten, wandelen vind ik lekker maar verder
wat staat er op het ontbijtmenu?quote:
Ik ga zometeen wel merken of het een goed idee is om vandaag weer op het zadel te gaan zittenquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga mezelf vanavond weer uitlaten.
Niet van harte. Spierpijn.
met yoghurt, stukjes banaan en stukjes chocolade?quote:
Nootjes en chocolaquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
met yoghurt, stukjes banaan en stukjes chocolade?
hmmm incl halsband en riem?quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga mezelf vanavond weer uitlaten.
Niet van harte. Spierpijn.
Nou, wat deden ze dan zo vroegquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Bestuurgriezel belde net om te vragen wat die boa's aan mijn deur deden
Zeggen dat je onlyfans uitzending wat teveel herrie had opgeleverdquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Dit heb ik even helemaal gemist.quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee was eergisteren met die melding van die pitbull toch
ballie is een kale kleine bejaarde vent met een agressieve pitbullquote:
De Stasi die de Gestapo in de gaten houdt. Het moet niet gekker worden.quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
22 min vol gehouden ondanks dat ik al een week verkouden ben. Vind het nu wel ff genoeg. Weer opbouwenquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet ik. Maar goed dat je het alsnog doet
Ik wist het.quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ballie is een kale kleine bejaarde vent met een agressieve pitbull
Lekker bezig. Hop nu even lekker onder de douche alles afspoelen en je spieren laten rustenquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:27 schreef Goitske het volgende:
[..]
22 min vol gehouden ondanks dat ik al een week verkouden ben. Vind het nu wel ff genoeg. Weer opbouwen
natuurlijk. kale bejaarde mannen eten geen sushiquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist het.
En al die sushi is zeker ook gelogen.
Type die gelijk bij de NSB was gegaan als hij de kans had gekregenquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Stasi die de Gestapo in de gaten houdt. Het moet niet gekker worden.
Het is allemaal de schuld van de mammoeten! Die hadden vroeger niet zo hard weg moeten rennen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:27 schreef Goitske het volgende:
[..]
Het is toch vreselijk sporten. Wie dat heeft uitgevonden
Rusten? Douchen en huishouden doenquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker bezig. Hop nu even lekker onder de douche alles afspoelen en je spieren laten rusten
[..]
natuurlijk. kale bejaarde mannen eten geen sushi
onder de douche rustenquote:
Vrouwen zijn geen jagers maar verzamelaars. Dus waarom wij moeten sportenquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de mammoeten! Die hadden vroeger niet zo hard weg moeten rennen.
Ja ook dat, maar in de hete zomer zweet je al zonder te bewegen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:29 schreef Goitske het volgende:
[..]![]()
Ik ben allergisch voor zweten. Haat daardoor die hete zomers ook
Ja geen idee, dat zou dan inderdaad niet hoevenquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:30 schreef Goitske het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen jagers maar verzamelaars. Dus waarom wij moeten sporten
Wij moeten koken én sporten.quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja geen idee, dat zou dan inderdaad niet hoeven
Ga maar een beetje wandelen en verzamelen dan
Als jullie moeten koken waarom sta ik dan elke dag in de keukenquote:
'Zal die nieuwe wel zijn geweest'quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand is bijna gegrepen door die hond ofzo en die persoon heeft mijn adres door gegeven
hamstereeeeeeeeeen 🐹🐹🐹🐹🐹quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja geen idee, dat zou dan inderdaad niet hoeven
Ga maar een beetje wandelen en verzamelen dan
Doe je toch iets foutquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als jullie moeten koken waarom sta ik dan elke dag in de keuken
Dit ja, en moet het nog zelf verzamelen ookquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als jullie moeten koken waarom sta ik dan elke dag in de keuken
Waarom dat nou weerquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand is bijna gegrepen door die hond ofzo en die persoon heeft mijn adres door gegeven
Even een chihuahua lenen van iemand.quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja iemand die denkt dat de hond daar woont:p
Mijn hele leven is een grote foutquote:
Die zijn agressiever dan een pitbullquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even een chihuahua lenen van iemand.
Dat is geen hondquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even een chihuahua lenen van iemand.
Wat proberen jullie te doen?quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:54 schreef bitterbal het volgende:
We proberen nu iemand die onder bewind staat. Dat is altijd een succes
tot wanneer moet je nog bij die oplichters werken?quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:54 schreef bitterbal het volgende:
We proberen nu iemand die onder bewind staat. Dat is altijd een succes
20 euro per maand?quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:57 schreef bitterbal het volgende:
M
[..]
Mijn collega probeert em een bank van 2000 aan te smerem
Zaterdag laatste dag :pquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:58 schreef Goitske het volgende:
[..]
tot wanneer moet je nog bij die oplichters werken?
denk aan je bonusquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:57 schreef bitterbal het volgende:
M
[..]
Moet je juist niet doen, want dat geld krijg je misschien nietquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:57 schreef bitterbal het volgende:
M
[..]
Reken maar dat ze dat geld krijgen, anders hebben ze nog wel wat 'maniertjes' om het te krijgen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je juist niet doen, want dat geld krijg je misschien niet
Gaat gewoon naar de deurwaarderquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je juist niet doen, want dat geld krijg je misschien niet
Ja. Zij is ⅓e van die foutquote:Op woensdag 12 mei 2021 09:50 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heb je dat thuis ook gezegd? Denk niet dat je vrouw dat kan waarderen
welke hond?quote:Op woensdag 12 mei 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
K probeer de mensen hier met mijn ogen te waarschuwen en weg te kijken :p
Nee hoor :p
ik had gezegd ajuu doe het dan maar lekker zelf ben er vandoorquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:09 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou als ik dat te horen zou krijgen dan ben ik pleite.
K durf dat soort dingen nooitquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben 1 keer opgestapt trouwens ik zou invallen op andere locatie ivm personeel te kort..
man man man bij binnenkomst merkte ik al dit wordt een zware dag...
DE gene die daar vast werkte die dacht dat ik een mongool was ofzo..
liet mij kut klussen doen ipv de clienten te verzorgen..
Toen ze ook nog eens deed alsof ik hiervoor kwam en niets met clienten kon zei ik dame succes je doet t dan maar geheel alleen... zo opgestapt mijn manager gebeld uitgelegd en die zei top gedaan.. want zo gaan ze niet met invallers om.
Een voordeel kom je wel aan je stappen vandaagquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
uurtje gewandeld. vanmiddag denk nog een keer. verveel mij kapot.
1 arm niet kunnen gebruiken is echt een hel... ga zo proberen te stofzuigen met links![]()
![]()
![]()
Ik ook hoor. Graag of niet!quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik had gezegd ajuu doe het dan maar lekker zelf ben er vandoor
Gewoon keer doen , want ze lopen zo over je heen. nu ook ach ballie betaald die 50 euro wel lekker makkelijk. Gewoon voor je zelf opkomen.... je zal zien dat je zelfvertrouwen groeit. eerste keer best spannend als je zeg weet je doe t dan maar zelf als je het beter kan tas pakken en weggaan. je zal zien erna krijg je respect terug die je ook verdienquote:
exact zit nu op streef gewicht na drie maanden lijnen . nu komt moeilijkste gedeelte het zo te houden afvallen is niet zo moeilijk.. het behouden is vaak veel moeilijker , maar heb gezondere leefstijl aan gemetenquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Een voordeel kom je wel aan je stappen vandaag
precies vooral in de zorg heel belangrijk om sterk in schoenen te staan..quote:
Wij hebben nu 2 invalkrachten, we zetten ze niet aan de telefoon dat doen we ze niet aan. Ze draaien bij ons de balie, aanmelden, meten, wegen, afspraken maken en een paar simpele administratieven klussen die ons kunnen ontlasten en die je aan de balie erbij kunt doen op een dal moment. Als dat allemaal goed gaat dan breiden er uit in taken.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies vooral in de zorg heel belangrijk om sterk in schoenen te staan..
als ik soms zie hoe ze over uitzendkrachten praten of ze behandelen zeg ik hey ze hebben zelfde opleiding en twee handen.. enige wat ons voordeel is dat we clienten beter kennen. geef ze de juiste handvaten en je zal zien hoe goed ze zijn
precies zoals het hoort alleen zit jij aan andere tak van sport in de zorg en snap ik..quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:32 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wij hebben nu 2 invalkrachten, we zetten ze niet aan de telefoon dat doen we ze niet aan. Ze draaien bij ons de balie, aanmelden, meten, wegen, afspraken maken en een paar simpele administratieven klussen die ons kunnen ontlasten en die je aan de balie erbij kunt doen op een dal moment. Als dat allemaal goed gaat dan breiden er uit in taken.
En helemaal als je al dat werk doet! Als je de diploma's hebt dan kun je misschien met een paar tips over de bewoners overal in vallen. Je bent er voor handen aan het bed. Niet om de papierversnipperaar te vullen en de ranzige klusjesquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies zoals het hoort alleen zit jij aan andere tak van sport in de zorg en snap ik..
als ik werk en krijg een invaller ben ik blij dat ze komen helpen anders moet ik ze zelf alle 12 doen . en gaat dus niet lukken sommige gaan dagbesteding... dus voor we starten vraag ik haar of we kunnen door spreken wie ze wil verzorgen en zeg dan bij elke bewoner gaan we opschrijven hoe te verzorgen hoe te benaderen.... en werken samen op... en de moeilijkste clienten met agressie die doe ik dan zelf
Ik heb mezelf weer een schop onder m'n hol gegeven en weer op mijn eten letten en meer sporten. Het ging heel goed tot de corona begon daarna weer ups en downs, kinderen te veel thuis enzo werkt ook niet meequote:Op woensdag 12 mei 2021 10:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
exact zit nu op streef gewicht na drie maanden lijnen . nu komt moeilijkste gedeelte het zo te houden afvallen is niet zo moeilijk.. het behouden is vaak veel moeilijker , maar heb gezondere leefstijl aan gemeten
quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
K probeer de mensen hier met mijn ogen te waarschuwen en weg te kijken :p
Nee hoor :p
exact met de juiste diploma weet iedereen hoe ze clienten moeten verzorgen adl. enige wat vaste beter weten is hoe client reageer en hoe een client kan reageren en wij weten meer over benaderingen en zien sneller spanningen . maar over algemeen ben ik zeer blij met invallers. en respecteer ik ze ook.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:40 schreef Goitske het volgende:
[..]
En helemaal als je al dat werk doet! Als je de diploma's hebt dan kun je misschien met een paar tips over de bewoners overal in vallen. Je bent er voor handen aan het bed. Niet om de papierversnipperaar te vullen en de ranzige klusjes
Ik zit op een poli in een ziekenhuis dus ik kan ook niet blind invallen op een andere poli maar weet wel de grote lijnen
ja hoor ik vaker . ik heb het omgedraaid . door corona meer tijd over en ben actief gaan sporten en bewegen en eetpatroon aangepast... en heeft voor mij goed uitgepakt. was niet mega vet ofzo. maar kreeg een buikje en maat groter dat zinde mij niet zoquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:41 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb mezelf weer een schop onder m'n hol gegeven en weer op mijn eten letten en meer sporten. Het ging heel goed tot de corona begon daarna weer ups en downs, kinderen te veel thuis enzo werkt ook niet mee
Ik probeer af te dwingen dat het vandaag rustig blijft, na een enorm hectische dag gisteren. Mails die ik bewust even negeer en andere vertragingstactiekenquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis balans, gisteren was het enorm rustig, nu blijft m'n telefoon gaan.
Geklungelquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb om twaalf uur een deadline maar ze sturen me steeds de verkeerde bestanden, dus dat zal zeker morgen moeten
Werkt goedquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
moet zeggen dat het koolhydraat vrij dieet mega goed werkt.... het vloog eraf.
en ken iemand is in 4 maanden 40 kilo mee verloren...
gewoon geen aardappelen pasta en brood alles waar koolhydraten inzitten laten staan of koolhydraat arm nemen...
dit dieet gaat mega goed en hard
Nu was ik gister wel een beetje laat met het melden daarvanquote:
Ja maar wat een marteling.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gewoon geen aardappelen pasta en brood alles waar koolhydraten inzitten laten staan of koolhydraat arm nemen...
Bij mij ook. Maandag extreem rustig, gisteren werd ik verzocht om alle post die ik kreeg te bezorgen (1,5 wijk) Gelukkig kreeg ik alles net op tijd af..quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis balans, gisteren was het enorm rustig, nu blijft m'n telefoon gaan.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werkt goed
Nu ik weer af en toe een boterham eet, gaat het ook weer rap fout trouwens
ligt eraan , want je mag best veel andere dingen. vlees bijvoorbeeld mag je gewoon eten . ik was al geen broodeter pasta ach mis ik dus ook niet echt en aardappelen kan ik ook goed missen.. voor de pasta liefhebbers is het marteling.... ik heb het niet echt gemist en ga het ook niet missen... dus ja ik heb gelukquote:
Bij mij zetten koolhydraten sowieso belachelijk aan. Helaas, want ik vind ze vreselijk lekkerquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dat is dus ook mijn angst..hoe ga ik nu om met koolhydraten . tot nu toe eet ik ze niet .. dus ja ben daar goed over na aan denken
ja hoor ik meer . koolhydraten zijn vaak boosdoeners en zit in heel veel productenquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij zetten koolhydraten sowieso belachelijk aan. Helaas, want ik vind ze vreselijk lekker
Da's ook niet perse gezond trouwens, zo snel.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ach ja beter als crashdieet. die met 500 calorien 3 shakes per dag van camebridgequote:Op woensdag 12 mei 2021 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook niet perse gezond trouwens, zo snel.
ook goed toch 1200 calorien per dag is genoegquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou het wel bij m'n huidige programma, alles eten, alleen net wat minder.
Ik ben niet echt een vleeseterquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ligt eraan , want je mag best veel andere dingen. vlees bijvoorbeeld mag je gewoon eten . ik was al geen broodeter pasta ach mis ik dus ook niet echt en aardappelen kan ik ook goed missen.. voor de pasta liefhebbers is het marteling.... ik heb het niet echt gemist en ga het ook niet missen... dus ja ik heb geluk
Eeh volgens mij is het weinigquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ook goed toch 1200 calorien per dag is genoeg
Mwah, zo snel afvallen heeft z'n eigen risico's in het algemeen, het "hoe" is niet eens zo boeiend. Extra risico op galstenen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ach ja beter als crashdieet. die met 500 calorien 3 shakes per dag van camebridge
Nee man, veel te weinig. Ik val af met 1900* op een dag.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ook goed toch 1200 calorien per dag is genoeg
Nou dat weet ik nietquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, zo snel afvallen heeft z'n eigen risico's in het algemeen, het "hoe" is niet eens zo boeiend. Extra risico op galstenen bijvoorbeeld.
Wel nog steeds beter dan niet afvallen, dat wel.
Naja, met 40kg verliezen acht ik de kans groot dat dat om morbide obesitas ging. In zo'n geval is zsm kilo's kwijt geen slecht idee, want de risico's van het overgewicht zijn groter.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nietNa crashdiëten kom je vaak net zo hard weer aan. Lekker jojo'en. Deed ik vroeger ook
Ik had op mijn dagen dat ik thuis was continu kinderen om mij heen. Daarnaast schoolwerk enzo met ze doen incl meltdowns dat ze niet wilden dus tijd ontbrak gewoon. Nu is het jongens naar school ik op de crosstrainerquote:Op woensdag 12 mei 2021 10:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja hoor ik vaker . ik heb het omgedraaid . door corona meer tijd over en ben actief gaan sporten en bewegen en eetpatroon aangepast... en heeft voor mij goed uitgepakt. was niet mega vet ofzo. maar kreeg een buikje en maat groter dat zinde mij niet zo
Ja oké, bij Dr Now moeten ze iets van 25 kilo afvallen in een maand.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, met 40kg verliezen acht ik de kans groot dat dat om morbide obesitas ging. In zo'n geval is zsm kilo's kwijt geen slecht idee, want de risico's van het overgewicht zijn groter.
Maar daar zit bij voorkeur wel een flink stuk begeleiding bij. Niet alleen qua "opnieuw leren eten", overigens.
Een van de secretaris van de directeuren deed dit. Voor haar vakantie flink crashen en daarna weer tonnetje rond terugkomen van vakantie.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ach ja beter als crashdieet. die met 500 calorien 3 shakes per dag van camebridge
Zetten ze dan 2 benen af?quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, bij Dr Now moeten ze iets van 25 kilo afvallen in een maand.
klopt was er 1 met obesitas en heeft er flink bij gesport... en is nu al 3 jaar stabiel in gewichtquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, met 40kg verliezen acht ik de kans groot dat dat om morbide obesitas ging. In zo'n geval is zsm kilo's kwijt geen slecht idee, want de risico's van het overgewicht zijn groter.
Maar daar zit bij voorkeur wel een flink stuk begeleiding bij. Niet alleen qua "opnieuw leren eten", overigens.
niet alsje levenstijl erop aan past. bijvb 1 keer in de week lekker dingen zoals chips enz. de rest vd week gezond eten en ja blijven bewegenquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nietNa crashdiëten kom je vaak net zo hard weer aan. Lekker jojo'en. Deed ik vroeger ook
ja dat is ook begrijpelijk hoor meer mensen erover. sinds corona aangekomen zijn..quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:19 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik had op mijn dagen dat ik thuis was continu kinderen om mij heen. Daarnaast schoolwerk enzo met ze doen incl meltdowns dat ze niet wilden dus tijd ontbrak gewoon. Nu is het jongens naar school ik op de crosstrainer
huh waarom?quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:20 schreef bitterbal het volgende:
Manager komt nu binnen vraagt of k kassa kan afsluiten en zonder verder
quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de secretaris van de directeuren deed dit. Voor haar vakantie flink crashen en daarna weer tonnetje rond terugkomen van vakantie.
Het kan ook zeker.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt was er 1 met obesitas en heeft er flink bij gesport... en is nu al 3 jaar stabiel in gewicht
Je kunt zo'n crashdieet niet volhouden, dat is ook niet goed. Dus je zal als je daarna enigszins normaal gaat eten, hoe gezond ook en hoe hard je ook sport, toch wel weer wat aankomen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet alsje levenstijl erop aan past. bijvb 1 keer in de week lekker dingen zoals chips enz. de rest vd week gezond eten en ja blijven bewegen
ik denk als je langzaam opbouwt ermee. en dat je lichaam er dan aan went best mee valt... en blijven bewegen natuurlijk alles valt met levenstijl aanpassenquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kan ook zeker.![]()
Ik ben alleen niet overtuigd van de houdbaarheid van het compleet uitsluiten van voedingsgroepen.
Ik ben van 3-4x sporten per week naar 0x sporten gegaan. Dat merkte ik wel. Nu sport ik 1x in de week, maar als ik weer binnen mag zwemmen dan ga ik dat ook erbij doen. Of ik ga de komende maanden ergens bij een lokale/kleine sportschool wat dingen doen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja dat is ook begrijpelijk hoor meer mensen erover. sinds corona aangekomen zijn..
quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt zo'n crashdieet niet volhouden, dat is ook niet goed. Dus je zal als je daarna enigszins normaal gaat eten, hoe gezond ook en hoe hard je ook sport, toch wel weer wat aankomen.
klopt hoor dat ook vaak . en ja logisch ook.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben van 3-4x sporten per week naar 0x sporten gegaan. Dat merkte ik wel. Nu sport ik 1x in de week, maar als ik weer binnen mag zwemmen dan ga ik dat ook erbij doen. Of ik ga de komende maanden ergens bij een lokale/kleine sportschool wat dingen doen.
Thuiswerken is ook niet echt goed voor mijn dieet
Geen idee. Heb het gedaan. Schijnbaar is hier gezegd dat die 18 duizend mijn schuld was. Maar verder niet naar gevraagd. Krijgen mensen geen geld terug vandaag :pquote:
Wat bij mij heel goed gewerkt heeft, is inderdaad steeds kleine aanpassingen doen. Iets sufs als koffie zonder melk of suiker drinken kan al enorm veel verschil maken.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik denk als je langzaam opbouwt ermee. en dat je lichaam er dan aan went best mee valt... en blijven bewegen natuurlijk alles valt met levenstijl aanpassen
quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. Heb het gedaan. Schijnbaar is hier gezegd dat die 18 duizend mijn schuld was. Maar verder niet naar gevraagd. Krijgen mensen geen geld terug vandaag :p
quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. Heb het gedaan. Schijnbaar is hier gezegd dat die 18 duizend mijn schuld was. Maar verder niet naar gevraagd. Krijgen mensen geen geld terug vandaag :p
Ik heb slagroom afgezworen en probeer kleinere porties te etenquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat bij mij heel goed gewerkt heeft, is inderdaad steeds kleine aanpassingen doen. Iets sufs als koffie zonder melk of suiker drinken kan al enorm veel verschil maken.
En ik wil best geloven dat het went hoor, koolhydraatarm, maar ik zie maar weinig mensen die dat vol kunnen blijven houden (als in, de rest van hun leven). En da's wel een beetje een ding als je je gewicht eraf wil houden.![]()
Beweging probeer ik bewust zo min mogelijk mee te nemen nu, want er zijn altijd wel momenten waarop het even niet kan (even geen prioriteit/tijd of door iets als een blessure of dicht-door-covid) en dan is het een fragiele balans. Been there, done that, dat zijn de 5kg die ik er weer af wil hebben nu.
Maar de overige 22 zijn er nog af, dus ergens doe ik wat goed.
Tuurlijk doe je het goed. en er zijn zoveel juiste manieren en dat is fijn zo kan een ieder zijn manier gebruiken en is het vol tehouden..quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat bij mij heel goed gewerkt heeft, is inderdaad steeds kleine aanpassingen doen. Iets sufs als koffie zonder melk of suiker drinken kan al enorm veel verschil maken.
En ik wil best geloven dat het went hoor, koolhydraatarm, maar ik zie maar weinig mensen die dat vol kunnen blijven houden (als in, de rest van hun leven). En da's wel een beetje een ding als je je gewicht eraf wil houden.![]()
Beweging probeer ik bewust zo min mogelijk mee te nemen nu, want er zijn altijd wel momenten waarop het even niet kan (even geen prioriteit/tijd of door iets als een blessure of dicht-door-covid) en dan is het een fragiele balans. Been there, done that, dat zijn de 5kg die ik er weer af wil hebben nu.
Maar de overige 22 zijn er nog af, dus ergens doe ik wat goed.
Heb ook besloten dat ik ze de komende tijd als ze thuis zijn evt maar een uurtje iPad tijd smorgens geef kan ik op de crosstrainer voordat de hut weer vol met kinderen zit uit de buurtquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja dat is ook begrijpelijk hoor meer mensen erover. sinds corona aangekomen zijn..
Kleinere porties hoeft niet perse, je kan ook de samenstelling veranderen. Meer groente erin enzo.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb slagroom afgezworen en probeer kleinere porties te etenEn geen snaaigoed meer meenemen want heb me laten gaan met de paaseitjes.
Ik probeer ook kleinere porties. Maar doordeweeks kook ik voor mezelf en dan zijn de porties al snel te groot.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb slagroom afgezworen en probeer kleinere porties te etenEn geen snaaigoed meer meenemen want heb me laten gaan met de paaseitjes.
Je kunt toch geen bonus bedrag eisen?quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ga stuk hier hele discussie over de bonus van 500 euro die gehalveerd is..
vorig jaar 1000 gehad dit jaar zou 500 zijn maar om iedereen te kunnen geven wordt het 240 euro..
velen eisen de 500 euro..
echt hoor we hebben loon onze banen nog. zijn er zat die ook nu kei hard werken en niets hebben gekregen..
en dan nog zeuren![]()
![]()
![]()
Die lui wegen ook gewoon 300+ kg als die normaal gaan eten... Zat van de week te kijken er ging een pizza in waar wij met 4 man van kunnen eten en nog de helft over hebben. Daarna ging er nog een hele doos brownies inquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, bij Dr Now moeten ze iets van 25 kilo afvallen in een maand.
Ik kan vreten, maar er komt weleens een vriend van me eten hier, dan halen we een frietje, en dan zit ik soms ook te kijken vanquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:43 schreef Goitske het volgende:
[..]
Die lui wegen ook gewoon 300+ kg als die normaal gaan eten... Zat van de week te kijken er ging een pizza in waar wij met 4 man van kunnen eten en nog de helft over hebben. Daarna ging er nog een hele doos brownies inik werd al misselijk van het kijken
Die krijgen ook gewoon geen "vol"-signaal, naast dat het eten meestal wel een symptoom is van andere problematiek.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:43 schreef Goitske het volgende:
[..]
Die lui wegen ook gewoon 300+ kg als die normaal gaan eten... Zat van de week te kijken er ging een pizza in waar wij met 4 man van kunnen eten en nog de helft over hebben. Daarna ging er nog een hele doos brownies inik werd al misselijk van het kijken
Fijn als je het krijgt. Maar raar is het geheel natuurlijk wel, eerst toezeggen en nu halveren en als iedereen die de 1000 gehad heeft weer moet hebben halveren we nog een keer...quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ga stuk hier hele discussie over de bonus van 500 euro die gehalveerd is..
vorig jaar 1000 gehad dit jaar zou 500 zijn maar om iedereen te kunnen geven wordt het 240 euro..
velen eisen de 500 euro..
echt hoor we hebben loon onze banen nog. zijn er zat die ook nu kei hard werken en niets hebben gekregen..
en dan nog zeuren![]()
![]()
![]()
Ik heb nooit dorstquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die krijgen ook gewoon geen "vol"-signaal, naast dat het eten meestal wel een symptoom is van andere problematiek.![]()
Wat ik wel een eye-opener vond: je honger- en dorstsignalen leren herkennen. Meestal heb ik helemaal geen trek, maar dan heb ik gewoon te weinig (water) gedronken.
Dat vol-signaal ga ik nooit krijgen, tot ik echt teveel gegeten heb.
Eten uit gewoonte en eten uit verveling is ook een dingetjequote:Op woensdag 12 mei 2021 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die krijgen ook gewoon geen "vol"-signaal, naast dat het eten meestal wel een symptoom is van andere problematiek.![]()
Wat ik wel een eye-opener vond: je honger- en dorstsignalen leren herkennen. Meestal heb ik helemaal geen trek, maar dan heb ik gewoon te weinig (water) gedronken.
Dat vol-signaal ga ik nooit krijgen, tot ik echt teveel gegeten heb.
Waarschijnlijk wel, maar heb je dat signaal dus ook niet door.quote:
Ja en dan snaai ik om vier uur en heb ik geen zin in avondeten.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:49 schreef Goitske het volgende:
[..]
Eten uit gewoonte en eten uit verveling is ook een dingetje
Vol signaal krijg ik wel maar ik snaai te gemakkelijk
dit gaat over de bonus vd overheid die beloofd wasquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt toch geen bonus bedrag eisen?Bonus krijg je op discretionaire basis..
Herkenbaar bij mij gaat ie dan ook leeg! Als ik er niet aan begin is het prima. Is de zak dicht kan ik er af blijven is hij open... Dan is het misquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Bodemdrift![]()
Hier had ik het zondag nog over met m'n ouders. M'n zus heeft dat niet. Dan gaan we naar de bios en neemt zij de M&M's mee. Na een tijdje stopt ze die zak weg voor ik alles opvreet en als we dan twee weken later weer gaan, komt ze met diezelfde zak aanzetten. HOE DAN.
Ik in de bioscoop: vreet de zak helemaal leeg voor de voorfilmpjes goed en wel zijn afgelopen.
Mijn broer kan dat ook.. Vroeger al, zijn chocolade sinterklaas had ie met Pasen nog en mijne was binnen 5 min opquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Bodemdrift![]()
Hier had ik het zondag nog over met m'n ouders. M'n zus heeft dat niet. Dan gaan we naar de bios en neemt zij de M&M's mee. Na een tijdje stopt ze die zak weg voor ik alles opvreet en als we dan twee weken later weer gaan, komt ze met diezelfde zak aanzetten. HOE DAN.
Ik in de bioscoop: vreet de zak helemaal leeg voor de voorfilmpjes goed en wel zijn afgelopen.
Ah okquote:Op woensdag 12 mei 2021 11:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dit gaat over de bonus vd overheid die beloofd was
quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Bodemdrift![]()
Je snapt er duidelijk geen kut van.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:00 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon minder vreten dan ben je minder dik en seksueel aantrekkelijk.
Ik heb zelf nog.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:02 schreef Goitske het volgende:
Ik heb hier nog een hele pot met paaseieren staan. Iemand interesse?
Sorry maar gewicht zegt niet alles over aantrekkelijkquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:00 schreef UitStraling het volgende:
US is sowieso heel beperkt qua wat 'ie aantrekkelijk vindt. Alles wat geen kittige ambassadeursdochter is, valt eigenlijk wel af.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:04 schreef Goitske het volgende:
[..]
Sorry maar gewicht zegt niet alles over aantrekkelijk
Uitstraling maakt iemand aantrekkelijk als jij een chagrijnige kutkop hebt ben je nog steeds onaantrekkelijk ookal heb je maatje 36
Maakt US ook erg onaantrekkelijk als persoon. Als je niet verder kunt kijken dan dat ben je best triestquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
US is sowieso heel beperkt qua wat 'ie aantrekkelijk vindt. Alles wat geen kittige ambassadeursdochter is, valt eigenlijk wel af.
Ik hoop altijd maar dat het trollpogingen zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:07 schreef Goitske het volgende:
[..]
Maakt US ook erg onaantrekkelijk als persoon. Als je niet verder kunt kijken dan dat ben je best triest
Beschrijf je mij nu als voorbeeldquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:04 schreef Goitske het volgende:
[..]
Sorry maar gewicht zegt niet alles over aantrekkelijk
Uitstraling maakt iemand aantrekkelijk als jij een chagrijnige kutkop hebt ben je nog steeds onaantrekkelijk ookal heb je maatje 36
Ballie gaat toch weg, geven we die overal de schuld van.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:12 schreef bitterbal het volgende:
Oke mijn leidinggevende van de balie zegt dat die weer open moet.
De manager zei tegen haar aan de telefoon wil je morgen met verschil openen dan. En hier hebben ze gezegd dat k die 18 duizend had veroorzaakt
man man man wat heb jij klote dagen op je werk. ik had echt al eerder gezegd doe het zelf maarquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:12 schreef bitterbal het volgende:
De manager zei tegen haar aan de telefoon wil je morgen met verschil openen dan. En hier hebben ze gezegd dat k die 18 duizend had veroorzaakt
Dit ja.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie gaat toch weg, geven we die overal de schuld van.
Kunnen ze over een paar dagen zeggen: "we hebben Ballie weggestuurd"
120 kilo dan heb je wel veel om van te houdenquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
chips kan ik eten maar ook makkelijk mee stoppen moet niet perse op.
chocolade kan ik makkelijk laten staan en liggen. dit jaar geen paaseieren gekocht of gegeten...
ik ben gaan afvallen voor mijzelf . wilde gewoon terug naar de 55 wat ik altijd gewogen heb.
eetgewoonte aan gepast ook voor mijzelf . is gezonder en wil niet geen jo jo effect..
wat Us zegt is wat kort door de bocht en wat cru.
maar ik zou dus ook niet kunnen vallen op een man die bijvb 120 weeg![]()
![]()
![]()
nee m'n overbuufquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Beschrijf je mij nu als voorbeeld![]()
![]()
![]()
Nee, maar of jij erop zou vallen of niet is gewoon niet relevant.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
![]()
Echt wat een tokoquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:12 schreef bitterbal het volgende:
nou ik zie toch echt wel of iemand stevig is of echt overvol zeg maar...quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar of jij erop zou vallen of niet is gewoon niet relevant.
Daarnaast kan ik je vertellen dat het serieus lastig is om gewicht in te schatten.
Als het een vent van 2 meter is dan valt 120 kg best mee, is hij wel wat te zwaar. Als hij 1.60 is dan is hij netzo hoog als dat hij breed isquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
chips kan ik eten maar ook makkelijk mee stoppen moet niet perse op.
chocolade kan ik makkelijk laten staan en liggen. dit jaar geen paaseieren gekocht of gegeten...
ik ben gaan afvallen voor mijzelf . wilde gewoon terug naar de 55 wat ik altijd gewogen heb.
eetgewoonte aan gepast ook voor mijzelf . is gezonder en wil niet geen jo jo effect..
![]()
![]()
Ja, maar wat ik zeg: of jij het erop zou kunnen, is gewoon niet relevant.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou ik zie toch echt wel of iemand stevig is of echt overvol zeg maar...
ze hoeven geen six pack te hebben. mogen best buikje hebben maar overvol daar ja kan ik het dus niet op zeg maar
Vind het ook niet zo relevant inderdaad, bouw van iemand speelt best wel mee daarin.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, maar of jij erop zou vallen of niet is gewoon niet relevant.
Daarnaast kan ik je vertellen dat het serieus lastig is om gewicht in te schatten.
Is vaak toch wel de redenquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, de aanname alleen al dat ik af wil vallen om seksueel aantrekkelijker gevonden te worden. Hilarisch.
dan tichel je rond drie uur vanzelf van je graatjequote:Op woensdag 12 mei 2021 12:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oh gatver.... Ik moet lunchen maar geen zin om te maken
Mezelf aantrekkelijk vinden, ja. Aantrekkelijk gevonden worden door anderen, nee.quote:
Dit. Als ik een hele dag druk ben eet ik twee keer op een dag zonder tussendoortjes.quote:Op woensdag 12 mei 2021 11:49 schreef Goitske het volgende:
[..]
eten uit verveling is ook een dingetje
Leugens!quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:00 schreef UitStraling het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
En loop je tussendoor nog een keer naar de koelkast, kelderkast etcquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit. Als ik een hele dag druk ben eet ik twee keer op een dag zonder tussendoortjes.
Als ik geen reet de doen heb ga ik kaasplankjes maken
Onderbewust wel.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mezelf aantrekkelijk vinden, ja. Aantrekkelijk gevonden worden door anderen, nee.
Serieus niet.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onderbewust wel.
En als je jezelf aantrekkelijker vindt wordt je zelfverzekerder en daardoor sexier
Bij de enige en unieke Vredesloop.quote:
Jupquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:30 schreef Goitske het volgende:
[..]
En loop je tussendoor nog een keer naar de koelkast, kelderkast etc
Mijn eerste was een pink ribbon 5k, was zo trots op mezelf toen dat ik niet als laatste gefinished wasquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij de enige en unieke Vredesloop.![]()
M'n eerste 5k hardloopevenementje.
Jaa, zo'n tof gevoel.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn eerste was een pink ribbon 5k, was zo trots op mezelf toen dat ik niet als laatste gefinished was
O ik vind het lullig van mezelf om te zeggen, maar ik ken iemand die supersuperdun is, maar verder een beetje aseksueel overkomt zeg maar.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:15 schreef Goitske het volgende:
[..]
nee m'n overbuufvan achteren denk je wow goed figuur maar ze dan draait ze zich om en kijkt altijd chagrijnig, straalt nooit uit dat ze blij is of wat dan ook
quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik hou wel van een lolletje, raadt u maar.Ik ga niet radenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wil wel even zeggen dat je er prima uitziet![]()
Ja pff maar ja moet nodig weer een rijbewijs hebben dus ik moet wel.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die waar je niet op mag lachen?
Echt, mag.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga niet raden
Maar wil wel even zeggen dat je er prima uitziet
dat is een feit dat je bouw enzo er toe doet. ik heb de pech klein te zijn 157. en als ik dan stevig wordt ben ik net zon michelin vrouwtje....quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jaa, zo'n tof gevoel.Ik vind het ook gewoon wel wat hebben, die loopjes.
Ik sta de komende jaren op de pasfoto met een enorm foute snor. Speciaal voor de foto laten staan (en een beetje een weddenschap op het werk)quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja pff maar ja moet nodig weer een rijbewijs hebben dus ik moet wel.
Pornosnor?quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sta de komende jaren op de pasfoto met een enorm foute snor. Speciaal voor de foto laten staan (en een beetje een weddenschap op het werk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |