https://www.vinted.fr/member/30332851-shopmariaquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kom maar door, ik kan de OP nog wijzigen.
Leuke shop!quote:Op donderdag 13 mei 2021 11:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
https://www.vinted.fr/member/30332851-shopmaria
Ja die is heel mooi. Gebruik hem alleen nooit.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Leuke shop!. Die camel/cognac leren clutch
.
Toegevoegd
Nog nooit problemen gehad, ik zie ook niet waarom dat een groter risico zou zijn?quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:28 schreef MeisPluis het volgende:
Vraagje: ik zie best een aantal verkopers uit Frankrijk. Hebben jullie daar goede ervaringen mee? Ik zie een mooie trui van een merk dat ik graag wil hebben (duurzaam en zo) maar vraagprijs is ¤50,- (ik wil dan een bod van een stukje lager doen) en is het dan het risico waard?
Ik heb tot nu toe alleen maar kleding besteld bij mensen uit Nederland of zelf opgehaald ...
Ik ben wel fan dus snuffel bijna iedere dag wel even of ik iets zie van mijn favo merken. Ik koop sinds vorig jaar alleen maar duurzame merken, en die zijn er op vinted voldoende. Heb al verschillende spijkerbroeken gekocht voor een factie van de nieuwprijs.
Gevoelsmatig vooral denk ik. Maar dan ga ik een bod doen en als ze accepteert dan ga ik het gewoon proberen!quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nog nooit problemen gehad, ik zie ook niet waarom dat een groter risico zou zijn?
Hierquote:Op donderdag 13 mei 2021 10:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kom maar door, ik kan de OP nog wijzigen.
Ik lees wel eens dat Franse vinties nogal kritisch kunnen zijn. Maar ik heb tot op heden ook nooit problemen met ze gehad.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nog nooit problemen gehad, ik zie ook niet waarom dat een groter risico zou zijn?
5 werkdagen is het. Als je niet binnen die tijd verstuurd, wordt de koop na 5 werkdagen geannuleerd en krijg je automatisch een negatieve beoordeling.quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:33 schreef MaJo het volgende:
Ik verkoop zelf het meeste aan Frankrijk en dat is tot nu toe altijd goed gegaan. Andersom lijkt het me ook geen probleem
Vraagje: ik ben al een paar dagen flink ziek en red daarom de verzendtermijn van 5 dagen niet. Gaat dat voor problemen zorgen? Ik heb de kopers al een berichtje gestuurd en die waren gelukkig heel begripvol.
Mijn Vinted wil ik per PM sturen maar niet in de OP want mijn volledige naam staat erin
Beide bestellingen zijn op maandag gedaan. Heb ik dan tot maandag of tot morgen? Ik verwacht het zaterdag op de post te kunnen doen. Alvast op verzonden drukken is een goeiequote:Op donderdag 13 mei 2021 20:34 schreef Mariposas het volgende:
[..]
5 werkdagen is het. Als je niet binnen die tijd verstuurd, wordt de koop na 5 werkdagen geannuleerd en krijg je automatisch een negatieve beoordeling.
Wat je volgens mij kan doen is op de knop 'artikel verzonden' drukken. Dan heb je nog 4 werkdagen om het te versturen. Andere optie is afspreken te annuleren, en opnieuw plaatsen en verkopen aan de koper.
Dat ga ik meteen doen, slimquote:Op donderdag 13 mei 2021 21:21 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
En voor nu even je account op “vakantiemodus” zetten tot je weer beter bent.
Beterschap!
Sowieso is vandaag een feestdag dus telt niet meequote:Op donderdag 13 mei 2021 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beide bestellingen zijn op maandag gedaan. Heb ik dan tot maandag of tot morgen? Ik verwacht het zaterdag op de post te kunnen doen. Alvast op verzonden drukken is een goeie
[..]
Dat ga ik meteen doen, slim
Bedankt
Goed puntquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sowieso is vandaag een feestdag dus telt niet mee
Het staat in de mail met het verzendlabel. In het onderwerp.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 07:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed puntDan heb ik nog wat ruimte
Waar kun je überhaupt zien tot wanneer je het kan verzenden
Ik heb net ook weer wat geupload. En oude Primark en H&M naar de kledingbak voor de kringloop.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 14:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Er moet hier nodig opgeruimd worden, ik ga eens kijken of Vinted beter loopt dan Marktplaats. Maar nu eerst maar eens deze topicreeks doorspitten.
Ik kreeg net berichten dat ik nog 24 uur heb, de feestdag wordt inderdaad niet meegerekend. Ik heb nu op verzonden gedrukt en een berichtje naar de kopers gestuurd. Nu hopen dat ik morgen fit genoeg benquote:Op vrijdag 14 mei 2021 12:54 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Het staat in de mail met het verzendlabel. In het onderwerp.
Voor zover ik weet wordt de feestdag overigens niet buiten beschouwing gelaten, ik heb hier nog nooit wat van gemerkt. Mogelijk geldt dit alleen als de uiterste dag op een feestdag of in het weekend valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |