abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201823157
:D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_201823158
seks :B
pi_201823162
_O-
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:13:17 #254
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_201823163
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_201823338
Krijgen we nu alles in de laatste 8 minuten gepropt?
pi_201823356
Oh shit! :o
pi_201823359
Dat Engels van hem :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_201823412
Ik wil ook wel iets bij Sevi ontfutselen :9~
pi_201823573
Paniek :D
pi_201823597
Wat een anti-climax
pi_201823603
Toch beetje anticlimax
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:33:55 #262
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_201823604
Dat was snel voorbij
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_201823609
Waar ik al bang voor was, het einde gaat weer als een nachtkaars uit :') :') :')
pi_201825074
Mooie aflevering. Maar wel weer een behoorlijke anticlimax zoals we gewend zijn :')
pi_201825080
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 21:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik wil ook wel iets bij Sevi ontfutselen :9~
Vies wijf
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:09:07 #266
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_201825596
Schraal einde weer ja. Komop Kees jong! Aanvatte da tuig!
pi_201826277
Zwaar teleurstellende eindes steeds maar weer. Neem desnoods een knokploeg mee als security ofzo, of gebruik ze om savonds daar de boel ff te verbouwen, steek desnoods dat gebouw met al die computers en administratie in de fik. Het voelt gewoon ontzettend frustrerend om steeds met de neus op de feiten te worden gedrukt dat misdaad dus zwaar loont en zelfs iemand als Kees met een TV programma nul kan betekenen.
pi_201827329
EPISCHE aflevering!! _O_ Dat Bulgaarse hoertje maakte het helemaal af!! _O_ _O_ *O*
  woensdag 20 oktober 2021 @ 11:27:42 #269
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 15:35:46 #270
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201832488
Ik vond deze aflevering heel tof eigenlijk. Wel jammer dat het einde zo abrupt was. Hoop dat er nog een vervolg aan deze aflevering zit(?). Ik keek ff een andere kant op en het was klaar. Kreeg een gek gevoel bij deze aflevering. Natuurlijk verschrikkelijk wat ze mensen aandoen. Daar denken ze natuurlijk helemaal niet bij na. Het zijn gewoon volstrekt onbekende voor ze, en zelf leven ze als een god in Frankrijk (op Cyprus). Je leert veel mensen kennen. Kan heerlijk leven en geld verdienen. Je staat misschien wel een beetje onder druk door de targets, maar ergens kan ik ook best wel begrijpen dat sommige deze functie aannemen als die op hun pad komt. Dat Bulgaarse meisje was eigenlijk best leuk.

Beetje een dubbel gevoel oid. Vind het vreselijk als ik die slachtoffers zie. Maar ik begrijp de mensen die deze functie nemen ook wel weer ergens.
pi_201836778
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:35 schreef GwaiLow het volgende:
Ik vond deze aflevering heel tof eigenlijk. Wel jammer dat het einde zo abrupt was. Hoop dat er nog een vervolg aan deze aflevering zit(?). Ik keek ff een andere kant op en het was klaar. Kreeg een gek gevoel bij deze aflevering. Natuurlijk verschrikkelijk wat ze mensen aandoen. Daar denken ze natuurlijk helemaal niet bij na. Het zijn gewoon volstrekt onbekende voor ze, en zelf leven ze als een god in Frankrijk (op Cyprus). Je leert veel mensen kennen. Kan heerlijk leven en geld verdienen. Je staat misschien wel een beetje onder druk door de targets, maar ergens kan ik ook best wel begrijpen dat sommige deze functie aannemen als die op hun pad komt. Dat Bulgaarse meisje was eigenlijk best leuk.

Beetje een dubbel gevoel oid. Vind het vreselijk als ik die slachtoffers zie. Maar ik begrijp de mensen die deze functie nemen ook wel weer ergens.
Ik begrijp dit echt totaal niet, want je weet dat het geld gewoon nooit meer bij hun terugkomt. Je bent dus constant aan het liegen en bedriegen puur voor eigen gewin want een hogere bonus.
En je steelt gewoon letterlijk van vaak oudere naïeve mensen die vaak moeilijkheden in hun leven hebben of hadden, want dat zijn weet ik uit ervaring, juist net de personen die hier gevoelig voor zijn. Als het leven je goed gaat en je zit goed in je vel trap je hier zelden in.
Het enige wat ik kan begrijpen is dat ze erg jong zijn en er in worden “gezogen” door vrienden of iets degelijks, of in een andere ongezonde verhouding onder druk.
Het is diep triest allemaal, maar laten we hopen dat er wat mensen door deze uitzending wakker zijn geworden en hier niet in trappen.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 13:25:14 #272
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201845536
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:33 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik begrijp dit echt totaal niet, want je weet dat het geld gewoon nooit meer bij hun terugkomt. Je bent dus constant aan het liegen en bedriegen puur voor eigen gewin want een hogere bonus.
En je steelt gewoon letterlijk van vaak oudere naïeve mensen die vaak moeilijkheden in hun leven hebben of hadden, want dat zijn weet ik uit ervaring, juist net de personen die hier gevoelig voor zijn. Als het leven je goed gaat en je zit goed in je vel trap je hier zelden in.
Het enige wat ik kan begrijpen is dat ze erg jong zijn en er in worden “gezogen” door vrienden of iets degelijks, of in een andere ongezonde verhouding onder druk.
Het is diep triest allemaal, maar laten we hopen dat er wat mensen door deze uitzending wakker zijn geworden en hier niet in trappen.
Helemaal waar natuurlijk. Het is verschrikkelijk wat ze doen. En inderdaad, als je jong bent en je weet even niet zo goed wat je met je leven wil...tja dan kan ik wel begrijpen dat je ja zegt als deze kans zich voordoet. Op zich wel tof dat die M. nu die hele bende probeert te verraden. Of zou hij toch onder druk zijn gezet(?).
pi_201850067
Iemand een link voor me van de uitzending van Opgelicht over deze zwendel? Waarin de stem van die Bulgaarse heks ook voorkomt!
pi_201851995
quote:
Zou ze na dat gesprek in bed hebben gelegen met de klokkenluider van Kees? Of was die er toen al uitgestapt…wel mooi dat ze zeiden dat ze ernstig tekort aan Nederlandstalige jongeren hadden, misschien dat de Nederlandse jeugd toch iets meer normen en waarden hebben dan die Bulgaarse/Oost Europese of whatever.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')