SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon bij de lokale bouwmarkt?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
Bloed irritant. Moet wat plaatmateriaal hebben, maar kan nergens op maat laten zagen
ja corona enzo, van wat ik op de sites lees.quote:
Je moet het voor de grap eens googelen als je er tegen kan. Toen ik dat de eerste keer zag dat ik ook echt wat de fuck......quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat de neuk!!???!!! Hahaha wat erg!!
Oh, da's ook irritant.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja corona enzo, van wat ik op de sites lees.
dus zagen ze niet. maar kan je wel via bv. Cando laten zagen en bezorgen, maar komt er gelijk 50 euro bij
Oh hier bij de lokale Kluswijs doen ze daar niet zo moeilijk overquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja corona enzo, van wat ik op de sites lees.
dus zagen ze niet. maar kan je wel via bv. Cando laten zagen en bezorgen, maar komt er gelijk 50 euro bij
Van die kinderen die een beetje dood bij een familieportret zittenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet het voor de grap eens googelen als je er tegen kan. Toen ik dat de eerste keer zag dat ik ook echt wat de fuck......
Zelfde met victoriaanse post mortem fotografie... ook net is te fascinerend en bizar.
yup. 3 platen nodig van 120*100quote:
Gamma/praxis waren zo'n beetje de eersten die riepen 'doen we niet kerona'quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh hier bij de lokale Kluswijs doen ze daar niet zo moeilijk over
So sad.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yup. 3 platen nodig van 120*100![]()
lekker incourante maten yo. anders kon ik gewoon die kwarts platen afhalen zonder problemen.
maar geen tijd om zelf te zagen en te lijmen.
Fascinerend vind ik dat.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die kinderen die een beetje dood bij een familieportret zitten
Nah! Echt hč, toevallig kwam ik dat Victoriaanse post mortem fotografie een paar dagen geleden opeens tegen in mn "suggesties" op een site..i wonder why eigenlijk 🤔 hahaha, maar heel freaky, maar ook wel weer super intrigerend!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet het voor de grap eens googelen als je er tegen kan. Toen ik dat de eerste keer zag dat ik ook echt wat de fuck......
Zelfde met victoriaanse post mortem fotografie... ook net is te fascinerend en bizar.
Ja die grote ketens zijn daar wat strikter en moeilijker in, dit is meer gewoon een lokale franchiser die onder een kleine formule valt.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gamma/praxis waren zo'n beetje de eersten die riepen 'doen we niet kerona'
Ja of er tussen 'staan' zodat het niet opvalt dat ze dood zijn...quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die kinderen die een beetje dood bij een familieportret zitten
ja dat heb je hier nietquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die grote ketens zijn daar wat strikter en moeilijker in, dit is meer gewoon een lokale franchiser die onder een kleine formule valt.
Dan moet je hier heen komenquote:
Vind ik dus ookquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nah! Echt hč, toevallig kwam ik dat Victoriaanse post mortem fotografie een paar dagen geleden opeens tegen in mn "suggesties" op een site..i wonder why eigenlijk 🤔 hahaha, maar heel freaky, maar ook wel weer super intrigerend!
Ik ging zoeken en onder de extreme embalming hadden ze van die ouwe foto's.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja of er tussen 'staan' zodat het niet opvalt dat ze dood zijn...![]()
Maar goed, in die tijd waarschijnlijk de enige foto herinnering die je dan nog hebt van je hele gezin compleet. Was nou niet dat er toen al zo veel gefotografeerd werd...
Ja ! Same ! Hahaha, kan ook echt obsessen met bepaalde dingen dan...wil er dan alles van weten, tot ik er verveeld mee ben en dan op naar het volgende freaky onderwerpquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vind ik dus ookIk kan uren lopen klikken als ik rare mensen dingen tegen kom....
Zwarte pasta?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zwarte pasta met rivierkreeftjes
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:09 schreef Koen66 het volgende:
Zijn toch ook groepen die doden jaarlijks weer opgraven, aankleden en mee op de foto gaan?
ja ergens op een eiland in Indonesië dacht ikquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:09 schreef Koen66 het volgende:
Zijn toch ook groepen die doden jaarlijks weer opgraven, aankleden en mee op de foto gaan?
Die oude zijn inderdaad victorian post mortem photography... de gene die het scherpste is is vaak de 'dooie' (omdat je weet ik het hoe lang stil moest staan voor een beetje een scherpe foto en de levende exemplaren vaak wel een beetje bewogen).quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging zoeken en onder de extreme embalming hadden ze van die ouwe foto's.
Zie vorige topicquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:09 schreef Koen66 het volgende:
Op zich...quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
Of foto's of bewegende beelden bekijken van mensen net voor ze sterven, vind ik ook fascinerend.
O, wat heftig, Kwiwiquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Ergens vind ik het fascinerend. Maar aan de andere kant vond ik het al eng om m'n overleden moeder op te maken in het crematorium
Kan mij er iets bij voorstellen. Ik vind de eerste keer zien het vooral altijd heel raar en naar dat een borstkas niet heen en weer gaatquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Ergens vind ik het fascinerend. Maar aan de andere kant vond ik het al eng om m'n overleden moeder op te maken in het crematorium
Ik las hier ook inktvipquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]met inktvis inkt
https://www.dille-kamille(...)C1UKB3BoCVnwQAvD_BwE
quote:
Gewoon uitpersenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
Hebben ze zon arme inktvip laten schrikken om dat inkt te krijgen?
ik een van mijn opa in de weerspiegeling van het glas. Hoef het niet zoquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:16 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb nog maar bar weinig lijken gezien, eigenlijk alleen m'n pa in 2019 en zijn vrouw in 2018
Dan mag je jezelf een gelukkig man prijzen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:16 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb nog maar bar weinig lijken gezien, eigenlijk alleen m'n pa in 2019 en zijn vrouw in 2018
Die reclame is al van zowat 20 jaar terugquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat snel hč die verkeerde woorden overnemen?
Ik moest onderweg nog verschrikkelijk lachen toen ik twee meisjes borst vooruit zag poseren voor hun insta en me bedacht dat jij daar vast iets snedigs over zou zeggenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat snel hč die verkeerde woorden overnemen?
Ik mijn moeder toen ze net overleden was. Vond ik echt vreselijkquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik een van mijn opa in de weerspiegeling van het glas. Hoef het niet zo
Heb je het niet gefilmd voor 'influencersinthewild'quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest onderweg nog verschrikkelijk lachen toen ik twee meisjes borst vooruit zag poseren voor hun insta en me bedacht dat jij daar vast iets snedigs over zou zeggen
Grootouders hadden telkens een gesloten kist, tantes ben ik niet bij geweestquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik een van mijn opa in de weerspiegeling van het glas. Hoef het niet zo
Nee, dan krijg je gelijk zo’n rare reputatie in de stadquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb je het niet gefilmd voor 'influencersinthewild'
Was een bewuste keuze hoor, want ik wilde dat ze er zo uitzag als normaal en niet ineens anders opgemaakt door de aardige dames daar. Heb toen ook haar handen een beetje anders gelegd en niet zo 'statig' gevouwen. Zo was ze niet.quote:
quote:
ja begrijp ik. Ik ben altijd bang dat dat het laatste is wat je kan herinnerenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mijn moeder toen ze net overleden was. Vond ik echt vreselijk
Ik alleen m'n moeder, voor mij hoeft dat verder niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:16 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest onderweg nog verschrikkelijk lachen toen ik twee meisjes borst vooruit zag poseren voor hun insta en me bedacht dat jij daar vast iets snedigs over zou zeggen
Knapquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was een bewuste keuze hoor, want ik wilde dat ze er zo uitzag als normaal en niet ineens anders opgemaakt door de aardige dames daar. Heb toen ook haar handen een beetje anders gelegd en niet zo 'statig' gevouwen. Zo was ze niet.
Dat is het niet, dat beeld vervaagt langzaamquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begrijp ik. Ik ben altijd bang dat dat het laatste is wat je kan herinneren
Dat beeld spookt nog best regelmatig door mijn hoofdquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
ja begrijp ik. Ik ben altijd bang dat dat het laatste is wat je kan herinneren
Bij haar was ook de kist dicht ja, maar alleen nog heel even voor haar zus en man open omdat die dat graag wilden.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KnapWij hebben gekozen voor een crematie met dichte kist omdat we er allemaal niet zo goed tegen kunnen
mja had ik mety mijn vader ook toen ik die voor de laatste keer zag. Snachts urenlang dat beeld in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat beeld spookt nog best regelmatig door mijn hoofd
Mensen die verder van mij af staan hoef ik ook niet zo nodig te zien. Dichtbij echt anders. Vind het wel mooi dat je als laatste nog voor iemand kan doen is er voor zorgen dat hij of zij er een beetje netjes bij ligt en ook zoals diegene het zelf gewild zou hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grootouders hadden telkens een gesloten kist, tantes ben ik niet bij geweest
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk altijd een raar gebruik, zo’n open kist. Maar ik herinner me mensen ook veel liever zoals ze levend waren. Bij mijn opa ben ik bewust niet gaan kijken. Maar die zag er ook vrij akelig uit door een zware beroerte.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij haar was ook de kist dicht ja, maar alleen nog heel even voor haar zus en man open omdat die dat graag wilden.
Daar zeg je wat, mijn oma heeft toen mijn moeder klein was nog een week opgebaard in huis gelegenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zwager rook al naar verrotting echt toen hij thuis opgebaard lag, dat was ook wel een momentje, extra koeling laten komen en spuiten maar met parfum de hele tijd maar die lucht bleef zwanger ervan.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja had ik mety mijn vader ook toen ik die voor de laatste keer zag. Snachts urenlang dat beeld in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij mijn moeder was het extreem warm die dag. 30+ Moesten we echt met ventilatoren aan de slag om niet al te veel ongedierte hun kans te geven...
Voor de mensen dichtbij heb ik dat gelukkig niet... ja nu we het er over hebben, maar als ik aan hen denk is het altijd hoe ze waren toen ze nog leefden en dan het liefst met een big smile.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja de ziel zal er wel uit zijn dan...quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:25 schreef bitterbal het volgende:
ik geloof het wel als ze dood zijn, hoef het niet nog te zien ofzo. Denk ook dat de persoon er ook gewoon niet meer in zit
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zwager rook al naar verrotting echt toen hij thuis opgebaard lag, dat was ook wel een momentje, extra koeling laten komen en spuiten maar met parfum de hele tijd maar die lucht bleef zwanger ervan.
Ja denk ik dan maarquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja de ziel zal er wel uit zijn dan...
Ik heb een bepaald merk geurkaarsen die ik om die reden niet meer trek. Dat gaat nooit niet meer veranderen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat het met verwerking te maken heeft. We hebben toen zelf de deksel op de kist gedaan en zo weer een klein hoofdstukje afgesloten. Maakte de begrafenis zelf wel iets makkelijker vond ik. Maar toch is het niet mijn ding zeg maarquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk altijd een raar gebruik, zo’n open kist. Maar ik herinner me mensen ook veel liever zoals ze levend waren. Bij mijn opa ben ik bewust niet gaan kijken. Maar die zag er ook vrij akelig uit door een zware beroerte.
Ik heb Lenin zien liggen in zijn mausoleumpje. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:16 schreef Koen66 het volgende:
Zo zie ik het ook. De ‘ziel’ is weg, het is alleen nog de verpakking.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:25 schreef bitterbal het volgende:
ik geloof het wel als ze dood zijn, hoef het niet nog te zien ofzo. Denk ook dat de persoon er ook gewoon niet meer in zit
Ben wel echt benieuwd waar de ziel dan heen gaat en of er uberhaubt wel een ziel bestaatquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. De ‘ziel’ is weg, het is alleen nog de verpakking.
Hier ook. Mensen zien er ook in een ogenblik anders uit dan.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:25 schreef bitterbal het volgende:
Ik droeg daarna de kist samen met vijf anderen, ik was constant aan het sniffen en snuffelen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een bepaald merk geurkaarsen die ik om die reden niet meer trek. Dat gaat nooit niet meer veranderen.
ja begrijp niet hoe dat kan.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Mensen zien er ook in een ogenblik anders uit dan.
Lijkt wel alsof je oom 2x is gaan hemelenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het laatste lijk wat ik zag, was van Sjefke![]()
Voor de rest.
• Opa (moeders kant)
• Oma (vaders kant)
• Oom (2 keer)
• Neef
• Moeder
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook. Mensen zien er ook in een ogenblik anders uit dan.
Staan daar allemaal overleden exen met een taser, een zeis en een kettingzaag klaar met een wilde blik in de ogen en een drupje voorpret op de onderlipquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben wel echt benieuwd waar de ziel dan heen gaat en of er uberhaubt wel een ziel bestaat
Lag ie er nog fris en fruitig bij?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb Lenin zien liggen in zijn mausoleumpje. Telt dat ook?
De persoonlijkheid die het lichaam de persoon maakte, misschien omschrijft dat het een beetje.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
de ziel is te zweverig ook maar er mist iets
Dit heb ik ook alle keren zo meegemaakt. Wilde je afscheid nemen dan kon dat voor de begrafenis/crematie. Op die dag geen gekoekeloer van vage kennisen/ collega's of ander semi-bekenden.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat het met verwerking te maken heeft. We hebben toen zelf de deksel op de kist gedaan en zo weer een klein hoofdstukje afgesloten. Maakte de begrafenis zelf wel iets makkelijker vond ik. Maar toch is het niet mijn ding zeg maar
ja maar als iemand slaapt mist dat nietquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De persoonlijkheid die het lichaam de persoon maakte, misschien omschrijft dat het een beetje.
Dat afsluiten is wel belangrijk. Maar eigenlijk had ik dat al met de korte plechtigheid nog in het hospice. Dat was voor mij min of meer het besluit van een lange periode van afscheid nemen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat het met verwerking te maken heeft. We hebben toen zelf de deksel op de kist gedaan en zo weer een klein hoofdstukje afgesloten. Maakte de begrafenis zelf wel iets makkelijker vond ik. Maar toch is het niet mijn ding zeg maar
Ik vind het ook maar niks...thuis opgebaard liggen vind ik ook redelijk macaber eigenlijk. Lig ik boven te pitten en weet ik dat mn dode moeder beneden ligt...nee, laat maar..quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het persoonlijk altijd een raar gebruik, zo’n open kist. Maar ik herinner me mensen ook veel liever zoals ze levend waren. Bij mijn opa ben ik bewust niet gaan kijken. Maar die zag er ook vrij akelig uit door een zware beroerte.
Laatst een heel interessante podcast over geluisterd.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben wel echt benieuwd waar de ziel dan heen gaat en of er uberhaubt wel een ziel bestaat
Denk dat dat het ongeveer wel is.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
Werd je daar gewoon binnengelaten dan???quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik ging vroeger voor de lol, nieuwgierigheid en de sensatie wel eens kijken in het ziekenhuismortuarium
Wat werd er kort samengevat over gezegd?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laatst een heel interessante podcast over geluisterd.
ja mensen zeggen meestal dat de overledene er vredig bij lagquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Denk dat dat het ongeveer wel is.
Wat jij zegt, diegene is er direct niet meer. Ik heb ook een aantal die ook heftig geleden hebben. Vind het ook heel raar/ bijzonder dat je dan ineens rust in het gezicht ziet.
Wat je ineens ziet is de spierslapte, waardoor een gezicht een beetje masker-achtig wordt.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
Alleen kijken hoop ik. Je hoort en leest wel eens dingen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik ging vroeger voor de lol, nieuwgierigheid en de sensatie wel eens kijken in het ziekenhuismortuarium
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen kijken hoop ik. Je hoort en leest wel eens dingen.
En die spierslapte is er niet als iemand slaapt?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je ineens ziet is de spierslapte, waardoor een gezicht een beetje masker-achtig wordt.
Nou ja nu ik erover nadenk, ik lig vaak rustig opgerold als een bolletje in bed als ik slaap en Gergi continu draaiend dwars over het hele bed, en zelfs dat geeft hoe we zijn weerquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als iemand slaapt mist dat niet
Nachtdienst op de Spoedeisende Hulp.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Werd je daar gewoon binnengelaten dan???
Zeggen wel dat na je dood je haren en nagels nog ff doorgroeien, is dan het restant wat nog onder de hoofdhuid of nagelriemen zat o.i.d....maar kan ook complete onzin zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn baardje groeit niet zo hard meer
Lenin is inmiddels al een tijdje dood hoor. Ook al toen ik hem 30 jaar geleden zagquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zeggen wel dat na je dood je haren en nagels nog ff doorgroeien, is dan het restant wat nog onder de hoofdhuid of nagelriemen zat o.i.d....maar kan ook complete onzin zijnheb het nooit gegoogled ofzo
Really ??? Wat interessant!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nachtdienst op de Spoedeisende Hulp.
Ik lig als een lijk somsquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja nu ik erover nadenk, ik lig vaak rustig opgerold als een bolletje in bed als ik slaap en Gergi continu draaiend dwars over het hele bed, en zelfs dat geeft hoe we zijn weerMaar ik begrijp wat je bedoelt
Als je dan alleen gaat kijken bij mooie jong overleden dames is het verd8quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat overlijden voor degene die doodgaat niet zo veel voorstelt omdat je ons lichaam moet zien als een soort radio. Het stemmetje komt uit het lichaam maar zit er eigenlijk niet in. De ziel gaat dus gewoon verder zonder het lichaam.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat werd er kort samengevat over gezegd?
zon klein bruin bolletjequote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja nu ik erover nadenk, ik lig vaak rustig opgerold als een bolletje in bed als ik slaap en Gergi continu draaiend dwars over het hele bed, en zelfs dat geeft hoe we zijn weerMaar ik begrijp wat je bedoelt
Nee, je lijf krimpt omdat je geen vocht meer hebt/krijgt/aanmaakt, daarom lijkt het zo.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zeggen wel dat na je dood je haren en nagels nog ff doorgroeien, is dan het restant wat nog onder de hoofdhuid of nagelriemen zat o.i.d....maar kan ook complete onzin zijnheb het nooit gegoogled ofzo
Nee, als je slaapt span je nog steeds spieren. Anders zou je gerriederrie ook weglopenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die spierslapte is er niet als iemand slaapt?
klinkt wel als een logisch verklaring eigenlijk
Komt omdat de huid zich wat terugtrekt dacht ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niets oneerbaars in ieder geval, nou ja we kwamen wel een keer een lokaal bekende crimineel tegen met akelig veel kogelgaten door zijn tatoeages.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja maar wat is de ziel dan :p misschien denken we dat er een ziel is maar is dat gewoon ons brein wat ons voor de gekt houdtquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat overlijden voor degene die doodgaat niet zo veel voorstelt omdat je ons lichaam moet zien als een soort radio. Het stemmetje komt uit het lichaam maar zit er eigenlijk niet in. De ziel gaat dus gewoon verder zonder het lichaam.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, als je slaapt span je nog steeds spieren. Anders zou je gerriederrie ook weglopen
En het cirkeltje is weer rond, we zijn weer bij gerrie.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, als je slaapt span je nog steeds spieren. Anders zou je gerriederrie ook weglopen
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En het cirkeltje is weer rond, we zijn weer bij gerrie.
Ik zie nu een soort biljartwedstrijd voor mequote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aha ! Weer wat geleerd!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, je lijf krimpt omdat je geen vocht meer hebt/krijgt/aanmaakt, daarom lijkt het zo.
Onze nervus vagus.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie nu een soort biljartwedstrijd voor me
The circle of life KSCquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De kern en levenslijn van deze reeksquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een energiequote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wat is de ziel dan :p misschien denken we dat er een ziel is maar is dat gewoon ons brein wat ons voor de gekt houdt
Gewoon geloven dat je opgenomen wordt in de kosmos of een mogelijkheid hebt tot nog een keer een leven doen op aardequote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk slaat het allemaal nergens op. Nu ga ik daar weer over nadenken vanncht![]()
Als gelovige denk je nog tenminste dat het ergens op slaat
Heb soms het idee dat mensen vooral in een god, leven na de dood en 'god heeft het zo gewild' geloven om zichzelf het leven makkelijker te makenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
eigenlijk slaat het allemaal nergens op. Nu ga ik daar weer over nadenken vanncht![]()
Zullen we dan even bidden?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
En, wat wordt het?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit vooral bij wat ik morgenavond ga eten, de postmortemdialoog is wel interessant, maar niet perse voor nu wmb.
Geen idee nog en er is geen flikker in huis.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb soms het idee dat mensen vooral in een god, leven na de dood en 'god heeft het zo gewild' geloven om zichzelf het leven makkelijker te maken
En de reutelende ademhaling.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
En lijkvlekken natuurlijk, soms zijn ze al duidelijk zichtbaar als de patient nog vrij goed aanspreekbaar is zelfs.
ja dta slaat dus nergens opquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nergens hč, gewoon de Aarde in als compost of als rookkringeltje de atmosfeer in.
Volgens die vent uit de podcast blijft die energie de eerste uren of dagen om de nabestaanden hangen en gaat daarna ‘verder’.quote:
Wel eens gehad dat een jong iemand nog een korte opleving had terwijl de lijkvlekken in haar nek stonden, haar man keek me aan en die had hem in eerste instantie niet door maar na een minuut wel.quote:
Gewoon terug de natuur in.quote:
En die man. Wat was hij?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens die vent uit de podcast blijft die energie de eerste uren of dagen om de nabestaanden hangen en gaat daarna ‘verder’.
Is toch echt het enige wat waar is, niks meer en niks minder, de rest is alleen maar totale onzin en fantasie uit angst.quote:
Mijn moeder had dat al een poosje. Ik heb weleens een nacht zitten waken toen ik om de haverklap dacht dat het einde was gekomenquote:
Dat weet je helemaal nietquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch echt het enige wat waar is, niks meer en niks minder, de rest is alleen maar totale onzin en fantasie uit angst.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder had dat al een poosje. Ik heb weleens een nacht zitten waken toen ik om de haverklap dacht dat het einde was gekomen
Mijn eigen manier was niet geheel onprettig moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:46 schreef Ygritte het volgende:
ik hoop dat als ik ga dat het gewoon binnen no-time klaar is... doodgaan duurt lang soms.
Kan mij hier wel in vinden denk ik. Volgens mij hebben we soms ook 'hakers'quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens die vent uit de podcast blijft die energie de eerste uren of dagen om de nabestaanden hangen en gaat daarna ‘verder’.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Italiaan, dacht neuroloog, die in Schotland woont en daarom een heel boeiend accent had
Je eigen manier van doodgaanquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eigen manier was niet geheel onprettig moet ik zeggen.
jij hebt jouw stelling ok nog niet kunnen bewijzenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, tot iemand met iets anders komt aan bewijs dan wat het nu simpelweg is dan is dat zo.
Waar is hier?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kan mij hier wel in vinden denk ik. Volgens mij hebben we soms ook 'hakers'
Ja wij ook. Mijn zusje en ik moesten midden in de nacht googelen wat het betekende want niemand had ons erop voorbereidquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder had dat al een poosje. Ik heb weleens een nacht zitten waken toen ik om de haverklap dacht dat het einde was gekomen
Je bent al een keer doodgegaan?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eigen manier was niet geheel onprettig moet ik zeggen.
Nee, daar moest hij ook naar gissen. Hij gelooft zelf dat we reīncarneren.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Maar zei die ook waar het heen gaat als het verder gaat?
mja dat hoop ikquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daar moest hij ook naar gissen. Hij gelooft zelf dat we reīncarneren.
Leg hier een lijk op de vloer en ik garandeer je voor 100 procent dat het wegrot zonder dat ik na het overlijden een appje krijg van de overledene of een handgeschreven brief of dat ik een spookje zie ronddansen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij hebt jouw stelling ok nog niet kunnen bewijzen
Dat had mijn vader in de ochtend voordat ie overleed in de middag..🤔quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
En lijkvlekken natuurlijk, soms zijn ze al duidelijk zichtbaar als de patient nog vrij goed aanspreekbaar is zelfs.
wordt je dadelijk in een computer gestopt die de mayo flessen vult in de fabriekquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon het eeuwige leven, desnoods dat mijn bewustzijn ergens op een chip wordt opgeslagen en in de toekomst gewoon in een robot kan worden gestopt.
Ik zat er toen alleen want mijn vader en broer waren compleet uitgeput. Maar eigenlijk hoopte ik een beetje op het einde, want ze had al zo’n lijdensweg achter de rugquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja wij ook. Mijn zusje en ik moesten midden in de nacht googelen wat het betekende want niemand had ons erop voorbereid
ja no shitquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leg hier een lijk op de vloer en ik garandeer je voor 100 procent dat het wegrot zonder dat ik na het overlijden een appje krijg van de overledene of een handgeschreven brief of dat ik een spookje zie ronddansen.
Tot het eind der tijden hier met zijn allen blijven posten.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon het eeuwige leven, desnoods dat mijn bewustzijn ergens op een chip wordt opgeslagen en in de toekomst gewoon in een robot kan worden gestopt.
Volgens mijn behandelende Intensivist voor 100 procent zeker wel, ikzelf twijfel daar nog altijd een beetje aan.quote:
Als ze zo'n geintje flikken ga ik gewoon full Terminator stijl hoorquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt je dadelijk in een computer gestopt die de mayo flessen vult in de fabriek
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt je dadelijk in een computer gestopt die de mayo flessen vult in de fabriek
Dat is een duidelijk en onomkeerbaar teken van de naderende dood.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat had mijn vader in de ochtend voordat ie overleed in de middag..🤔
Dat we het hier in 353633652u736342 nog steeds dagelijks over gerries hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot het eind der tijden hier met zijn allen blijven posten.
Denk dat we dan inmiddels niet meer hoeven te gerrienquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat we het hier in 353633652u736342 nog steeds dagelijks over gerries hebben
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
Krijgen we straks een terminatorfilm over een op hol geslagen mayonaisefabriekquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze zo'n geintje flikken ga ik gewoon full Terminator stijl hoor
Tegen die tijd wordt de gerrie update van iedereen hier automatisch gepost via de chip die met het covid vaccin ingebracht isquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag jij lekker vegan speklapjes gaan maken.quote:
Mja dan wel qua leeftijd bij de 30 stoppen ofzo en zo blijven , ouder worden is niet leukquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik voel nog wel eens watquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar is hier?En hoe merk je dat?
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag jij lekker vegan speklapjes gaan maken.
Een verpleegster van de thuiszorg wees ons erop en zei dat het niet lang meer zou duren dus, en dat klopte idd.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een duidelijk en onomkeerbaar teken van de naderende dood.
Eindelijk van dat gezeik afquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat we dan inmiddels niet meer hoeven te gerrien
Leg plat terwijl er een tuintje op mijn buik groeit.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben het vanavond over het occulte. Wat doe jij na de dood?
Goede aflevering dat jaquote:
Mijn vader is overtuigd dat hij een teken heeft gekregen. Had hij gevraagd aan mijn moeder.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik voel nog wel eens wat![]()
En veel kiddo's in de familie rondlopen die fokking shit gewoon niet kunnen weten. Dus zeg het maar.
Tegen die tijd is de simulatie wel een keer voorbijquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat we dan inmiddels niet meer hoeven te gerrien
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mijn behandelende Intensivist voor 100 procent zeker wel, ikzelf twijfel daar nog altijd een beetje aan.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tegen die tijd is de simulatie wel een keer voorbij
Ik ga lekker de oven in.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Leg plat terwijl er een tuintje op mijn buik groeit.
Ja zulk soort narigheden wens je mij ook toe hoorquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zulk soort narigheden wens je mij ook toe hoor
Jezus dat zou wat zijn zegquote:
En net op het moment dat we er achter lijken te komen begint de loop weer opnieuwquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus dat zou wat zijn zegOk nu slaap ik vannacht niet meer en ga ik hier over liggen nadenken
Ik niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het ook een tijdje gedaan. Vriendin met wie ik het op de havo deed ontspoorde een beetje. Daarna nog met een studievriendin gedaan, maar zij vond zichzelf een medium en spiritueel en ik zat me daar een beetje te vervelen. Of dan werd iemand ineens gebeld dat je in de gordijnen hing van schrik.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vroeger eens gedaan met vriendinnen, ik piste bijna in m'n broek van angst
Rust en stilte en geen pijn, tenminste ik heb nooit gevoeld dat ze mijn borstkas aan het indrukken waren en dat gaat toch echt met een hoop bruut geweld.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]Hoe lang en stond Jezus er met een vinger, was het er warm of waren er heeeeeel veel maagdelijke vrouwen.... just asking in case ik nog iets wil geloven
Ik trek dat ook niet. Slaap drie weken daarna niet manquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me denken aan The Good Place. Mindfuckquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En net op het moment dat we er achter lijken te komen begint de loop weer opnieuw
Ik had het koud vlak voor de crematie van m'n opa. Zegt m'n nicht "we gaan zo toch fikkie stoken".quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn moeder kon goed gerriën. Rijden we naar het crematorium rijdt er een gierwagen voor ons.. Daar maakten we dan grapjes over in de auto...
Vet dan toch juist?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik trek dat ook niet. Slaap drie weken daarna niet man
Dat zou ik dus nooit doen !quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel een bazenserie dat.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doet me denken aan The Good Place. Mindfuck
Dat we dit moment al ontelbaar keer hebben meegemaakt maar telkens weer opnieuw meemaken zonder dat we ons er van bewust zijnquote:
Ken ik mee levenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rust en stilte en geen pijn, tenminste ik heb nooit gevoeld dat ze mijn borstkas aan het indrukken waren en dat gaat toch echt met een hoop bruut geweld.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn idool komt optreden bij animal crossing
YaaY
In het tempo van 'Staying Alive'.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rust en stilte en geen pijn, tenminste ik heb nooit gevoeld dat ze mijn borstkas aan het indrukken waren en dat gaat toch echt met een hoop bruut geweld.
Mijn zus heeft het heel vroeger ook ooit eens gedaan en die wil er nog steeds niet over praten.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat zou ik dus nooit doen !mijn tantes in Schotland deden dat een keer toen ze tieners waren, en was een bizarre ervaring en genoeg om mij ervan te weerhouden. 😒
Saai vrees ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ken ik mee leven![]()
Maar no shit zegWat zou de wereld zijn zonder US....
Duurde nog lang. man man man.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Duurde nog lang. man man man.
Na 4.5. miljoen fruitbomen, rozen, struiken en bomen planten heb ik eindelijk 3 sterren
Ernie??quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn idool komt optreden bij animal crossing
YaaY
Niet?quote:
Ik passeer voor deze excursiequote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou graag nog eens gaan spokenjagen in een oud gebouw. Zoals Ghost Adventures en Most Haunted.
Haha ik was daar helemaal niet mee bezigquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik had 'm volgens mij vrij vlot al.
quote:
In Neder-Silezië staan veel oude statige gebouwen leeg van de oude Pruisische adel.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou graag nog eens gaan spokenjagen in een oud gebouw. Zoals Ghost Adventures en Most Haunted.
Mijn tantes merkten er op zich weinig van..maar m'n oma was bezig in de keuken en werd opeens fucking hard in haar rug getrapt en viel echt voorover ervan...alleen was er dus verder niemand in huis op dat moment en toen ze de slaapkamer van mn tantes inliep zag ze dat ze bezig waren met dat ouijabord..tja..🤔quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zus heeft het heel vroeger ook ooit eens gedaan en die wil er nog steeds niet over praten.
Zo'n gevalletje was mijn wijlen kat ook, vreselijk nieuwsgierig als kitten en daardoor ook in de vijver gekukeld en vervolgens levenslang bang voor waterquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Moet altijd aan de mijnes denken als je deze doet
K.K. Sliderquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha ik was daar helemaal niet mee bezig
Maar mijn dochter speelde ook veel en die snapt het nog niet zo goed, iets te jong voor, dus ik bleef maar vissen met haar en klingels harken![]()
[..]
Nee een of andere KK, slayer of zo
Ik geloof ook in niks, behalve mezelf. Na de dood is het gewoon klaar met je. Afgelopen, over en uit.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Dus US je gelooft in niks dan doodgaan en thats it maar je bent zelf eens doodgegaan. Je zag een licht en tunnel zei je eens, en kwam terug?
Jaren in een huis uit 1705 gewoond. Niks gehoord of gezien.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Nee ik zag helemaal niets, ja het voelde licht en rustgevend achteraf en toen ik bijkwam toen was er eigenlijk nog steeds rust, dat was het wel, ja en even daarna begon de pijn van mijn gekneusde ribben.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Dus US je gelooft in niks dan doodgaan en thats it maar je bent zelf eens doodgegaan. Je zag een licht en tunnel zei je eens, en kwam terug?
Ik was nog wel zo slim om het niet in m'n eigen huis te doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn tantes merkten er op zich weinig van..maar m'n oma was bezig in de keuken en werd opeens fucking hard in haar rug getrapt en viel echt voorover ervan...alleen was er dus verder niemand in huis op dat moment en toen ze de slaapkamer van mn tantes inliep zag ze dat ze bezig waren met dat ouijabord..tja..🤔
Haha nja ik wist wel dat ik meer moest doen maar het is gewoon lastig om te spelen terwijl je met je dochter zit. Dat doe je ook niet de hele dag dus ik speelde heel af en toe even zelf, met name in de avond. Maar dan moet je er toch even net iets langer de tijd voor nemen of zo.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
K.K. Slider
En cute.Kan me voorstellen dat het nét wat te moeilijk is ja.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij bij Maya Rudolph ergens. Met een burrito.
Lijkt me ook best tof, maar ik ben een beetje een angsthaas als het met geesten/doden te maken heeftquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Kerry Kingquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha ik was daar helemaal niet mee bezig
Maar mijn dochter speelde ook veel en die snapt het nog niet zo goed, iets te jong voor, dus ik bleef maar vissen met haar en klingels harken![]()
[..]
Nee een of andere KK, slayer of zo
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n gevalletje was mijn wijlen kat ook, vreselijk nieuwsgierig als kitten en daardoor ook in de vijver gekukeld en vervolgens levenslang bang voor water
Nou ja je moet er ook niet aan denken om elke nacht dat gesodemieter aan je bed te hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jaren in een huis uit 1705 gewoond. Niks gehoord of gezien.
En een hoop dingen zijn gewoon handiger om overdag te doen, dan zie je tenminste wat je doet.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha nja ik wist wel dat ik meer moest doen maar het is gewoon lastig om te spelen terwijl je met je dochter zit. Dat doe je ook niet de hele dag dus ik speelde heel af en toe even zelf, met name in de avond. Maar dan moet je er toch even net iets langer de tijd voor nemen of zo.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was nog wel zo slim om het niet in m'n eigen huis te doen.
Ja vooral diepzee duikenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En een hoop dingen zijn gewoon handiger om overdag te doen, dan zie je tenminste wat je doet.
En dan zo'n snelle hufter.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja vooral diepzee duiken![]()
Had af en toe werkelijk geen idee waar ik naar toe zwom.
Iedere ochtend wakker worden met een pijnlijke arie en een drupje bloed op het laken.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja je moet er ook niet aan denken om elke nacht dat gesodemieter aan je bed te hebben.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja je moet er ook niet aan denken om elke nacht dat gesodemieter aan je bed te hebben.
Ik ben in elke stad in Engeland waar ik ben geweest wel op een ghost tour gegaan. Was echt super. Vooral die in York, most haunted city of England etc etc. O en die in Edinburgh was geniaal. En in New Orleans, gevolgd door de vampire tour.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt me ook best tof, maar ik ben een beetje een angsthaas als het met geesten/doden te maken heeft
je hebt toch die minimapquote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Jaaa maar heb ontdekt dat je hem achterna moet zitten tot je hem in de hoek hebt en dan, BAM!quote:
Vergeten in je bril te spugen?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Als er iets kraakt dan ben ik het meestal zelf.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, dat leek me ook niks.
In september nog in een oud Duits kasteel gelogeerd. Ook niks gehoord. Zelfs geen rare kraakjes ‘s nachts
Oh nee dat doe ik niet, nog niet...quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt toch die minimap?
ik hield altijd. de rand van m'n eiland net wel/niet in beeld..
Oh vet van New Orleans en die vampire tour! Ben echt obsessed met vampieren!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben in elke stad in Engeland waar ik ben geweest wel op een ghost tour gegaan. Was echt super. Vooral die in York, most haunted city of England etc etc. O en die in Edinburgh was geniaal. En in New Orleans, gevolgd door de vampire tour.
Uiterste rand van het water in beeld en dan maar rondjes zwemmen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 22:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt toch die minimap?
ik hield altijd. de rand van m'n eiland net wel/niet in beeld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |