SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon bij de lokale bouwmarkt?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:57 schreef FranticDJ het volgende:
Bloed irritant. Moet wat plaatmateriaal hebben, maar kan nergens op maat laten zagen
ja corona enzo, van wat ik op de sites lees.quote:
Je moet het voor de grap eens googelen als je er tegen kan. Toen ik dat de eerste keer zag dat ik ook echt wat de fuck......quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat de neuk!!???!!! Hahaha wat erg!!
Oh, da's ook irritant.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja corona enzo, van wat ik op de sites lees.
dus zagen ze niet. maar kan je wel via bv. Cando laten zagen en bezorgen, maar komt er gelijk 50 euro bij
Oh hier bij de lokale Kluswijs doen ze daar niet zo moeilijk overquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja corona enzo, van wat ik op de sites lees.
dus zagen ze niet. maar kan je wel via bv. Cando laten zagen en bezorgen, maar komt er gelijk 50 euro bij
Van die kinderen die een beetje dood bij een familieportret zittenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet het voor de grap eens googelen als je er tegen kan. Toen ik dat de eerste keer zag dat ik ook echt wat de fuck......
Zelfde met victoriaanse post mortem fotografie... ook net is te fascinerend en bizar.
yup. 3 platen nodig van 120*100quote:
Gamma/praxis waren zo'n beetje de eersten die riepen 'doen we niet kerona'quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh hier bij de lokale Kluswijs doen ze daar niet zo moeilijk over
So sad.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
yup. 3 platen nodig van 120*100![]()
lekker incourante maten yo. anders kon ik gewoon die kwarts platen afhalen zonder problemen.
maar geen tijd om zelf te zagen en te lijmen.
Fascinerend vind ik dat.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die kinderen die een beetje dood bij een familieportret zitten
Nah! Echt hč, toevallig kwam ik dat Victoriaanse post mortem fotografie een paar dagen geleden opeens tegen in mn "suggesties" op een site..i wonder why eigenlijk 🤔 hahaha, maar heel freaky, maar ook wel weer super intrigerend!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je moet het voor de grap eens googelen als je er tegen kan. Toen ik dat de eerste keer zag dat ik ook echt wat de fuck......
Zelfde met victoriaanse post mortem fotografie... ook net is te fascinerend en bizar.
Ja die grote ketens zijn daar wat strikter en moeilijker in, dit is meer gewoon een lokale franchiser die onder een kleine formule valt.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gamma/praxis waren zo'n beetje de eersten die riepen 'doen we niet kerona'
Ja of er tussen 'staan' zodat het niet opvalt dat ze dood zijn...quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die kinderen die een beetje dood bij een familieportret zitten
ja dat heb je hier nietquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die grote ketens zijn daar wat strikter en moeilijker in, dit is meer gewoon een lokale franchiser die onder een kleine formule valt.
Dan moet je hier heen komenquote:
Vind ik dus ookquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nah! Echt hč, toevallig kwam ik dat Victoriaanse post mortem fotografie een paar dagen geleden opeens tegen in mn "suggesties" op een site..i wonder why eigenlijk 🤔 hahaha, maar heel freaky, maar ook wel weer super intrigerend!
Ik ging zoeken en onder de extreme embalming hadden ze van die ouwe foto's.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja of er tussen 'staan' zodat het niet opvalt dat ze dood zijn...![]()
Maar goed, in die tijd waarschijnlijk de enige foto herinnering die je dan nog hebt van je hele gezin compleet. Was nou niet dat er toen al zo veel gefotografeerd werd...
Ja ! Same ! Hahaha, kan ook echt obsessen met bepaalde dingen dan...wil er dan alles van weten, tot ik er verveeld mee ben en dan op naar het volgende freaky onderwerpquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vind ik dus ookIk kan uren lopen klikken als ik rare mensen dingen tegen kom....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |