SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Dat is wat voor @Ang3lquote:
De logistiek daarvan mag hij zelf uitzoeken. Van mij part doet hij een dapquote:
Ah jij gaat dit weekend ook met Ang3l op stap?quote:
Every hole is a goal!quote:
Ik las reviewsquote:
quote:
Tjaquote:Much like recent Sony first-party exclusives such as Ghost of Tsushima and Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, you can expect Ratchet and Clank: Rift Apart’s Platinum trophy to be achievable.
“I can say our trophy design for this game is again, pretty permissive,” he says. “You can achieve it on one playthrough though, you need to be pretty thorough in how you approach the game. So if you've explored the nooks and crannies, if you've engaged with the upgrade systems, then you can get it without an inordinate amount of time invested. I know that this sort of breaks with some of the games of the distant past where we always wanted some crazy stretch trophy that had you doing a bunch of work.”
This doesn’t mean that the hardcore crowd looking to get more out of the game have been ignored as Daly outlined what they could expect.
“If you are the type of player who just really embraces the game and loves it, we are going to make it possible to get the Platinum without wasting your time,” he says. “Now we know that some players really want to go much further than that, and much deeper into the game. And so, as with past Ratchet games, we've got a challenge mode that lets you start from the beginning of the story again, but with your complete leveled up hero and arsenal, and a handful of gadgets.”
Furthermore, expect a steeper progression curve and a host of difficulty settings for challenge mode.
“And so if you really want to play the game, challenge mode is for you more so than the Platinum trophy,” he says. “It basically lets you play a much more steeper progression curve over the course of the game. And we also offer a wide variety of difficulty settings. So as the hardcore player, I think you are going to get a lot of satisfaction out of the hardest difficulty settings, which have a pretty high skill ceiling.”
It’ll be interesting to see how Ratchet and Clank: Rift Apart is received. Thankfully we won’t have to wait too long to find out. Ratchet and Clank: Rift Apart launches on June 11 on PS5.
Ik hoef maar één ding te weten.quote:
DAT zijn graphics. Komt |\|intendo aankakken hoor.quote:
Daar ging Days Gone 2 voor een nieuwe IPquote:Op woensdag 12 mei 2021 18:58 schreef KennyPowers het volgende:
Hermen Hulst: Sony's First Party has 25 titles in development for PS5, almost half of which are new IPs
[ twitter ]
MAAAR MAAR MAAAAAAAR RoYquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oftewel: meer dan de helft is bestaande ip
Maar zijn al die nieuwe IP’s wel zo interessantquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
MAAAR MAAR MAAAAAAAR RoY
De andere helft niet
Vast niet, maar de bestaande ook nietquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar zijn al die nieuwe IP’s wel zo interessant
Waarom ze bij Blizzard blijven weigeren WoW op consoles uit te brengen snap ik niet. Dat zou hen veel geld opbrengen en ze kunnen er het teruglopende spelersaantal op pc mee opvangen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:52 schreef Jimbo het volgende:
Sowieso hoef ik maar één écht goede nieuwe game, a la diablo of woW en van mij hoeven ze een jaar niets uit te brengen
Op de PS5/Series X moet het gewoon lukken.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:13 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Waarom ze bij Blizzard blijven weigeren WoW op consoles uit te brengen snap ik niet. Dat zou hen veel geld opbrengen en ze kunnen er het teruglopende spelersaantal op pc mee opvangen.
Denk vooral een knoppen tekort, moet je met allemaal vage combi's gaan werken.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:13 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Waarom ze bij Blizzard blijven weigeren WoW op consoles uit te brengen snap ik niet. Dat zou hen veel geld opbrengen en ze kunnen er het teruglopende spelersaantal op pc mee opvangen.
Dat is echt geen probleem hoor. Andere mmorpg's lossen dat ook heel goed op. Je kan heel wat knoppen combinaties maken om al je skills te gebruiken.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk vooral een knoppen tekort, moet je met allemaal vage combi's gaan werken.
Wow 2 zal het wel ondersteunen
Dat zei ik hier een tijd terug ook al, maar of Blizzard er ook echt mee komt betwijfel ik.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op de PS5/Series X moet het gewoon lukken.
Eens, goeie next/current-gen showcase, ziet er gorgeous uitquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:26 schreef DKUp het volgende:
R&C RA ziet er trouwens niet normaal uit, echt wow![]()
Ik heb het altijd als een spel voor kinderen gezien.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:39 schreef Jimbo het volgende:
Wat zien jullie wat ik niet zie
Vind het echt niet bijzonder ofzo.
Mijn naam staat erop inderdaadquote:Op woensdag 12 mei 2021 20:43 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik heb het altijd als een spel voor kinderen gezien.
Hier koop je een OLED voor.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:26 schreef DKUp het volgende:
R&C RA ziet er trouwens niet normaal uit, echt wow![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |