SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wiwi:
ESCunited:
Officiële liveblogs:
https://eurovision.tv/saturday-8-may
Ohh 12 punten allesssquote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:38 schreef grazz het volgende:
Amsterdamse straatjes op de achtergrond volgens @:Greys
Stijlvolle act.
Wat is eugent nog wat?quote:
Dan denk ik Georgiëquote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:57 schreef Em31 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dit hele rijtje van 4 doorgaat, maar dat leest nu wel zowie gaat het toch niet halen?
Slim zo met dat silhouet van een orkest.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:10 schreef Funhouse het volgende:
Portugal foto's: https://eurovision.tv/gallery/portugal-first-rehearsal-2021
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:10 schreef Funhouse het volgende:
Georgië, die hebben wel vaker indruk gemaakt met de zang, maar grepen dan toch mis.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:57 schreef Em31 het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dit hele rijtje van 4 doorgaat, maar dat leest nu wel zowie gaat het toch niet halen?
quote:Bulgaria takes to the stage...
...or, more specifically, a giant revolving space rock, with a funnel of falling sand. The simplicity of the Victoria’s staging lends itself well to the softness and clarity of the song - it has a dreamlike quality to it, and we’re guessing it will look really effective on TV.
Of ze heeft gewoon koortsquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:23 schreef Nashipeer het volgende:
Melanie van ESCunited heeft de hele dag al kippenvel, dat belooft veel goeds als we het straks allemaal achter elkaar zien
Oh Wow!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:10 schreef Funhouse het volgende:
Don't you try to hide itquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:29 schreef Nashipeer het volgende:
Suzanne van Wiwi is bij de EHBO. En Wiwi noemt haar Cyster dus mss heeft het daarmee te maken:
https://www.instagram.com/p/COukxOft9Ew/
Bushpepa vergelijkingquote:
Bohhhquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:10 schreef Funhouse het volgende:
waaaat?!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:38 schreef Nexum het volgende:
Ik lees opeens allemaal berichten dat Zwitserland een hele ingewikkelde technische staging heeft? Iets met aan car crash en hologrammen?
Nvm, dit was blijkbaar een prank en heel veel mensen trapten erinquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:38 schreef Nexum het volgende:
Ik lees opeens allemaal berichten dat Zwitserland een hele ingewikkelde technische staging heeft? Iets met aan car crash en hologrammen?
God ik dacht alquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:49 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nvm, dit was blijkbaar een prank en heel veel mensen trapten erin![]()
Oke, dit maakt me een stuk enthousiaster voor dit optredenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:56 schreef grazz het volgende:
https://eurovision.tv/gallery/bulgaria-first-rehearsal-2021
wow
Dit ga ik waarschijnlijk ook fantastisch vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:56 schreef grazz het volgende:
wow
Echt mooiquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:56 schreef grazz het volgende:
wow
Wauwquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:56 schreef grazz het volgende:
wow
Je moet toch dat zand ff opvegenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:02 schreef Em31 het volgende:
Zou er een korte pauze tussen Portugal en Bulgarije zitten? Of juist tussen Bulgarije en Finland?
Tussen Portugal en Bulgarije zou logischer zijn gezien het twee nummers met hetzelfde tempo zijn. Bulgarije <-> Finland is ook een lekker contrast.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:02 schreef Em31 het volgende:
Zou er een korte pauze tussen Portugal en Bulgarije zitten? Of juist tussen Bulgarije en Finland?
Ja ik hoop dat eigenlijk ook, zodat beide toch wel blijven hangen!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tussen Portugal en Bulgarije zou logischer zijn gezien het twee nummers met hetzelfde tempo zijn. Bulgarije <-> Finland is ook een lekker contrast.
Ik denk dat dit het is:
1. San Marino
[...]
6. Polen
*pauze, want soortgelijke staging uit elkaar trekken*
7. Moldavië
[...]
12. Portugal
*pauze, want twee nummers met ongeveer zelfde tempo uit elkaar trekken*
13. Bulgarije
[...]
17. Denemarken
Dat geeft blokje 1 en 2 ook evenveel nummersEn dan laatste blokje ééntje minder. Over het algemeen wel een prima verdeling imo
Dit heeft wel iets bijzonders. Eigenlijk heel simpel, zo'n rots (of wat het ook moet voorstellen) maar het werkt wel.quote:
De andere pers was heel erg positief over Bulgarije, onze eigen pers was gematigd. Ze vonden het te veel proberen, niet helemaal oprecht overkomen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:17 schreef Momo het volgende:
Goedemiddag mensen, Portugal en Bulgarije goed lees ik?
Qua Bulgarije wat Mol zegt, en vrijwel iedereen die ik nu heb gehoord over Portugal (inclusief onze hoofden) zijn heel positief over Portugalquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:17 schreef Momo het volgende:
Goedemiddag mensen, Portugal en Bulgarije goed lees ik?
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De andere pers was heel erg positief over Bulgarije, onze eigen pers was gematigd. Ze vonden het te veel proberen, niet helemaal oprecht overkomen.
Mooi dat beide acts wel iets stijlvols hebben zo te zien. Eigenlijk is dit hele blok is verfrissend waar je in de eerste helft een aantal uptempo achter elkaar hebt in dezelfde stijl ongeveer.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Qua Bulgarije wat Mol zegt, en vrijwel iedereen die ik nu heb gehoord over Portugal (inclusief onze hoofden) zijn heel positief over Portugal
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien heeft iemand een gruwelijk bedrag op Letland gezet op Betfair. Iemand heeft veel vertrouwen of de nul toets zat vast.
Wow, dat is vertrouwen hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien heeft iemand een gruwelijk bedrag op Letland gezet op Betfair. Iemand heeft veel vertrouwen of de nul toets zat vast.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:29 schreef Momo het volgende:
Er zit nu 2 miljoen euro in de pot voor de bet voor winst. Om van 500 naar 11 te gaan moet je echt tienduizenden erin gooien denk ik.
Oh christ, dan ga ik bijna denken dat er een nulletje teveel is ingevoerdquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:29 schreef Momo het volgende:
Er zit nu 2 miljoen euro in de pot voor de bet voor winst. Om van 500 naar 11 te gaan moet je echt tienduizenden erin gooien denk ik.
Na 4 rustige nummers die van de emosies moeten hebben jaquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:37 schreef Guanabana het volgende:
Nou, zometeen eindelijk wat pit, zou tijd worden.
Wordt het ook gezien de gemaakte opzetten die we hebben gezien. En een creepy zanger die uit de LEDvloer komtquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:43 schreef Momo het volgende:
Van Finland verwacht ik een kopie van de nationale finale
Hahaha weer leuk!! Sowieso buitenlanders die Nederlandse woorden uitspreken, heerlijkquote:
Ja ik ben maar weer naar escunited geschakeldquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:56 schreef Momo het volgende:
Je bent een lieverd Vasil, maar nu kijken we naar Finland
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:58 schreef Greys het volgende:
Finland net begonnen. En Cee is even naar een persco dus aan mij de eer om iets te mogen typen over een inzending die me geloof ik het minst interesseert van alle inzendingen.![]()
Het is veel rood en blauw. Het is hard. Het is veel. Ja nee sorry ik weet echt niet wat ik moet zeggen.
Het is héél erg rood allemaal. Ze kijken heel erg boos. Vocaal klinkt het wel echt prima. Er is vooral veel lichtshow en weinig echte graphics.
Veel applaus in persruimte. Good voor them.
Ik vind NIKS!
1000 euro denk ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:29 schreef Momo het volgende:
Haha jaquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:05 schreef Guanabana het volgende:
Nou niemand lijkt zich erg te interesseren voor Finland, bij Matt hebben ze het nu ook oversterrenbeelden
Denk dat er ook minder aandacht is als er al een nationale finale is geweest en er nu ook weinig is veranderd.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:05 schreef Guanabana het volgende:
Nou niemand lijkt zich erg te interesseren voor Finland, bij Matt hebben ze het nu ook oversterrenbeelden
Vast wel; het is gewoon goed uitgevoerd en hier is altijd wel een markt voorquote:
Ah de eersten die de vleugels gebruiken!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:03 schreef Funhouse het volgende:
[ twitter ]
Goed gebruik van de lichten en de vleugels aan de zijkant
Op zich wel goed dat ze naar zijn pronouns vraagt, want dat vroeg ik me ook al afquote:
Matt: they will be broke after Eurovisionquote:
Gelukkig, dan is eurovissie veilig.quote:
quote:🔥 PYRO ALERT 🔥
Finland haven't taken to the stage yet, but we'd bet the goldfish on us having to check the pyrotechnic composition Wikipedia page for descriptions by the end of the rehearsal.
They're gonna have lots, aren't they?
Die heb ik net weer opgezet, genotquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
More pyro dan AWS?Dat lijkt me knap.
Hij kon het ook niet supergoed ofzo hoorquote:
Deze is zooo leuk! Ik gun het hem zoquote:
En in Israel kregen ze nog niet eens fatsoenlijk een bal naar beneden. NLse crew extraquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:29 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Hahaha dit draadje is wel een beetje op Hans Pannecoucke niveau qua uitleg van dingen die worden uitgebeeld hoor
Ik heb mijn koffiemachine in Kazachstanquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:30 schreef Aoibhin het volgende:
Haha Matt zit nu dingen in het Duits te zeggen en Roy, de Nederlandse sideMatt, moet dan raden wat hij zegt.
Matt helemaal butthurt dat hij het gewoon kan verstaan![]()
Haha ja en die blik van Matt, hij dacht het echt goed te hebbenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:31 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik heb mijn koffiemachine in Kazachstan
Ja, volledig overtuigdquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja en die blik van Matt, hij dacht het echt goed te hebben
Kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen. Finland is zo anders en wat ze doen, voeren ze goed uit. Komt goedquote:
Dat is zeker geen flatteuze outfitquote:
Die gaat naar de eerste plek (hoop ik)quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:49 schreef Guanabana het volgende:
Benieuwd wat de odds straks gaan doen voor Zwitserland.
Ik hoop dat niet per se, maar goedquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:50 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Die gaat naar de eerste plek (hoop ik).
Hoezo Zwitserland? Door het hoge?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:51 schreef grazz het volgende:
FIN-LAT-SWIT is ook wel een moment hoor...voor de oren vooral
Om zoiets krijg je toch geen diskwalificatie? Hooguit vragen ze of je het wil verwijderenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:54 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
(Met die opmerking bedoelt ze als grapje dat Finland dit zelf gedeeld heeft volgens mij)
Meer een grapje denk ik :pquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:56 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Om zoiets krijg je toch geen diskwalificatie? Hooguit vragen ze of je het wil verwijderenMaar ziet er geweldig uit wel!
Dit trio is geen hoorgasme voor jou?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:51 schreef grazz het volgende:
FIN-LAT-SWIT is ook wel een moment hoor...voor de oren vooral
Echt ik hoor alléén maar irritante dingen over Wiwi deze week, vond het altijd wel leuk om te kijken met William en Deban, maar ben echt op ze afgeknapt nuquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:54 schreef grazz het volgende:
wiwi heeft 100.000 volgers en vieren dat nu met veel geschreeuw en taart
Aaah zoquote:
Jaa kan niet wachtenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Aaah zo![]()
Ik ben toch wel benieuwd naar de tweede repetitie puur omdat we dit soort video's krijgen
Ik dacht al, wat is dat gegil en gefeest ineens.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:54 schreef grazz het volgende:
wiwi heeft 100.000 volgers en vieren dat nu met veel geschreeuw en taart
Ziet er zo goed uitquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:54 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
(Met die opmerking bedoelt ze als grapje dat Finland dit zelf gedeeld heeft volgens mij)
Zit ik straks lekker in het donker bij de eerste halve finalequote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:57 schreef Em31 het volgende:
Op die beelden zie je ook goed hoe ze de tweede ring helemaal donker hebben gemaakt
Zie ze op insta ook dingen vanuit hun hotel plaatsen als reclame. Zouden hier gratis overnachten?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt ik hoor alléén maar irritante dingen over Wiwi deze week, vond het altijd wel leuk om te kijken met William en Deban, maar ben echt op ze afgeknapt nu
Vooral ook omdat ze blijkbaar een voorkeursbehandeling krijgen.
Er zitten straks toch gewoon mensen op de tweede ring?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:57 schreef Em31 het volgende:
Op die beelden zie je ook goed hoe ze de tweede ring helemaal donker hebben gemaakt
Als trio niet neequote:
maar die zien we dus nietquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:58 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Er zitten straks toch gewoon mensen op de tweede ring?
William en Deban hebben nog wel een leuke chemie onderling, maar Deban is dit jaar niet aanwezigquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt ik hoor alléén maar irritante dingen over Wiwi deze week, vond het altijd wel leuk om te kijken met William en Deban, maar ben echt op ze afgeknapt nu
TJAP TJAP TJAPTJAP ZEKOEKIEKOEKIEquote:
Ik kijk er naar zodat ik me er heerlijk aan kan ergerenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Als trio niet nee![]()
Finland op zichzelf wel. Maar wat er daarna komt.....
Verslagje in topic van onze hoofden!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:59 schreef aarontje112 het volgende:
Ik lees bijna niks over Letland, was het wat?
Oh serieusquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:58 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Er zitten straks toch gewoon mensen op de tweede ring?
Ik ben maar gewoon wat anders gaan doen. Letland staat bij mij onderaan zo'n beetje..quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:01 schreef molloot200 het volgende:
In 2020 was Letland denk ik wel gekwalificeerd (randje), maar dit nummer is té incoherent en nog minder likeable dan dat van vorig jaar.
Damn.. ik ga ook echt wel in beeld komen tijdens de finale besef ik me nu. Ik zit precies in dat vak haha. Toch maar even een franse vlag kopen ofzoquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:57 schreef Em31 het volgende:
Oh ik ben wel fan hoor, maar snap Portugal dan weer iets minder. Ik vind het vooral leuk omdat anderen het zó goed vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap Bulgarije nóg niet. Best mooi liedje, maar veel te langzaam en miemelig.
Ja Portugal snap ik ook minder. Eerst vond iedereen het ook nogal saai en niks, en nu is men ineens massaal idolaat lijkt welquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:12 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh ik ben wel fan hoor, maar snap Portugal dan weer iets minder. Ik vind het vooral leuk omdat anderen het zó goed vinden
Ik ben ook nog niet heel erg overtuigd van haar nummer. Ik vind haar stem prachtig, maar heb het nummer nog niet echt het moment gehad dat hij klikt of blijft hangen. Wordt wel enthousiast van de stagingquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap Bulgarije nóg niet. Best mooi liedje, maar veel te langzaam en miemelig.
Ik vind haar kapsel met pony leuk.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom is iedereen van Maneskin zo aantrekkelijk?
Ze zien er sowieso allemaal hetzelfde uit toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Waarom is iedereen van Maneskin zo aantrekkelijk?
ja same, het klonk goed qua zang, maar verder weet ik het ook niet helemaalquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:23 schreef Guanabana het volgende:
Geen idee nog wat ik me er bij moet voorstellenChoreo en armbewegingen...
Bij de escunited stream was applaus te horenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:25 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Was er nou applaus, ik hoorde niet echt iets
Dat is waarquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:28 schreef blackswangreen het volgende:
Het klonk in elk geval erg goed. Dat is het belangrijkst bij zo'n nummer. En de staging klinkt redelijk eenvoudig, maar niet superslecht. Arcade begon slechter...
Maar heeft hij een lichtbol?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:28 schreef blackswangreen het volgende:
Het klonk in elk geval erg goed. Dat is het belangrijkst bij zo'n nummer. En de staging klinkt redelijk eenvoudig, maar niet superslecht. Arcade begon slechter...
Zit vol met zandquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:30 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Die kregen ze niet naar beneden
Zelfs toen hij aankwam in Nederland dacht hij nog dat het Parijs was, dan denk ik wel een beetje van, eh, ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:36 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[ afbeelding ]
dat hele interview is goud
Ja same, ik vind dit nummer zo lastig, want ik vind het een mooi nummer, maar het doet zo denken aan Arcade.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het een goed nummer, maar ik wil gewoon niet weer een soort Arace 2.0 als winnaar hoor
Ik denk (maar een vermoeden hoor) dat het een grap was.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zelfs toen hij aankwam in Nederland dacht hij nog dat het Parijs was, dan denk ik wel een beetje van, eh, ja.
Ik weet niet zo goed of dat echt was of meer een grap. Als het echt is het idd wel een beetjequote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zelfs toen hij aankwam in Nederland dacht hij nog dat het Parijs was, dan denk ik wel een beetje van, eh, ja.
Ik hoop het wel, maar ik vermoed van niet, je hebt types die zijn gewoon totaal oblivious of things.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk (maar een vermoeden hoor) dat het een grap was.
Hij zegt ook dat ze speciaal een Franse versie van z'n nummer hadden opgenomen. Als die bestaat was het geen grapquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar ik vermoed van niet, je hebt types die zijn gewoon totaal oblivious of things.
Meer bezig met nagels en sieraden.
Nee sorry dat is gemeen
Ja, iets zal een keer geen empowerment-thema of boodschap hebbenquote:
Ik snap het wel, de meeste winnende nummers dragen wel een bepaald idee uit. Terwijl niemand weet waar Tout l'univers over gaat (en nou niet zeggen 'het hele universum')quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, iets zal een keer geen empowerment-thema of boodschap hebbenKan natuurlijk niet.
Als het als concept 'staat' dan lijkt me dat niet per se een probleem.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik snap het wel, de meeste winnende nummers dragen wel een bepaald idee uit. Terwijl niemand weet waar Tout l'univers over gaat (en nou niet zeggen 'het hele universum')
Ik denk dat dit vooral ermee te maken heeft dat de artiesten uit de grote landen dan 1 dag later hoeven te vertrekken naar NL aangezien ze toch al voor de finale geplaatst zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:55 schreef Guanabana het volgende:
Waarom is dat eigenlijk dat ze morgen niet gewoon met Big 6 beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |