Ja, ik. Harold en Lothar ook.quote:Op woensdag 2 juni 2021 09:07 schreef Mrmime het volgende:
ja dit topic is wel echt nice!
Kent iemand een Surinaamse Ronald?
Volgens mij is dit Haroldquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:06 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Vaag zeg. Het gaat niet helemaal goed met (wie is dit ook alweer?)
[..]
Haha nee andere gasten. Wel van dezelfde generatie schat ik zo. Waren destijds populaire namen in Suriname.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De echte? Of andere![]()
Er is nog 1 lang gesprek, dat komt als volgende
Hij klinkt echt bezetenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:01 schreef djkoelkast het volgende:
Het wordt steeds vreemder, want kant B opent hiermee:
https://soundcloud.com/dj(...)are-opname-op-kant-b
Ja, voor snurkenquote:Op woensdag 3 mei 2023 18:49 schreef Speedfight het volgende:
Heeel tof dit!
Zou "Ronald heeft wel 20 bomen omgezaagd" ook codetaal zijn?
Er is nog steeds 1 stuk, maar dat moet ik even opzoekenquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:09 schreef dikkedaniel het volgende:
tja, als er geen casette bandjes meer zijn met gesprekken van t antwoordapparaat valt in dit topic ook niet meer zoveel te melden...
Ben benieuwdquote:Op woensdag 10 mei 2023 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is nog steeds 1 stuk, maar dat moet ik even opzoeken
En?quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
leuk!quote:Op woensdag 10 mei 2023 20:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De mannenstem heeft wel wat weg van Ed van Anita En Ed.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
Nu koop ik wel eens vaker cassettebandjes in kringloopwinkels. Maar deze is wel apart. Hij zag er ongebruikt uit, maar er bleek toch iets op te staan. Meestal kom je op gebruikte kringlooptapes muziek van plaat of radio tegen. Een enkele keer een pareltje als dit:
https://soundcloud.com/djkoelkast/eens-op-een-dag-word-je-wakker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |