Ts mag wel uitkijken.quote:
Of dat ze hem een betonnen broek geven.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:00 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ts mag wel uitkijken.
Straks draait ie er eentje af waarop ie te horen krijgt dat ie nog maar zeven dagen te leven heeft.
Hij leeft nogquote:Op dinsdag 11 mei 2021 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
Links werken gewoon hoor, mogelijk kun je ze alleen afspelen met een soundcloud-account, ik had ze op unlisted gezet, zal ze openbaar zetten
Ik koop inderdaad kringloopbandjes van bepaalde merken/typen die ik interessant vind. Ik neem ze ook op voor in de auto, omdat ik het geluid van cassettes heel tof vind. En wat ik hier op vond (er is nog veel meer van dit) vond ik heel vaag en leek me leuk om hier te delen en er over te speculeren.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:25 schreef dikkedaniel het volgende:
Spannond hoor.
Maar TS, jij koopt dus cassettes bij de Kringloopwinkel. Omdat je alleen een cassette deck in je oude autoradio hebt ofzo?
En die cassettes horen leeg te zijn, maar soms staan er liedjes over bevallen op of vage telefoongesprekken van iemand z'n antwoordapparaat?
Of het natuurlijk code taal en staat het bomen hakken voor De Hakkelaarquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:02 schreef dikkedaniel het volgende:
Komt op mij ook meer als een sketch over.
Iemand die 40 bomen om aan het hakken is, een beer voor de deur. En die turk (of wat het is) die overal heel normaal op reageerd.
Nee dit zijn echt geen sketches. Lijkt mij iemand met een antilliaanse achtergrond.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:02 schreef dikkedaniel het volgende:
Komt op mij ook meer als een sketch over.
Iemand die 40 bomen om aan het hakken is, een beer voor de deur. En die turk (of wat het is) die overal heel normaal op reageerd.
Je bent qua spullen bijna een volleerd radio DJ en audiofiel. Denk met enige nostalgie nog wel eens terug naar ONZ-Radio.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik koop inderdaad kringloopbandjes van bepaalde merken/typen die ik interessant vind. Ik neem ze ook op voor in de auto, omdat ik het geluid van cassettes heel tof vind. En wat ik hier op vond (er is nog veel meer van dit) vond ik heel vaag en leek me leuk om hier te delen en er over te speculeren.
Ik heb er nog heel veel materiaal van ookquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent qua spullen bijna een volleerd radio DJ en audiofiel. Denk met enige nostalgie nog wel eens terug naar ONZ-Radio.
Heb er hier ook nog een zwik liggen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik koop inderdaad kringloopbandjes van bepaalde merken/typen die ik interessant vind. Ik neem ze ook op voor in de auto, omdat ik het geluid van cassettes heel tof vind. En wat ik hier op vond (er is nog veel meer van dit) vond ik heel vaag en leek me leuk om hier te delen en er over te speculeren.
Jawel dit is overduidelijk een sketch. Helemaal dat steeds herhalende "Zo", "Jaaa", "Zo", "Jaaa"quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee dit zijn echt geen sketches. Lijkt mij iemand met een antilliaanse achtergrond.
Oh nee, zeker nietquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:20 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Jawel dit is overduidelijk een sketch. Helemaal dat steeds herhalende "Zo", "Jaaa", "Zo", "Jaaa"
Er is ook een heel gesprek in papiamentoquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:24 schreef dikkedaniel het volgende:
Waar gaan de andere gesprekken op het bandje over?
Ook allemaal over een turk/antilliaan in gesprek met een alcoholverslaafde man?
Dan moeten het wel criminelen zijn. Stuur maar naar Peter R de Vriesquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is ook een heel gesprek in papiamento
Het zou ook een bijzonder slechte sketch zijn hoor. Hier, een 2e gesprek:quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:51 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dan moeten het wel criminelen zijn. Stuur maar naar Peter R de Vries
@Keep_Walkingquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het zou ook een bijzonder slechte sketch zijn hoor. Hier, een 2e gesprek:
https://soundcloud.com/dj(...)-van-kringlooptape-2
(er zit nog een gesprek tussen in papiamento en het lijkt er op dat de antilliaanse spreker Harold/Harald/Herold heet)
Dat is dit: https://soundcloud.com/dj(...)-van-kringlooptape-3
Nee en antwoordapparaten namen meestal op kleine bandjes op, niet op 'gewone'quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:56 schreef dikkedaniel het volgende:
Is Surinaams ja. Als je vroeger zo'n antwoord apparaat had, nam hij dan al je telefoongesprekken op? Ongeacht of hij op voicemail stond of niet?
Is voor mijn tijd dus ben benieuwd waarom iemand al z'n gesprekken opneemt
Surinaams is geen papiamento en dan zou de bellende meneer een Surinamer zijn en geen Antilliaan.quote:
het is sranang tongo, geen Papiamento.. dat bedoel ik ermeequote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Surinaams is geen papiamento en dan zou de bellende meneer een Surinamer zijn en geen Antilliaan.
Ik spreek beiden niet, maar wellicht vinden we iemand die dat gesprek kan vertalen.
Ok, dan moeten we even iemand vinden die dat spreektquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:50 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
het is sranang tongo, geen Papiamento.. dat bedoel ik ermee
Ik wel, maar ga die zooi niet vertalen. Gaat nergens over.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, dan moeten we even iemand vinden die dat spreekt![]()
quote:Op woensdag 12 mei 2021 01:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wel, maar ga die zooi niet vertalen. Gaat nergens over.
Er is een nog veel langer gesprek tussen twee mannen, lijkt me wel het vertalen waard, maar dit toch ook welquote:Op woensdag 12 mei 2021 01:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Iets met blij en dooie mus.quote:Op woensdag 12 mei 2021 01:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Rita voelt zich belazerd. Harold zou haar de dag ervoor bellen, maar omdat hij op de verjaardag van z’n zwager was is dat niet gebeurd. Blijkbaar zou hij haar bellen als hij iemand gesproken had, maar hij heeft die gozer al 2 weken niet gezien. Rita heeft hem, een koelie, al een keer gesproken en hij heeft haar toen beloofd langs te komen, maar is nooit verschenen.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 12 mei 2021 14:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Rita voelt zich belazerd. Harold zou haar de dag ervoor bellen, maar omdat hij op de verjaardag van z’n zwager was is dat niet gebeurd. Blijkbaar zou hij haar bellen als hij iemand gesproken had, maar hij heeft die gozer al 2 weken niet gezien. Rita heeft hem, een koelie, al een keer gesproken en hij heeft haar toen beloofd langs te komen, maar is nooit verschenen.
Harold gaat vanmiddag met een maat naar die koelie, maar hij heeft geen telefoon dus hij kan Rita niet meteen bellen. Als hij ‘s avonds thuis is rond een uur of 20:00 belooft hij Rita te bellen.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 14:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Rita voelt zich belazerd. Harold zou haar de dag ervoor bellen, maar omdat hij op de verjaardag van z’n zwager was is dat niet gebeurd. Blijkbaar zou hij haar bellen als hij iemand gesproken had, maar hij heeft die gozer al 2 weken niet gezien. Rita heeft hem, een koelie, al een keer gesproken en hij heeft haar toen beloofd langs te komen, maar is nooit verschenen.
Harold gaat vanmiddag met een maat naar die koelie, maar hij heeft geen telefoon dus hij kan Rita niet meteen bellen. Als hij ‘s avonds thuis is rond een uur of 20:00 belooft hij Rita te bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |