Ja maar die kale bepaald niet zelfquote:Op maandag 3 oktober 2022 23:12 schreef mario390 het volgende:
zij was zeer beliebt
geen idee wat was maar deze kale
is en selfsdarsteller
maar hoe goed is jouw Italiaans ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 00:24 schreef mario390 het volgende:
weet ik niet volgens me was nominatie in zk
op deze avond snap ik helemal niks meer deze
idioten van de productie![]()
Ik ook ... Ouwe vieze handtastelijke Marco ..quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 00:39 schreef mario390 het volgende:
kann ik bijna niet,maar ik ben woest dat ginevra
gaan moest![]()
Zo, verrassend.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:29 schreef mario390 het volgende:
@:spapaars ik geloof italie is gestoppt
zie boven de text
Zo dan, dat is heftig.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:20 schreef mario390 het volgende:
GF VIP: CODACONS KLACHTEN CONCURRENTEN EN MEDIASET BIJ PROXY EN AGCOM
NA HANDELINGEN VAN PESTEN TEGEN MARCO BELLAVIA, ONDERZOEK NAAR PRIVÉ GEWELD. MANAGERS RISICO TOT 4 JAAR GEVANGENIS
Codacons komt tussenbeide in de ernstige kwestie van pesten tegen Marco Bellavia, een concurrent van de "Big Brother Vip", die vandaag een klacht indient bij het Openbaar Ministerie van Rome en bij de Autoriteit voor Garanties in Communicatie, waarin wordt gevraagd om na te gaan mogelijke strafbare feiten en overtredingen van de geldende bepalingen op het gebied van Tlc.
Opnieuw wordt de Mediaset-uitzending de hoofdrolspeler van serieuze afleveringen die, naast een vorm van geweld, zeer ontmoedigend zijn, vooral voor het jongere publiek - legt Codacons uit - Ondanks wat er is gebeurd, hebben noch de auteurs van het programma, noch het topmanagement van het bedrijf hebben adequate maatregelen kunnen nemen door een foutief en gevaarlijk bericht naar de kijkers te sturen, die duizenden van hen zich tot Codacons wendden met het verzoek om tussenbeide te komen in de zaak.
`Ja foute boelquote:Op woensdag 5 oktober 2022 16:21 schreef mario390 het volgende:
maar deze idiot is met depression in dat huis gegangen
nu kann hij zich misschien dure anwälte leisten
haha en gelijk heeft ze ... wat een onzin is datquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:51 schreef mario390 het volgende:
nu was grappig , het was freeze en daar heeft niemand zich te bewegen en ook niet praten
de oude wilma 76 boeite dat niet sie hat weiter gekocht und umgerührt und gesprochen
Dan trekken ze de stekker er weer uit zekerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 19:54 schreef mario390 het volgende:
misschien gevt het en straf vor alle
Het is vanavond tv-showavond zekerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:06 schreef mario390 het volgende:
nu weer freeze en jemand was op de wc
Ach ja dat gebeurt tegenwoordig overal ... social mediaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:13 schreef mario390 het volgende:
de heruit zind hebben morddrohungen gekregen ook hun familie
een klein beetje ...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:32 schreef mario390 het volgende:
ginevra bij antonino
ik weest niet dat zij betje wat hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |