Heeft mij een leuke cent opgeleverd de eerste dagen, wel verkocht natuurlijk. Shitcoin die gaat zakken en nog een hoop mensen die te laat op de trein springen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:erasmus is groot liefhebber van Bonfire. Gezellig cointje. Het warme bad onder de crypto.
Dat werd de afgelopen weken ook gezegd, als ik daar naar had geluisterd had ik geen gains gemaakt. Coin heeft een usecase, recordgroei aan holders en morgen is er een AMA.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Heeft mij een leuke cent opgeleverd de eerste dagen, wel verkocht natuurlijk. Shitcoin die gaat zakken en nog een hoop mensen die te laat op de trein springen.
Je bent prettig aanwezig inderdaadquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
DIt klopt. Het shillen is zo gezellig dat er een tekort is ontstaan voor tijd op FOK! en slaap (en mijn sociale leven en gezondheid).
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:46 schreef Gehrman het volgende:
Ik volg al die memecoins niet meer zo. Lijkt wel of er iedere dag 100 nieuwe bijkomen.
En listing terwijl PCS op z'n gat ligtquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat werd de afgelopen weken ook gezegd, als ik daar naar had geluisterd had ik geen gains gemaakt. Coin heeft een usecase, recordgroei aan holders en morgen is er een AMA.
Hou gewoon de markt, trend en charts in de gaten.
Lolquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:52 schreef YoshiBignose het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/dogelon/
Doge, Elon en Marshoe kom je erop. En dan nog het lef om dit te zeggen:
Think of Dogelon as a fair universal currency for the people. Everywhere. It is not a meme currency like Doge, Shiba, or Cardano. This is a real project that will be constantly evolving. And that begins with undoing the damage done by scammers, schemers, and bad actors. You may have some questions.
V1/v2?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:01 schreef xaban06 het volgende:
Ik moet op Pancakeswap dezelfde coin die ik heb steeds opnieuw approven als ik wil traden. Waarom is dat? Dat hoeft normaal gezien per coin maar eenmalig toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat jij die hier ging tippen....quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:57 schreef F.Sinatra het volgende:
Iemand nog een leuk flippertje? Heb nog wat BNB's over....
Lage MC met potentie wel
Flippertje als in daytrading?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:57 schreef F.Sinatra het volgende:
Iemand nog een leuk flippertje? Heb nog wat BNB's over....
Lage MC met potentie wel
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben al helemaal klaar met de "zorgplicht / fraudebestrijding" van banken in Nederland, kost klauwen vol tijd.Pff, beter gewoon een schuur huren en een methlab beginnen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ben al helemaal klaar met de "zorgplicht / fraudebestrijding" van banken in Nederland, kost klauwen vol tijd.Wat is er dan met de ABN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Ben al helemaal klaar met de "zorgplicht / fraudebestrijding" van banken in Nederland, kost klauwen vol tijd.De tering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben al helemaal klaar met de "zorgplicht / fraudebestrijding" van banken in Nederland, kost klauwen vol tijd.Gewoon mijn strategie toepassen, dan geeft zelfs de ABN geen gezeik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ben al helemaal klaar met de "zorgplicht / fraudebestrijding" van banken in Nederland, kost klauwen vol tijd.Pfff zakkenwassers. Alsof je eoa crimineel bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
De cashflow omkeren?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon mijn strategie toepassen, dan geeft zelfs de ABN geen gezeik.
Kijk op bscscan.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:16 schreef Leonos het volgende:
Oke, snap er weer geen moer van.
Bonfire inmiddels gekocht op pancakeswap, zit nu in mijn Trust Wallet app, maar zie het nergens terug?
Mijn bnb is wel weg![]()
Hoe zie ik wat ik heb dan en wat het waard is?
Bij metamask duurt dat soms even bij een nieuwe coin.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:16 schreef Leonos het volgende:
Oke, snap er weer geen moer van.
Bonfire inmiddels gekocht op pancakeswap, zit nu in mijn Trust Wallet app, maar zie het nergens terug?
Mijn bnb is wel weg![]()
Hoe zie ik wat ik heb dan en wat het waard is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |