abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199372839
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:10 schreef VoMy het volgende:

[..]

Vanendert op Plateau de Beille. Garate op de Ventoux.
Garate was daar toch niet mee te vergelijken? Dat was uit een vlucht. Al was die hele rit best bijzonder..

(en Garate was ook een prima klassementsrenner een paar jaar eerder)
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:16:00 #202
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199372878
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:10 schreef VoMy het volgende:

[..]

Vanendert op Plateau de Beille. Garate op de Ventoux.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:52 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Vond je dat erger dan Christophe Riblon?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:16:10 #203
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199372884
Terremai
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 15:16:47 #204
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199372901
Wanty, fantastische ploeg.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:20:55 #205
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_199372987
Karsten heeft de foto gekregen, maar hij is dan niet zo snugger om die ook door te sturen.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_199372988
Dit wordt de dag van Hermans.
pi_199373011
Bassie heeft wat Vacansoleil-doping teruggevonden op zolder
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 15:23:16 #208
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199373023
Tijd voor wegkapitein De Kort om het gat dicht te rijden.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
pi_199373025
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:22 schreef Marcoss het volgende:
Bassie heeft wat Vacansoleil-doping teruggevonden op zolder
Aike Visbeek onderschatten :')
pi_199373033
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wanty, fantastische ploeg.
Hilario genot
pi_199373152
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:23 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Hilario genot
Vacansoleil vibes _O_
pi_199373186
Wat zegt Christopher Juul Jensen als hij iedereen een vrolijk Kersfeest wenst? Ględelig Juul!

Ben benieuwd wie van jullie dit woordgrapje snappen zonder Google te gebruiken.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:35:27 #213
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199373194
Tamaree
pi_199373202
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:34 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Wat zegt Christopher Juul Jensen als hij iedereen een vrolijk Kersfeest wenst? Ględelig Juul!

Ben benieuwd wie van jullie dit woordgrapje snappen zonder Google te gebruiken.
Jul*
pi_199373209
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:34 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Wat zegt Christopher Juul Jensen als hij iedereen een vrolijk Kersfeest wenst? Ględelig Juul!

Ben benieuwd wie van jullie dit woordgrapje snappen zonder Google te gebruiken.
Zijn familie zegt Ględelig Jul Juul tegen hem.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 15:36:45 #216
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_199373216
Beetje jammer dat er in het peloton geen ploeg zin heeft om te rijden
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 15:37:07 #217
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199373221
Deens is geen taal.
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
pi_199373223
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deens is geen taal.
Deens is Noors met een spraakgebrek.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_199373233
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:35 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Jul*
Verpest mijn woordgrapje nou niet :( .
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:38:16 #220
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199373234
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:36 schreef noodgang het volgende:
Beetje jammer dat er in het peloton geen ploeg zin heeft om te rijden
Elke dag Wanty een etappe cadeau doen.
Overigens zijn de laatste 50km zwaar genoeg om alles nog om te gooien voor wie wil.
Antifa
pi_199373236
Deens is een prachtige taal.
pi_199373244
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Deens is een prachtige taal.
Fins is nog veel mooier.
pi_199373259
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:36 schreef Felagund het volgende:

[..]

Zijn familie zegt Ględelig Jul Juul tegen hem.
Die had ik niet bedacht.
pi_199373286
Juul kan trouwens heel aardig het accent van zijn ploegleider Matt White nadoen, vooral als ie kwaad is.


Wanty doet me overigens wat aan Skil denken toen die voor het eerst naar de tour mochten, vlogen ook overal in elke ontsnapping mee
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_199373305
Wanneer zal Ganna denken, zoek het dan maar uit? Zou voor de komende week leuk zijn als ze een half uur krijgen of zo :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')