Hermans en Tamaré als Piepoli en Cobo, genot.quote:
Wanty-tactics.quote:
Dat Juul Jensen straks lost en dat we straks twee ploegmakkers gaan zien die 1 en 2 worden. Botero en Sevilla deden dat ook in de Classique des Alpes in 2002.quote:
Was duidelijk in beeld hoor.quote:
Ja, maar dat was Carapaz bij Kwiatkowski en niet Bernalquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:55 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dat Juul Jensen straks lost en dat we straks twee ploegmakkers gaan zien die 1 en 2 worden. Botero en Sevilla deden dat ook in de Classique des Alpes in 2002.
Klopt was een foutje!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar dat was Carapaz bij Kwiatkowski en niet Bernal
Tamarroyo-hype!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karsten, kijk even naar de uitslagen van Tamaree van de afgelopen jaren.
Kan gebeuren, we zullen je er niet op afrekenenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:58 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ja lap zeg, daar gaat mijn verhaal tot twee keer toe de mist in![]()
![]()
![]()
![]()
.
Hij heeft nog steeds elk jaar een dag dat het draait, nou ja vorig jaar niet maar dat telt niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karsten, kijk even naar de uitslagen van Tamaree van de afgelopen jaren.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds elk jaar een dag dat het draait, nou ja vorig jaar niet maar dat telt niet.
Tijdje geleden toch met Mamykin en Spilak in Zwitserland?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 15:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds elk jaar een dag dat het draait, nou ja vorig jaar niet maar dat telt niet.
3e categorie in Italië is eigenlijk 2e categorie in de Tour hequote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:02 schreef Faraday01 het volgende:
Dit zou in Frankrijk tenminste 2e categorie zijn. Smerige beklimming
Of voor Vlasov, Evenepoel en Landaquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Dit had echt een prachtige dag kunnen zijn voor Mohoric, Fabbro, Moscon Guerreiro, Ciccone.
Evenepoel wel ja, die andere 2 heb ik niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of voor Vlasov, Evenepoel en Landa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |