abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:54:14 #241
333483 Aguero
oooooooo
pi_199373565
Leven we in het Wanty-tijdperk?
Citius, Altius, Fortius.
  Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 15:54:33 #242
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199373568
Peloton heeft de handdoek gegooid zo te zien
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 15:55:16 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199373587
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:54 schreef Aguero het volgende:
Leven we in het Wanty-tijdperk?
Hermans en Tamaré als Piepoli en Cobo, genot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199373591
Hermans werd net gelost
pi_199373597
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:55 schreef Marcoss het volgende:
Hermans werd net gelost
Wanty-tactics.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_199373598
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Welke situatie is dat precies? :)
Dat Juul Jensen straks lost en dat we straks twee ploegmakkers gaan zien die 1 en 2 worden. Botero en Sevilla deden dat ook in de Classique des Alpes in 2002.
pi_199373599
Ging Hermans nou overboord?
pi_199373604
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:55 schreef Marcoss het volgende:
Hermans werd net gelost
Niemand heeft het door
pi_199373612
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:56 schreef showtimer het volgende:

[..]

Niemand heeft het door
Was duidelijk in beeld hoor.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 15:56:29 #250
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199373614
Valt me tegen van Sophie.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199373619
Godskolere, ik bedoel natuurlijk Carapaz. Foutje!
pi_199373620
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:55 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:

[..]

Dat Juul Jensen straks lost en dat we straks twee ploegmakkers gaan zien die 1 en 2 worden. Botero en Sevilla deden dat ook in de Classique des Alpes in 2002.
Ja, maar dat was Carapaz bij Kwiatkowski en niet Bernal ;)
pi_199373625
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:56 schreef showtimer het volgende:

[..]

Niemand heeft het door
Het leek mij inderdaad ook.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:56:53 #254
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199373627
Ach nee, Vlaamse droom in duigen
pi_199373638
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:56 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ja, maar dat was Carapaz bij Kwiatkowski en niet Bernal ;)
Klopt was een foutje!
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 15:57:57 #256
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199373651
Karsten, kijk even naar de uitslagen van Tamaree van de afgelopen jaren.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199373654
Ja lap zeg, daar gaat mijn verhaal tot twee keer toe de mist in :') :') :') :') :') .
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:58:22 #258
333483 Aguero
oooooooo
pi_199373662
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karsten, kijk even naar de uitslagen van Tamaree van de afgelopen jaren.
Tamarroyo-hype!
Citius, Altius, Fortius.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:58:52 #259
279824 Mansjester
City>United
pi_199373674
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:58 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ja lap zeg, daar gaat mijn verhaal tot twee keer toe de mist in :') :') :') :') :') .
Kan gebeuren, we zullen je er niet op afrekenen
pi_199373675
Reintje heeft van die dagen dat hij iedereen naar huis rijdt, maar dat was alweer een tijdje geleden..
pi_199373683
Dit lijkt vrij steil.
Demain, on roule
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 11 mei 2021 @ 15:59:34 #262
284411 crew  heywoodu
pi_199373687
Weggetje hoor, jemig.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:59:46 #263
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199373694
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karsten, kijk even naar de uitslagen van Tamaree van de afgelopen jaren.
Hij heeft nog steeds elk jaar een dag dat het draait, nou ja vorig jaar niet maar dat telt niet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:01:14 #264
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_199373723
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:59 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Hij heeft nog steeds elk jaar een dag dat het draait, nou ja vorig jaar niet maar dat telt niet.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_199373734
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:59 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Hij heeft nog steeds elk jaar een dag dat het draait, nou ja vorig jaar niet maar dat telt niet.
Tijdje geleden toch met Mamykin en Spilak in Zwitserland?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199373752
Dit zou in Frankrijk tenminste 2e categorie zijn. Smerige beklimming :o
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 16:04:00 #267
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_199373774
Daar ging een bidonnetje
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:04:10 #268
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199373781
Rebus:

De twee koplopers zijn nog niet ...

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199373782
Reintje won nog de rit in de Kruijs-Giro waar Nibali het roze overnam van Chaves
pi_199373784
De Alpecin-bonus is ongekend.
pi_199373794
Vervaeke is voor eeuwig aan de Jose-lobby verbonden.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:05:31 #272
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_199373810
Taaramae werd nog overhoop gefietst door een nog belofte zijnde Jaakko.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:06:40 #273
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199373834
Dit had echt een prachtige dag kunnen zijn voor Mohoric, Fabbro, Moscon, Guerreiro, Ciccone.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199373840
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:02 schreef Faraday01 het volgende:
Dit zou in Frankrijk tenminste 2e categorie zijn. Smerige beklimming :o
3e categorie in Italië is eigenlijk 2e categorie in de Tour he ;)
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:07:12 #275
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199373843
Had een irritante meeting tussendoor
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 16:07:41 #276
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199373852
Eurosport nutrition, wat?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 16:08:02 #277
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199373858
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Dit had echt een prachtige dag kunnen zijn voor Mohoric, Fabbro, Moscon Guerreiro, Ciccone.
Of voor Vlasov, Evenepoel en Landa
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:08:24 #278
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199373865
Oh jemig peloton op 8 minuten. Waarvoor reed INEOS en Astana het dan naar 4 minuten
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 11 mei 2021 @ 16:08:31 #279
284411 crew  heywoodu
pi_199373866
"Corona bestaat hier bijna niet."

Jeroen maakt een prima punt.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:08:47 #280
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199373873
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Of voor Vlasov, Evenepoel en Landa
Evenepoel wel ja, die andere 2 heb ik niet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')