abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 15:42:17 #226
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199373310
Stelling: Het drietal is Ribbe de Bie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199373322
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:38 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:

[..]

Fins is nog veel mooier.
Bij Fins moet ik aan Kimi Raikkonen denken en die komt niet verder dan wat gemompel.
pi_199373333
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Deens is een prachtige taal.
Het voordeel van Deens is dat je tenminste nog kan lezen wat er bedoeld wordt. Het spreken gaat zo snel en binnensmonds dat je denkt dat de afspeelsnelheden zijn verdrievoudigd
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_199373369
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Deens is een prachtige taal.
Lekker van Deens belastinggeld kwaliteitsseries kijken op NPO, terwijl wij het met die Brabantse-tokkie Michiel de Ruyter uit de Jumbo reclames moeten doen.

Geen kwaad woord over het Deens en de Denen.
pi_199373406

Zelfs NederDeens is soms lastig te volgen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_199373409
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:42 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Bij Fins moet ik aan Kimi Raikkonen denken en die komt niet verder dan wat gemompel.
De naam Räikkönen wordt na 20 jaar nog altijd verkeerd uitgesproken door de meeste Nederlanders.
pi_199373441
Wedden dat we straks een Kwiatkowski/Bernal situatie gaan krijgen?
pi_199373446
Het is ieders recht om wieltjezuigen te doen en dan te profiteren op het einde.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199373469
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:46 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:

[..]

De naam Räikkönen wordt na 20 jaar nog altijd verkeerd uitgesproken door de meeste Nederlanders.
Die van Verstappen vast ook.
pi_199373485
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:44 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]

Lekker van Deens belastinggeld kwaliteitsseries kijken op NPO, terwijl wij het met die Brabantse-tokkie Michiel de Ruyter uit de Jumbo reclames moeten doen.

Geen kwaad woord over het Deens en de Denen.
Niks mis met Ferry Bouman van de Jumbo.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:51:11 #236
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199373490
Als Ruin Taaramaree weer eens zo'n dag heeft zal er geen maat op staan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199373499
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:50 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Die van Verstappen vast ook.
De laatste keer dat ik een Fin de naam Verstappen hoorde uitspreken, werd het meer uitgesproken als Verstahhhhhhppen.
pi_199373539
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:48 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Wedden dat we straks een Kwiatkowski/Bernal situatie gaan krijgen?
Welke situatie is dat precies? :)
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 15:53:40 #239
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199373552
Koen de Kort gelost, bedankt voor niks, lul.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:54:09 #240
279824 Mansjester
City>United
pi_199373561
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:48 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Wedden dat we straks een Kwiatkowski/Bernal situatie gaan krijgen?
Dat was Carapaz toch
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:54:14 #241
333483 Aguero
oooooooo
pi_199373565
Leven we in het Wanty-tijdperk?
Citius, Altius, Fortius.
  Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 15:54:33 #242
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199373568
Peloton heeft de handdoek gegooid zo te zien
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 15:55:16 #243
274204 crew  Mexicanobakker
pi_199373587
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:54 schreef Aguero het volgende:
Leven we in het Wanty-tijdperk?
Hermans en Tamaré als Piepoli en Cobo, genot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_199373591
Hermans werd net gelost
pi_199373597
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:55 schreef Marcoss het volgende:
Hermans werd net gelost
Wanty-tactics.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_199373598
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:53 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Welke situatie is dat precies? :)
Dat Juul Jensen straks lost en dat we straks twee ploegmakkers gaan zien die 1 en 2 worden. Botero en Sevilla deden dat ook in de Classique des Alpes in 2002.
pi_199373599
Ging Hermans nou overboord?
pi_199373604
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:55 schreef Marcoss het volgende:
Hermans werd net gelost
Niemand heeft het door
pi_199373612
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:56 schreef showtimer het volgende:

[..]

Niemand heeft het door
Was duidelijk in beeld hoor.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 15:56:29 #250
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199373614
Valt me tegen van Sophie.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')