Ja dat hakt er dan in. Sporten is dan juist belangrijk, voel je je eigen lekker daarna. Ik sport ook een stuk minder, maar dat merk je wel aan je humeur en je gesteldheid. Maar de sportscholen gaan weer snel openquote:Op maandag 10 mei 2021 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel prima, beetje down laatste paar dagen, veel vroege diensten op werk, druk met school en te weinig uren kunnen sporten in de zonnige buitenlucht.
Wie wil je volgen?quote:Op maandag 10 mei 2021 23:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat? nee normale
bank-konto
hoe kom je op onlyfans?
Als ik dat niet doe dan wil ze weer bij mij liggen.quote:Op maandag 10 mei 2021 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
SBE doet wel netjes,hij gaat meestal ook nog een verhaaltje vertellen.
Je doet je best.quote:Op maandag 10 mei 2021 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe dan wil ze weer bij mij liggen.
Wie??quote:Op maandag 10 mei 2021 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe dan wil ze weer bij mij liggen.
Ik hoop dat het zonnige weer een beetje blijft doorzetten, dan heb ik weer wat meer motivatie om mijn fiets weer wat meer te bestijgen en wat uurtjes te gaan fietsen. Even wat frustraties eruit trappen en wat meer conditie mijn benen in trappenquote:Op maandag 10 mei 2021 23:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja dat hakt er dan in. Sporten is dan juist belangrijk, voel je je eigen lekker daarna. Ik sport ook een stuk minder, maar dat merk je wel aan je humeur en je gesteldheid. Maar de sportscholen gaan weer snel open
Het is een dagtaak.quote:
Dan heb je ook weer die sportmasseur nodigquote:Op maandag 10 mei 2021 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zonnige weer een beetje blijft doorzetten, dan heb ik weer wat meer motivatie om mijn fiets weer wat meer te bestijgen en wat uurtjes te gaan fietsen. Even wat frustraties eruit trappen en wat meer conditie mijn benen in trappen
Komt vanzelf weer, alleen deze week nog naatje met het weerquote:Op maandag 10 mei 2021 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zonnige weer een beetje blijft doorzetten, dan heb ik weer wat meer motivatie om mijn fiets weer wat meer te bestijgen en wat uurtjes te gaan fietsen. Even wat frustraties eruit trappen en wat meer conditie mijn benen in trappen
Nouquote:Op maandag 10 mei 2021 23:15 schreef PlymouthFury het volgende:
Was wel gezellig druk als ik zo teruglees
Niet te ver teruglezen.quote:Op maandag 10 mei 2021 23:15 schreef PlymouthFury het volgende:
Was wel gezellig druk als ik zo teruglees
Jij hebt muis nog nooit bezig gezien met een biefstuk!quote:Op maandag 10 mei 2021 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan heb je ook weer die sportmasseur nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |