Dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 10 mei 2021 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat topic sex-blunders was ook wel geniaal.
Ik heb ooit meegemaakt dat een vriend na een feest bleef crashen/slapen. Alleen er kwam een dinnetje langs.Toen wij bezig waren waren verliet hij opeens de kamer al zeggende dat 3 keer echt wel genoeg was.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je gaan kiezen tussen haar vader in de ochtend onder ogen komen of dingen aan je 8 jarig neefje gaan uitleggen
O wowquote:Op maandag 10 mei 2021 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit meegemaakt dat een vriend na een feest bleef crashen/slapen. Alleen er kwam een dinnetje langs.Toen wij bezig waren waren verliet hij opeens de kamer al zeggende dat 3 keer echt wel genoeg was.
Hopend op een beter hoopje ?quote:Op maandag 10 mei 2021 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb lekker veel vlees gegeten vandaag zeg
Je hebt hem 3x genomen? Dan zou ik ook weglopen.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit meegemaakt dat een vriend na een feest bleef crashen/slapen. Alleen er kwam een dinnetje langs.Toen wij bezig waren waren verliet hij opeens de kamer al zeggende dat 3 keer echt wel genoeg was.
Of hij was zo naar de kloten dat hij het verkeerde gaatje te pakken had en die gozer het na drie keer wel genoeg vond om genomen te wordenquote:Op maandag 10 mei 2021 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt hem 3x genomen? Dan zou ik ook weglopen.
Mario........?quote:Op maandag 10 mei 2021 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of hij was zo naar de kloten dat hij het verkeerde gaatje te pakken had en die gozer het na drie keer wel genoeg vond om genomen te worden
Ik hoop het van niet, anders had FF gelijk een dozijn nieuwe radiatoren en een nieuw messenset kunnen bestellenquote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt hem 3x genomen? Dan zou ik ook weglopen.
Du fikst Mario nicht in sein arsje?quote:
Sorrie.quote:
Ik draag nooit een pet.quote:
Dat is me iets te snel.quote:
Ik ben nog lang geen 35 jaarquote:
Hmmm ja ja een ander er bij betrekken hé .. dat zegt wel watquote:
Alleen lichamelijk.quote:
Dat is ook bij mij dochter gebeurd. Die is gelijk gestopt met hardlopen.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook bij mij dochter gebeurd. Die is gelijk gestopt met hardlopen.
Ik kan er zo woest om worden dat er mannen zijn die dit doen.quote:Op maandag 10 mei 2021 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook bij mij dochter gebeurd. Die is gelijk gestopt met hardlopen.
Was meinst du?quote:Op maandag 10 mei 2021 22:09 schreef mario390 het volgende:
is dat nog deze topic?
met somige anderen?
Ze zijn volgens mij wel weer verdwenenquote:Op maandag 10 mei 2021 22:09 schreef mario390 het volgende:
is dat nog deze topic?
met somige anderen?
Teil 8 is auch toll.quote:
Dat is Police Acedemie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |