Dit ruikt naar wanbeleid. Zo'n jongen moet je binnen houden. En niet naar de concurrentie laten gaan...quote:
Daar heb je niks over te zeggen, hij is 15quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit ruikt naar wanbeleid. Zo'n jongen moet je binnen houden. En niet naar de concurrentie laten gaan...
Wanbeleid bij Feyenoord lijkt me sterk.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit ruikt naar wanbeleid. Zo'n jongen moet je binnen houden. En niet naar de concurrentie laten gaan...
Daar hebben wij noch de club weinig invloed over helaas.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Concurrentie?quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wou je 'm vastbinden?quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
We hebben niet minder te zoeken in de conference League dan Vitesse of Utrecht hoor. Laat staan Sparta of Groningen.quote:
Koevermans eruit flikkeren met zijn bedelende Hobbit-gezicht vind ik geen slecht idee trouwens.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien moeten we Arnesen dan ook maar ontslaan.
En Koevermans er ook gelijk bij.
Alles eruit!
Eens wel denk ik. Ik heb er niet zoveel moeite mee, maar ik denk ook wel dat er betere algemene directeuren te vinden zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Koevermans eruit flikkeren met zijn bedelende Hobbit-gezicht vind ik geen slecht idee trouwens.
19/22 mei.quote:Op donderdag 13 mei 2021 18:05 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk de PO dagen? Beetje snel achter elkaar hopelijk. Wil niet veel langer bezig zijn met die oogaids
Prima plan, die kerel speelde al weinig klaar als commercieel directeur en nu nog steeds.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Koevermans eruit flikkeren met zijn bedelende Hobbit-gezicht vind ik geen slecht idee trouwens.
Volgend seizoen makkelijk 3e?quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn uiteindelijke conclusie is dat we dit seizoen niet zo goed hebben gespeeld
Ja de gracht in, net als met die Pool toen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaat dus ook nog over 1 wedstrijd die play offs.
Kansloos dus.
Zal de selectie Dickie gaan jonassen?
Twee keer thuis. Makkie.quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaat dus ook nog over 1 wedstrijd die play offs.
Kansloos dus.
Zal de selectie Dickie gaan jonassen?
Of we denken met weemoed terug aan deze periode omdat we strijden tegen degradatie.quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:48 schreef Caland het volgende:
Ik ga geen lijstjes maken, al ben ik ergens wel blij dat het zo’n ontzettend kutseizoen is geworden. Je zal maar niet naar de wedstrijden mogen en een absoluut topseizoen missen.
Dit seizoen herinnert gelukkig niemand zich meer over 3 jaar
Alhoewel ik de persconferenties van Dickie altijd wel vermakelijk vind ben ik in ieder geval blij dat we volgend seizoen naar een trainer gaan luisteren die niet alleen maar slappe excuses kan verzinnen en gewoon aanwijst waar het voetballend goed of slecht gaat.quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of we denken met weemoed terug aan deze periode omdat we strijden tegen degradatie.
Ik vond 10/11 een stuk leuker dan dit jaarquote:Op donderdag 13 mei 2021 20:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Of we denken met weemoed terug aan deze periode omdat we strijden tegen degradatie.
Dat Disneydocutje wordt 10/10 als we er in de playoffs ook kansloos uitvliegen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Alhoewel ik de persconferenties van Dickie altijd wel vermakelijk vind ben ik in ieder geval blij dat we volgend seizoen naar een trainer gaan luisteren die niet alleen maar slappe excuses kan verzinnen en gewoon aanwijst waar het voetballend goed of slecht gaat.
Heb eigenlijk alleen best zin in dat disneydocutje. Benieuwd of Dickie daar nog zijn fiat aan gaat gevenHij krijgt deze week de afgemonteerde afleveringen na de winterstop te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |