SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lamsworstjes en wortelsquote:
Lamsworstjes hebben ze hier niet meer in het assortiment (omdat ik waarschijnlijk de enige was die ze kochtquote:Op maandag 10 mei 2021 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan kalfsbraadworst van de bbq
Turkse slager heeft ze swsquote:Op maandag 10 mei 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lamsworstjes hebben ze hier niet meer in het assortiment (omdat ik waarschijnlijk de enige was die ze kocht), maar nu zijn ze in de bonus dus zijn ze er weer even
Zulke exotische winkels hebben we hier allemaal niet hoor.quote:
Zijn Turkse slagers tegenwoordig nog exotisch?quote:Op maandag 10 mei 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke exotische winkels hebben we hier allemaal niet hoor.
exotischquote:Op maandag 10 mei 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke exotische winkels hebben we hier allemaal niet hoor.
Hier in het dorp wel, zou een oostblok slager ook logischer zijn denk ikquote:Op maandag 10 mei 2021 15:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn Turkse slagers tegenwoordig nog exotisch?
Broodjes worstquote:
Wat je zegt ben je zelfquote:
Heerlijk zo’n dorpquote:Op maandag 10 mei 2021 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het dorp wel, zou een oostblok slager ook logischer zijn denk ik
We hebben hier wel 34 vrouwenkledingwinkels voor de welgestelde huisvrouwenquote:
Ik vraag me altijd af hoe die winkeltjes overleven, je ziet er nooit iemandquote:Op maandag 10 mei 2021 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Ohja en een paar curiosawinkeltjes van de huisvrouwen die 'iets' willen doen.
Zit er nu zelfs eentje die alleen op zaterdag tussen 12.00 en 16.00 uur open isquote:Op maandag 10 mei 2021 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die winkeltjes overleven, je ziet er nooit iemand
Ik heb een wegwerpbbq en nog wat speklapjesquote:
Ja dat is meestal bezigheidstherapie voor vrouwtjes van rijke drukke mannen.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit er nu zelfs eentje die alleen op zaterdag tussen 12.00 en 16.00 uur open is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |