SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lamsworstjes en wortelsquote:
Lamsworstjes hebben ze hier niet meer in het assortiment (omdat ik waarschijnlijk de enige was die ze kochtquote:Op maandag 10 mei 2021 15:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan kalfsbraadworst van de bbq
Turkse slager heeft ze swsquote:Op maandag 10 mei 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lamsworstjes hebben ze hier niet meer in het assortiment (omdat ik waarschijnlijk de enige was die ze kocht), maar nu zijn ze in de bonus dus zijn ze er weer even
Zulke exotische winkels hebben we hier allemaal niet hoor.quote:
Zijn Turkse slagers tegenwoordig nog exotisch?quote:Op maandag 10 mei 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke exotische winkels hebben we hier allemaal niet hoor.
exotischquote:Op maandag 10 mei 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke exotische winkels hebben we hier allemaal niet hoor.
Hier in het dorp wel, zou een oostblok slager ook logischer zijn denk ikquote:Op maandag 10 mei 2021 15:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn Turkse slagers tegenwoordig nog exotisch?
Broodjes worstquote:
Wat je zegt ben je zelfquote:
Heerlijk zo’n dorpquote:Op maandag 10 mei 2021 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het dorp wel, zou een oostblok slager ook logischer zijn denk ik
We hebben hier wel 34 vrouwenkledingwinkels voor de welgestelde huisvrouwenquote:
Ik vraag me altijd af hoe die winkeltjes overleven, je ziet er nooit iemandquote:Op maandag 10 mei 2021 15:52 schreef LTVDK het volgende:
Ohja en een paar curiosawinkeltjes van de huisvrouwen die 'iets' willen doen.
Zit er nu zelfs eentje die alleen op zaterdag tussen 12.00 en 16.00 uur open isquote:Op maandag 10 mei 2021 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe die winkeltjes overleven, je ziet er nooit iemand
Ik heb een wegwerpbbq en nog wat speklapjesquote:
Ja dat is meestal bezigheidstherapie voor vrouwtjes van rijke drukke mannen.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit er nu zelfs eentje die alleen op zaterdag tussen 12.00 en 16.00 uur open is![]()
Geen idee nog, vanavond wat drinken met een aantal collega's en dan zullen we ook wel ergens wat gaan eten.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een wegwerpbbq en nog wat speklapjes
Wat ga jij eten?
quote:Op maandag 10 mei 2021 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit er nu zelfs eentje die alleen op zaterdag tussen 12.00 en 16.00 uur open is![]()
Dat klinkt gezelligquote:Op maandag 10 mei 2021 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee nog, vanavond wat drinken met een aantal collega's en dan zullen we ook wel ergens wat gaan eten.
Net een koffie gedronken anders val ik natuurlijk om 20u in slaap zoals gewoonlijk
Ik zoek eigenlijk ook zo'n rijke vrouw zodat ik een nutteloos winkeltje kan beginnenquote:Op maandag 10 mei 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is meestal bezigheidstherapie voor vrouwtjes van rijke drukke mannen.
Ken er wel een paar die zo leven als mannelijke "prostituee" hoor.quote:Op maandag 10 mei 2021 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk ook zo'n rijke vrouw zodat ik een nutteloos winkeltje kan beginnen
Misschien even met osodevo praten, die is ook naar zo iemand op zoek begrijp ik uit al z'n R&P topics.quote:Op maandag 10 mei 2021 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk ook zo'n rijke vrouw zodat ik een nutteloos winkeltje kan beginnen
ja maar het klopt wel. Kipquote:Op maandag 10 mei 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik dacht dat er stond "Bijna dierengenot" maar dat staat er niet.
Lijkt me niks, of je nou een man of vrouw bent.quote:Op maandag 10 mei 2021 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken er wel een paar die zo leven als mannelijke "prostituee" hoor.
Waarom ben je als man nou weer gelijk een prostituee terwijl je als vrouw gewoon een huisvrouw bentquote:Op maandag 10 mei 2021 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken er wel een paar die zo leven als mannelijke "prostituee" hoor.
Omdat de term Huisman al door Henny geclaimd isquote:Op maandag 10 mei 2021 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ben je als man nou weer gelijk een prostituee terwijl je als vrouw gewoon een huisvrouw bent
Nu wordt het interessant want donderdag heb ik niet gewerktquote:150 euro blijft het verschil.... ze gaan alles uitzoeken vanaf donderdag... toen is er ook met verschil afgesloten... vrijdag ook en zaterdag ook ..... Wordt vervolgd meiden
En geen groenten verder ?quote:
Alleen al het feit dat het blijkbaar zo moeilijk is om te achterhalen wanneer en bij wie er een kasverschil is onstaan, moet toch indicatie genoeg zijn dat het systeem niet werktquote:Op maandag 10 mei 2021 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu wordt het interessant want donderdag heb ik niet gewerkt
die 150 gaat het helemaal niet om. Er moeten gewoon koppen rollen en vingertjes wijzenquote:Op maandag 10 mei 2021 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat het blijkbaar zo moeilijk is om te achterhalen wanneer en bij wie er een kasverschil is onstaan, moet toch indicatie genoeg zijn dat het systeem niet werkt
NOu ja ik weet dat collega donderdag een administratieve fout heeft gemaakt., dat heeft zij naar boekhouding gemaild. Ik heb vrijdag een administratieve fout gemaakt, ik heb boekhouding gebeld en gemaildquote:Op maandag 10 mei 2021 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat het blijkbaar zo moeilijk is om te achterhalen wanneer en bij wie er een kasverschil is onstaan moet toch indicatie genoeg zijn dat het systeem niet werkt
komkommer en tomaat(ook al is dat een vrucht)quote:
Het is wel iets, dus een sticker en en krul voor jouquote:Op maandag 10 mei 2021 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
komkommer en tomaat(ook al is dat een vrucht)
Verder vandaag niet nee
alsof ik nog niet zat krullen op m'n hoofd hebquote:Op maandag 10 mei 2021 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is wel iets, dus een sticker en en krul voor jou
Ja hoor, met glitters en een eenhoorn.quote:Op maandag 10 mei 2021 16:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof ik nog niet zat krullen op m'n hoofd heb
Wel blij met de sticker.
Is wel roze toch?
quote:Op maandag 10 mei 2021 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, met glitters en een eenhoorn.
Op fok... Ga eens genieten?quote:Op maandag 10 mei 2021 16:26 schreef gianni61 het volgende:
Ik zit praktisch in het bos met m'n hutje
fotos?quote:Op maandag 10 mei 2021 16:26 schreef gianni61 het volgende:
Ik zit praktisch in het bos met m'n hutje
Heb net de auto uitgeladen (en achteruit door het krapste straatje ooit geduwd)quote:
Te veel werk mobielquote:
Way ahead of you.quote:Op maandag 10 mei 2021 16:32 schreef dud0r het volgende:
gelijk het bier koud zetten, dan kan je die openen als je zo terug bent van je rondje
Tot donderdag.quote:
Heb de racefiets en de wandelschoenen meegenomen.quote:Op maandag 10 mei 2021 16:40 schreef bitterbal het volgende:
Hoop dat je oke weer hebt Gianni. Ga je fietsen ook?
En daar wassen mensen zich ook in enz. Brrrquote:Op maandag 10 mei 2021 16:40 schreef bitterbal het volgende:
24 MINUTEN GELEDEN
'Lijken van mogelijke coronadoden in India in rivier gedumpt'
Tientallen lichamen van mogelijke coronaslachtoffers zijn de Indiase rivier de Ganges gedumpt, omdat de kosten van een crematie te hoog zouden zijn. Dat melden verschillende Indiase media. Beelden van aangespoelde lichamen worden wijd verspreid op sociale media en leiden tot woede en onrust bij de Indiase bevolking.
De Indiase nieuwssite The Hindu meldt dat lokale autoriteiten anoniem hebben verklaard dat het om lichamen van coronaslachtoffers gaat. De lijken zijn mogelijk nog besmettelijk en worden daarom niet direct weggehaald. Een deel van de lichamen is gedeeltelijk verbrand, mogelijk omdat nabestaanden hebben geprobeerd de overledenen zelf te cremeren.
De lugubere vondst aan de oevers van de Gangers illustreert de Indiase coronasituatie. Het land wordt de laatste weken zwaar getroffen. Dagelijks komen er zo'n 4000 sterfgevallen bij, maar volgens veel wetenschappers ligt dat aantal mogelijk vele malen hoger.
Nee joh. 80 op een dag is meer dan genoeg. Natuurlijk kun je verder, maar het is vakantie, dus je moet ook af en toe stoppen en een beetje sightseeing doen.quote:Op maandag 10 mei 2021 16:49 schreef dud0r het volgende:
ik las even 800 kilometer
Dan moet je flink doorfietsen in drie dagen
wassen met coronawaterquote:Op maandag 10 mei 2021 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En daar wassen mensen zich ook in enz. Brrr
Dat doen ze bij de tour de france/Giro/Vuelta volgens mij niet eens..quote:Op maandag 10 mei 2021 16:49 schreef dud0r het volgende:
ik las even 800 kilometer
Dan moet je flink doorfietsen in drie dagen
Ja. Ik vond 'm wel oké.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:07 schreef Karzai het volgende:
ik ga de mozzarella tomaat schnitzel van vivera proberen vanavond, iemand deze al eens gegeten?
Spechten zijn leuk. Zitten er meerdere in het bos hier. Altijd leuk om te zoekenquote:Op maandag 10 mei 2021 16:54 schreef gianni61 het volgende:
Ik vind het nu al leuk hier. Had gewoon een bonte specht op m'n terrasje
Die heb ik nog niet gehad. Want tomaat. Maar over het algemeen is vivera best prima.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:07 schreef Karzai het volgende:
ik ga de mozzarella tomaat schnitzel van vivera proberen vanavond, iemand deze al eens gegeten?
in de korte broek met slippers?quote:Op maandag 10 mei 2021 17:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehad. Want tomaat. Maar over het algemeen is vivera best prima.
Inmiddels heb ik het terras van de camping gevonden
Wat is er nou weer mis met slippers?quote:Op maandag 10 mei 2021 17:29 schreef gianni61 het volgende:
Nee, ik weiger op slippers te lopen.
Houten hok met eigen pot.
En ik zit nu aan een Veluwse schavuyt blond
Flapflapquote:
*Flipflop..quote:
Wat je zegt ben je zelfquote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 18:15 schreef datismijnmening het volgende:
Dutje gedaan![]()
Geslapen als een prinsesje![]()
![]()
Donkergrijze wolken met random een hoosbui tussendoorquote:
https://reizendekabouters.nl/61ag3-madelief2/ Alweer onderweg naar Emmen.quote:
Omg wat leuk. 😁👌🏼quote:Op maandag 10 mei 2021 18:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://reizendekabouters.nl/61ag3-madelief2/ Alweer onderweg naar Emmen.
Zonnetje schijntquote:Op maandag 10 mei 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Donkergrijze wolken met random een hoosbui tussendoor
Ja dat af en toe ook tussendoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |