SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wiwi:
ESCunited:
Officiële liveblogs:
https://eurovision.tv/saturday-8-mayOp dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Vissoep.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:58 schreef ijs_beer het volgende:
Hallo hallo heb ik nog wat gemist in de tussentijd?
Ligt eraan hoe lang je weg bent geweestquote:Op maandag 10 mei 2021 13:58 schreef ijs_beer het volgende:
Hallo hallo heb ik nog wat gemist in de tussentijd?
Volgens mij weet ze het zelf niet eensquote:Flo Rida or No Rida?
During our chat with Senhit earlier, we asked her whether Flo Rida will be joining her on stage next week.
"My very talented friend Samuel was rapping with me on stage today, but if Flo Rida will come or not... we’ll discover together soon."
We LOVE surprises.
had je ook wel iets eerder kunnen melden, want dat deed nogal pijnquote:Op maandag 10 mei 2021 13:58 schreef Cyan9 het volgende:
Dewas gericht op de zus, voor de duidelijkheid.
Ah daar zeg je wat, het is inderdaad wat Ed Sheeran achtigquote:Op maandag 10 mei 2021 13:59 schreef molloot200 het volgende:
Vocaal was het wel gewoon goedZoals ik zei toen het nummer uitkwam, dit kan wel stemmen trekken ook van de wat jongere mensen, de Ed Sheeran ballad fans zeg maar. Ik denk nog steeds dat dit als plek 9 of 10 door kan gaan.
De waarheid is hard.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:00 schreef grazz het volgende:
[..]
had je ook wel iets eerder kunnen melden, want dat deed nogal pijn
De beste Amen is van Francesco Gabbani waarmee hij destijds helaas niet San Remo wonquote:Op maandag 10 mei 2021 14:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
De Amen battle wordt volgens ESCUnited gewonnen door Slovenie
Ik hoop hetquote:Op maandag 10 mei 2021 14:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
JIJ WEETquote:Op maandag 10 mei 2021 14:03 schreef Moira het volgende:
[..]
De beste Amen is van Francesco Gabbani waarmee hij destijds helaas niet San Remo won
Ben ik het wel mee eens, alleen zie ik die in semi 1 minder snel doorgaan dan deze in semi 2quote:Op maandag 10 mei 2021 14:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Maakt het ook een beetje sneu als dat echt zo isquote:Op maandag 10 mei 2021 14:00 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze het zelf niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |