Wat zegt ze nu weer?quote:Op maandag 10 mei 2021 10:53 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Suzanne get your facts together

wiwizus vertelde over de ruzies die ze met william heeft elk 7 jaarquote:

Rafal van Portugalquote:

Oeh leuk om dat tweede scherm een keer goed te zienquote:Op maandag 10 mei 2021 10:53 schreef Nexum het volgende:
ik vind dit er fantastisch uit zien hoor![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Elke 7 jaar valt nogal mee. Liever elk jaar, toevallig net in mei dat ze niet meehoeft.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:54 schreef grazz het volgende:
[..]
wiwizus vertelde over de ruzies die ze met william heeft elk 7 jaar

Vraag me af wat het podium nog meer kan....quote:Op maandag 10 mei 2021 10:54 schreef Funhouse het volgende:
Scherm open ☑️
Transparante LED ☑️
lampen in de zaal op volle toeren ☑️

Valt me mee dat het maar eens per 7 jaar isquote:Op maandag 10 mei 2021 10:54 schreef grazz het volgende:
[..]

valt me nog meequote:Op maandag 10 mei 2021 10:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Elke 7 jaar valt nogal mee. Liever elk jaar, toevallig net in mei dat ze niet meehoeft.

die eerste foto is heel tof met de deuren open en het 2e scherm naar beneden. maar die 2e foto met die dansers.... vind het er echt niet uitzien. Kan haar nog wel wat punten kosten.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:53 schreef Nexum het volgende:
ik vind dit er fantastisch uit zien hoor![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kan er niet snel weer een ruzie komen en dat ze even voor 7 jaar optyft?quote:Op maandag 10 mei 2021 10:54 schreef grazz het volgende:
[..]

Ja ik zie het ook totaal niet, misschien als het in beweging is het wat beter isquote:Op maandag 10 mei 2021 10:57 schreef grazz het volgende:
[..]
die eerste foto is heel tof met de deuren open en het 2e scherm naar beneden. maar die 2e foto met die dansers.... vind het er echt niet uitzien. Kan haar nog wel wat punten kosten.

quote:Op maandag 10 mei 2021 10:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kan er niet snel weer een ruzie komen en dat ze even voor 7 jaar optyft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |