'Losser modereer' aka iemand die bedreigingen uit + persoonlijke informatie deelt komt daar mee weg, maar iemand die in discussie met een mod gaat krijgt een ban? Dat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat wil je nou horen? Pseudomodden is inderdaad iets wat we niet willen zien nee. Maar de definitie van wanneer iets wel pseudomodden is en wanneer niet is subjectief, context afhankelijk en daardoor aan interpretatie van de mods onderhevig.
Vooral in klb, waar ik graag wat losser modereer, omdat het hier ook vooral gaat om de dynamiek tussen de verschillende users. Als ik hier een tweakers policy overheen ga gooien dan ben ik fulltime bezig en kunnen we klb wel sluiten omdat zowat alles gewist gaat worden dan.
In klb proberen veel users op hun manier toch een beetje het randje op te zoeken en dat hoort er ook een beetje bij. Als iets stelselmatig irritant is en het doorslaat dan proberen we daar wat aan te doen. Maar er zit een groot grijs gebied tussen
Irritatie is wel bereikt denk ik. Maar goed dan ga ik dat vanaf nu ook gewoon doen als pseudomodden. En als een hoop andere dat nu ook gaan doen vanaf nu, kijken of het dan nog zo leuk is hier op KLB.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat wil je nou horen? Pseudomodden is inderdaad iets wat we niet willen zien nee. Maar de definitie van wanneer iets wel pseudomodden is en wanneer niet is subjectief, context afhankelijk en daardoor aan interpretatie van de mods onderhevig.
Vooral in klb, waar ik graag wat losser modereer, omdat het hier ook vooral gaat om de dynamiek tussen de verschillende users. Als ik hier een tweakers policy overheen ga gooien dan ben ik fulltime bezig en kunnen we klb wel sluiten omdat zowat alles gewist gaat worden dan.
In klb proberen veel users op hun manier toch een beetje het randje op te zoeken en dat hoort er ook een beetje bij. Als iets stelselmatig irritant is en het doorslaat dan proberen we daar wat aan te doen. Maar er zit een groot grijs gebied tussen
habibo zag jou laatst nog doneren maar je moet ze echt geen cent meer geven.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:56 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
'Losser modereer' aka iemand die bedreigingen uit + persoonlijke informatie deelt komt daar mee weg, maar iemand die in discussie met een mod gaat krijgt een ban? Dat bedoel je daarmee?
Die discussie heb ik al met je gevoerd en ga ik niet herhalen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:56 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
'Losser modereer' aka iemand die bedreigingen uit + persoonlijke informatie deelt komt daar mee weg, maar iemand die in discussie met een mod gaat krijgt een ban? Dat bedoel je daarmee?
Mooie lap tekst waar je helemaal niet op de vraag ingaat.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:39 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Al sinds 2000 zijn er gewoon meer rellen in KLB etc. dan in de andere subforums. Is gewoon het soort mensen dat het aantrekt. Nu is het wel een beetje extreem maar ja waait ook wel weer over. Net als gister toen DTS even stopte en mensen werden ontzettend boos. Mensen buiten FOK! zouden erom lachen en denken van 'wat is dat voor prutsspel'. Is gewoon altijd al zo geweest dat mensen vooral in deze subforums wat anders zijn dan anderen om het zo maar te zeggen
Een discussie die eindigt met een ban (zonder scheldpartijen oid) kun je niet echt een discussie noemen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:01 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Die discussie heb ik al met je gevoerd en ga ik niet herhalen.
En de hele tijd selectief dingen die tot maanden terug gaan erbij pakken terwijl je intussen zelf ook net zo goed meedoet en doorgaat met het spel tussen users onderling heeft ook een grootgehalte
Over dm's gesproken phoenyx doet livestreamen en op de livestreams browsed hij ook fok stel dat iemand hem een dm stuurt dan wordt deze via de livestream geopenbaard is dat niet ook een probleem? In plaats daarvan gaat @Paul zijn livestreams aanprijzen... mods meten gewoon met twee maten als een dm via livestream van phoenyx wordt geopenbaard is het allemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Een discussie die eindigt met een ban (zonder scheldpartijen oid) kun je niet echt een discussie noemen.
Ondertussen uiten hier mensen doodsverwensingen en worden anderen weer voor alles wat los en vast zit uitgemaakt. Gek genoeg is dat schijnbaar wel ok.
En verder weet jij heel goed dat ook jij uitermate selectief kan zijn. Ik openbaar alleen geen DM's.
Het is goed. Ik ga hier niet weer de jochemsjakie show van makenquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:05 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Een discussie die eindigt met een ban (zonder scheldpartijen oid) kun je niet echt een discussie noemen.
Ondertussen uiten hier mensen doodsverwensingen en worden anderen weer voor alles wat los en vast zit uitgemaakt. Gek genoeg is dat schijnbaar wel ok.
En verder weet jij heel goed dat ook jij uitermate selectief kan zijn. Ik openbaar alleen geen DM's.
Waarom mag ik de stream van @Phoenyx-God niet aanprijzen heequote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:09 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Over dm's gesproken phoenyx doet livestreamen en op de livestreams browsed hij ook fok stel dat iemand hem een dm stuurt dan wordt deze via de livestream geopenbaard is dat niet ook een probleem? In plaats daarvan gaat @:paul zijn livestreams aanprijzen... mods meten gewoon met twee maten als een dm via livestream van phoenyx wordt geopenbaard is het allemaal geen probleem.
hij fokt tijdens de livestream waarbij het mogelijk is dat dm's via zijn livestream worden geopenbaard stel jij stuurt hem dm en hij streamed op dat moment is die dm geopenbaard. dat gaat tegen de policyquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom mag ik de stream van @:phoenyx-god niet aanprijzen hee
Ik wil gewoon dat er eindelijk eens consequent gemod gaat worden, zonder dat bepaalde vriendjes van moderators overal mee wegkomen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:09 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is goed. Ik ga hier niet weer de jochemsjakie show van maken
we mogen notes openbaren als phoenyxgod dms mag openbaren via zijn livestream mogen wij via livestream ook notes en dms openbaren. maar ik moet even het oficiele antwoord afwachten habibo.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat er eindelijk eens consequent gemod gaat worden, zonder dat bepaalde vriendjes van moderators overal mee wegkomen.
Dat jij dat 'de jochemsjakie show' noemt... tsja.. dat zegt mijnsinziens genoeg.
Maar prima, zet maar weer wat notes en zet weer wat DM's openbaar in de notes. Ik zie de ban wel weer verschijnen.
"Openbaar in de notes"quote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat er eindelijk eens consequent gemod gaat worden, zonder dat bepaalde vriendjes van moderators overal mee wegkomen.
Dat jij dat 'de jochemsjakie show' noemt... tsja.. dat zegt mijnsinziens genoeg.
Maar prima, zet maar weer wat notes en zet weer wat DM's openbaar in de notes. Ik zie de ban wel weer verschijnen.
Een DM is tussen jou en diegene die je de DM stuurt. Schijnbaar zie jij dat anders.quote:
Dat zie ik anders jaquote:Op vrijdag 21 mei 2021 11:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
DM is tussen jou en diegene die je de DM stuurt. Schijnbaar zie jij dat anders.
Bij mij doe je niet veel anders, maar ik bemoei niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 10:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik ga niet vegen op verzoek, alleen maar omdat een bepaalde post door een merendeel als irritant wordt beschouwd. Aan dat soort postgedragmarxisme wil ik niet gaan doen.
Ik kan ook niet zomaar een post wissen vanwege de reden "irritant", want dat is ergens ook wel subjectief en de policy verbiedt het niet expliciet naar mijn weten.
Ik probeer altijd een beetje een beeld te krijgen van wat er speelt en als het herhaaldelijk hetzelfde irritante gedrag is en steeds hetzelfde gezeik dan doe ik daar weldegelijk iets mee. Wat niet betekent dat ik elke post meteen ga verwijderen maar een beetje probeer te reguleren zodat het voor iedereen en beetje leuk blijft.
En als laatste, ik ben er ook niet altijd dus ik mis ook wel eens wat
Vergeet de notes niet die je ervoor krijgt. Maar als een mod ergens 'GTWV' ergens plaatst, dan mag dat natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 13:19 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Bij mij doe je niet veel anders, maar ik bemoei niet.
Miemiemie. Dat gtwv is een mooi voorbeeld van iets dat op zichzelf staand vrij onschuldig is maar wat op een gegeven moment teveel gepost werd en daarom vrij strikt werd gemodereerd.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 14:45 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Vergeet de notes niet die je ervoor krijgt. Maar als een mod ergens 'GTWV' ergens plaatst, dan mag dat natuurlijk wel.
'Miemiemie' volwassen reactie van een mod weer, zeg. Verder wordt er zo strikt op gemodereerd dat zelfs een mod zulke posts nog maakt.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 15:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Miemiemie. Dat gtwv is een mooi voorbeeld van iets dat op zichzelf staand vrij onschuldig is maar wat op een gegeven moment teveel gepost werd en daarom vrij strikt werd gemodereerd.
Mijn reactie is wel te lezen in dit en vorige feedback topicsquote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
'Miemiemie' volwassen reactie van een mod weer, zeg. Verder wordt er zo strikt op gemodereerd dat zelfs een mod zulke posts nog maakt.
Maar goed, 'hahaha Mikeytt hahaha' is natuurlijk veel erger dan iemand die fantaseert dat hij iemand door zijn kop schiet en daar een post over schrijft.
Aangezien dit over mij gaat mag ik er wat van vinden: neem jezelf niet zo serieus, vat niet alles zo persoonlijk op en eet een kitkat.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 18:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar goed, 'hahaha Mikeytt hahaha' is natuurlijk veel erger dan iemand die fantaseert dat hij iemand door zijn kop schiet en daar een post over schrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |