quote:Op maandag 10 mei 2021 20:16 schreef Moira het volgende:
[..]
wat stomklopt! Ik kreeg overigens een mailtje waarin staat dat de personalisatietermijn nu tot 00:00 uur vannacht loopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Getver Jobi, ff bellen/chatten/twitteren morgen.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
Toch wel gek dat ik nog steeds geen mailtje van de Coop heb
Ik heb ook nog steeds geen mailtje van Coop. Heb het vandaag nagevraagd en ze gaven aan dat we ergens deze week bericht kunnen verwachtenquote:Op maandag 10 mei 2021 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
Toch wel gek dat ik nog steeds geen mailtje van de Coop heb
Yes, voor de liveshow op donderdag en zaterdagquote:Op dinsdag 11 mei 2021 00:17 schreef Moira het volgende:
Zijn er hier eigenlijk überhaupt mensen die nog kaartjes voor een specifieke show proberen te krijgen morgen?
Oeh die van zaterdag heeft letterlijk nog maar 1 kaartje over dus dan hoop ik op héél veel geluk voor jouquote:Op dinsdag 11 mei 2021 00:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yes, voor de liveshow op donderdag en zaterdag
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 00:17 schreef Moira het volgende:
Zijn er hier eigenlijk überhaupt mensen die nog kaartjes voor een specifieke show proberen te krijgen morgen?
About that: ze hebben het aanmeldformulier inmiddels gesloten. Dit staat er nu als je naar het formulier gaat:quote:Op dinsdag 11 mei 2021 00:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yes, voor de liveshow op donderdag en zaterdag
@Moira ik heb de OP al aangepast op dit punt.quote:Aanmelding verkoop Eurovisie Songfestival
Beste Songfestival-fan,
De belangstelling voor de laatste kaarten voor het Eurovisie Songfestival is groot. Daarom hebben we het aanmeldformulier voor deze verkoopronde zojuist weer gesloten. Het is dus helaas niet meer mogelijk om je aan te melden.
We wensen je wel veel kijkplezier op 18, 20 en 22 mei op NPO 1. De live TV-shows beginnen om 21.00 uur.
Hartelijk dank voor de belangstelling!
Ja dat is nu m'n grootste angst. Naast de test zelf.quote:Op maandag 10 mei 2021 23:35 schreef Soof123 het volgende:
Vandaag twee mega verkouden cliënten op m'n werk gehad. Eentje gaf aan negatief getest te zijn en de ander had hooikoorts, maar ik ben er niet gerust op. Zal toch niet gebeuren![]()
Volgens mij betekent een enkele kaart niet per se dat er echt nog maar 1 isquote:Op dinsdag 11 mei 2021 00:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Oeh die van zaterdag heeft letterlijk nog maar 1 kaartje over dus dan hoop ik op héél veel geluk voor jouEn zo veel mogelijk browsers openzetten voor die van donderdag want daar moet echt nog een reële kans voor zijn
Ik laat me volgende week al testen en ga daarna in quarantainequote:Op dinsdag 11 mei 2021 07:56 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja dat is nu m'n grootste angst. Naast de test zelf.
Eet en slaap de komende week gewoon goed. M'n weerstand hooghouden.
Nee ik vind het ook maar spannendquote:Op maandag 10 mei 2021 23:11 schreef Soof123 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds geen mailtje van Coop. Heb het vandaag nagevraagd en ze gaven aan dat we ergens deze week bericht kunnen verwachtenvoelt nog niet helemaal lekker....
He gats, snap dat het dan spannend is jaquote:Op maandag 10 mei 2021 23:35 schreef Soof123 het volgende:
Vandaag twee mega verkouden cliënten op m'n werk gehad. Eentje gaf aan negatief getest te zijn en de ander had hooikoorts, maar ik ben er niet gerust op. Zal toch niet gebeuren![]()
1 kaartje?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 00:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Oeh die van zaterdag heeft letterlijk nog maar 1 kaartje over dus dan hoop ik op héél veel geluk voor jouEn zo veel mogelijk browsers openzetten voor die van donderdag want daar moet echt nog een reële kans voor zijn
Een enkele kaart stond er. Niet één enkele kaartquote:Op dinsdag 11 mei 2021 09:52 schreef TDHS het volgende:
Dat van dat ene kaartje stond/staat in het nieuwsbericht van songfestival.nl over de nieuwe ronde.
Hahaha. Ja klopt. Thanx! Wel oenig verwoord dan want zo'n cruciaal iets wil je niet op meerdere manieren kunnen uitleggen. Maar dit geeft meer hoop.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 10:45 schreef Magica het volgende:
[..]
Een enkele kaart stond er. Niet één enkele kaart
Ik bedacht me dat ook toen ik het zei en nog eens las iddquote:Op dinsdag 11 mei 2021 08:44 schreef Magica het volgende:
[..]
Volgens mij betekent een enkele kaart niet per se dat er echt nog maar 1 is![]()
Maar wel heel weinig iig
Dat zei ik vannacht al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |