Ja hij komt zo terug van de fysioquote:Op maandag 10 mei 2021 15:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Ff snel in 1,5u fixen dan@:viv @:evenstar
Er zijn tig fijne mensenquote:Op maandag 10 mei 2021 16:03 schreef Japepk het volgende:
Oké ik ben nog twijfelende want ik heb hier niet direct een buddy klaar staan om mee te gaan. Met bubbels en testen en 1,5 meter lijkt het me geen strak plan om alleen te gaan
Zo, met nog 45 minuten op de teller heeft @Fascination en een +1 de overgebleven tickets van @Evenstar en mij gepersonaliseerd voor de SF1 family show!quote:Op maandag 10 mei 2021 15:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Ff snel in 1,5u fixen dan@:viv @:evenstar
Ja!quote:
Buddy’s genoeg hierquote:Op maandag 10 mei 2021 16:03 schreef Japepk het volgende:
Oké ik ben nog twijfelende want ik heb hier niet direct een buddy klaar staan om mee te gaan. Met bubbels en testen en 1,5 meter lijkt het me geen strak plan om alleen te gaan
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 mei 2021 17:34 schreef drxanax het volgende:
Hoppa....net ook nog kaarten gewonnen via de COOP Songfestivalquiz: donderdagavondshow!
Net op NU:quote:Op maandag 10 mei 2021 18:27 schreef Fascination het volgende:
Ik begin me nu opeens zorgen te maken of dat allemaal goed blijft gaan met besmettingen bij de shows
Mocht hij nog beschikbaar zijn dan graag!quote:Op maandag 10 mei 2021 17:40 schreef FranklinB het volgende:
Mocht er iemand in zijn eentje naar de 2e semi liveshow willen, dan heb ik dus eventueel een kaartje... :-)
Wow gewoon een liveshow van de Coop actie?quote:Op maandag 10 mei 2021 17:34 schreef drxanax het volgende:
Hoppa....net ook nog kaarten gewonnen via de COOP Songfestivalquiz: donderdagavondshow!
Oooh wat stom dat dat net qua timing niet uit komt joh! Wel supermooi dat ze gewoon liveshowkaartjes weggevenquote:Op maandag 10 mei 2021 17:40 schreef FranklinB het volgende:
Ik heb 2 kaarten voor de 2e semi liveshow gewonnen bij COOP!! Heel tof natuurlijk, maar ik had zelf al kaarten gekocht voor die show. Ik heb nog gewacht met personaliseren tot 16.45 uur... alleen de coop stuurde de mail om 16.57 uur. Omruilen kan helaas niet. Zo jammer!
Mocht er iemand in zijn eentje naar de 2e semi liveshow willen, dan heb ik dus eventueel een kaartje... :-)
wat stomquote:Op maandag 10 mei 2021 17:37 schreef Fascination het volgende:
Een iemand voor wie ik een kaartje had gekocht voor de familyshow van de finale heeft het personaliseren laten verlopen omdat hij toch niet zeker wist of hij wilde gaan. Lekker op tijd gemeld weerAnders had ik iemand anders er blij mee kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |