BETAALD!!!quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Het is helemaal eerlijk zo, GeorgeM was eerder in het topic dan ik met mijn dm. 16:09:47 vs. 16:10:05.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:20 schreef Viv het volgende:
@:Andromachewat een hectiek net joh
@:GeorgeM heeft de allerlaatste 2 GF final tickets!!!!!!![]()
![]()
![]()
HEB IK ZE HEB IK ZE????quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:20 schreef Viv het volgende:
@:Andromachewat een hectiek net joh
@:GeorgeM heeft de allerlaatste 2 GF final tickets!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:
Sorry jongensquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Het is helemaal eerlijk zo, GeorgeM was eerder in het topic dan ik met mijn dm.
Dan had je écht de allerlaatste. Het verschil was 18 secondenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:25 schreef Viv het volgende:
@:andromache in het winkelmandje had ik wel een +-knopje naast de 2, maar dat was niet klikbaar. Ik denk dus dat er eentje bij plussen niet meer mogelijk was (geen 3 vrije stoelen naast elkaar).
Wat liefquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:26 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dan had je écht de allerlaatste. Het verschil was 18 secondenMooi toch, dit, @:GeorgeM ?
Goed verhaal voor bij de borrel, ik ben héél blij voor jou
Eh, er staat iets in de FAQ dat je dan Paylogic heel lief moet bellen/mailen om het op een andere naam te zetten en dat er bijkomende kosten kunnen zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Ik heb de kaarten voor de family show over, maar die zijn al gepersonaliseerd. Die kun je dan niet meer verkopen of wel?
Dankjewel!! KAN HET NIET GELOVENquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:21 schreef Evenstar het volgende:
@:GeorgeM gefeliciteerd!![]()
Baal er van dat we jou niet hebben kunnen helpen @:Andromache![]()
Oh wat ergquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Het is helemaal eerlijk zo, GeorgeM was eerder in het topic dan ik met mijn dm. 16:09:47 vs. 16:10:05.
Nee, joh, mooi verhaal juist.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:29 schreef Andromache het volgende:
Nou zelfnazorg regelen met een taartje van de supermarkt.
yesquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Heb je de mails ontvangen voor het personaliseren van de live show tickets?
Heb jij helemaal geen kaarten?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:29 schreef Andromache het volgende:
Nou zelfnazorg regelen met een taartje van de supermarkt.
zal ik dit proberen?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:28 schreef Andromache het volgende:
[..]
Eh, er staat iets in de FAQ dat je dan Paylogic heel lief moet bellen/mailen om het op een andere naam te zetten en dat er bijkomende kosten kunnen zijn.
Ah jawel joh, ik ga dinsdagavond (liveshow!!!!!!), donderdagmiddag en zaterdagmiddag. Medewerker van me is het zelfs gelukt om voor 5 shows ofzo kaarten te kopen, géén idee dat hij ook zo'n fan was hahahaha en daar ben ik dan de baas vanquote:
Je hebt dm.quote:
Cee en Greys zitten daarquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag al aardig wat songfestivalbussen op en af rijden![]()
Ik werk vlakbij hotel New York, ik hoop dat daar wat artiesten bivakkerenLady Gaga zou wel een kersje op de taart zijn.
Die komt echt niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag al aardig wat songfestivalbussen op en af rijden![]()
Ik werk vlakbij hotel New York, ik hoop dat daar wat artiesten bivakkerenLady Gaga zou wel een kersje op de taart zijn.
SPOILER: Your unique code is:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjewel! Ga helemaal uit m'n plaat hieroquote:
DANKJEWEL!!! IK GA HUILEN! EMOOSJquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:39 schreef Cyan9 het volgende:
Gefeliciteerd met de finale kaarten @:GeorgeM !!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dankjewel! Ga helemaal uit m'n plaat hiero![]()
![]()
Nu m'n vriendin appen dat het ietwat duurder wordt
Dank!! Zie je daar!quote:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaah wat gaaf!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:42 schreef TheVulture het volgende:
Bizar!
We hebben naast de kaarten die we al hadden voor de live eerste halve finale ook kaarten voor de Grand Final en de 2e halve finale
3 ribben uit het lijf maar who cares
JEUMEG! ZIE IK JE DAARquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:42 schreef TheVulture het volgende:
Bizar!
We hebben naast de kaarten die we al hadden voor de live eerste halve finale ook kaarten voor de Grand Final en de 2e halve finale
Dit is gewoon een natte droomquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:42 schreef TheVulture het volgende:
Bizar!
JAquote:
lekker hoor! Welke ring?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
JADie Grand Final kaarten had ik al helemaal niet meer verwacht, ik had een paar browsers open, mijn vriend ook en toen klikte ik ook nog een browser per ongeluk dicht
Mee daarna bingo in een andere browser
GF 2e ring, en de halve finales beide 1e ring.quote:
Wat gaaf, jij ook van hartequote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
JADie Grand Final kaarten had ik al helemaal niet meer verwacht, ik had een paar browsers open, mijn vriend ook en toen klikte ik ook nog een browser per ongeluk dicht
Mee daarna bingo in een andere browser
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:42 schreef TheVulture het volgende:
Bizar!
Thnx!!!quote:
Ik heb nog helemaal geen vlaggetjesquote:Op dinsdag 11 mei 2021 12:58 schreef grazz het volgende:
Ik hoop echt dat het ze lukt de zaal te vullen voor de liveshows. Ik gun het vooral teamNL en de artiesten zo, zodat het ook voor hen toch nog wel als een echt songfestival voelt.
Nemen jullie je vlaggetjes mee?![]()
Wooooow je gaat gewoon naar alle 3 de liveshows?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:42 schreef TheVulture het volgende:
Bizar!
Oh ja kak. En moet ook nog een tshirt laten maken en een sjaal bestellen. Druk druk drukquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:56 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen vlaggetjeskan ik niet ook ergens die van andere Europese landen kopen?
Zou graag met een paar van mijn favs willen zwaaien
Ja ik geloof het zelf ook nog nietquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Wooooow je gaat gewoon naar alle 3 de liveshows?
Hoe vet is datquote:
Alleen met het ESF-virusquote:
*noteertquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:58 schreef Viv het volgende:
Ik word hier in huis de Ticketmaster Queen genoemd omdat ik altijd door die verrekte wachtrij kom bij hele populaire tickets, zoals staanplaatsen bij AC/DC. Gelukkig werkt mijn magie dus ook bij Paylogic!
Ja super, in Stockholm en Lissabon lukte dat niet en hadden we "alleen" de halve finales, en dat het dan uitgerekend met zo'n longshot vanmiddag nog wel lukt is echt bizarquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja super, in Stockholm en Lissabon lukte dat niet en hadden we "alleen" de halve finales, en dat het dan uitgerekend met zo'n longshot vanmiddag nog wel lukt is echt bizar
Is dat stomme Corona tenminste nog ergens goed voor, want anders was dit nooit gelukt
Ik denk dat het heel leuk is in Rotterdam dan, juist door dat je er even uit mag voor een hapje eten.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Thnx!!!![]()
Ik zit hier alleen maar een beetje verdwaasd voor me uit te kijken en te bedenken of we naar beide shows gaan of alleen naar de GF![]()
WOW WHAT A RUSH![]()
THANKS @:Viv![]()
Bedoel je dan niet naar de Family Show gaan, maar lekker te gaan eten?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:03 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel leuk is in Rotterdam dan, juist door dat je er even uit mag voor een hapje eten.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:39 schreef Viv het volgende:
Phew, dat was me wel een adrenalinekick zeg.![]()
Voor wie zelf nog een poging wil wagen, hierbij alle linkjes en de code (is meermaals te gebruiken zag ik):
1st Semi-Final Jury show here: https://seetickets.us2.li(...)95559e3&e=d15025d030
1st Semi-Final Family show here: https://seetickets.us2.li(...)cbb5f1e&e=d15025d030
1st Semi-Final Live show here: https://seetickets.us2.li(...)982b82f&e=d15025d030
2nd Semi-Final Jury show here: https://seetickets.us2.li(...)ce498a7&e=d15025d030
2nd Semi-Final Family show here: https://seetickets.us2.li(...)06ac3a2&e=d15025d030
2nd Semi-Final Live show here: https://seetickets.us2.li(...)a9009a2&e=d15025d030
Grand Final Jury show here: https://seetickets.us2.li(...)cb65285&e=d15025d030
Grand Final Family show here: https://seetickets.us2.li(...)1d3a9dd&e=d15025d030
Grand Final Live show here: https://seetickets.us2.li(...)ee68da2&e=d15025d030GF jury, family en live zijn nu volledig uitverkocht. Voor alle andere shows kan je nog steeds in de wachtrij komen.SPOILER: Your unique code is:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nog ergens een tas, sjaal en oranje T-shirt van ESC 2020 liggen die ik vorig jaar gekocht had om aan te doen en mee te nemenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh ja kak. En moet ook nog een tshirt laten maken en een sjaal bestellen. Druk druk druk
Nee tussendoor een snelle hap.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet naar de Family Show gaan, maar lekker te gaan eten?
Grand Final gaf ie op een gegeven moment wel echt als uitverkocht aanquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:20 schreef grazz het volgende:
Zijn de kaarten nu uitverkocht? Hope so!
En gefeliciteerd iedereen die nog kaarten heeft kunnen bemachtigen! En wat gaaf @:TheVulture dat je naar 3 liveshows gaat, wow
Oh ja, herkenbaarquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een tas, sjaal en oranje T-shirt van ESC 2020 liggen die ik vorig jaar gekocht had om aan te doen en mee te nemenMaar ik weet nu niet meer waar ze liggen
![]()
![]()
![]()
Dankjequote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:14 schreef Momo het volgende:
Mooi om te zien dat veel fokkers wel kunnen gaan, zelfs naar GF live
@:GeorgeM congrats
Maar als je erdoor komt, heb je ze toch? of niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:27 schreef TDHS het volgende:
Ik was ook close met de finale. Onze lucky bastard kwam er twee keer door, maar de tweede keer waren ze toch net op.
In sommige gevallen zelfs bij de teststraten misschien alquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:40 schreef Fascination het volgende:
Nou, dat wordt praktisch een fokmeet over meerdere dagen.
Nee blijkbaar niet. Hij kreeg beide rangen te zien, maar stonden beide op uitverkochtquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar als je erdoor komt, heb je ze toch? of niet?
Bij mij stond tier 1 op uitverkocht, tier 2 niet. Snel twee kaarten in mijn mandje gekiept en toen had ik wel een kwartier of zo om het af te ronden.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:56 schreef TDHS het volgende:
[..]
Nee blijkbaar niet. Hij kreeg beide rangen te zien, maar stonden beide op uitverkocht
En anders gewoon voor de finale een afspraak maken en daar vermelden dat ze ff meerdere stokjes gebruiken, zullen ze zich zelf toch ook wel bedenken dan dat dit een beetje dubbel is.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga denk ik wel maar even bij Fieldlab navragen of ik nu ook echt 6 keer getest moet worden, of dat de toegangstest voor de finale ook geldt als natest van de 1e halve finale
Dat hoop ik ook, fingers crossed!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:15 schreef shomila het volgende:
Nou hoop mijn dochter mag die heeft verleden maand corona gehad. Hoop die sneltest negatief aangeeft. Dat zou wel heel erg balen zijn.
Da's een goeie...wij gaan van woensdagavond tot vrijdagavond. Wordt een heel gepuzzel om getest te worden etc.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga denk ik wel maar even bij Fieldlab navragen of ik nu ook echt 6 keer getest moet worden, of dat de toegangstest voor de finale ook geldt als natest van de 1e halve finale
Kun je niet zelf alvast bij de GGD laten testen? Dan ben je wat geruster.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:15 schreef shomila het volgende:
Nou hoop mijn dochter mag die heeft verleden maand corona gehad. Hoop die sneltest negatief aangeeft. Dat zou wel heel erg balen zijn.
Of zo'n sneltest halen bij de Etos of zo.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kun je niet zelf alvast bij de GGD laten testen? Dan ben je wat geruster.
Ja psies. Ga ik ook doen.quote:
Waar??quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:48 schreef GeorgeM het volgende:
IK GA ILSE EN WAYLON LIVE ZIEN
OH YEAH
OH YEAH
OH YEAH
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb bij de Hoogvliet gehaald hij is negatief. Volgende week maar weer een keer doen voor de zekerheid. Ik weet niet hoe betrouwbaar die dingen zijn. En wat zal ik doen? Ook maar een afspraak maken voor een test voor als ze toch niet kan. Ze had een mail gestuurd als ze nog positief is mag ze wel het kaartje op een andere naam zetten.quote:
ja ik en mijn partner ookquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:48 schreef lashatumbai het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog Coop kaarten gewonnen gisteren?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:58 schreef Bohemio het volgende:
Surrealistisch! Zonder enige hoop toch maar in de wacht gaan staan, tussen het werk door (de frustratie van anderhalf jaar terug nog vers in het geheugen). Zie ik ineens om 16:01 een bestelscherm 😳😳😳.
Twee kaartjes voor de Grand Final Live Show! Kan het geloof ik nog steeds niet echt beseffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |