Grand Final gaf ie op een gegeven moment wel echt als uitverkocht aanquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:20 schreef grazz het volgende:
Zijn de kaarten nu uitverkocht? Hope so!
En gefeliciteerd iedereen die nog kaarten heeft kunnen bemachtigen! En wat gaaf @:TheVulture dat je naar 3 liveshows gaat, wow
Oh ja, herkenbaarquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een tas, sjaal en oranje T-shirt van ESC 2020 liggen die ik vorig jaar gekocht had om aan te doen en mee te nemenMaar ik weet nu niet meer waar ze liggen
![]()
![]()
![]()
Dankjequote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:14 schreef Momo het volgende:
Mooi om te zien dat veel fokkers wel kunnen gaan, zelfs naar GF live
@:GeorgeM congrats
Maar als je erdoor komt, heb je ze toch? of niet?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:27 schreef TDHS het volgende:
Ik was ook close met de finale. Onze lucky bastard kwam er twee keer door, maar de tweede keer waren ze toch net op.
In sommige gevallen zelfs bij de teststraten misschien alquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:40 schreef Fascination het volgende:
Nou, dat wordt praktisch een fokmeet over meerdere dagen.
Nee blijkbaar niet. Hij kreeg beide rangen te zien, maar stonden beide op uitverkochtquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:31 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar als je erdoor komt, heb je ze toch? of niet?
Bij mij stond tier 1 op uitverkocht, tier 2 niet. Snel twee kaarten in mijn mandje gekiept en toen had ik wel een kwartier of zo om het af te ronden.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:56 schreef TDHS het volgende:
[..]
Nee blijkbaar niet. Hij kreeg beide rangen te zien, maar stonden beide op uitverkocht
En anders gewoon voor de finale een afspraak maken en daar vermelden dat ze ff meerdere stokjes gebruiken, zullen ze zich zelf toch ook wel bedenken dan dat dit een beetje dubbel is.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga denk ik wel maar even bij Fieldlab navragen of ik nu ook echt 6 keer getest moet worden, of dat de toegangstest voor de finale ook geldt als natest van de 1e halve finale
Dat hoop ik ook, fingers crossed!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:15 schreef shomila het volgende:
Nou hoop mijn dochter mag die heeft verleden maand corona gehad. Hoop die sneltest negatief aangeeft. Dat zou wel heel erg balen zijn.
Da's een goeie...wij gaan van woensdagavond tot vrijdagavond. Wordt een heel gepuzzel om getest te worden etc.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga denk ik wel maar even bij Fieldlab navragen of ik nu ook echt 6 keer getest moet worden, of dat de toegangstest voor de finale ook geldt als natest van de 1e halve finale
Kun je niet zelf alvast bij de GGD laten testen? Dan ben je wat geruster.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:15 schreef shomila het volgende:
Nou hoop mijn dochter mag die heeft verleden maand corona gehad. Hoop die sneltest negatief aangeeft. Dat zou wel heel erg balen zijn.
Of zo'n sneltest halen bij de Etos of zo.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kun je niet zelf alvast bij de GGD laten testen? Dan ben je wat geruster.
Ja psies. Ga ik ook doen.quote:
Waar??quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:48 schreef GeorgeM het volgende:
IK GA ILSE EN WAYLON LIVE ZIEN
OH YEAH
OH YEAH
OH YEAH
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb bij de Hoogvliet gehaald hij is negatief. Volgende week maar weer een keer doen voor de zekerheid. Ik weet niet hoe betrouwbaar die dingen zijn. En wat zal ik doen? Ook maar een afspraak maken voor een test voor als ze toch niet kan. Ze had een mail gestuurd als ze nog positief is mag ze wel het kaartje op een andere naam zetten.quote:
ja ik en mijn partner ookquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:48 schreef lashatumbai het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog Coop kaarten gewonnen gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |