abonnement Unibet Coolblue
pi_199483910
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 10:52 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Rare keuze ook.
Ik bedoel, Odim was nog ergens mee bezig in t huis (Jorney), die Danny zie je vanaf t begin niet, heeft een irritante temper, en heeft 1x gekust en ook daar speelde hij verder niks klaar. Lijkt me een oersaaie jongen. Als ie Danny had gekozen had ie er echt niemand mee benadeeld, nu met Odim wel (Jorney).
Alsof die Sander dat wat boeit :').
Die is op date gegaan met Jorney remember. Wil wellicht nog een kansje wagen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_199487213
Ik vind Lesley en Imke wel een frisse toevoeging aan dit programma, met Shany die er flink tegenin gaat. Ze doen het gewoon met iedereen waar ze zin in hebben en hebben schijt als mensen ze als slet zien, heerlijk :') vorig jaar waren de meiden saai, bleven de hele tijd kleffen aan 1 jongen.

Vooral dat kwartetje was mooi om te zien. Opzich wel zielig voor Sem, maar zij wordt ook steeds irritanter met haar continue gekwek en geschreeuw. Hou gewoon je bek en ga naar de volgende als je er echt zo klaar mee bent.


En ben ik de enige die blij is dat die cringy Odim weg is? Hij is echt zo'n type die stoer praat bij vrienden maar als het er op neer komt de ballen niet heeft om iets recht in je gezicht te zeggen (bv Jorney en die koffer, of dat die niet eens zijn moeder durft te vertellen over zijn deelname).

En volgens mij wordt het ook wel lachen met die nieuwe psycho meid van Sander, die had eerder moeten komen
/
pi_199487265
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:19 schreef Nectaro22 het volgende:
Ik vind Lesley en Imke wel een frisse toevoeging aan dit programma, met Shany die er flink tegenin gaat. Ze doen het gewoon met iedereen waar ze zin in hebben en hebben schijt als mensen ze als slet zien, heerlijk :') vorig jaar waren de meiden saai, bleven de hele tijd kleffen aan 1 jongen.

Vooral dat kwartetje was mooi om te zien. Opzich wel zielig voor Sem, maar zij wordt ook steeds irritanter met haar continue gekwek en geschreeuw. Hou gewoon je bek en ga naar de volgende als je er echt zo klaar mee bent.


En ben ik de enige die blij is dat die cringy Odim weg is? Hij is echt zo'n type die stoer praat bij vrienden maar als het er op neer komt de ballen niet heeft om iets recht in je gezicht te zeggen (bv Jorney en die koffer, of dat die niet eens zijn moeder durft te vertellen over zijn deelname).

En volgens mij wordt het ook wel lachen met die nieuwe psycho meid van Sander, die had eerder moeten komen
Zo sletterig vind ik Imke niet. Ze heeft het daar met haar ex gedaan en met Dusty.

Lesley vind ik geen slet. Ik weet niet wat ik ervan vind. De tweeling was volgens mij net als Lesley. Jamecia (?) ook. Snap niet waarom mensen dit seizoen het ordinairste vinden.
pi_199487451
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Zo sletterig vind ik Imke niet. Ze heeft het daar met haar ex gedaan en met Dusty.

Lesley vind ik geen slet. Ik weet niet wat ik ervan vind. De tweeling was volgens mij net als Lesley. Jamecia (?) ook. Snap niet waarom mensen dit seizoen het ordinairste vinden.
Ik vind ze ook geen sletten. Ze doen gewoon lekker waar ze zin in hebben. Vaak doen meiden dat niet omdat ze dan geen eigenwaarde zouden hebben (terwijl een Harry of Dusty wordt gezien als held). Zij doen gewoon lekker een kwartetje in de ochtend als ze dat willen, en dat is mooi.
/
pi_199487687
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:38 schreef Nectaro22 het volgende:

[..]

Ik vind ze ook geen sletten. Ze doen gewoon lekker waar ze zin in hebben. Vaak doen meiden dat niet omdat ze dan geen eigenwaarde zouden hebben (terwijl een Harry of Dusty wordt gezien als held). Zij doen gewoon lekker een kwartetje in de ochtend als ze dat willen, en dat is mooi.
Ik snap niet hoe je erbij komt dat een Harry of dusty als helden worden gezien
Het ligt aan de instanties zelf
pi_199487848
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:59 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe je erbij komt dat een Harry of dusty als helden worden gezien
Helden is een te groot woord. Wel is het zo dat rond neuken van een man anders wordt behandeld dan het rond neuken van een vrouw. Omdat vooral Lesley heel open erover praat en het koppel neuken, merk je dat mensen dit seizoen het laagste niveau ooit vinden. Terwijl als je puur sec kijkt naar de acties in totaal , is seizoen 7 echt niet het laagste niveau van alle seizoenen.

Worden die meiden wel gebeft? Ik kan mij alleen herinneren dat Jordan Beau heeft gebeft.
pi_199497881
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 18:14 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Helden is een te groot woord. Wel is het zo dat rond neuken van een man anders wordt behandeld dan het rond neuken van een vrouw. Omdat vooral Lesley heel open erover praat en het koppel neuken, merk je dat mensen dit seizoen het laagste niveau ooit vinden. Terwijl als je puur sec kijkt naar de acties in totaal , is seizoen 7 echt niet het laagste niveau van alle seizoenen.

Worden die meiden wel gebeft? Ik kan mij alleen herinneren dat Jordan Beau heeft gebeft.
https://www.instagram.com/p/CPBFFlHJ1gG/?utm_medium=copy_link _O-
Het ligt aan de instanties zelf
pi_199499288
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 17:38 schreef Nectaro22 het volgende:

[..]

Ik vind ze ook geen sletten. Ze doen gewoon lekker waar ze zin in hebben. Vaak doen meiden dat niet omdat ze dan geen eigenwaarde zouden hebben (terwijl een Harry of Dusty wordt gezien als held). Zij doen gewoon lekker een kwartetje in de ochtend als ze dat willen, en dat is mooi.
Helemaal mee eens! Ze doen lekker waar ze zin in hebben en zijn daar gewoon heerlijk open over. Vraag me net als anderen wel af hoe leuk die vluggertjes nou echt zijn voor sommige vrouwen maar goed. Ik vind Sem dit seizoen en Olivia/Tessa (met Dennis) van vorig seizoen is stuk treuriger eigenlijk. Overduidelijk aan het lijntje gehouden worden door iemand die daar ook gewoon eerlijk over is en dan toch steeds weer in bed belanden. :')
pi_199499871
Wat zou iemand in jullie ogen wel tot een slet maken?
  woensdag 19 mei 2021 @ 09:36:13 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199500007
quote:
5s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:23 schreef Sodemieters het volgende:
Wat zou iemand in jullie ogen wel tot een slet maken?
Een combinatie van hoe je t doet, met wie, hoe je t uitstraalt en hoe je t vertelt.
Iemand met 4 bedpartners kan soms een grotere slet zijn dan iemand met 43.
Moelijk aan regels te binden :D Meer een... gevoel? Als t heel ordinair overkomt of zo?
Iemand die seksbewust is en vrij hoeft in mijn ogen niet meteen een slet te zijn.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_199500369
quote:
5s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:23 schreef Sodemieters het volgende:
Wat zou iemand in jullie ogen wel tot een slet maken?
Punt is meer dat mannen geen slet kunnen zijn en vrouwen wel. Dat stigma voor vrouwen moet verdwijnen. Vrouwen genieten ook van seks en mogen ook veel bedpartners hebben. Volgende slag die vrouwen nog kunnen maken is niet meer zo man gericht te zijn.
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:23:29 #112
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_199500528
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:11 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Punt is meer dat mannen geen slet kunnen zijn en vrouwen wel. Dat stigma voor vrouwen moet verdwijnen. Vrouwen genieten ook van seks en mogen ook veel bedpartners hebben. Volgende slag die vrouwen nog kunnen maken is niet meer zo man gericht te zijn.
Tsja, een slot dat geopend wordt door meerdere sleutels is geen goed slot. Een sleutel die meerdere sloten kan open maken is wel een goede sleutel.

(Grapje natuurlijk, ben het helemaal met je eens)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 19 mei 2021 @ 11:30:32 #113
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199501600
quote:
2s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:23 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Tsja, een slot dat geopend wordt door meerdere sleutels is geen goed slot. Een sleutel die meerdere sloten kan open maken is wel een goede sleutel.

(Grapje natuurlijk, ben het helemaal met je eens)
Dusty is een soort loper ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_199501833
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 09:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een combinatie van hoe je t doet, met wie, hoe je t uitstraalt en hoe je t vertelt.
Iemand met 4 bedpartners kan soms een grotere slet zijn dan iemand met 43.
Moelijk aan regels te binden :D Meer een... gevoel? Als t heel ordinair overkomt of zo?
Iemand die seksbewust is en vrij hoeft in mijn ogen niet meteen een slet te zijn.
Met andere woorden: deze deelnemers komen op jou niet heel ordinair over?
pi_199501859
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:11 schreef potjecreme het volgende:
Punt is meer dat mannen geen slet kunnen zijn en vrouwen wel.
Ik maak dat verschil niet. De mannen in dit programma zijn van hetzelfde laken een pak. Die functioneren ook op een haast dierlijk niveau.
  woensdag 19 mei 2021 @ 12:08:42 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199502195
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:46 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Met andere woorden: deze deelnemers komen op jou niet heel ordinair over?
Lesley in t begin wel, vanwege haar praatjes (niet eens haar acties).
Maar ik heb soms het gevoel dat ze daar toe aangezet worden.
Hoe ze echter kalm blijft en haar eigenwaarde behoudt in alle drama en discussies vind ik knap.
Dat vind ik haar direct minder ordinair dan bv zo'n Shani-tokkie.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 19 mei 2021 @ 12:09:44 #117
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199502215
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Lesley in t begin wel, vanwege haar praatjes (niet eens haar acties).
Maar ik heb soms het gevoel dat ze daar toe aangezet worden.
Hoe ze echter kalm blijft en haar eigenwaarde behoudt in alle drama en discussies vind ik knap.
Dat vind ik haar direct minder ordinairt dan bv zo'n Shani.
Die Shani is echt wel über trash, die heeft echt een steekje los.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 19 mei 2021 @ 12:22:47 #118
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_199502409
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 11:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dusty is een soort loper ;)
:D :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_199502721
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Lesley in t begin wel, vanwege haar praatjes (niet eens haar acties).
Maar ik heb soms het gevoel dat ze daar toe aangezet worden.
Hoe ze echter kalm blijft en haar eigenwaarde behoudt in alle drama en discussies vind ik knap.
Dat vind ik haar direct minder ordinair dan bv zo'n Shani-tokkie.

Goed, dus wel stellen vast: iemand die in een tv-programma binnen een tijdsbestek van een paar dagen met vier verschillende personen seks heeft, daar enthousiast, trots en nogal expliciet over vertelt en waarvan we ook beelden te zien krijgen... die persoon is niet heel ordinair en ook geen slet (m/v).
  woensdag 19 mei 2021 @ 12:46:32 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199502774
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 12:43 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Goed, dus wel stellen vast: iemand die in een tv-programma binnen een tijdsbestek van een paar dagen met vier verschillende personen seks heeft, daar enthousiast, trots en nogal expliciet over vertelt en waarvan we ook beelden te zien krijgen... die persoon is niet heel ordinair en ook geen slet (m/v).
Hahaha, ik vind t een lastige.
Maar ik zou willen zeggen..... uhm.... Jee? :D

Ik vind het expliciete op TV er over vertellen denk ik nog de "ergste" van allemaal. Want verder heeft ze met mannen geslapen omdat ze dat wil, en die mannen zijn vrij, dus zie daar geen problemen mee. Ze mengt zich niet in de drama. Ze geeft ook aan (waar ik t mee eens ben) dat de mannen in deze fout zijn en niet zij. Zij is single en komt om te genieten. Ze vecht niet, spuugt niet, krijst niet.

Dus ik neig er naar om haar niet ordinair te vinden. Inderdaad.
Slet .... mja ach. Ben ik ook :@ Alleen zal ik er niet zo expliciet in geuren en kleuren mee op TV komen.
Da's voor mij over t randje.

Maar is dat slet of iets van exhibitionisme?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_199504106
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:11 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Punt is meer dat mannen geen slet kunnen zijn en vrouwen wel. Dat stigma voor vrouwen moet verdwijnen. Vrouwen genieten ook van seks en mogen ook veel bedpartners hebben. Volgende slag die vrouwen nog kunnen maken is niet meer zo man gericht te zijn.
Eens dat het stigma moet verdwijnen. Mannen kunnen echter ook wel degelijk als slet gezien worden hoor. In eigen kringen vaak genoeg gezien dat iemand niets wilde omdat ie het met teveel gedaan zou hebben, of bij voorbaat al zogenaamd niet te vertrouwen is omdat het een ‘lage’ dude is ofzo.

In EOTB-kringen geldt dat volgens mij ook wel, al heet je dan een fuckboy.
  woensdag 19 mei 2021 @ 14:13:03 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199504220
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 14:05 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Eens dat het stigma moet verdwijnen. Mannen kunnen echter ook wel degelijk als slet gezien worden hoor. In eigen kringen vaak genoeg gezien dat iemand niets wilde omdat ie het met teveel gedaan zou hebben, of bij voorbaat al zogenaamd niet te vertrouwen is omdat het een ‘lage’ dude is ofzo.

In EOTB-kringen geldt dat volgens mij ook wel, al heet je dan een fuckboy.
Bij mannen wordt het denk ik meer player genoemd dan slet.
Tenzij gayscene. Hier noemen we elkaar gewoon slet :D

En ergens klinkt player minder negatief dan slet. Of zo.
Terwijl ik dat niet zo vind.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 19 mei 2021 @ 16:20:42 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199506484
Ik zit oude seizoenen terug te kijken (van nieuw naar oud).
Wat is die Brody loco loco, Bad Boy Brody baby :') een extreme SUKKEL zeg.

Ik snap overigens niet dat het prigramma fysiek geweld tolereert.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 19 mei 2021 @ 16:23:36 #124
335263 freaky40
pi_199506538
Die Sem is echt zo'n aso brabo meisje, tikkeltje ordinair en achterbuurt. Niets aan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_199506601
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit oude seizoenen terug te kijken (van nieuw naar oud).
Wat is die Brody loco loco, Bad Boy Brody baby :') een extreme SUKKEL zeg.

Ik snap overigens niet dat het prigramma fysiek geweld tolereert.
ik lees net dat zijn broer is overleden. Ze hadden samen een barbershop en zijn broer kreeg een relatie met Viktor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')