Ja echt gnant inderdaad. Dat je in het heetst van de strijd een keer iets doms doet kan ik nog wel begrijpen (of eigenlijk ook niet maar goedquote:Op maandag 10 mei 2021 00:04 schreef JJ76 het volgende:
Shani wat een ubertokkie. Ze wist niet meer wat ze moest doen toen Lesley zich wederom niet intimideren en overschreeuwen. Haar ouders vinden in gezicht spugen lachwekkend. Marginaal volk. (Was geweld niet niet eerder verboden)
Ik denk dat zij redeneert "als ik hem met mij laat slapen gaat hij tenminste niet naar Imke toe"quote:Op zondag 9 mei 2021 23:57 schreef JJ76 het volgende:
Pfff, Sem wat is die hopeloos desperate. Dat heeft ze toxh echt niet nodig.
Ik vind Lesley in haar woorden en gedrag behoorlijk ordinair, maar eigenlijk vind ik die Shani nog erger ja. Agressie vind ik zo'n laag laatste middel. Slaan. Spugen....quote:Op maandag 10 mei 2021 00:04 schreef JJ76 het volgende:
Shani wat een ubertokkie. Ze wist niet meer wat ze moest doen toen Lesley zich wederom niet intimideren en overschreeuwen. Haar ouders vinden in gezicht spugen lachwekkend. Marginaal volk. (Was geweld niet niet eerder verboden)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die Sem....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Ang3l op 11-05-2021 11:12:36 ]L'Amour menaant:
Qui que tu sois, voici ton matre. Il l'est, le ft ou le doit tre.
Maar wat ziet hij in Imke dan?quote:Op maandag 10 mei 2021 11:19 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij redeneert "als ik hem met mij laat slapen gaat hij tenminste niet naar Imke toe"
Ze krijgt een baby zie ik!quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:50 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Die tweeling van vorig seizoen hebben weer een compleet nieuw uiterlijk. Wel beter dan de vorige!
https://www.instagram.com/p/COh28zoA91q/?hl=nl
Een echte, of een plastic pop zoals zij zelf?quote:
Een echte!quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Een echte, of een plastic pop zoals zij zelf?![]()
Laatste aflevering nog niet gezien, straks ff terugkijken, vermakelijk tijdvulling op deze druilerige, grijze vrije dag.
1000 man zijn nu aan het zweten of ze misschien de vader zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2021 16:00 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Helaas, het gaat zich voortplanten.
Jrney en Sem hebben m.i. ook niet per s het tokkie-gen. Zouden er best mooi en classy uit kunnen zien als ze hun tattoos verbergen, mooie kleding aantrekken en hun make-up iets classy-er doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis dit jaar wel de normale knapste vrouw van het stel die niet zo tokkie is als de rest dit seizoen.
Eerder had je Alessia Victor en vorig seizoen die blonde die telkens terug naar Dennis ging.
Nu is de donkere dame nog een van de normaalste.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:20 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Jrney en Sem hebben m.i. ook niet per s het tokkie-gen. Zouden er best mooi en classy uit kunnen zien als ze hun tattoos verbergen, mooie kleding aantrekken en hun make-up iets classy-er doen.
De player casting valt tegen idd na Jorden en Harry en zelfs Elias zijn Dennis en Dusty maar clowns.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:44 schreef AgnesGru het volgende:
Die Dusty moet wel stoppen met wanhopig Harriena te doen met zijn gebaartjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door Raw85 op 16-05-2021 18:57:32 ]
Haha ja wellicht, heb het even aangepast!quote:Op zondag 16 mei 2021 18:52 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Das wel een spoiler hoor als dat zo is
Lol die donkere dame is nauwelijks voorgekomen. Ik weet haar naam niet eens meer..quote:Op vrijdag 14 mei 2021 18:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis dit jaar wel de normale knapste vrouw van het stel die niet zo tokkie is als de rest dit seizoen.
Eerder had je Alessia Victor en vorig seizoen die blonde die telkens terug naar Dennis ging.
Nu is de donkere dame nog een van de normaalste.
quote:Op zondag 16 mei 2021 18:50 schreef Raw85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht het.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:34 schreef Poefbank het volgende:
Lekker die die ranzige putlucht van shani in je gezicht op de vroege ochtend
Met jorney weet je niet waar je aan toe bent. Als je dagen samen slaapt en dan zelfs zoenen nog teveel gevraagd is, ga je naar een ander en is het hop hop gas eropquote:Op zondag 16 mei 2021 21:45 schreef Poefbank het volgende:
Als je shani boven die jorney verkiest, dan is er iets goed mis met je.
Nee, dit was puur qua uiterlijk.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:47 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Met jorney weet je niet waar je aan toe bent. Als je dagen samen slaapt en dan zelfs zoenen nog teveel gevraagd is, ga je naar een ander en is het hop hop gas erop
Jawel, ze hebben seks gehad.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:56 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik heb stukje gemist. Toch niet het bed in h?
quote:Op zondag 16 mei 2021 21:56 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik heb stukje gemist. Toch niet het bed in h?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 21:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]Gristus te paardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
quote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef Anouk83 het volgende:
Wat ik net zag hadden Odim en Jorney sex, Dusty met Sem, Imke met Keanu, Davey met Shani en Dion met Stash
Dat andere been is begraven. Hij staat dus al met 1 been in het grafquote:Op zondag 16 mei 2021 22:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hahah ok drama komt er aan
Die Odim was nog grappig. Danny stond al met 1 been in 't vliegtuig.
Vroeg ik mij ook af. Was het echt Imke?quote:Op zondag 16 mei 2021 22:18 schreef Anouk83 het volgende:
Hoe kan het opeens dat Dusty en Imke weer samen in bed lagen?
Goeie vraag gezien het programma.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:18 schreef Anouk83 het volgende:
Hoe kan het opeens dat Dusty en Imke weer samen in bed lagen?
Ja of die Robin (?) die voegt ook niks toequote:Op zondag 16 mei 2021 22:09 schreef PiraatPiet het volgende:
Hoezo sturen ze dat donkere meisje (weet haar naam niet meer) niet weg? Die heeft helemaal niks te zoeken bij dit programma?
Geen relatie materiaal, maar ze is wel tof op zich, schijt aan de reacties.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:29 schreef Poefbank het volgende:
Haha, die lesley. ‘Hebben jullie gene... “ja”’
Ja, dit seizoen is top.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou was weer mooi. Volgende week weer ff vechten, goeie afwisseling dit seizoen!
Nah, dit is leuker. Genoeg actie op alle fronten.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:05 schreef Dutch_view het volgende:
mis t vechten van seizoen 'brody' dat er met strijkijzers werd gesmeten door de wijven![]()
Ja, toen die in beeld kwam vroeg ik me ook af: wie is dat nou weer? Zat-ie er al vanaf het begin in? Zo niet, wiens ex is-ie dan? Kan me niks van 'm herinneren.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:29 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ja of die Robin (?) die voegt ook niks toe
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:51 schreef potjecreme het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
"Denk dat elke vrouw die hier ziet wel iets voelt in haar kut".quote:
Ik voelde het in hoog tempo opdrogenquote:Op maandag 17 mei 2021 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Denk dat elke vrouw die hier ziet wel iets voelt in haar kut".
Wat voor soort mongolen praten er nou zo?
Zouden ze dat moeten aandikken, of is dit echt?
Je potje creme?quote:Op maandag 17 mei 2021 17:30 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik voelde het in hoog tempo opdrogen
Rare keuze ook.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hahah ok drama komt er aan
Die Odim was nog grappig. Danny stond al met 1 been in 't vliegtuig.
Toen ze besloot Sander te laten kiezen wist ik dat Odim weg zou gaan.je ziet Danny en Sander steeds samen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rare keuze ook.
Ik bedoel, Odim was nog ergens mee bezig in t huis (Jorney), die Danny zie je vanaf t begin niet, heeft een irritante temper, en heeft 1x gekust en ook daar speelde hij verder niks klaar. Lijkt me een oersaaie jongen. Als ie Danny had gekozen had ie er echt niemand mee benadeeld, nu met Odim wel (Jorney).
Alsof die Sander dat wat boeitquote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rare keuze ook.
Ik bedoel, Odim was nog ergens mee bezig in t huis (Jorney), die Danny zie je vanaf t begin niet, heeft een irritante temper, en heeft 1x gekust en ook daar speelde hij verder niks klaar. Lijkt me een oersaaie jongen. Als ie Danny had gekozen had ie er echt niemand mee benadeeld, nu met Odim wel (Jorney).
Zo sletterig vind ik Imke niet. Ze heeft het daar met haar ex gedaan en met Dusty.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:19 schreef Nectaro22 het volgende:
Ik vind Lesley en Imke wel een frisse toevoeging aan dit programma, met Shany die er flink tegenin gaat. Ze doen het gewoon met iedereen waar ze zin in hebben en hebben schijt als mensen ze als slet zien, heerlijkvorig jaar waren de meiden saai, bleven de hele tijd kleffen aan 1 jongen.
Vooral dat kwartetje was mooi om te zien. Opzich wel zielig voor Sem, maar zij wordt ook steeds irritanter met haar continue gekwek en geschreeuw. Hou gewoon je bek en ga naar de volgende als je er echt zo klaar mee bent.
En ben ik de enige die blij is dat die cringy Odim weg is? Hij is echt zo'n type die stoer praat bij vrienden maar als het er op neer komt de ballen niet heeft om iets recht in je gezicht te zeggen (bv Jorney en die koffer, of dat die niet eens zijn moeder durft te vertellen over zijn deelname).
En volgens mij wordt het ook wel lachen met die nieuwe psycho meid van Sander, die had eerder moeten komen
Ik vind ze ook geen sletten. Ze doen gewoon lekker waar ze zin in hebben. Vaak doen meiden dat niet omdat ze dan geen eigenwaarde zouden hebben (terwijl een Harry of Dusty wordt gezien als held). Zij doen gewoon lekker een kwartetje in de ochtend als ze dat willen, en dat is mooi.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zo sletterig vind ik Imke niet. Ze heeft het daar met haar ex gedaan en met Dusty.
Lesley vind ik geen slet. Ik weet niet wat ik ervan vind. De tweeling was volgens mij net als Lesley. Jamecia (?) ook. Snap niet waarom mensen dit seizoen het ordinairste vinden.
Ik snap niet hoe je erbij komt dat een Harry of dusty als helden worden gezienquote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:38 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook geen sletten. Ze doen gewoon lekker waar ze zin in hebben. Vaak doen meiden dat niet omdat ze dan geen eigenwaarde zouden hebben (terwijl een Harry of Dusty wordt gezien als held). Zij doen gewoon lekker een kwartetje in de ochtend als ze dat willen, en dat is mooi.
Helden is een te groot woord. Wel is het zo dat rond neuken van een man anders wordt behandeld dan het rond neuken van een vrouw. Omdat vooral Lesley heel open erover praat en het koppel neuken, merk je dat mensen dit seizoen het laagste niveau ooit vinden. Terwijl als je puur sec kijkt naar de acties in totaal , is seizoen 7 echt niet het laagste niveau van alle seizoenen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:59 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je erbij komt dat een Harry of dusty als helden worden gezien
https://www.instagram.com/p/CPBFFlHJ1gG/?utm_medium=copy_linkquote:Op dinsdag 18 mei 2021 18:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Helden is een te groot woord. Wel is het zo dat rond neuken van een man anders wordt behandeld dan het rond neuken van een vrouw. Omdat vooral Lesley heel open erover praat en het koppel neuken, merk je dat mensen dit seizoen het laagste niveau ooit vinden. Terwijl als je puur sec kijkt naar de acties in totaal , is seizoen 7 echt niet het laagste niveau van alle seizoenen.
Worden die meiden wel gebeft? Ik kan mij alleen herinneren dat Jordan Beau heeft gebeft.
Helemaal mee eens! Ze doen lekker waar ze zin in hebben en zijn daar gewoon heerlijk open over. Vraag me net als anderen wel af hoe leuk die vluggertjes nou echt zijn voor sommige vrouwen maar goed. Ik vind Sem dit seizoen en Olivia/Tessa (met Dennis) van vorig seizoen is stuk treuriger eigenlijk. Overduidelijk aan het lijntje gehouden worden door iemand die daar ook gewoon eerlijk over is en dan toch steeds weer in bed belanden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:38 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Ik vind ze ook geen sletten. Ze doen gewoon lekker waar ze zin in hebben. Vaak doen meiden dat niet omdat ze dan geen eigenwaarde zouden hebben (terwijl een Harry of Dusty wordt gezien als held). Zij doen gewoon lekker een kwartetje in de ochtend als ze dat willen, en dat is mooi.
Een combinatie van hoe je t doet, met wie, hoe je t uitstraalt en hoe je t vertelt.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:23 schreef Sodemieters het volgende:
Wat zou iemand in jullie ogen wel tot een slet maken?
Punt is meer dat mannen geen slet kunnen zijn en vrouwen wel. Dat stigma voor vrouwen moet verdwijnen. Vrouwen genieten ook van seks en mogen ook veel bedpartners hebben. Volgende slag die vrouwen nog kunnen maken is niet meer zo man gericht te zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:23 schreef Sodemieters het volgende:
Wat zou iemand in jullie ogen wel tot een slet maken?
Tsja, een slot dat geopend wordt door meerdere sleutels is geen goed slot. Een sleutel die meerdere sloten kan open maken is wel een goede sleutel.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Punt is meer dat mannen geen slet kunnen zijn en vrouwen wel. Dat stigma voor vrouwen moet verdwijnen. Vrouwen genieten ook van seks en mogen ook veel bedpartners hebben. Volgende slag die vrouwen nog kunnen maken is niet meer zo man gericht te zijn.
Dusty is een soort loperquote:Op woensdag 19 mei 2021 10:23 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Tsja, een slot dat geopend wordt door meerdere sleutels is geen goed slot. Een sleutel die meerdere sloten kan open maken is wel een goede sleutel.
(Grapje natuurlijk, ben het helemaal met je eens)
Met andere woorden: deze deelnemers komen op jou niet heel ordinair over?quote:Op woensdag 19 mei 2021 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een combinatie van hoe je t doet, met wie, hoe je t uitstraalt en hoe je t vertelt.
Iemand met 4 bedpartners kan soms een grotere slet zijn dan iemand met 43.
Moelijk aan regels te bindenMeer een... gevoel? Als t heel ordinair overkomt of zo?
Iemand die seksbewust is en vrij hoeft in mijn ogen niet meteen een slet te zijn.
Ik maak dat verschil niet. De mannen in dit programma zijn van hetzelfde laken een pak. Die functioneren ook op een haast dierlijk niveau.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:11 schreef potjecreme het volgende:
Punt is meer dat mannen geen slet kunnen zijn en vrouwen wel.
Lesley in t begin wel, vanwege haar praatjes (niet eens haar acties).quote:Op woensdag 19 mei 2021 11:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Met andere woorden: deze deelnemers komen op jou niet heel ordinair over?
Die Shani is echt wel ber trash, die heeft echt een steekje los.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lesley in t begin wel, vanwege haar praatjes (niet eens haar acties).
Maar ik heb soms het gevoel dat ze daar toe aangezet worden.
Hoe ze echter kalm blijft en haar eigenwaarde behoudt in alle drama en discussies vind ik knap.
Dat vind ik haar direct minder ordinairt dan bv zo'n Shani.
Goed, dus wel stellen vast: iemand die in een tv-programma binnen een tijdsbestek van een paar dagen met vier verschillende personen seks heeft, daar enthousiast, trots en nogal expliciet over vertelt en waarvan we ook beelden te zien krijgen... die persoon is niet heel ordinair en ook geen slet (m/v).quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lesley in t begin wel, vanwege haar praatjes (niet eens haar acties).
Maar ik heb soms het gevoel dat ze daar toe aangezet worden.
Hoe ze echter kalm blijft en haar eigenwaarde behoudt in alle drama en discussies vind ik knap.
Dat vind ik haar direct minder ordinair dan bv zo'n Shani-tokkie.
Hahaha, ik vind t een lastige.quote:Op woensdag 19 mei 2021 12:43 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Goed, dus wel stellen vast: iemand die in een tv-programma binnen een tijdsbestek van een paar dagen met vier verschillende personen seks heeft, daar enthousiast, trots en nogal expliciet over vertelt en waarvan we ook beelden te zien krijgen... die persoon is niet heel ordinair en ook geen slet (m/v).
Eens dat het stigma moet verdwijnen. Mannen kunnen echter ook wel degelijk als slet gezien worden hoor. In eigen kringen vaak genoeg gezien dat iemand niets wilde omdat ie het met teveel gedaan zou hebben, of bij voorbaat al zogenaamd niet te vertrouwen is omdat het een ‘lage’ dude is ofzo.quote:Op woensdag 19 mei 2021 10:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Punt is meer dat mannen geen slet kunnen zijn en vrouwen wel. Dat stigma voor vrouwen moet verdwijnen. Vrouwen genieten ook van seks en mogen ook veel bedpartners hebben. Volgende slag die vrouwen nog kunnen maken is niet meer zo man gericht te zijn.
Bij mannen wordt het denk ik meer player genoemd dan slet.quote:Op woensdag 19 mei 2021 14:05 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Eens dat het stigma moet verdwijnen. Mannen kunnen echter ook wel degelijk als slet gezien worden hoor. In eigen kringen vaak genoeg gezien dat iemand niets wilde omdat ie het met teveel gedaan zou hebben, of bij voorbaat al zogenaamd niet te vertrouwen is omdat het een ‘lage’ dude is ofzo.
In EOTB-kringen geldt dat volgens mij ook wel, al heet je dan een fuckboy.
ik lees net dat zijn broer is overleden. Ze hadden samen een barbershop en zijn broer kreeg een relatie met Viktor.quote:Op woensdag 19 mei 2021 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit oude seizoenen terug te kijken (van nieuw naar oud).
Wat is die Brody loco loco, Bad Boy Brody babyeen extreme SUKKEL zeg.
Ik snap overigens niet dat het prigramma fysiek geweld tolereert.
Ik was ook al gaan googlen jaquote:Op woensdag 19 mei 2021 16:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
ik lees net dat zijn broer is overleden. Ze hadden samen een barbershop en zijn broer kreeg een relatie met Viktor.
Wat!!!!!!quote:Op zondag 23 mei 2021 17:29 schreef jameshond7 het volgende:
Schijnt dat Harry iedereen voor de gek heeft gehouden met zijn 'deelname' omdat hij extra aandacht wilde voor z'n tanden bleek bedrijf
Vies ventje iddquote:Op zondag 23 mei 2021 21:42 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Echt h, sneue actie en dan nog ontkennen ook eerst
Robin? Is de ex van ??quote:Op zondag 23 mei 2021 21:43 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wie is die blonde gozer? Nieuwe deelnemer?
Hij krijgt minder schermtijd dan Gloria. Sinds wanneer is hij in de villa? Isidora is een fantastische toevoeging. Die had eerder moeten komen.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2021 21:47 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij krijgt minder schermtijd dan Gloria. Sinds wanneer is hij in de villa? Isidora is een fantastische toevoeging. Die had eerder moeten komen.
https://lovereality.nl/ro(...)seizoen-7-ex-lesley/quote:Robin de ex van Lesley in Ex on the Beach: Double Dutch seizoen 7
Robin heeft in Ex on the Beach: Double Dutch seizoen 7 in aflevering 2 zijn entree gemaakt. Hij kwam als ex van Lesley Versprille uit het water, maar ging na zijn entree eerst op date met Gloria en komt dan ook vooral voor de lust naar EOTB.
Waaaat aflevering 2quote:Op zondag 23 mei 2021 21:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
https://lovereality.nl/ro(...)seizoen-7-ex-lesley/
quote:Op zondag 23 mei 2021 21:51 schreef Raw85 het volgende:
Hakan met Sem doet mij een beetje denken aan dat gifje met een trein en een tunnel
Op twitter zeggen ze dat ook.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:03 schreef Raw85 het volgende:
Hebben die twee tieten niet ook een keer meegedaan aan Temptation?
Denk dat ze nep zijnquote:Op zondag 23 mei 2021 22:11 schreef potjecreme het volgende:
Wat vinden we van de borsten van Dusty?
[ afbeelding ]
Rare tepelsquote:Op zondag 23 mei 2021 22:11 schreef potjecreme het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het voor deze type man het een booster geeft om zoveel mogelijk vrouwen te pakken.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:35 schreef Solid-Snake het volgende:
Aflevering niet gezien gisteren, dus nu even terugkijken
Even een ding, waarom zou je voor Sem gaan als je al Isadora hebt?![]()
Hakan is wel komisch.
Het bezit van de zaak, is het einde van het vermaak.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:35 schreef Solid-Snake het volgende:
Even een ding, waarom zou je voor Sem gaan als je al Isadora hebt?![]()
Wel dubbel D.quote:Op maandag 24 mei 2021 23:56 schreef Schnitzels het volgende:
Levert zo'n Temptation Island nou zveel op, dat je na een paar jaar voor 20k aan jezelf verbouwen prima kunt verantwoorden? Kan me voorstellen dat zij geen dubbel modaal baantje had daarvoor.
quote:Op zondag 23 mei 2021 22:03 schreef potjecreme het volgende:
Hoe komen ze toch aan het geld voor al die "verbeteringen" ?
Heel erg lubberig en scheef.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:11 schreef potjecreme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Lesley steeds leuker/slimmer.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:06 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik vind Lesley echt geweldig.
Sem vind ik echt super grappig.
Isoladora... gillend zou ik bij haar weglopen.
Snap niet wat al die dames in Dusty zien. Simpelste ziel, viezig en vadsig lichaam, overal rare vlekjes, vieze spektieten.
Wacht maar op de eerste twee seizoenenquote:Op woensdag 26 mei 2021 16:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben de oude seizoenen ana t kijken (tijdens werk op de achtergrond) en dan van nieuw naar oud. Het is er wel steeds ordinairder op geworden lijkt het
En daarbij ontzettend lelijke tanden,onverzorgd gebit, zal lekker ruiken 😳quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:06 schreef LoveProfuzion het volgende:
Snap niet wat al die dames in Dusty zien. Simpelste ziel, viezig en vadsig lichaam, overal rare vlekjes, vieze spektieten.
quote:Op maandag 17 mei 2021 13:51 schreef potjecreme het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit lees ik nu pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt dus nog wat.
#viezefrikandel
Wiens ex zou het zijn? En wie zou het met hem gaan doen? Ik gok Lesley (bij die tweede vraag dan).
The only way you can be original, is to be yourself.
Bleek een grap.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 11:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Dit lees ik nu pas.Dat wordt dus nog wat.
#viezefrikandel
Wiens ex zou het zijn? En wie zou het met hem gaan doen? Ik gok Lesley (bij die tweede vraag dan).
Jaloers?quote:Op zondag 30 mei 2021 00:56 schreef Lavenderr het volgende:
Die Dusty is toch helemaal niks? Onbegrijpelijk dat sommige vrouwen daar hem blijkbaar enorm leuk vinden.
Soort van het lelijke zoontje van Martin Morero en sjerrelquote:Op zondag 30 mei 2021 00:56 schreef Lavenderr het volgende:
Die Dusty is toch helemaal niks? Onbegrijpelijk dat sommige vrouwen daar hem blijkbaar enorm leuk vinden.
Ik zie het ook niet waarom ze hem leuk vinden.quote:Op zondag 30 mei 2021 00:56 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2021 11:06 schreef Sway- het volgende:
[..]
Soort van het lelijke zoontje van Martin Morero en sjerrel
Ja, helaas...al had hij wel een interessant standje.quote:Op zondag 30 mei 2021 21:36 schreef Poefbank het volgende:
Toch jammer dat die flapdrol heeft ‘gescoord’
quote:Op zondag 30 mei 2021 21:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja, helaas...al had hij wel een interessant standje.
quote:Op zondag 30 mei 2021 21:45 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zeker niet! Wil jij wat poefbankcream?
Eensquote:Op zondag 30 mei 2021 21:50 schreef Poefbank het volgende:
Opzich wel een leuk seizoen zo. Gebeurt zat
En daar gaat Shani dan voor vechten.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:01 schreef Poefbank het volgende:
Die gaat dadelijk gewoon weer over haar heen
Ze is samen met Imke blijkbaar.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:19 schreef PiraatPiet het volgende:
Er komt straks een meekijken met... Gloria? Wat gaat die in hemelsnaam vertellen? Ben in totaal 5 minuten in beeld geweest?
1 avond weg en meteen bij Isidora proberen. Opzich geef ik hem groot gelijk aangezien zij 10x beter is dan Shani, alleen had hij dan niet met Shani samen moeten zijn de laatste dagen.quote:
Ik denk dat dit wel de pulp der pulpshows is. Gaat lastig worden hierna.quote:Op zondag 30 mei 2021 22:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat voor rommel kunnen we hierna kijken?
Dat vond ik wel bijzonder overigens, hij schijnt namelijk inmiddels een serieuze relatie met Shani te hebben (volgens m'n vriendin die troep als RTL Boulevard enzo kijktquote:Op zondag 30 mei 2021 22:28 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
1 avond weg en meteen bij Isidora proberen. Opzich geef ik hem groot gelijk aangezien zij 10x beter is dan Shani, alleen had hij dan niet met Shani samen moeten zijn de laatste dagen.
quote:Op maandag 31 mei 2021 01:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat vond ik wel bijzonder overigens, hij schijnt namelijk inmiddels een serieuze relatie met Shani te hebben (volgens m'n vriendin die troep als RTL Boulevard enzo kijkt). En voor zover je bij dit soort types kunt spreken over een serieuze relatie dan
Overigens vind ik het juist andersom, afgrijselijk mens die Isidora. Shani mag ik eigenlijk best welJe spoiler is verbazingwekkendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
Enorm. Wat een tokkie. Of wat is t Vlaamse woord daarvoor?quote:
Op wat? Die respectloze wiggle-tit?quote:
quote:
Ja, daar heb je het al. Wat moet je nou met zo'n scharminkel als Sem joh, die breekt in twee stukken als je iets te hard uitademt.quote:Op maandag 31 mei 2021 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Enorm. Wat een tokkie. Of wat is t Vlaamse woord daarvoor?
Het is haar opvliegende karakter en dat gespuug en gesla wat me meer tegenstaat nog.quote:Op maandag 31 mei 2021 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Ja, daar heb je het al. Wat moet je nou met zo'n scharminkel als Sem joh, die breekt in twee stukken als je iets te hard uitademt.
Neemt overigens niet weg dat de tattoo's en opgespoten lippen niet bepaald mijn ding zijn.
quote:Op maandag 31 mei 2021 02:20 schreef Dutch_view het volgende:
Zat die Hakan daar nu als beveiliger of deelnemer?
Mee eens.quote:Op maandag 31 mei 2021 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is haar opvliegende karakter en dat gespuug en gesla wat me meer tegenstaat nog.
Marginaalquote:Op maandag 31 mei 2021 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Enorm. Wat een tokkie. Of wat is t Vlaamse woord daarvoor?
Extreem domme doos ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die Sem is wel de meest naeve snol die ik in tijden heb gezien. Mijn god!
Veel vrouwen hebben ze ook niet gescoord daar. Dusty en Keanu hadden mazzel met Lesley. Dusty zag zijn kans bij Imke toen de groep haar aanviel. Niemand deed lullig tegen Sem toen zij haar drankje over Dusty gooide. Als je echt koppen gaat tellen valt het mee. Lesley is koploper. Verder zullen de mannen met hun mtv-fame makkelijker kunnen scoren.quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:53 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Dusty is natuurlijk een lul maar Sem laat zich ook wel keihard gebruiken. Snap ook totaal niet wat die vrouwen in hem zien, net als die Keanu. Wat een sukkels.
Lesley en Imke vind ik nog de leukste denk ik.
quote:Op donderdag 3 juni 2021 19:33 schreef Poefbank het volgende:
Het positieve aan Sem is dat een goeie kont heeft
Het positieve aan Sem is dat haar naam lekker kort is, en je er dus ook zo meer klaar bent er over te typen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 20:10 schreef Poefbank het volgende:
[..]
“ Het positieve aan Sem is dat een goeie kont heeft”
En een goeie kontquote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het positieve aan Sem is dat haar naam lekker kort is, en je er dus ook zo meer klaar bent er over te typen.
Dat weet ik dus niet.quote:Op zondag 6 juni 2021 22:09 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Dusty en Sem? Bedoel je die of Robin met Shirley?
Ja is nu bezigquote:Op zondag 6 juni 2021 23:28 schreef Dutch_view het volgende:
vreemde programmering bij MTV. EOTBDD "de renie" aankondigen met 'volgende week' en vervolgens alsnog uitzenden na EOTBDD "meekijken met"
Ze heeft iig wel meer in d'r kont dan in d'r kopquote:Op vrijdag 4 juni 2021 20:08 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Voor zo’n klein deerne zit daar een goeie kont op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |