morgen weerquote:Op zondag 9 mei 2021 19:07 schreef borisz het volgende:
Wat was het heerlijk om weer eens op het terras te zitten..
Robben is in voorbereiding op het WK in Qatar.quote:Op maandag 10 mei 2021 06:51 schreef manny het volgende:
Mijn god. Robben speelt zijn eerste wedstrijd in tig jaar. Tegen Emmen. Lees ik nu vandaag echt een artikel dat Robben in grootste vorm mee naar het EK moet ?
Fijne dag allen. Houdoe.
quote:Op maandag 10 mei 2021 07:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Robben is in voorbereiding op het WK in Qatar.
Robben heeft dit zelf aangegeven in het interview na de wedstrijd zelfsquote:Op maandag 10 mei 2021 06:51 schreef manny het volgende:
Mijn god. Robben speelt zijn eerste wedstrijd in tig jaar. Tegen Emmen. Lees ik nu vandaag echt een artikel dat Robben in grootste vorm mee naar het EK moet ?
Fijne dag allen. Houdoe.
Kwestie van over het paard getilde voetballers op hun retour zonder enige vorm van realiteitszin.quote:Op maandag 10 mei 2021 06:51 schreef manny het volgende:
Fijne dag allen. Houdoe.
Wat mij betreft gaat 'ie mee. Robben is een heldquote:Op maandag 10 mei 2021 06:51 schreef manny het volgende:
Fijne dag allen. Houdoe.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:37 schreef borisz het volgende:
Kortom. Daghap halen op de Apenrots en niet in de Droomvlucht.
In de Volkskrant ruim een week gereden juist een artikel over eredivistiespelers met clubtrouw:quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:27 schreef borisz het volgende:
Vandaag laatste wedstrijd Frank Korpershoek. Mister Telstar zwaait na 15 jaar af.
Clubhelden die er nog maar weinig zijn.
Yups.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:18 schreef borisz het volgende:
Feestje in de achtertuin bij Golfer vanavond. De plaatselijke HC is opnieuw landskampioen geworden.
Dat zou in dit geval goed nieuws zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:03 schreef Ole het volgende:
Als zo doorgaat ben ik binnenkort weer werkloos
Tsja...quote:
Dat dus. Met een lichte voorkeur voor de underdog waar ex-ajacied misschien invalt, Chelsea dus.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:39 schreef borisz het volgende:
Het kan me eigenlijk weinig schelen. Hopen op een mooie pot voetbal.
Nu nog hopen dat Tsitsipas Djokovic verslaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:16 schreef borisz het volgende:
Zit in de trein terug vanuit Hilversum. Stuk Westerborkpad gelopen. Zaten diverse mensen Hockey te kijken. Maar iedereen had een andere vertraging. Dus over een periode van een halve minuut steeds verschillende juigkreten elders in de trein
😅
Gelukkig wel. Ik vreesde even het allerergste.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:07 schreef manny het volgende:
Dat loopt even anders dan gepland, het lijkt mee te vallen.
Precies. Go Scotland!!quote:
Wat een tempo. Wat een inzet. Geweldig.quote:
Waardeloos tot nu toe.quote:
Heb je nou speciaal voor het zetten van deze trollpost net een account met deze naam aangemaakt?quote:Op zondag 27 juni 2021 19:57 schreef Depaymemvis het volgende:
Haha lekker die Nederlandse diknekken eruit. Huismoedertjes kunnen hun oranje rok weer uit doen
Hahhahahahhahaquote:Op zondag 27 juni 2021 20:39 schreef borisz het volgende:
Frank op staande voet ontslaan. Wat een onzin kraamt hij uit.
Ziedend zijn we hier inderdaad.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:31 schreef manny het volgende:
Nou nou poe poe. We staan met het schuim op de lippen inderdaad.
Ga weg uit VBL.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:08 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hahhahahahhaha
HHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA
wat een slechte verliezers mentaliteit heerst er weer hier.
Genieten dit
Dit was wel echt het beste medicijn na gisterquote:Op maandag 28 juni 2021 23:07 schreef golfer het volgende:
2 knettergekke wedstrijden vandaag met een hoge amusementswaarde.
joh!quote:
En de enige ploeg die probeerde te voetballen heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:49 schreef borisz het volgende:
Tweemaal strafschoppen winnen is een ploeg op een EK nog nooit gelukt.
Hilversum Sportpark - Baarn was heel mooi door Anna's Hoeve en Hooge Vuursche. Bij Anna's Hoeve was het wel een flink stuk om ivm aanleg busbaan en ecoduct.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:19 schreef borisz het volgende:
Morgen weer aan de wandel. Floris V-pad moet nog even wachten. Het wordt het Westerborkpad. Hilversum - Baarn Amersfoort CS. Nog niet kamp Amersfoort. Dat is voor die keer daarna. Slecht 18 km.
Weersvoorspelling leek halverwege de week nog slecht, maar dat is nu pas voor de avond als er wat gaat vallen.
dat wordt weer wennenquote:Op zondag 4 juli 2021 22:57 schreef borisz het volgende:
Week vakantie voorbij.... En na twee maanden parttime werken vanaf maandag weer de hele week aan de arbeid.![]()
Al mijn verlofuren van vorig jaar precies voor de deadline op. Het nadeel als je niets meer mee kan nemen
Ik werkte in mei en juni slechts op Ma, Di, Wo en twee donderdagen.
Iddquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:38 schreef Ole het volgende:
Dit was geen kwestie óf het zou gebeuren. maar wanneer![]()
50 m van mijn huis
Heb jij er ook nog wat van meegekregen toen het gebeurde?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:38 schreef Ole het volgende:
Dit was geen kwestie óf het zou gebeuren. maar wanneer![]()
50 m van mijn huis
nee, ik was een straat verderop op visite..quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb jij er ook nog wat van meegekregen toen het gebeurde?
Engeland moest hoe dan ook van de UEFA op Wembley de finale spelen.quote:
Dan is de volgende opdracht dat Engeland hoe dan ook van de UEFA op Wembley de finale wint met Björn Kuipers in de hoofdrol?quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Engeland moest hoe dan ook van de UEFA op Wembley de finale spelen.
Dan had ie makkelijk die andere penalty kunnen geven. Tot mijn verbazing was Engeland gewoon beter vanaf de 2e helft, was geen complot van de UEFA voor nodig.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Engeland moest hoe dan ook van de UEFA op Wembley de finale spelen.
Ook cool. Ben langzaam begonnen met twee keer tien minuten wandelen per dag, na jaren op m'n reet te hebben gezeten met een glas wijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 07:47 schreef borisz het volgende:
Moggel
Geen wandeling vandaag, althans geen LAW. Dus we gaan zo een uurtje spinnen.
Breaking the lawquote:Op zaterdag 10 juli 2021 07:47 schreef borisz het volgende:
Moggel
Geen wandeling vandaag, althans geen LAW. Dus we gaan zo een uurtje spinnen.
Criminele buurt waar jij woont...quote:
tja..quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:33 schreef golfer het volgende:
Ik ben nu officieel bejaard: ik heb een E-bike aangeschaft.
Dit is nog een overblijfsel van VBL 1.0 om het maar even zo te zeggen. Een hele oude SC en nu een echte 'SC' met de nadruk op de Squote:Op maandag 12 juli 2021 11:03 schreef Salina het volgende:
Zwart gat alert.
Geen voetbal, geen Tour vandaag.![]()
![]()
Dan maar gewoon een dagje werken zonder tv aan. Vanavond weer sporten uiteraard.
Wat is dit trouwens? Geen slow chat maar kroeg? Beetje verwarrend.
Net als de Sport SC dan geloof ik. Die rent ook wat traag.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit is nog een overblijfsel van VBL 1.0 om het maar even zo te zeggen. Een hele oude SC en nu een echte 'SC' met de nadruk op de S.
Dit stamt nog uit het oertijdperk. De meesten zijn al gevlogen. Soms, soms ook niet, fladdert er een zonderling langs.quote:Op maandag 12 juli 2021 11:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Net als de Sport SC dan geloof ik. Die rent ook wat traag.
Een van de mascottes had deze week haar sweet 16 zag ik. En een andere werd vorige maand inderdaad 18quote:Op maandag 12 juli 2021 14:52 schreef golfer het volgende:
Hools werd op 28 januari 2003 opgericht door ene @:RijstNatie met als eerste 'kroegbazen' @:Doc en ondergetekende.
Daarna werden de pasgeboren kinderen van de vaste bezoekers de mascottes van deze kroeg met elk een eigen banner in de OP, maar helaas is de openingspost met alle mascottes erin kapot.
De oudste betreffende mascottes zullen intussen ook alweer 18 jaar oud zijn.
Vanaf 1999 meegelezen en officieel geregistreerd in oktober 2000.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:13 schreef Salina het volgende:
Dus hier zitten de oudgedienden die al meer dan pakweg 15 jaar op FOK zitten ofzo?
Wow. Toen had ik nog maar net een computer zowat.
Geregistreerd 3 december 2000.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:13 schreef Salina het volgende:
Dus hier zitten de oudgedienden die al meer dan pakweg 15 jaar op FOK zitten ofzo?
Wow. Toen had ik nog maar net een computer zowat.
Eindelijk weer naar het stadionquote:Op zaterdag 17 juli 2021 09:59 schreef manny het volgende:
Goed weekend lieden. Een beetje een voetbal vacuum, maar we slaan ons er doorheen. Beetje slap transfernieuws en volgende week starten de voorrondes...
Inside hoofd manny:quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eindelijk weer naar het stadion
Ja. PSV-supporter inderdaad, ik was voorheen Bos81. Misschien zegt je dat wel ietsquote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:16 schreef manny het volgende:
[..]
Inside hoofd manny:
1) Ik weet niet of meneer Bomenverzameling een supporter van een bepaalde Nederlandse club is.
2) Geen spelfouten, een woord van drie lettergrepen en geen scheldwoorden. Vermoed PSV dan
3) Blijf open voor andere opties. Wellicht is user in kwestie steward, cameraman of op een andere manier betrokken bij PSV.
Ik speel "PSV supporter".
Correct ?
Check.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. PSV-supporter inderdaad, ik was voorheen Bos81. Misschien zegt je dat wel iets
Maar wel hetzelfde herenbare icoontje.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. PSV-supporter inderdaad, ik was voorheen Bos81. Misschien zegt je dat wel iets
Was zij nog steeds in shock, of jij van het verhaal dat ze vertelde (of allebei) ?quote:Op maandag 19 juli 2021 15:18 schreef Ole het volgende:
pfff..net naast me op terras een vrouw die achter Peter liep toen hij werd neergeschoten. Nog steeds in shock..
zij was in shock. Maar the horror!quote:Op maandag 19 juli 2021 15:40 schreef manny het volgende:
[..]
Was zij nog steeds in shock, of jij van het verhaal dat ze vertelde (of allebei) ?
Wat een lamme eikels heb je soms ook. Beetje een journalist overhoop knallen midden op straat.
Pfff. Je weet nooit hoe je reageert, maar ik vermoed dat als ik er echt vlak achter had gestaan ik dan twee jaar lang niet eens een frietje op de hoek zou durven gaan halen, en me kapot zou schrikken elke keer als ik ergens een knal hoorde.quote:
Heeft ze hulp aangeboden gekregen om het te verwerken?quote:Op maandag 19 juli 2021 15:18 schreef Ole het volgende:
pfff..net naast me op terras een vrouw die achter Peter liep toen hij werd neergeschoten. Nog steeds in shock..
Ja! Gaat ze ook doen. Ze durfde dagenlang niet naar buiten. Ze woont daar ook nog dus wordt continu geconfronteerd. Ook nog uren als getuige op poliiebureau gezeten. agoed dat er hulp is!quote:Op maandag 19 juli 2021 16:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft ze hulp aangeboden gekregen om het te verwerken?
Vreselijk. Gelukkig is er die hulp voor haar.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:39 schreef Ole het volgende:
Ja! Gaat ze ook doen. Ze durfde dagenlang niet naar buiten. Ze woont daar ook nog dus wordt continu geconfronteerd. Ook nog uren als getuige op poliiebureau gezeten. agoed dat er hulp is!
quote:Op maandag 19 juli 2021 15:18 schreef Ole het volgende:
Zweden-Amerika 3-0quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:43 schreef golfer het volgende:
De Oranjemeiden tegen Zambia is toch niet zo heel moeilijk?
Alleen geen fuck aan het doelsaldo.quote:
Ik stond vlak voor aanvang bijna te huilen, zo blij dat ik er weer bij wasquote:
Het zijn alleen ouwe vandagen waar je iets van hoort bij Telstar.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:25 schreef borisz het volgende:
In het kader van leuk nieuws, al weer veel te veel slecht nieuws gehoord vandaag.
Telstar fan ‘Tante Dicky’ verrast vanwege 60 jarig huwelijk met haar Jaap
https://www.rtvseaport.nl(...)r&utm_source=twitter
Iedere keer als je Tante Dicky tegenkomt, nou ja voor corona dan, wordt je in de houdgreep genomen en kreeg je een flinke knuffel.Aardige dame. Nog steeds actief bij Telstar.
lekkah! nog naar buitenlandquote:
ja, en genoeg te doen in ons eigen landje!quote:
Ik ga zondag naar IJmuiden voor een week, op de poes passenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:08 schreef Ole het volgende:
[..]
ja, en genoeg te doen in ons eigen landje!
lekker bij de zeequote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga zondag naar IJmuiden voor een week, op de poes passen
Moeders gaat een weekje naar Zuidlaren.
Iig eens een rondje over de nieuwe sluizen. Voor fietsers en wandelaars is het al open. Auto's moeten nog even geduld hebben.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:13 schreef Ole het volgende:
[..]
lekker bij de zeeook leuk! misschien wel leuker als het geen 30 graden is
lekker een strandwandeling maken
Was dinsdagavond na een drukke dag twee uur uitwaaien in Zandvoort. Dat was heerlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:17 schreef Ole het volgende:
strand met 30 graden volle zon is voor mij vooral smeren, in de schaduw.
liever lekker lopen langs de zee en leukst met hondjes erbij
heerlijk! toch iets anders dan rondje park/ grachten. Maar dat is ook leukquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Was dinsdagavond na een drukke dag twee uur uitwaaien in Zandvoort. Dat was heerlijk.
Idd. Voordeel van waar ik woon is dat je alle kanten op kan. Strand, Bos, duinen, stad, parken. Waar je zin in hebt.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:25 schreef Ole het volgende:
[..]
heerlijk! toch iets anders dan rondje park/ grachten. Maar dat is ook leuk
werkte vorig jaar op grens Haarlem/ Bloemendaalquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Idd. Voordeel van waar ik woon is dat je alle kanten op kan. Strand, Bos, duinen, stad, parken. Waar je zin in hebt.
Ibis?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:34 schreef Ole het volgende:
werkte vorig jaar op grens Haarlem/ Bloemendaal
vanuit hotel konden mensen met shuttle naar het strand, Haarlem, Amsterdam
allemaal binnen half uur
yupquote:
Geen oortjes, ouderwets tellen of aan de auto vragen, daar ging het even mis.....quote:Op zondag 25 juli 2021 11:25 schreef golfer het volgende:
Nederlands wielrensters wisten niet dat er nog een Oostenrijkse vooruit fietste en dachten dat Van Vleuten gewonnen had.
Van ongeveer 8:00 tot 9:30.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:07 schreef golfer het volgende:
Hoe laat is het mountainbiken en hoe lang duurt die wedstrijd?
En saaierquote:Op zondag 25 juli 2021 22:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Iets langer dan een gemiddelde Veldrit idd.
stapte bij Bloemendaal uit. Heb ik destijds wel tegen jou of Blues gezegd hoor, dat ik in de buurt was!quote:
Heb ik niet (bewust) meegekregen dan.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:22 schreef Ole het volgende:
stapte bij Bloemendaal uit. Heb ik destijds wel tegen jou of Blues gezegd hoor, dat ik in de buurt was!
midden in de lockdown. Ontbijtdienst. Was wel leuke werkplek hoor. Leuke collega's en alles goed en netjes geregeld. Bussen naar het strand, naar Amsterdam, naar Haarlem.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb ik niet (bewust) meegekregen dan.
Wat deed je daar?
Of je verkloot eerst mijn post even.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:48 schreef Ole het volgende:
midden in de lockdown. Ontbijtdienst. Was wel leuke werkplek hoor. Leuke collega's en alles goed en netjes geregeld. Bussen naar het strand, naar Amsterdam, naar Haarlem.
huh?quote:
Post 242 zat jij in te posten onder mijn naam.quote:
oh sorry..quote:Op maandag 26 juli 2021 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Post 242 zat jij in te posten onder mijn naam.
Geeft niet hoor.quote:Op maandag 26 juli 2021 18:55 schreef Ole het volgende:
oh sorry..
niet expres hoor! waarschijnlijk edit ipv quote.. ga even repareren
ja is voor mij weekend nu hoorquote:
Inzake Corona of de prestaties, of beide ?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:46 schreef borisz het volgende:
Lachwekkende persco net van Pietertje en Maurits H.
Alles en iedereen de schuld geven, behalve kijken of er wellicht heel misschien toch ook iets fouts aan Nederlandse zijde is gegaan.
Corona.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:58 schreef manny het volgende:
[..]
Inzake Corona of de prestaties, of beide ?
Check. Daar kan ik dan nog enigszins inkomen, als het gaat om de maatregelen van positief geteste atleten. Als het gaat om het voorkomen van positieve gevallen moeten ze idd vooral naar zichzelf kijken, dat is het enige waar je wat mee kan.quote:
Dat is waar NOC*NSF nu ook de ambassade voor heeft opgeroepen daar iets tegen te doen, serieus bedroevende omstandigheden.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:14 schreef manny het volgende:
[..]
Check. Daar kan ik dan nog enigszins inkomen, als het gaat om de maatregelen van positief geteste atleten. Als het gaat om het voorkomen van positieve gevallen moeten ze idd vooral naar zichzelf kijken, dat is het enige waar je wat mee kan.
Ik las iets over een Amerikaanse atleet die positief getest heeft en die min of meer in een "donkere cel" de quarantaine moet uitzitten. Daar zit je dan, lichamelijk helemaal opgepompt en geestelijk geknakt in een een kleine ruimte, alleen.
Boogschieten is een leuke Olympische sport. Daarbuiten interesseert het me geen reet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:50 schreef manny het volgende:
Ik zit ineens echt de grootst mogelijke onzin, zoals boogschieten, te kijken. blijft een grappig fenomeen die Olympische Spelen. Leuk vermaak voor een paar weken.
oh jee,, ik kijk nietquote:
Voorlopig:quote:
Het is inderdaad meerquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:40 schreef borisz het volgende:
Feyenoord wordt op deze manier niet in 2035 kampioen...
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:56 schreef borisz het volgende:
Hofpleinfontein vol met supporters vanavond.
Aan beiden een grafhekel.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:20 schreef Ole het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-kinderen-in-italie
hoor net dat het om een oud collega gaat. Wat vreselijk weer!
Nope. Wel over gedacht, maar niet gegaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:40 schreef golfer het volgende:
@:borisz, nog hier geweest?
https://www.haarlemsdagbl(...)t&utm_medium=twitter
Zet de tv aan en zie zeilen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 07:06 schreef manny het volgende:
NOS: gaarne iets meer focus op bijvoorbeeld boksen i.p.v dat geklooi in die bootjes.
Hoeveel varianten kun je bedenken van 1 sport ? iemand op een plank met een zeil, iemand in een bootje met een zeil, iemand in een bootje zonder zeil (dan noemen we het ineens roeien), iemand in een boot zonder zeil in onrustig water (dan heet het kano tochtje)...Wat een ge-eikel. Lazer die hele handel gewoon het water in, maak een finishlijn. Startschot en verdeel de medailles.
Tot zover. Fijne dag allen
Bedoel je een speler die zo goed is dat ie dat doet, of letterlijk een robot ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 07:29 schreef borisz het volgende:
Op de stream Spanje - VS nu een robot die de basketbal vanaf de middellijn in de ring gooit
Check.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 08:35 schreef borisz het volgende:
Letterlijk een robot.
VS gaf een keertje gas in Q3 en trok de partij eenvoudig naar zich toe.
Als je zo naar die beentjes en slow-motion beelden kijkt dan krijg je toch sterk de indruk dat die mannen flink geoefend hebben. Holy moly wat een geweld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:07 schreef borisz het volgende:
Al jaren het beste team en dan ook goud op het hoogste podium.
Baanwielrennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |