morgen weerquote:Op zondag 9 mei 2021 19:07 schreef borisz het volgende:
Wat was het heerlijk om weer eens op het terras te zitten..
Robben is in voorbereiding op het WK in Qatar.quote:Op maandag 10 mei 2021 06:51 schreef manny het volgende:
Mijn god. Robben speelt zijn eerste wedstrijd in tig jaar. Tegen Emmen. Lees ik nu vandaag echt een artikel dat Robben in grootste vorm mee naar het EK moet ?
Fijne dag allen. Houdoe.
quote:Op maandag 10 mei 2021 07:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Robben is in voorbereiding op het WK in Qatar.
Robben heeft dit zelf aangegeven in het interview na de wedstrijd zelfsquote:Op maandag 10 mei 2021 06:51 schreef manny het volgende:
Mijn god. Robben speelt zijn eerste wedstrijd in tig jaar. Tegen Emmen. Lees ik nu vandaag echt een artikel dat Robben in grootste vorm mee naar het EK moet ?
Fijne dag allen. Houdoe.
Kwestie van over het paard getilde voetballers op hun retour zonder enige vorm van realiteitszin.quote:Op maandag 10 mei 2021 06:51 schreef manny het volgende:
Fijne dag allen. Houdoe.
Wat mij betreft gaat 'ie mee. Robben is een heldquote:Op maandag 10 mei 2021 06:51 schreef manny het volgende:
Fijne dag allen. Houdoe.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:37 schreef borisz het volgende:
Kortom. Daghap halen op de Apenrots en niet in de Droomvlucht.
In de Volkskrant ruim een week gereden juist een artikel over eredivistiespelers met clubtrouw:quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:27 schreef borisz het volgende:
Vandaag laatste wedstrijd Frank Korpershoek. Mister Telstar zwaait na 15 jaar af.
Clubhelden die er nog maar weinig zijn.
Yups.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:18 schreef borisz het volgende:
Feestje in de achtertuin bij Golfer vanavond. De plaatselijke HC is opnieuw landskampioen geworden.
Dat zou in dit geval goed nieuws zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2021 22:03 schreef Ole het volgende:
Als zo doorgaat ben ik binnenkort weer werkloos
Tsja...quote:
Dat dus. Met een lichte voorkeur voor de underdog waar ex-ajacied misschien invalt, Chelsea dus.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 19:39 schreef borisz het volgende:
Het kan me eigenlijk weinig schelen. Hopen op een mooie pot voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |