SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ze missen een type Bruma.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
Zahavi mistDit was één keer leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BREKEND Van Haga, Smolders en Ephraim verlaten FvD
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
Zahavi mistNee stop nu maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg jammer dat je mijn topic niet linktquote:Op donderdag 13 mei 2021 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BREKEND Van Haga, Smolders en Ephraim verlaten FvD
Nee, dat ging over zijn vrouw.quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan.
Ik ook, ik gunde je alleen dat pleziertje niet.quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wel
NWS / Sylvana Simons verklaart vertrek bij debat: 'Leef al jaren met chronische pijn’
Ok boomerquote:Op donderdag 13 mei 2021 14:49 schreef Shreyas het volgende:
Die vrouwelijke verslaggeefster op radio 1 bij Heracles - Feyenoord kan beter gaan koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |