RB is geen bandenfluisteraar.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vrees een beetje voor het tire management van RB...
Verstappen is daar in Spanje best goed in.. ( Zijn eerste overwinning )quote:Op zondag 9 mei 2021 15:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik vrees een beetje voor het tire management van RB...
Dit ja…Hamilton gaat heel hardquote:Op zondag 9 mei 2021 15:47 schreef fietsie het volgende:
Een band met 5 ronden erop zou toch sneller moeten zijn dan een nog opwarmend nieuw setje?
Het blijft wennen voor hem héquote:
De eerste was voor de 1ste bocht van de 1ste ronde.....quote:Op zondag 9 mei 2021 15:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is dit de eerste inhaalactie van vandaag op de baan?
lolquote:Op zondag 9 mei 2021 15:49 schreef Refragmental het volgende:
Hopelijk kan perez in toekomstige races meedoen vooraan.
Ik geef het weinig kans.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:49 schreef AMDB het volgende:
Max is aan het nursen, kan hopelijk Ham op 1.5s in dirty air laten rijden, is veel slechter voor z'n banden.
Die telt niet mee.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
De eerste was voor de 1ste bocht van de 1ste ronde.....
Dat zeiden ze ook over Gasly en Albon.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:49 schreef Refragmental het volgende:
Hopelijk kan perez in toekomstige races meedoen vooraan.
Dit jaquote:Op zondag 9 mei 2021 15:49 schreef Evenstar het volgende:
P2 max haalbare imo, Lewis (Mercedes) gewoon te snel nog steeds t.o,v. RB.
Dit kan ook 1 vs 2 stops zijn.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:49 schreef Evenstar het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:49 schreef Evenstar het volgende:
Ze zeiden net op boordradio wel 42 laps to the end on these tyres, maar dat kan je natuurlijk ook gewoon lullen, geen idee.quote:
GP2-enginequote:Op zondag 9 mei 2021 15:51 schreef Mothzor het volgende:
Die Honda is toch te traag op de rechte stukken 😭
Hamilton is niet aan het sparen, Verstappen wel.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ze zeiden net op boordradio wel 42 laps to the end on these tyres, maar dat kan je natuurlijk ook gewoon lullen, geen idee.
Ja duh, maar wij van FOK! tuinen daar niet meer in.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik snap ook niet dat ze al na één ritje de RB tot snelste auto hebben uitgeroepen dit seizoen.
Puur alleen voor de sensatie als je het mij vraagt.
Tja als alleen Max in die auto kan presteren moeten ze bij Redbull eens gaan nadenken of het niet aan de auto ligt.quote:
Juist, voorlopig is hij nog nergens voorbijquote:Op zondag 9 mei 2021 15:52 schreef Marcoss het volgende:
Zolang Max in sector 3 enorm goed blijft, blijft het voor Lewis heel lastig om in te halen, ook al is hij sneller
Verstappenkan dit. 2016 weet je nog?quote:Op zondag 9 mei 2021 15:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Vlaggetje kan weer in de kast. Verdomme.
Inhalen zonder DRS is ook niet echt Hamiltons ding.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:52 schreef Marcoss het volgende:
Zolang Max in sector 3 enorm goed blijft, blijft het voor Lewis heel lastig om in te halen, ook al is hij sneller
Zat hij toch te sparen wellichtquote:Op zondag 9 mei 2021 15:53 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen plots een seconde per ronde sneller dan net.
Ver heeft even die 6 ronden bandenachterstand gefixed en gaat nu gassenquote:Op zondag 9 mei 2021 15:53 schreef Nattekat het volgende:
Dat was een cadeautje. Cadeautjes worden anno 2021 niet meer uitgedeeld.quote:
Okquote:Op zondag 9 mei 2021 15:54 schreef Sabata het volgende:
Genot om de soms manische posts te lezen. Eerst Himmelhoch Jauchzend (WE GAAN WINNEN WE WORDEN WK) dan zum tode betrübt (Ik gooi mn tv weg, seizoen is klaar, ga toch macrameeën allemaal)
Gewicht van de ballen.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:53 schreef _UserName_ het volgende:
Als Max 1e wordt met FL en Ham 2e, hebben ze beide 2 overwinningen, 3 podiums en 76 punten en beiden 1 FL.. Wie komt er dan 1e te staan in het klassement? Of waar wordt het dan op gebaseerd?
ja.
Ja, wel vermakelijk om te lezenquote:Op zondag 9 mei 2021 15:54 schreef Sabata het volgende:
Genot om de soms manische posts te lezen. Eerst Himmelhoch Jauchzend (WE GAAN WINNEN WE WORDEN WK) dan zum tode betrübt (Ik gooi mn tv weg, seizoen is klaar, ga toch macrameeën allemaal)
Hij wacht hem gewoon op om z'n banden op te roken.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:53 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |