Die kunnen bij jou elke week wel komen. Misschien kan je beter ESPN opzeggen is goedkoper.quote:Op zondag 9 mei 2021 21:35 schreef Erasmus het volgende:
Ondanks dat ik druk bezig was met Bonfire () nog nooit van mijn leven zo hard staan schelden op een wedstrijd die er weinig meer voor mij toe doet. De F-jes waren beter om aan te zien met minder teringdomme fouten. Verschrikkelijk typisch ons dit weer.
Ongelofelijk. Had na de gemiste penalty maar de mand bakstenen voor mijn bezoek incl mezelf gepakt. Coolblue komt morgen een nieuwe hangen morgen.
Vond je dat Ajax op meer dan 70% speelde?quote:Op zondag 9 mei 2021 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo halfdronken was minus wat blessures gewoon hun sterkste opstelling.
Bekertje was ook gewoon 0-3, dat elftal was een stuk beter dan het brandhout dat er nu staat. Laat staan met al die schorsingen er bij is dit toch een redelijk te verwachten uitslag.
Ajax speelde op halve kracht.quote:Op zondag 9 mei 2021 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Bekertje was ook gewoon 0-3, dat elftal was een stuk beter dan het brandhout dat er nu staat. Laat staan met al die schorsingen er bij is dit toch een redelijk te verwachten uitslag.
Het was vooral weer een demonstratie van de leeglopende ballon die we sinds de winterstop al zien. Iedereen is er klaar mee, de staf, de spelers en het publiek. Heel aandoenlijk dat Dick dan nog wat lichtpuntjes heeft gezien, maar hij gaat het tij niet meer keren.quote:Op zondag 9 mei 2021 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee maar wat dat betreft heb ik weinig nieuws te melden. Dat ik niet blij ben met Dick is al langer bekend maar deze afgang lieten ze echt zelf gebeuren.
Emoties, de aerosolen ben ik inmiddels aan het desinfecteren.quote:
Ik ben normaal nooit zo van 'ze speelden op halve kracht' maar wat Ajax deed vandaag sloeg echt nergens op. Die hadden er echt geen zin in maar krijgen het gewoon cadeau door twee eigen goals. Sterker zelfs als Fer die strafschop scoort hadden we dit 'gewoon' kunnen winnen. Verliezen van Ajax kan maar deze manier was buitengewoon treurig.quote:Op zondag 9 mei 2021 21:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa ik de uitwedstrijd gaven ze ook eigenlijk niet thuis een helft, je hebt op zich wel gelijk hoor maar dat is wel het verschil tussen subtop/middelmaat en top. Als het bij ons goed loopt, in het kampioensjaar was dat, speel je ook van die zaadpotten tegen kutclubs waar je uiteindelijk toch vrij 'makkelijk' met 3-0 wint.quote:Op zondag 9 mei 2021 23:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben normaal nooit zo van 'ze speelden op halve kracht' maar wat Ajax deed vandaag sloeg echt nergens op. Die hadden er echt geen zin in maar krijgen het gewoon cadeau door twee eigen goals. Sterker zelfs als Fer die strafschop scoort hadden we dit 'gewoon' kunnen winnen. Verliezen van Ajax kan maar deze manier was buitengewoon treurig.
Ja echt belachelijk.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:28 schreef macca728 het volgende:
Opstelling sloeg ook nergens op, stel gewoon Jorgensen op, Fer en Botteghin ver weg op de tweede ring zetten en je laat Linssen en Sinistera achter hun backs aansjokken.
Hoezo? Een andere trainer gaat hier veel meer uithalen hoor.quote:Op maandag 10 mei 2021 08:27 schreef H.FR het volgende:
Fer heeft ons gedurende het seizoen ook echt al heel wat punten gekost. Die moet je echt nooit meer opstellen.
Sinisterra was ook de enige die mij in positieve zin opviel, die kan nog wat, ik had ook niet zoveel verwacht van Feyenoord zonder Toornstra en Berghuis, dat zijn toch de hersenen van dit team.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinisterra vond ik wel redelijk spelen eigenlijk. En Bijlow. Verder was het niks.
Eens. Berghuis, Toornstra, Senesi, Bijlow en in iets mindere mate Sinisterra zijn de enige echt goede spelers uit dit elftal. Als daar 2 van wegvallen blijft er weinig over. Nou ja, met name de eerste 3 zijn eigenlijk niet op te vangen.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sinisterra was ook de enige die mij in positieve zin opviel, die kan nog wat, ik had ook niet zoveel verwacht van Feyenoord zonder Toornstra en Berghuis, dat zijn toch de hersenen van dit team.
quote:De kaart waar het onderzoek zich op richt was een opvallende. Een speler die het hele seizoen nog geen gele kaart heeft gekregen, vloert een tegenstander ver buiten zijn eigen strafschopgebied zonder dat er direct gevaar is. Het is een overtreding waar in de regel geel voor wordt gegeven.
Nou, opzich moet het dan toch vrij makkelijk op te zoeken zijn om wie het gaat. Welke speler van Feyenoord of Sparta pakte dit seizoen zijn eerste gele kaart bij een overtreding ver buiten zijn eigen strafschopgebied?quote:Op maandag 10 mei 2021 10:03 schreef Scrummie het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)litie-doet-onderzoek
Volgens De Telegraaf zou het gaan om een speler van Feyenoord óf Sparta. Kan er ook nog wel bij, dus laat het maar 1 van ons zijn.
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2021 10:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, opzich moet het dan toch vrij makkelijk op te zoeken zijn om wie het gaat. Welke speler van Feyenoord of Sparta pakte dit seizoen zijn eerste gele kaart bij een overtreding ver buiten zijn eigen strafschopgebied?
Ik vond het krachtsverschil gisteren niet zo groot en uit vond ik ons een stuk beter, terwijl er bij Ajax toen wel druk op de koker stond (was wel een hele slechte pot van Ajax maar goed). Het was een beetje raar gisteren maar we verloren gewoon van onszelf. Twee eigen goals maken, rood pakken en een strafschop missen is echt een zeldzaamheid natuurlijk, sterker zelfs dat is Feyenoord nog nooit gebeurd in één wedstrijd.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa ik de uitwedstrijd gaven ze ook eigenlijk niet thuis een helft, je hebt op zich wel gelijk hoor maar dat is wel het verschil tussen subtop/middelmaat en top. Als het bij ons goed loopt, in het kampioensjaar was dat, speel je ook van die zaadpotten tegen kutclubs waar je uiteindelijk toch vrij 'makkelijk' met 3-0 wint.
Zonder dat het verder een wereldprestatie of überhaupt goed voetbal is van jouw kant.
Maakt nog maar eens duidelijk hoe de verhoudingen liggen zelfs met weinig inzet is het 0-3.
Het heeft ook wel iets treurige dat je met zoveel krachtsverschil zo'n klassieker in moet. Leeft ook amper heb ik het idee op deze manier, niet in Rotterdam of Amsterdam. Heb jij spanning gevoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |