Weinig clubs kunnen ze dat nazeggen...quote:Op zondag 9 mei 2021 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoppa twee goals maken in een wedstrijd tegen Ajax
Ik vind het meer exemplarisch voor dit seizoenquote:Op zondag 9 mei 2021 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
twee eigen goals, rood en fer die een penalty mist is toch wel weer bizar
Slot zal een jaar of drie nodig hebben.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:01 schreef yats het volgende:
[..]
Geeft Slot wel de kans om rustig iets op te bouwen voor de lange termijn. Want dat laat Advocaat flink na.
Sinds januari is het echt volledig in elkaar gekelderd. Daarvoor was het ook niet veel, maar toen kwamen de punten nog binnen.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
twee eigen goals, rood en fer die een penalty mist is toch wel weer bizar
Ja in die zin is het niet eens zo beroerd. Financieel wel een klap natuurlijk (alweer).quote:Op zondag 9 mei 2021 16:01 schreef yats het volgende:
[..]
Geeft Slot wel de kans om rustig iets op te bouwen voor de lange termijn. Want dat laat Advocaat flink na.
Als dat ervoor nodig is dan is het maar zo. Al hoop ik dan wel voor jullie dat hij in de tussentijd niet teveel met onrealistische fans geconfronteerd wordquote:Op zondag 9 mei 2021 16:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Slot zal een jaar of drie nodig hebben.
Ik moest direct denken aan die Van de Hoorn eigen goalquote:Op zondag 9 mei 2021 16:01 schreef Haringkop het volgende:
Maar Haps kan die bal toch gewoon simpel wegwerken? Wat is dit joh.
Twee eigen goals, rode kaart en een penaly gemist. Hier wil toch niemand meer iets meet te maken hebben.
Denk dat de Feyenoord fans het behoorlijk realistisch zijn, enkel idioten verwachten volgend jaar een goed seizoenquote:Op zondag 9 mei 2021 16:05 schreef yats het volgende:
[..]
Als dat ervoor nodig is dan is het maar zo. Al hoop ik dan wel voor jullie dat hij in de tussentijd niet teveel met onrealistische fans geconfronteerd word
Zoveel brengt die conference league niet opquote:[img]https://fokstatic.nl/p/0
s.gif[/img] Op zondag 9 mei 2021 16:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja in die zin is het niet eens zo beroerd. Financieel wel een klap natuurlijk (alweer).
Er lopen wel genoeg idioten rond. Dus wat dat betreft..quote:Op zondag 9 mei 2021 16:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat de Feyenoord fans het behoorlijk realistisch zijn, enkel idioten verwachten volgend jaar een goed seizoen
De feyenoorders hier op fok wel. Ik zie alleen op andere fora weleens andere berichten langs komen die getuigen van weinig realisme.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Denk dat de Feyenoord fans het behoorlijk realistisch zijn, enkel idioten verwachten volgend jaar een goed seizoen
Tr00, maar die worden meestal publiekelijk & terecht voor lul gezetquote:Op zondag 9 mei 2021 16:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Er lopen wel genoeg idioten rond. Dus wat dat betreft..
Dit inderdaad, roep maar gewoon dat je de komende jaren gaat bouwen. Compleet onzin om iedere keer een niveau na te streven wat je toch niet lukt. Creëer waarde op het veld, geef jonge jongens de kans. Ook dit seizoen laat zien dat het hebben van ervaring behoorlijk overschat is.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:07 schreef yats het volgende:
[..]
Zoveel brengt die conference league niet op
Maar waarde creëer je sneller als spelers Europees een paar potjes in de benen hebben zitten. Zelfs in de conference league.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit inderdaad, roep maar gewoon dat je de komende jaren gaat bouwen. Compleet onzin om iedere keer een niveau na te streven wat je toch niet lukt. Creëer waarde op het veld, geef jonge jongens de kans. Ook dit seizoen laat zien dat het hebben van ervaring behoorlijk overschat is.
Lijkt Bazoer wel. Die zei woensdag ook dat ze het tegen Sparta wel even zouden laten zien. Wat is dat toch met al die gastjes dat ze de realiteit gewoon volledig kwijt zijn?quote:Op zondag 9 mei 2021 16:09 schreef fetX het volgende:
Was Malacia niet degene die zei ‘we zullen het zondag wel laten zien’?
In de CL of de EL ja. Die conference league stelt daar te weinig voor voor.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar waarde creëer je sneller als spelers Europees een paar potjes in de benen hebben zitten. Zelfs in de conference league.
Heb je ze dat ook aangegeven dan?quote:Op zondag 9 mei 2021 16:14 schreef Maastoren het volgende:
Zojuist voor de seizoenkaart ook maar volledige compensatie gevraagd. Ik ga ze niet sponsoren terwijl die grootverdieners het wekelijks laten afweten.
Had het liever anders gedaan maar er zijn wel grenzen.
Ik kom zelden in een ander topic in vbl dan het Ajax topic.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je het topic hier regelmatig leest zou je het weten.
Nepfanquote:Op zondag 9 mei 2021 16:14 schreef Maastoren het volgende:
Zojuist voor de seizoenkaart ook maar volledige compensatie gevraagd. Ik ga ze niet sponsoren terwijl die grootverdieners het wekelijks laten afweten.
Had het liever anders gedaan maar er zijn wel grenzen.
We zijn het allemaal met je eens, maar een medium elftal plus Advocaat en de hele entourage door corona en je krijgt dit.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kom zelden in een ander topic in vbl dan het Ajax topic.
Maar dit kan toch niet, vroeger had Feyenoord ook mindere selecties maar die hadden tenminste passie dit lijkt gewoon nergens op.
quote:Op zondag 9 mei 2021 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Maastoren stort dat geld nu naar Danny.
[ afbeelding ]
Zie je er ook niks van terug.
quote:
Bijna net zoveel als ELquote:Op zondag 9 mei 2021 16:07 schreef yats het volgende:
[..]
Zoveel brengt die conference league niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |