Ja echt belachelijk.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:28 schreef macca728 het volgende:
Opstelling sloeg ook nergens op, stel gewoon Jorgensen op, Fer en Botteghin ver weg op de tweede ring zetten en je laat Linssen en Sinistera achter hun backs aansjokken.
Hoezo? Een andere trainer gaat hier veel meer uithalen hoor.quote:Op maandag 10 mei 2021 08:27 schreef H.FR het volgende:
Fer heeft ons gedurende het seizoen ook echt al heel wat punten gekost. Die moet je echt nooit meer opstellen.
Sinisterra was ook de enige die mij in positieve zin opviel, die kan nog wat, ik had ook niet zoveel verwacht van Feyenoord zonder Toornstra en Berghuis, dat zijn toch de hersenen van dit team.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Sinisterra vond ik wel redelijk spelen eigenlijk. En Bijlow. Verder was het niks.
Eens. Berghuis, Toornstra, Senesi, Bijlow en in iets mindere mate Sinisterra zijn de enige echt goede spelers uit dit elftal. Als daar 2 van wegvallen blijft er weinig over. Nou ja, met name de eerste 3 zijn eigenlijk niet op te vangen.quote:Op maandag 10 mei 2021 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sinisterra was ook de enige die mij in positieve zin opviel, die kan nog wat, ik had ook niet zoveel verwacht van Feyenoord zonder Toornstra en Berghuis, dat zijn toch de hersenen van dit team.
quote:De kaart waar het onderzoek zich op richt was een opvallende. Een speler die het hele seizoen nog geen gele kaart heeft gekregen, vloert een tegenstander ver buiten zijn eigen strafschopgebied zonder dat er direct gevaar is. Het is een overtreding waar in de regel geel voor wordt gegeven.
Nou, opzich moet het dan toch vrij makkelijk op te zoeken zijn om wie het gaat. Welke speler van Feyenoord of Sparta pakte dit seizoen zijn eerste gele kaart bij een overtreding ver buiten zijn eigen strafschopgebied?quote:Op maandag 10 mei 2021 10:03 schreef Scrummie het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)litie-doet-onderzoek
Volgens De Telegraaf zou het gaan om een speler van Feyenoord óf Sparta. Kan er ook nog wel bij, dus laat het maar 1 van ons zijn.
[..]
quote:Op maandag 10 mei 2021 10:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, opzich moet het dan toch vrij makkelijk op te zoeken zijn om wie het gaat. Welke speler van Feyenoord of Sparta pakte dit seizoen zijn eerste gele kaart bij een overtreding ver buiten zijn eigen strafschopgebied?
Ik vond het krachtsverschil gisteren niet zo groot en uit vond ik ons een stuk beter, terwijl er bij Ajax toen wel druk op de koker stond (was wel een hele slechte pot van Ajax maar goed). Het was een beetje raar gisteren maar we verloren gewoon van onszelf. Twee eigen goals maken, rood pakken en een strafschop missen is echt een zeldzaamheid natuurlijk, sterker zelfs dat is Feyenoord nog nooit gebeurd in één wedstrijd.quote:Op maandag 10 mei 2021 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa ik de uitwedstrijd gaven ze ook eigenlijk niet thuis een helft, je hebt op zich wel gelijk hoor maar dat is wel het verschil tussen subtop/middelmaat en top. Als het bij ons goed loopt, in het kampioensjaar was dat, speel je ook van die zaadpotten tegen kutclubs waar je uiteindelijk toch vrij 'makkelijk' met 3-0 wint.
Zonder dat het verder een wereldprestatie of überhaupt goed voetbal is van jouw kant.
Maakt nog maar eens duidelijk hoe de verhoudingen liggen zelfs met weinig inzet is het 0-3.
Het heeft ook wel iets treurige dat je met zoveel krachtsverschil zo'n klassieker in moet. Leeft ook amper heb ik het idee op deze manier, niet in Rotterdam of Amsterdam. Heb jij spanning gevoeld?
Lijkt mij ook duidelijk dat het iemand van Sparta is. Het gewonnen bedrag is gewoon te laag.quote:
Ook in Amsterdam heb ik geen moment gedacht dat Feyenoord het wel recht zou zetten, als je eenmaal achter komt wordt een wedstrijd sowieso anders en zie je eigenlijk hetzelfde als gisteren, aan de bal is Feyenoord gewoon heel armoedig en voorspelbaar al was het wat beter door Berghuis en Toornstra en hadden de backs hun dag toen wel.quote:Op maandag 10 mei 2021 10:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het krachtsverschil gisteren niet zo groot en uit vond ik ons een stuk beter, terwijl er bij Ajax toen wel druk op de koker stond (was wel een hele slechte pot van Ajax maar goed). Het was een beetje raar gisteren maar we verloren gewoon van onszelf. Twee eigen goals maken, rood pakken en een strafschop missen is echt een zeldzaamheid natuurlijk, sterker zelfs dat is Feyenoord nog nooit gebeurd in één wedstrijd.
Ik voelde wel een beetje spanning de eerste helft maar na die gemiste penalty voelde ik wel dat het klaar was. Dit Ajax was zeker te pakken maar op het moment ontbreekt al het zelfvertrouwen, het voetbal is beroerd en we misten onze beste speler. De andere jonge talenten die vorig jaar of dit seizoen veelbelovend spelen zitten allemaal in een vormdip. Ik hoop eigenlijk vooral dat de schade bij de ploeg niet te groot is want dit seizoen zijn er momenten geweest (met name CSKA-thuis en de eerste helft van AZ-uit) dat ik dacht 'hé ze kunnen het echt wel'. Laten we hopen dat deze ploeg het seizoen nog met een positieve noot afsluit zodat Slot niet een totale ravage erft want dan gaat het echt moeilijk worden om weer iets op te bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |