Ah zo raken mensen dus in de schulden.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Wow gewoon gratis je geld kunnen verdubbelen
Dit vind ik altijd wel een beetje jammer. Zo´n Beverwijk 2.0 vind ik altijd wel vermakelijk om te zien.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:19 schreef RipCity het volgende:
De politie heeft in aanloop naar de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax op meerdere plaatsen in het land aanvaringen tussen „verschillende supportersgroepen” zondag weten te voorkomen. Dat zegt de Rotterdamse locoburgemeester Bert Wijbenga. Bij de Kuip is zondagmiddag een man aangehouden.
Volgens Wijbenga is op verschillende plaatsen in het land een stokje gestoken voor mogelijke confrontaties. Dat is volgens hem te danken een „een goede informatiepositie” van de politie en andere betrokken autoriteiten.
De klassieker is altijd gespannen, maar dit jaar al helemaal. Afgelopen week vonden er explosies plaats bij cafés in Rotterdam die vaak door supporters van Feyenoord bezocht worden en daarna ook bij een café van Ajax in Amsterdam. De ME moest zaterdag ingrijpen bij het trainingscomplex van Feyenoord waar supporters de politie bekogelden met onder meer vuurwerk.
Ook opperden politievakbonden bij hun achterban om tijdens de wedstrijd het werk stil te leggen, onder meer uit onvrede over de cao en werkdruk. De gemeente Rotterdam spande een kort geding aan om de staking te voorkomen maar na een toezegging van het kabinet tot nieuwe gesprekken met de bonden waren de acties van de baan.
Als de staking van de politievakbonden was doorgegaan had de voetbalwedstrijd Feyenoord - Ajax afgelast moeten worden, zei de Rotterdamse politiechef Fred Westerbeke tijdens het kort geding. Volgens Westerbeke verzamelden supporters zich eind van de ochtend al her en der in de stad. Hij had daarom grote zorgen over de veiligheid rond de klassieker, die altijd al met spanningen omgeven is maar nu helemaal.
Abou is met ramadan-verlof?
Feyenoord gaat echt niet winnen/ gelijk spelen vandaagquote:Op zondag 9 mei 2021 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah zo raken mensen dus in de schulden.
2 weken terug nog in Delft.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd wel een beetje jammer. Zo´n Beverwijk 2.0 vind ik altijd wel vermakelijk om te zien.
Beetje parkeerplaats rennen. Viel tegen. Geen Hamertje-tik-picornie-tje.quote:
Swedish Meatballs zijn het ook waard om als eerste aan te kunnen schuiven.quote:
Hij is wel wat stilletjes de laatste tijd. Al tijdje niet meer gezien op het veld.quote:
ADO, VVV en Emmen mogen er wat mij betreft alle drie uit. Boeit me verder niet wie van de drie het misschien toch nog redt.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pijnlijke uitslag voor Emmen, zeker met het doelsaldo in vergelijking met Willem II. Het zou voor een KNOTSGEK slot eigenlijk wel leuk zijn als ADO wint vandaag, al mogen ze uiteindelijk wel degraderen.
EmmenGodenquote:Op zondag 9 mei 2021 14:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
ADO, VVV en Emmen mogen er wat mij betreft alle drie uit. Boeit me verder niet wie van de drie het misschien toch nog redt.
Was in 2017/2018 toch ook zo?quote:Op zondag 9 mei 2021 14:31 schreef RipCity het volgende:
Is dit het eerste uitshirt van Ajax? Sinds wanneer is blauw Ajax?
Goede drugsleverancier daar bij Adidas..quote:
Precies, dat shirt is ook blauw.quote:
Ok boomerquote:Op zondag 9 mei 2021 14:36 schreef T3hTommay het volgende:
Feyenoord heeft 3 van de laatste 35 klassiekers gewonnen hoor ik net op de radio.
En morgen wordt het 18 graden.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:36 schreef T3hTommay het volgende:
Feyenoord heeft 3 van de laatste 35 klassiekers gewonnen hoor ik net op de radio.
Maar zullen alsnog winnen.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:39 schreef Scorpie het volgende:
Nou, ik heb alweer genoeg gezien, Ajax laat het lopen.
quote:Op zondag 9 mei 2021 14:39 schreef Scorpie het volgende:
Nou, ik heb alweer genoeg gezien, Ajax laat het lopen.
Wie zeggen dat?quote:Op zondag 9 mei 2021 14:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
En mensen maar zeggen dat jij autistisch bent
Lelijke kleur blauwquote:
De tandarts ligt op zijn buik op de ic genotquote:
"Dit seizoen" kan je wel weghalen uit dit zin hoor.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:52 schreef fetX het volgende:
Dit staat symbool voor Feyenoord dit seizoen: onkunde in alle geledingen.
hi ha hoquote:Op zondag 9 mei 2021 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Dit seizoen" kan je wel weghalen uit dit zin hoor.
Nouja zeg, dit is even tegenvaller op de zondag.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
De tandarts ligt op zijn buik op de ic genot
Even op de tanden bijten.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
De tandarts ligt op zijn buik op de ic genot
https://www.voetbalprimeu(...)-chagrijnig-van.htmlquote:Op zondag 9 mei 2021 14:53 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nouja zeg, dit is even tegenvaller op de zondag.
Dat klopt, ik heb dit schuimbekkend en met een lach bekeken. De twee slechtste spelers, Floranus en Van Bergen, praten al weken/maanden over een stap hogerop. Van Bergen kan echt niks behalve rennen dus zou echt niet weten waar die heen zou moeten. Ik vond dat Kraaij dat ook goed benoemde; eerst presteren dan verder kijken.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)-chagrijnig-van.html
Hier vind jij vast iets van.
Het was kielekiele betekent 'het ging nét goed', 'het was nét voldoende', 'het was op het nippertje'.quote:
Bedankt!!!quote:Op zondag 9 mei 2021 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was kielekiele betekent 'het ging nét goed', 'het was nét voldoende', 'het was op het nippertje'.
Wedstrijd valt erg tegen. Ajax speelt op 30% en staat toch op voorsprong, maar daar is ook alles mee gezegd.quote:
Blij dat mijn tv deze wedstrijd kiest om storing te hebben dan.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is dan ook puur aids van beide kanten.
Gelukkig wordt het volgende week weer gewoon ijskoud.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:11 schreef GGMM het volgende:
'De plotselinge warmte helpt misschien ook niet mee'
Het is 21 graden debiel
quote:Op zondag 9 mei 2021 15:13 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
@:jr-style-93 graag jouw mening over dit effect
Okay, truequote:Op zondag 9 mei 2021 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor die had niet lang gewacht en had al in een hoek gelegen
quote:Op zondag 9 mei 2021 15:20 schreef yats het volgende:
Belachelijk dat Feyenoord wel een penalty krijgt maar die bijna klemvast handbal van Auassar vrijdag niets was volgens Nijhuis...
Wat ben jij toch een gigantische jankerd.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:20 schreef yats het volgende:
Belachelijk dat Feyenoord wel een penalty krijgt maar die bijna klemvast handbal van Auassar vrijdag niets was volgens Nijhuis...
Ik zei al, maak het of ALTIJD een penalty, of NOOIT. Nu is het willekeur van de arbitrage.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik snap niks van de handsregel als dit een penalty is
Lekker huilenquote:Op zondag 9 mei 2021 15:20 schreef yats het volgende:
Bedankt maat. Walgelijk slecht zeg.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:22 schreef Oriente het volgende:
Voor de liefhebbers, nogmaals de penalty
https://streamable.com/flfk16
Ah jij bent er ook weer.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Och och Edson van Halst rood wat een ramp zeg
Ik kan gewoon niet tegen de inconsequente toepassing van regels. Daarom, of ALTIJD een penalty, of NOOIT. Niet nu wel en vrijdag niet.quote:
Waarvan akte.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Fer staat nu op 5 genomen strafschoppen waarvan 1 gemist.
We kunnen stellen dat Norwich een warm bad is.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is toch rust nu, check dit
https://www.reddit.com/r/(...)_playing_with_kenny/
quote:Op zondag 9 mei 2021 15:27 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
We kunnen stellen dat Norwich een warm bad is.
Iemand met zo'n kapsel is of gay, of een nazi. Of beide. Ik sluit niets uit.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:31 schreef PicoMMP het volgende:
Beetje gay is okay.
Het is op zich wel absurd dat een voetballer nog steeds niet uit de kast kan komen, omdat ze bang zijn voor reacties (vooral van het publiek).
Zo'n Antony is hartstikke gay, zie je aan alles.
Het zou mij niks verbazen als hij een klein hondje pakjes aan doet en dit op Social media deelt inderdaad.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:31 schreef PicoMMP het volgende:
Beetje gay is okay.
Het is op zich wel absurd dat een voetballer nog steeds niet uit de kast kan komen, omdat ze bang zijn voor reacties (vooral van het publiek).
Zo'n Antony is hartstikke gay, zie je aan alles.
quote:Op zondag 9 mei 2021 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als hij een klein hondje pakjes aan doet en dit op Social media deelt inderdaad.
quote:Op zondag 9 mei 2021 15:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij nam wel lekker de tijd in elk geval, stukje prostaatonderzoek
Lucas Andersengodquote:Op zondag 9 mei 2021 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als hij een klein hondje pakjes aan doet en dit op Social media deelt inderdaad.
Beter percentage dan Messiquote:Op zondag 9 mei 2021 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Fer staat nu op 5 genomen strafschoppen waarvan 1 gemist.
Andersenquote:Op zondag 9 mei 2021 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan mis je wel mijn MED aan het einde van de wedstrijd.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben wel klaar met deze wedstrijd en ga mijn brakheid maar wegdrinken.
Ik ga het multitasken.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan mis je wel mijn MED aan het einde van de wedstrijd.
Ik zou zeker even doorbijten als ik jou was
Heel nice.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
De komende twee speelrondes gelukkig schakelkanaalgenot.
Doe eens rustig.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:52 schreef yats het volgende:
Terechte kaart. Maar wat is die Anthony toch een @%%#$
Blaag?quote:Op zondag 9 mei 2021 15:52 schreef yats het volgende:
Terechte kaart. Maar wat is die Anthony toch een @%%#$
De spelers kunnen moeilijk wennen aan de temperatuur heb ik al 2x mogen horen.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ik volg de wedstrijd alleen via dit topic, ik denk dat dit een verstandige keuze is.
quote:
Dat zou het helemaal af maken inderdaad. Dit is gewoon comedy capersquote:Op zondag 9 mei 2021 15:59 schreef RipCity het volgende:
![]()
![]()
Jammer.. mis dat opgefokte coke snuivende publiek nu wel
Zolang het 0-1 blijft kan het balletje raar rollen!quote:
Ik zie twee keer een eigen doelpunt. Feyenoord is het spuugzat.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang het 0-1 blijft kan het balletje raar rollen!
Kokcu heeft weer bewezen een exceptioneel talent te zijn
Ik ben niet zo goed in tellen als ik stress voel. Over een kwartier gaat @GGMM zowaar aan het werkquote:Op zondag 9 mei 2021 16:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik zie twee keer een eigen doelpunt. Feyenoord is het spuugzat.
Ik moest niet voor niks aanwezig blijvenquote:Op zondag 9 mei 2021 16:07 schreef Oriente het volgende:
Die MED zal wel zijn dat het EK forum open gaat en dat @:skysherrif en @:Coco de mods worden
@Coco is helaas in de steek gelaten door de andere helft van het duoquote:Op zondag 9 mei 2021 16:07 schreef Oriente het volgende:
Die MED zal wel zijn dat het EK forum open gaat en dat @:skysherrif en @:Coco de mods worden
Lekker Maniquote:Op zondag 9 mei 2021 16:11 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JA JA JAAAAAAAAAAA GODVERDOMME
Toen hij offensief wisselde lag hij er ook wel gelijk inquote:Op zondag 9 mei 2021 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig dat Advocaat behoudend wisselde bij 0-1, werpt toch zijn vruchten af.
Best zal het allemaal niet zijn maar als een Haps de wedstrijd zo op slot gooit, tja, wat moet je dan nog.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig dat Advocaat behoudend wisselde bij 0-1, werpt toch zijn vruchten af.
Mocht ADO het wonderbaarlijke waarmaken en 2 plaatsten stijgen op de ranglijst is jouw dag dan verziekt?quote:
Het zou ergens ook wel passen bij de knotsgekke e-re-di-wie-siequote:Op zondag 9 mei 2021 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mocht ADO het wonderbaarlijke waarmaken en 2 plaatsten stijgen op de ranglijst is jouw dag dan verziekt?
Ado - Willem II wordt een heuse degradatiekraker donderdag, erg mooi.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zou ergens ook wel passen bij de knotsgekke e-re-di-wie-sie
Dat potje is ook wel snel klaar verwacht ik.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm
Als PSV WII tegenvalt maar even bijlezen dan
Dat wordt heerlijk, schakelgenot er ook nog bijquote:Op zondag 9 mei 2021 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ado - Willem II wordt een heuse degradatiekraker donderdag, erg mooi.
Zal wel ja al weet je het eigenlijk met beide ploegen nooit echtquote:Op zondag 9 mei 2021 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat potje is ook wel snel klaar verwacht ik.
Geen Götze en geen Zahavi.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat potje is ook wel snel klaar verwacht ik.
Wat spanning rondom die tweede plek zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal wel ja al weet je het eigenlijk met beide ploegen nooit echt
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.quote:
Klopt, hij is net open.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst
Je zou kunnen zeggen dat je er prattop gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |