SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wiwi:
ESCunited:
Officiële liveblogs:
https://eurovision.tv/saturday-8-may
Heb er ook echt niks mee, maar wat mij betreft mag de over the top staging dan wel blijven; is het in ieder geval ietsquote:
Ik snap echt niet als het kwalificeert hoor. Of nou ja, ik snap het wel dat het makkelijk in het gehoor ligt en er mensen voor bellen, maar zou het wel jammer vinden als het kwalificeert ten koste van andere inzendingen.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb er ook echt niks mee, maar wat mij betreft mag de over the top staging dan wel blijven; is het in ieder geval iets
PRACHTIG. Echt mooi. Ik word hier heel gelukkig van. Elena ziet er zo goed uitquote:
Ik zou de eerste repetities ook vooral gebruiken om de act goed in beeld te brengen en de stem eerst even te sparen.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:02 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Vocaal nog niet waar het moet zijn denk ik, maar de staging klinkt spannend
Ja eens!quote:Op zondag 9 mei 2021 11:05 schreef libranl het volgende:
[..]
Ik zou de eerste repetities ook vooral gebruiken om de act goed in beeld te brengen en de stem eerst even te sparen.
quote:Op zondag 9 mei 2021 11:06 schreef molloot200 het volgende:
Jaaaaa Tix fan vanaf de NF avondKlinkt goed allemaal. Esma die moest huilen was echt liev
Altijd gezellig.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:08 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Zeiden ze nou dat er iemand onthoofd wordt tijdens het optreden van Belgie?
Ja nu je het zegtquote:Op zondag 9 mei 2021 11:06 schreef Funhouse het volgende:
Alle foto's van Cyprus: https://eurovision.tv/gallery/cyprus-first-rehearsal-2021
Ik krijg een heel erg Roxie Hart in Chicago gevoel. Ook leuk om te zien dat de deuren weer omgedraaid zijn!
Achterover hangend met 1 hand op de vloerquote:
ik heb daarvoor wel een bandlid in gedachten.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:08 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Alex?quote:Op zondag 9 mei 2021 11:08 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |