Speciaal voor jouquote:Op zondag 9 mei 2021 10:27 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:pullup
@:DaniqueV
Kloptquote:
quote:Op zondag 9 mei 2021 10:27 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:pullup
@:DaniqueV
Ze is best een leuk mensquote:
quote:
Ja ik zie soms echt vage dingen voorbijkomen door die appjes waarmee ze de foto's beweken en filmpjesquote:
Jaaa vrijdag oppasdag van zijn ouders, daarom zal hij nu ook wel erbij zijn, voor de rest gezellie weer bij papa en mama thuisquote:
Oh even checkenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaaa vrijdag oppasdag van zijn ouders, daarom zal hij nu ook wel erbij zijn, voor de rest gezellie weer bij papa en mama thuisLees in de reacties dat al meer dat vermoeden hebben
Rare vergelijking botox of een beugelquote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:57 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Onnavolgbaar voor mijquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Rare vergelijking botox of een beugel![]()
Alsof je op je 30ste aan de botox moet?
En hoezo met een beugel al een week aan het vloeibare?
Snap even nu weinig van haar
dit staat bij de laatste 2 foto's en heb al meer opmerkingen gelezen erover.quote:
Ja die indruk heb ik ook welquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Onnavolgbaar voor mij
Schat wel in dat de Botox leveranciers een goede gaan hebben aan haar binnenkort
Ouders van Jessie zijn dus alweer verhuisd en nu naar een boerderij in Doetinchem?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:46 schreef DaniqueV het volgende:
Jessie vraagt nu in zijn stories of mensen een kolfbaan (golfbaan) in de omgeving Doetinchem (ouders huis) aan hem willen doorgeven. Meneer weet zeker niet dat je dat allemaal op internet kan vinden, pfff golfbaan en Doetinchem ingeven geeft al diverse linkjes 🙄
Ja in die regio wonen die ouders nu.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:04 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ouders van Jessie zijn dus alweer verhuisd en nu naar een boerderij in Doetinchem?
Golfbaan in de omgeving Doetinchem.
https://www.leadingcourse(...)and/doetinchem/clubs
Nou mooie omgeving en wonen op een boerderij ook, zijn moeder heeft meerdere paarden, misschien wonen die nu ook op de boerderij. Dus Keppel was al een bekende omgeving voor Jessie en zijn vader, daar is zo te zien genoeg ruimte om te golfen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 20:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja in die regio wonen die ouders nu.
Dat bedoel ik, er zit zoveel , keuze zat voor hem. en nee hij kan spontaan niet meer zoeken op internet, alles om aandacht te vragen![]()
Hoorde toevallig vorige week op mijn werk dat de Rosendaelsche golfclub een goede golfbaan is. Zie nu bij jouw link ook het hoge cijfer.
Jessie is weer gaan golfen in Keppel, daar was hij vorig jaar ook al eens samen met zijn vader
Ik zeg niets nu....
[ afbeelding ]
Ja is zeker mooie omgeving en het dorp waar ze wonen is klein en rustig, op een pannenkoekenhuis voor de deur naquote:Op zondag 16 mei 2021 11:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Nou mooie omgeving en wonen op een boerderij ook, zijn moeder heeft meerdere paarden, misschien wonen die nu ook op de boerderij. Dus Keppel was al een bekende omgeving voor Jessie en zijn vader, daar is zo te zien genoeg ruimte om te golfen.
Dank je wel voor de info.
Nog even en ze is BLMquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 06:23 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan wat extra Bats voor jouquote:
Die reacties bij dat hondje, schijnbaar heeft Billy gezegd dat het een dwergkeeshond is, maar die hond is nu al veel te groot en heel anders dan een dwergkeeshond. Wel lachen haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 10:51 schreef DaniqueV het volgende:
Ahhhh, gedoe op mobiel, hoopt dat het lukt, zie dat er berichtjes zijn verdwenen bij Billy over de hond?, dit staat er nog wel. Heb even op google gekeken, ja dwergkeeshond, een puppy ziet er wel heel anders uit hahaff remmen en "dwerg "Kees vliegt zo door de voorruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en niet alleen dwergkees....volgens mij hebben ze zelf ook geen riem om..quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ff remmen en "dwerg "Kees vliegt zo door de voorruit
quote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:40 schreef Verida het volgende:
[..]
en niet alleen dwergkees....volgens mij hebben ze zelf ook geen riem om..
Nu jullie het zeggen, ze lijken te rijden, dat was mij nog niet eens opgevallen, op mobiel altijd anders dan gewoon lekker thuis op je gemak kijkenquote:Op zaterdag 22 mei 2021 12:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ff remmen en "dwerg "Kees vliegt zo door de voorruit
Heeft ze er al twee? Ik dacht dat ik dit topic volgdequote:
Zie nu dat het er eentje van een vriendin isquote:Op zondag 23 mei 2021 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft ze er al twee? Ik dacht dat ik dit topic volgde
Ahh vandaar.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Zie nu dat het er eentje van een vriendin is![]()
Maar die tweede gaat niet lang meer duren zo te zien
Dit is echt leuk zonder filters en oren en glitters. Happy Ivanquote:
Deze ontbrakquote:Op zondag 23 mei 2021 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is echt leuk zonder filters en oren en glitters. Happy Ivan
OMGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das vaag om te zien![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door DaniqueV op 23-05-2021 21:25:57 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op zondag 23 mei 2021 20:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
OMG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das vaag om te zien![]()
![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ik zat echt zoquote:
Is het die linker of de middelste?quote:Op zondag 23 mei 2021 20:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik zat echt zo [ afbeelding ]![]()
Zij heeft sinds een aantal jaren een kroeg in Arnhem, getrouwd met de eigenaar daarvan.
Ik vermoed ook dat die foto daar is genomen
Die miljonair moet nog hard werken voor zijn centjes.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:36 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze kan zo in een Horror film spelenquote:
Het lijkt er op dat Jessie en Saskia niet meer samen zijn. Veel vragen op Insta, maar geen antwoorden...quote:Op maandag 24 mei 2021 13:19 schreef DaniqueV het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar tellen kan Jessie niet, of het is een dikke duim waar hij last van heeft?
Zijn gewicht en afvallen komen niet overeen, ergens in het luchtledige hangen zo'n 7 kg van hem![]()
[ afbeelding ]
Dit zegt hij vandaag...
[ afbeelding ]
Elke scheet delen en nu niets....Je hebt gelijk!quote:Het lijkt er op dat Jessie en Saskia niet meer samen zijn. Veel vragen op Insta, maar geen antwoorden...
quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:06 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
Elke scheet delen en nu niets....Je hebt gelijk!
Ik wist hetquote:
Klopt, Jessie staat sinds eind april ook weer ingescheven op zijn ouders adresquote:Op woensdag 26 mei 2021 08:54 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat Jessie en Saskia niet meer samen zijn. Veel vragen op Insta, maar geen antwoorden...
Owww gelukkig, was er zo bang voor na die tijd stilte, Blij dat het goed is gegaanquote:Op woensdag 26 mei 2021 17:31 schreef pullup het volgende:
Alles goed gegaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeden namen![]()
![]()
![]()
Enige wat die nu nog deelt zijn allemaal aansmeerdingen en hoe goed die wel niet bezig is met sporten en afvallen. en spreuken.quote:Op woensdag 26 mei 2021 15:06 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
Elke scheet delen en nu niets....Je hebt gelijk!
quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:31 schreef pullup het volgende:
Alles goed gegaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeden namen![]()
![]()
![]()
Ik wel een beetje in ieder gevalquote:
Me2quote:
aw .lieffquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:32 schreef DaniqueV het volgende:
Schattig meiske![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ach ach best zielig als je dat er zo op zet ... ook zijn relatie alweer overquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wel een beetje in ieder geval![]()
Zelden zo'n ordinaire klaploper gezien
Dat dusquote:
Denk dat hij daar de ballen niet eens voor heeftquote:Op donderdag 27 mei 2021 11:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
aw .lieff![]()
Glazen deuren,..ehm als dat maar goed gaat
flasback parabrother dgk
Ja je zou bijna medelijden met hem krijgen, tis allemaal ook best wel sneuquote:Op donderdag 27 mei 2021 17:07 schreef humpty het volgende:
[..]
Ach ach ach best zielig als je dat er zo op zet ... ook zijn relatie alweer over
dat zat er toch direct al in dat dat niets zou worden.....sukkeltje
Ahww de 2 leukste Utopianen weer even samenquote:Op donderdag 27 mei 2021 20:01 schreef pullup het volgende:
Bas blijft druk aan het werk
[ afbeelding ]
En kreeg Ivan + koter langs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door DaniqueV op 27-05-2021 21:47:26 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Links ik denkquote:
Ze hebben al lang niet meer zo op elkaar geleken maar volgens mij is het ook linksquote:
Bij Demi is alles wat breder, vooral haar lach. Bij Fay neigt het gezicht naar lang en smal. Ofzoiets.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben al lang niet meer zo op elkaar geleken maar volgens mij is het ook links![]()
Zag een andere foto
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Helaas kan ik geen foto's plaatsen, of een kopie maken van Instagram:
Stiefvader Siegfried (49) van Amanda Balk is in het ziekenhuis overleden aan de gevolgen van corona. Amanda schrijft een lieve hartverscheurende tekst en ook is een foto te zien van Amanda Balk en haar moeder.
https://www.instagram.com(...)utm_campaign=loading
Heftigquote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
Helaas kan ik geen foto's plaatsen, of een kopie maken van Instagram:
Stiefvader Siegfried (49) van Amanda Balk is in het ziekenhuis overleden aan de gevolgen van corona. Amanda schrijft een lieve hartverscheurende tekst en ook is een foto te zien van Amanda Balk en haar moeder.
https://www.instagram.com(...)utm_campaign=loading
Ja en dan zo jong overlijden aan Corona is denk ik laatste wat ze verwacht had, denk ook dat hij stukje jonger is dan haar moeder, dan houd je ook minder rekening ermee dat de jongere partner ook eerder kan overlijdenquote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja!
Wat zagen zij er gelukkig uit.
Ja en dan ook nog door corona....quote:Op zaterdag 29 mei 2021 00:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja en dan zo jong overlijden aan Corona is denk ik laatste wat ze verwacht had, denk ook dat hij stukje jonger is dan haar moeder, dan houd je ook minder rekening ermee dat de jongere partner ook eerder kan overlijden
Pomper op haar neus.quote:Op zondag 30 mei 2021 20:34 schreef pullup het volgende:
Wat is daar nu weer met haar hoofd aan de hand![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ze doen maarquote:Op zondag 30 mei 2021 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
JaEn die lippen zijn zelfs met een kilo botox normaal niet zo opgezwollen te krijgen zou ik denken
Mooie foto, lief.quote:
Mooi stelquote:Op zondag 30 mei 2021 21:08 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind dat echt niets, zo'n baard met snorquote:
Damn!! ff een stukje teruggelezen , iedereen aan de babyquote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:00 schreef DaniqueV het volgende:
OMG, Jessie gaat nu echt lachwekkend worden![]()
![]()
![]()
Hij heeft weer wat geplaatst, hij verteld, loopt door een soort bosje, achter hem loopt de snelweg, maakt een lange rit, dus het is wel lekker om tussendoor wat te mediteren![]()
[ afbeelding ]
Hij is ook al de hele dag onderweg![]()
![]()
[ afbeelding ]
Pciesquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Damn!! ff een stukje teruggelezen , iedereen aan de baby
Ivan ook, die heeft een mini Ivannetjequote:
The invasion of the body sneatsers baby'squote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:46 schreef pullup het volgende:
En weer een baby, doet me wel denken aan al die vrienden die met baby's hun socialmedia gingen volplempen en die ik daarom op een gegeven moment maar verwijderd heb
[ afbeelding ]
Ik zag het!!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ivan ook, die heeft een mini Ivannetje
[..]
The invasion of the body sneatsers baby's
Ja echt cute ventjequote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag het!!Hij lijkt sprekend
Schattig
Ja ik snap ook niet wat ze zichzelf allemaal aandoet en denkt daardoor er beter uit te gaan zien. OOk qua kleding, heeft ze zomerse kleding aan, gooit ze een dikke wintersjaal om haar nek. Of andere combi's Nee het is het steeds niet bij BIllquote:
Ze ziet er echt vreselijk nep uitquote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet wat ze zichzelf allemaal aandoet en denkt daardoor er beter uit te gaan zien. OOk qua kleding, heeft ze zomerse kleding aan, gooit ze een dikke wintersjaal om haar nek. Of andere combi's Nee het is het steeds niet bij BIll
quote:
Ik had vandaag hier een stuk teruggelezen over de oud Uto's , Hoe het met Jessie en zijn vriendin zit o.a maar zelfs daar snap ik weinig vanquote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Wat ik paar dagen terug al zei, hoelang zal het duren voor Jessie denkt alle wijsheid in pacht te hebben wat betreft sporten en afvallen en mensen adviezen gaat geven![]()
[ afbeelding ]
Hij vraagt nu al in zijn stories aan mensen te reageren op wat zij willen weten over sporten, voeding trainingsschema's etc laat het weten.... hij krijgt al van die vragen in zijn DM vandaar dat gezicht van hem begin gifje![]()
Owww en handje hoog, handje hoog![]()
[ afbeelding ]
Klopt is ook leuk om zo af en toe bij te lezen, Pullup is daar trouwer in dan mij met dingen plaatsen, ook altijd hem dankbaar voorquote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had vandaag hier een stuk teruggelezen over de oud Uto's , Hoe het met Jessie en zijn vriendin zit o.a maar zelfs daar snap ik weinig van![]()
Ik volg het eigenlijk allemaal niet echt meer![]()
Maar daarom wel leuk om het topic zo nu en dan door te lezen, ben ik ook weer bij
Ik volg hem nietquote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:24 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt is ook leuk om zo af en toe bij te lezen, Pullup is daar trouwer in dan mij met dingen plaatsen, ook altijd hem dankbaar voor![]()
Maar er zijn steeds meer Utopianen die op prive gaan staan, of je hebt een Jessie die nog net niet deelt dat hij heeft gepoeptowww en op de vele vragen of zij uit elkaar zijn, daar reageert hij niet op
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik volg hem niet![]()
Ik kom zelden in dit topic, maar als ik het allemaal zo lees is het ook best wel weer lachen
Bassiequote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Zou dit soms love is in the air zijn? Spannend, voorjaarskriebels en zo![]()
[ afbeelding ]
Grapjasquote:Op dinsdag 1 juni 2021 20:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze heeft er nog nooit zo goed uit gezien
En hij blijft maar vuistjes maken van zijn handen, of in zijn broekzak ofzo. Hij schaamt zich volgens mij enorm voor zijn afgekloven nagelsquote:
Klopt, toevallig is er laatst 1 foto geplaatst waarbij hij zijn dochter ondersteunde en je zijn nagels zag, zijn behoorlijk afgekloven. Het is vaak een vuist bij hem of steeds dat handje in de lucht van hey hey hahahaquote:Op donderdag 3 juni 2021 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
En hij blijft maar vuistjes maken van zijn handen, of in zijn broekzak ofzo. Hij schaamt zich volgens mij enorm voor zijn afgekloven nagels
WTFquote:Op donderdag 3 juni 2021 11:21 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klopt, toevallig is er laatst 1 foto geplaatst waarbij hij zijn dochter ondersteunde en je zijn nagels zag, zijn behoorlijk afgekloven. Het is vaak een vuist bij hem of steeds dat handje in de lucht van hey hey hahaha
[ afbeelding ]
Ik vraag mij ook af, zou hij nog steeds zo de neus ophalen, roggelen en spugen. Ook zo'n tic van hem vrees ik
+1quote:
Thnx voor die info, ik vroeg het me ook al afquote:Op donderdag 3 juni 2021 13:45 schreef Donna1000 het volgende:
zag ergens een vraag hierover: https://www.utopianieuws.(...)vriendin-uit-elkaar/
Post hier eigenlijk nooit maar vermaak me prima, dank jullie voor dit topic!
quote:
Het is maar te hopen dat het net als al die andere dingen bij hem gingen in een verleden, veel grootspraak en uiteindelijk komt er niets.quote:
Ach wat jammer die laatste foto was juist leuk zonder die filter meukquote:
ik vind het handje vrij groot en vreemd met die gestrekte vingertjes, meestal een knuistje toch bij die kleintjesquote:Op dinsdag 8 juni 2021 12:31 schreef DaniqueV het volgende:
Geen idee of er iets is geboren, deze foto staat in haar stories, verder nog geen vermeldingen maar gezien het beetje vreemde plaatsings tijdsstip zou het wel kunnen?
[ afbeelding ]
aan de rimpeltjes te zien, komt het net uit het vruchtwaterquote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik vind het handje vrij groot en vreemd met die gestrekte vingertjes, meestal een knuistje toch bij die kleintjes
ja, beetje uitgedroogd, over tijd? maar ik blijf er bij, grote handjesquote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
aan de rimpeltjes te zien, komt het net uit het vruchtwater
Die foto... is van zeker ruim een jaar geledenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 17:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ik vind het handje vrij groot en vreemd met die gestrekte vingertjes, meestal een knuistje toch bij die kleintjes
Bij mij komt het ook over als een handje van een pas geboren kindje.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 18:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
aan de rimpeltjes te zien, komt het net uit het vruchtwater
quote:
OMGquote:
Romy ziet er goed uit, de enige die er niet plastic/fake uitzietquote:
En ook jammer van die opgespoten lippen. Zo zonde.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach wat jammer die laatste foto was juist leuk zonder die filter meuk
Waarom?quote:
Trots op haar herwonnen figuurtje schat ik zo in?quote:
Prima privéquote:Op vrijdag 11 juni 2021 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Trots op haar herwonnen figuurtje schat ik zo in?
Tsja...quote:
Het is wel een heel groot kind, met grote voetenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:53 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Leuke foto en dan weer zo dom doen met die nep wenkbrauwenquote:
Post ik eens een keer een vent is het weer niet goedquote:
Touchequote:Op dinsdag 15 juni 2021 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Post ik eens een keer een vent is het weer niet goed
1 paar Ivan's + kind voor jouquote:
Leuke foto'squote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
1 paar Ivan's + kind voor jou
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuk ventje ook, die ogen en die blik, denk dat ze daar nog wel eens wat mee te stellen krijgtquote:
Ahhhhhquote:Op dinsdag 15 juni 2021 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]
1 paar Ivan's + kind voor jou
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Knibbel knabbel knuisje ........quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Leuk ventje ook, die ogen en die blik, denk dat ze daar nog wel eens wat mee te stellen krijgt![]()
[..]
Ahhhhh![]()
En die onderste foto, dat gestrekte beentje, dat voetje, krijg de neiging om er heel zachtjes in te knabbelen![]()
![]()
Leuk gezinnetje
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
![]()
Was deze helemaal vergeten zie ik nu![]()
Saskia was heerlijk aan het varen met haar vader.
En Jessie was zoals hij de laatste tijd alleeen maar doet, met sporten bezig. DBest wel dangmatig gedrag vertoont hij als je het mij vraagt, hij kan niet anders meer doen en praten, over sporten, dagelijks vele kerenEn terwijl ik eroverna denk, heeft hij dat gedrag al vaker laten zien
En hij ontwijkt nog steeds vragen waar Saskia en zo is![]()
[ afbeelding ]
Best sneu, helemaal alleen is hij maar steeds .en maar lullen tegen de camera, zijn virtuele vriendjes van advies voorzien of er om vragen.... de moeite niet waard om er gifjes van te plaatsen, op deze na, dit vind ik dan wel weer grappig geluktquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 17:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Best sneu, helemaal alleen is hij maar steeds .en maar lullen tegen de camera, zijn virtuele vriendjes van advies voorzien of er om vragen.... de moeite niet waard om er gifjes van te plaatsen, op deze na, dit vind ik dan wel weer grappig gelukt![]()
[ afbeelding ]
Hij zegt trouwens wel weer in zijn stories dat hij geen alcohol (meer) drinkt omdat hij supeer ongeschikt is om alcohol te drinken. Tja dat wisten wij ook al, hij beseft het ook maar weer eensquote:
Vol met kwakkiesquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:27 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vol met kwakkies
Geen idee of dit de hond van Bas is, je zou het wel denken aan de naam te zien, of hij is misschien van iemand die er werkt. Iedergeval duikt de hond regelmatig op, op de foto's
Mooi beestje btw
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/newvegas_wolf/
Is hont ook vegan?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vol met kwakkies
Geen idee of dit de hond van Bas is, je zou het wel denken aan de naam te zien, of hij is misschien van iemand die er werkt. Iedergeval duikt de hond regelmatig op, op de foto's
Mooi beestje btw
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/newvegas_wolf/
Zou chip op dat soort fotos geilen 😕😂quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |