Ik ben totaal verbijsterd, in rouw, in verdriet, ik weet niet waar ik het zoeken moet....
Ik kan het niet begrijpen....
sterkte.
quote:heb ik al gedaan, we zijn allemaal helemaal van de wereld, we hebben gehuild, we zijn emotioneel, het is niet te begrijpen....
Op maandag 27 januari 2003 17:21 schreef Hik het volgende:
Getsie, wat waardeloos! Heel veel sterkte!!
Misschien moet je wat mede-werkgroepers bellen ofzo...
allemaal bedankt voor jullie steun, dat doet me goed....
Heb het zelf al veels te vaak van dichtbij meegemaakt.
Sterkte.
quote:THX, beeb...I need it...
Op maandag 27 januari 2003 17:25 schreef SEMTEX het volgende:
*knuffel geeft*
Niet alleen geeft dit de ouders ontzettend veel steun, maar het doet jezelf ook goed om te praten
Ik weet niet of bekend is om welke reden ze het gedaan heeft, maar praat daar ook over
Vooral de ouders zitten op dit moment vast boordevol vragen
Een zelfmoord is iets wat vaak niemand kan bevatten (uitzonderingen daargelaten)
Ik weet dat sommige mensen niet van die praters zijn, maar je zult merken dat het je toch steun geeft
Al is het maar om weer een paar uur door te komen....
Deel je verdriet met anderen, simpele dingen als een mooie krans, boeket ofwat dan ook kopen,
mooie advertentie opzetten in de krant enzovoort zijn dingetjes waar je beetje steun uit kunt putten
Je kunt ook een afscheidsbrief schrijven of een gedicht en eventueel voorlezen straks op begrafenis
of crematie. Probeer nu niet om alleen thuis te zitten ofzo en te piekeren over het waarom
daar ga je werkelijk helemaal aan onderdoor en dat is nu even niet de bedoeling
Zijn maar paar dingetjes die ik je probeer aan te reiken, maar 't blijft moeilijk, ieder moet zijn
verdriet op zijn of haar eigen manier verwerken en dat kan helaas soms heel lang duren
Heel veel sterkte verder gewenst en pas vooral goed op jezelf
quote:Bij mij in de buurt heeft een 17 jarige Havo scholier zich vorige week voor de trein gegooid.
Op maandag 27 januari 2003 17:26 schreef Lucille het volgende:
Sterkte. Het is altijd zwaar klote om dit mee te maken. Blijkbaar is de studieperiode één van de momenten in iemands leven waarop het vaak misgaat. Heb zelf ook tijdens mijn studie 2 keer een zelfmoord meegemaakt van iemand in de vakgroep. En zelfs een docent die het niet meer zag zitten.
En mischien is het een idee om met veel studie genoten naar de begravenis te gaan. Dat doet echt onwijs veel voor de ouders.
En ook voor je zelf. nog maals. Heel erg veel sterkte.
[Dit bericht is gewijzigd door femmeChantal op 27-01-2003 17:39]
quote:Er zit vaak wel meer achter hoor dan studie en school alleen
Op maandag 27 januari 2003 17:29 schreef lamaris het volgende:
Bij mij in de buurt heeft een 17 jarige Havo scholier zich vorige week voor de trein gegooid.
Ik vind het zo bizar dat studie/school mensen hiertoe kan drijven, dat is voor mij absoluut onbegrijpelijk.
quote:Ja, dat denk ik ook wel..
Op maandag 27 januari 2003 17:39 schreef Faat het volgende:[..]
Er zit vaak wel meer achter hoor dan studie en school alleen
In ieder geval sterkte gewenst aan de topicstarter..het moet een erg bevreemdend gevoel zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 27-01-2003 17:51]
quote:kan me voorstellen dat je emotioneel aan je maximum bent maar het is nu te makkelijk om teveel te gaan zuipen; je kunt beter je emoties laten gaan en dan liefst in goed gezelschap
Op maandag 27 januari 2003 17:48 schreef David Letterman het volgende:
ik ben emotioneel aan mjn maximum, ik weet dat het niet goed is, maar ik zuip nu veel te veel...niet de goede manier, maar het is zo makkelijk....
quote:In een eerste reactie vind ik dat helemaal niet zo slecht hoor! Laat je gewoon even lekker gaan nu, zolang je er maar niet op deze manier mee om blijft gaan...
Op maandag 27 januari 2003 17:48 schreef David Letterman het volgende:
ik ben emotioneel aan mjn maximum, ik weet dat het niet goed is, maar ik zuip nu veel te veel...niet de goede manier, maar het is zo makkelijk....
Nogmaals sterkte!
quote:-edit-een beetje compassie zou je sieren
Op maandag 27 januari 2003 17:14 schreef David Letterman het volgende:
Vanochtend hoorde ik dat een studiegenote van me, die ik door werkcolleges goed heb leren kennen, zich vanochtend voor de trein heeft gegooid....Ik ben totaal verbijsterd, in rouw, in verdriet, ik weet niet waar ik het zoeken moet....
Ik kan het niet begrijpen....
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 27-01-2003 18:55]
quote:sorry, maar je reactie schiet me nu ff in het verkeerde keelgat...
Op maandag 27 januari 2003 17:55 schreef Pringle het volgende:-edit-quote verwijderd
wilde nog een heel verhaal schrijven, maar ben emotioneel niet in staat om je van repliek te dienen, hopelijk zijn er andere users die je opmerkingen niet gepast vinden.....
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 27-01-2003 19:02]
quote:Wat is dat nou voor een idiote reactie! Zo ga je toch niet om met iemands verdriet
Op maandag 27 januari 2003 17:55 schreef Pringle het volgende:
-edit-quote verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 27-01-2003 19:02]
quote:dank je wel....
Op maandag 27 januari 2003 18:10 schreef Rewimo het volgende:[..]
Wat is dat nou voor een idiote reactie! Zo ga je toch niet om met iemands verdriet
Reageer dan niet!
quote:Ben ik het helemaal mee eens! Want zo houden die mensen er ook nog eens een trauma aan over ...
Op maandag 27 januari 2003 18:00 schreef speknek het volgende:
Kut ook voor die machinist en passagiers. Waar blijft die pil van Drion.
quote:Is Larus_atricillia niet helemaal bij zijn of haar verstand? Doe eens een beetje normaal zeg! Is er nog een mod wakker om hier iets aan te doen??
Op maandag 27 januari 2003 18:13 schreef Larus_atricilla het volgende:
-edit-quote verwijderd
Topicstarter: sterkte. Wat een bizar gevoel moet dat zijn...
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 27-01-2003 19:05]
Ga praten met je studiegenoten !
quote:Pringle, donder op! Ga eens goed nadenken over wat er gebeurd is en lees je eigen reactie nog eens.
Op maandag 27 januari 2003 17:55 schreef Pringle het volgende:
-edit-quote verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 27-01-2003 19:03]
en idd die kutreacties van mensen die praten als een kip zonder kop en gevoel die kunnen beter genegeerd worden
quote:Sjeez... nog nooit van een beetje compassie gehoord ofzo??
Op maandag 27 januari 2003 17:55 schreef Pringle het volgende:[..]-edit-quote verwijderd
als je dan nix zinnigs kan zeggen.. zeg dan nix...
Greetz
en David..ook van mij
*sterkte wenst*
*schouderklopje*
*doos tissues geeft*
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 27-01-2003 19:03]
Offtopic:
Ik heb een paar rotreacties verwijderd.
Voor degen die zo aardig zijn wel normaal te reageren hier:quote de domme reacties maar niet, ik verwijder ze wel.
Dwan
SUC6 ERMEE!
quote:mjwa voor sommigen ist de makkelijkste en "pijnlooste"manier...vraaag me nie wrom...
Op maandag 27 januari 2003 22:23 schreef The_Wanderer het volgende:
de trein, lekker, kunnen ze geen betere manier vinden? Voor de reizigers, en voor zichzelf.
quote:Je vergeet de machinist
Op maandag 27 januari 2003 22:23 schreef The_Wanderer het volgende:
de trein, lekker, kunnen ze geen betere manier vinden? Voor de reizigers, en voor zichzelf.
/on topic: Sterkte DavidLetterman ook voor je medestudenten .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |