Kijk al uit naar de overdosis Oranje reclames.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een eindtoernooi!
En dus gaat Jan-Joost het land HE-LE-MAAL oranje maken
Het pogingquote:Op zondag 9 mei 2021 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
Het poging om het voor Reanne op te nemen geeft een hoop nare reacties.
Sorry maatquote:Op zondag 9 mei 2021 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
Het poging om het voor Reanne op te nemen geeft een hoop nare reacties.
Ik vond het ook maar gezeik eigenlijk ja.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maat
Ik snap best dat het moeilijk kan zijn, maar 4 jaar later mag je het ook wel een plek hebben gegeven.
En de media zoeken in de hoop dingen te verbieden daar hou ik niet zo van!
Ik mag hopen dat Ajax er wat zin in heeft want wat een bult narigheid is dit.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is dus hetzelfde als ADO uit minus Toornstra
Toch weer jammer dat er geen publiek bij zitquote:Op zondag 9 mei 2021 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Ajax er wat zin in heeft want wat een bult narigheid is dit.
Als je zoiets plaatst dan doe je het er gewoon om.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
De poging om het voor Reanne op te nemen geeft een hoop nare reacties.
Dat is wel zonde ja. Woensdag KKD ga ik het publiek ook érg missen.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch weer jammer dat er geen publiek bij zit
Wel genot dat er met Hemelvaart ook een speelronde is overigensquote:Op zondag 9 mei 2021 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel zonde ja. Woensdag KKD ga ik het publiek ook érg missen.
Ik doelde op reanne haar bericht overigens hoe terecht haar verdriet ook isquote:Op zondag 9 mei 2021 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is wel zonde ja. Woensdag KKD ga ik het publiek ook érg missen.
Bohhquote:Op zondag 9 mei 2021 13:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel genot dat er met Hemelvaart ook een speelronde is overigens
Een beetje empathie is nog nooit iemand dood aan gegaan. Maar de domme vergelijkingen vliegen me om de oren dus ik geef het alweer op.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde op reanne haar bericht overigens hoe terecht haar verdriet ook is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |